Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Czytelnia
(5)
Autor
Boruta Mirosław
(1)
Czakon-Tralski Dorota
(1)
Hołda Renata
(1)
Jędrzejewski Przemysław
(1)
Kantor Ryszard (1947- )
(1)
Karolczak Kazimierz (1954- )
(1)
Kastory Andrzej (1939- )
(1)
Meus Konrad (1981- )
(1)
Pieczara Jakub
(1)
Węglarz-Masłowska Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Temat
Archiwistyka
(1)
Badania biograficzne
(1)
Badania naukowe
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Genealogia
(1)
Gry planszowe
(1)
Historiografia
(1)
Medioznawstwo
(1)
Nauki pomocnicze historii
(1)
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
1939-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Źródła historyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 622)
Pytanie postawione w tytule jest bardzo istotne we współczesnym wielokulturowym świecie, w erze globalizacji, czasach migracji ludzi i idei. Bardzo często bowiem stajemy przed dylematami dotyczącymi subiektywnego poczucia tożsamości oraz relacji między tożsamością jednostkową i zbiorową. Autorzy artykułów zebranych w niniejszym tomie postanowili spojrzeć na zjawisko tożsamości z różnych perspektyw: wielokulturowości i globalizacji, narodu i społeczeństwa, przeszłości, pamięci zbiorowej i kultury tradycyjnej oraz zagadnień migracji, pogranicza i mniejszości narodowych. Tak szerokie ujęcie z pewnością pomoże Czytelnikowi nie tylko lepiej to zjawisko zrozumieć, ale także bardziej świadomie kształtować. [http://www.wydawnictwoup.pl/314/Kim-jestem-Kim-jestesmy-Antropologiczne-i-socjologiczne-konteksty-wspolczesnej-tozsamosci.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN ISSN 2450-7865 ; 1014)
Zbiór artykułów opracowanych przez młodych adeptów nauki i doświadczonych badaczy oraz zawodowych genealogów, pracowników instytucji państwowych i kościelnych, firm genealogicznych oraz członków stowarzyszeń – historyków, archiwistów, demografów, antropologów, kulturoznawców, prawników czy brokerów informacji. To próba nowego ujęcia metodologicznego genealogii, która dzięki nowoczesnym narzędziom badań wykracza poza ramy stworzone dla niej. [http://www.wydawnictwoup.pl/867/Skad-przyszlismy-Kim-jestesmy-Dokad-zmierzamy-Wokol-badan-nad-genealogia.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 930 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; nr 521)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(100)"1939/1945" (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 2450-7865 ; nr 1057)
Monografia poświęcona jest problematyce wspierania wybranych zdolności poznawczych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w trakcie zajęć szkolnych. Publikacja będzie ciekawą propozycją dla pedagogów specjalnych i nauczycieli, a wskazówki dotyczące konstruowania gier na zajęciach szkolnych z uczniami z lekką niepełnosprawnością intelektualną ułatwią wdrożenie tej metodyki do praktyki pedagogicznej. [Ewa M. Kulesza - prof. APS]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej