147738
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odsłona / David Airey ; przekład: Bartosz Sałbut. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - XIII, [1], 224 strony : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami. Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt — i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny. Proces tworzenia logo — od ołówka do PDF-a. Zasady wyceniania projektów. Sztuka prowadzenia rozmów z klientami. Rozwiązywanie problemów z brakiem oryginalności. Analiza kultowych projektów. Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem. Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt. Tworzenie trwałych wizerunków marki w 31 praktycznych wskazówkach. Zrób logo, które stanie się kultowe! [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/287023/logo-design-love-tworzenie-genialnych-logotypow-nowa-odslona]
Status dostępności:
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Logo design love : a guide to creating iconic brand identities, 2015
Uwaga ogólna
Na okładce: Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami?
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronie 220. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej