150625
Book
In basket
(Engram)
Książka wprowadza czytelników w świat złożonych kontekstów zmieniającego się charakteru pracy, które powodują powstanie nowego typu relacji pracodawca–pracownik w warunkach nowej organizacji. Stanowi ona próbę zebrania nowatorskich współczesnych myśli oraz rozwinięcia dotychczasowych prac nad kontraktem psychologicznym. Autorki analizują naturę kontraktu psychologicznego i jego znaczenie w kontekście zachodzących relacji w organizacji oraz wskazują, jak zarządzać kontraktem psychologicznym we współczesnej organizacji poprzez użycie różnorodnych narzędzi.
Opracowanie podzielone jest na dwie części, które składają się na, z początku teoretyczne, a następnie praktyczne, inspirujące, nowatorskie rozważania na temat przyczyn, konsekwencji i aspektów nowego, wyłaniającego się kontraktu psychologicznego. Kolejne rozdziały są ilustrowane teorią i wynikami badań empirycznych, a także przykładami praktycznych metod rozwiazywania problemów.
Unikatowa perspektywa teoretyczna oraz wiedza praktyczna na temat zarządzania kontraktem psychologicznym dedykowane są menadżerom, specjalistom HR, trenerom, coachom, chcącym zastosować kontrakty psychologiczne w swojej praktyce zawodowej oraz rozwijać bardziej świadomie i empatycznie relacje z pracownikami. Praca może okazać się również przydatna pracownikom akademickim, studentom i absolwentom studiów na kierunkach ekonomicznych, psychologicznych i społecznych.
[Opis wydawcy]
Availability:
Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Notes:
General note
Nazwy autorów na okładce.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 175-190.
Target audience note
Dla menadżerów, specjalistów HR, trenerów, coachów, pracowników akademickich, studentów i absolwentów studiów na kierunkach ekonomicznych, psychologicznych i społecznych.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Łódzki
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again