Marketerzy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Błażewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(6273)
6-8 lat
(4294)
9-13 lat
(3475)
0-5 lat
(2631)
Młodzież
(1491)
Marketerzy
(-)
14-17 lat
(1158)
Szkoły wyższe
(279)
Dorośli
(270)
18+
(192)
Rodzice
(154)
Menedżerowie
(46)
Szkoły podstawowe
(45)
Szkoły średnie
(45)
Nauczyciele
(44)
Prawnicy
(32)
Adwokaci
(30)
Radcy prawni
(29)
Przedsiębiorcy
(28)
Lekarze
(27)
Urzędnicy
(26)
Sędziowie
(25)
Doradcy podatkowi
(16)
Poziom rozszerzony
(16)
Szkoły ponadgimnazjalne
(15)
Szkoły ponadpodstawowe
(15)
Księgowi
(14)
Przedszkola
(14)
Ekonomiści
(13)
Pedagodzy
(13)
Klasa 8.
(12)
Kobieta
(12)
Poziom podstawowy
(12)
Prokuratorzy
(12)
Studenci
(12)
A1 (poziom biegłości językowej)
(11)
Licea
(11)
Pracownicy samorządowi
(11)
Technikum
(11)
Aplikanci
(10)
Logopedzi
(10)
Pracownicy naukowi
(10)
Psycholodzy
(10)
A2 (poziom biegłości językowej)
(8)
Cudzoziemcy
(8)
Literatura polska
(8)
Policjanci
(8)
Inżynierowie
(7)
Klasa 5.
(7)
18 +
(6)
B2 (poziom biegłości językowej)
(6)
Chirurdzy
(6)
Informatycy
(6)
Inwestorzy indywidualni
(6)
Klasa 3.
(6)
Pracodawcy
(6)
Pracownicy banków
(6)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
6-9 lat
(5)
B1 (poziom biegłości językowej)
(5)
Dziewczęta
(5)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(5)
Klasa 6.
(5)
Lekarze rodzinni
(5)
Nauczyciele akademiccy
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
B1 poziom biegłości językowej
(4)
Biegli rewidenci
(4)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(4)
Klasa 1.
(4)
Klasa 4.
(4)
Klasa 7.
(4)
Kosmetolodzy
(4)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(4)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
Pracownicy socjalni
(4)
0-6 lat
(3)
13-17 lat
(3)
6-8 lat
(3)
9-13
(3)
Analitycy ekonomiczni
(3)
Dietetycy
(3)
Dyrektorzy HR
(3)
Farmaceuci
(3)
Film amerykański
(3)
Fizjoterapeuci
(3)
Grupa wiekowa 14-17 lat
(3)
Klasa 2.
(3)
Kobiety
(3)
Lekarze specjaliści
(3)
Leśnicy
(3)
Literatura angielska
(3)
Maklerzy giełdowi
(3)
Notariusze
(3)
Politolodzy
(3)
Proza
(3)
Psychoterapeuci
(3)
Weterynarze
(3)
Temat
Handel elektroniczny
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing automation : w kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji / Grzegorz Błażewicz. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2021. - 199, [5] stron : ilustracje ; 24 cm.
(Marketing)
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak również ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach pandemii, nabiera dodatkowej prędkości. Według badań firmy analitycznej McKinsey, w czasie pandemii aż 76% konsumentów trwale zmieniło swoje zachowania zakupowe. Dla marketerów oznacza to pojawienie się nowych potężnych wyzwań, a jednym z najważniejszych jest odbudowa prawdziwej relacji opartej na zaufaniu z każdym z klientów z osobna. To wyzwanie nie może być zrealizowane bez odpowiedniej wiedzy o kliencie oraz technologii. Książka Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji jest próbą kompleksowego wprowadzenia marketerów, przedsiębiorców i zarządzających firmami w ten nowy świat, aby byli w stanie efektywniej dostarczać wartości i budować swoją przewagę konkurencyjną. Na przestrzeni kilku ostatnich lat jesteśmy świadkami dwóch rewolucji w marketingu. Pierwsza to przejście od typowego marketingu masowego do marketingu spersonalizowanego pod względem treści, kanału i czasu kontaktu, w całości opartego na zautomatyzowanych procesach marketingowych. Druga, która zaczęła się dziać równolegle, to rewolucja, w której efektywne procesy wokół tzw. Customer Experience, czyli doświadczeń klienta, nie mogą się odbyć bez czegoś co nazywamy Hiperpersonalizacją, czyli wykorzystania danych o kliencie, które są analizowane przez rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego (Machine Learning) oraz Sztucznej Inteligencji (AI). W książce Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji autor opowiada o kontekście, w którym znaleźli się współcześni marketerzy, a następnie, krok po kroku, na obrazach z życia wziętych przedstawia nowe technologie, które mogą nadać nowe życie znanym już narzędziom marketingowym. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4970870/marketing-automation-w-kierunku-sztucznej-inteligencji-i-hiperpersonalizacji]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej