Grzybek Renata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Oddział dla Dzieci
(10)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1674)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Grzybek Renata
(-)
Kowalska Dorota
(671)
Doyle Arthur Conan
(641)
Wallace Edgar
(585)
Cartland Barbara
(494)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William
(462)
Dickens Charles
(442)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Konopnicka Maria
(375)
Twain Mark
(362)
Zarawska Patrycja (1970- )
(358)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(342)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(281)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Калинина Дарья
(257)
Krasicki Ignacy
(243)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(234)
Austen Jane
(233)
May Karol
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(224)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Stevenson Robert Louis
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Balzac Honoré de
(210)
Kipling Rudyard
(210)
Drewnowski Jacek (1974- )
(208)
Fabianowska Małgorzata
(206)
Goethe Johann Wolfgang von
(206)
Howard Robert E
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(198)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Andersen Hans Christian
(189)
Orzeszkowa Eliza
(188)
Mickiewicz Adam
(187)
Hoffmann Horst
(186)
Alcott Louisa May
(185)
Christie Agatha (1890-1976)
(185)
Kneifel Hans
(183)
Zimnicka Iwona (1963- )
(180)
Brand Max
(178)
Roberts Nora (1950- )
(178)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(176)
Wilde Oscar
(176)
Verne Juliusz
(173)
Кир Булычев
(171)
Александрова Наталья
(169)
Mazan Maciejka
(166)
Kayser-Darius Nina
(164)
Woolf Virginia
(164)
King Stephen
(162)
McMason Fred
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Haensel Hubert
(159)
Колычев Владимир
(159)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Słowacki Juliusz
(156)
Головачёв Василий
(155)
Collins Wilkie
(151)
Braiter Paulina (1968- )
(145)
Courths-Mahler Hedwig
(145)
Leblanc Maurice
(144)
Ross Tony (1938- )
(144)
Mortka Marcin (1976- )
(143)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
0-5 lat
(4)
6-8 lat
(4)
Dzieci
(4)
Rodzice
(4)
Temat
Czytanie globalne
(4)
Wielkanoc
(1)
Gatunek
Opowiadanie dziecięce polskie
(5)
Broszura
(4)
Książki dla małych dzieci
(4)
Materiały pomocnicze
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Foka i kok / Maria Trojanowicz-Kasprzak ; ilustracje Rena Grzybek. - Kraków : Bliżej Przedszkola, 2021. - [23] strony : ilustracje ; 21x21 cm.
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Nasz najmłodszy Czytelniku! Zapewne zapoznałeś się już z Zestawem do nauki czytania globalnego dla małych dzieci, dzięki czemu mogłeś sięgnąć po trudniejsze lektury. Przeczytałeś też wszystkie książeczki z pierwszej serii Czytam globalnie: Jaś i Maja, Emu i Dodo oraz Miś i but. Gratulacje! Mamy nadzieję, że świetnie się przy tym bawiłeś! Umiesz już bardzo dużo, a więc pora przejść na kolejny etap przygody z czytaniem. :) *** Książeczka z serii Czytam globalnie II, przeznaczona dla dzieci od pierwszego roku życia do sześciu lat. Treść książeczki oparta jest na krótkich wyrazach, dzięki czemu łatwo zapadają one dziecku w pamięć. Najmłodsze dzieci będą oglądać obrazki i słuchać, jak czytasz. Będą także przyglądać się wskazywanym przez Ciebie wyrazom (to bardzo ważne niezależnie od wieku dziecka zawsze wskazuj czytany wyraz, aby dziecko kojarzyło jego wygląd z brzmieniem). Dzięki temu w ich pamięci wytworzą się i utrwalą obrazy czytanych przez Ciebie słów. Książeczki z serii Czytam globalnie II nie wymagają zachowania określonej kolejności (w przeciwieństwie do serii pierwszej, w której kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów). W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, za wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. [www.ateneum.net.pl/pozycja.php?id=422892].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gęś i kos / Maria Trojanowicz-Kasprzak ; ilustracje Rena Grzybek. - Kraków : Bliżej Przedszkola, 2021. - [23] strony : ilustracje ; 21x21 cm.
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Nasz najmłodszy Czytelniku! Zapewne zapoznałeś się już z Zestawem do nauki czytania globalnego dla małych dzieci, dzięki czemu mogłeś sięgnąć po trudniejsze lektury. Przeczytałeś też wszystkie książeczki z pierwszej serii Czytam globalnie: Jaś i Maja, Emu i Dodo oraz Miś i but. Gratulacje! Mamy nadzieję, że świetnie się przy tym bawiłeś! Umiesz już bardzo dużo, a więc pora przejść na kolejny etap przygody z czytaniem. :) *** Książeczka z serii Czytam globalnie II, przeznaczona dla dzieci od pierwszego roku życia do sześciu lat. Treść książeczki oparta jest na krótkich wyrazach, dzięki czemu łatwo zapadają one dziecku w pamięć. Najmłodsze dzieci będą oglądać obrazki i słuchać, jak czytasz. Będą także przyglądać się wskazywanym przez Ciebie wyrazom (to bardzo ważne niezależnie od wieku dziecka zawsze wskazuj czytany wyraz, aby dziecko kojarzyło jego wygląd z brzmieniem). Dzięki temu w ich pamięci wytworzą się i utrwalą obrazy czytanych przez Ciebie słów. Książeczki z serii Czytam globalnie II nie wymagają zachowania określonej kolejności (w przeciwieństwie do serii pierwszej, w której kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów). W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, za wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. [www.ateneum.net.pl/pozycja.php?id=422897].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kot i emu / Maria Trojanowicz-Kasprzak ; ilustracje Rena Grzybek. - Kraków : Bliżej Przedszkola, 2021. - [23] strony : ilustracje ; 21x21 cm.
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Nasz najmłodszy Czytelniku! Zapewne zapoznałeś się już z Zestawem do nauki czytania globalnego dla małych dzieci, dzięki czemu mogłeś sięgnąć po trudniejsze lektury. Przeczytałeś też wszystkie książeczki z pierwszej serii Czytam globalnie: Jaś i Maja, Emu i Dodo oraz Miś i but. Gratulacje! Mamy nadzieję, że świetnie się przy tym bawiłeś! Umiesz już bardzo dużo, a więc pora przejść na kolejny etap przygody z czytaniem. :) *** Książeczka z serii Czytam globalnie II, przeznaczona dla dzieci od pierwszego roku życia do sześciu lat. Treść książeczki oparta jest na krótkich wyrazach, dzięki czemu łatwo zapadają one dziecku w pamięć. Najmłodsze dzieci będą oglądać obrazki i słuchać, jak czytasz. Będą także przyglądać się wskazywanym przez Ciebie wyrazom (to bardzo ważne niezależnie od wieku dziecka zawsze wskazuj czytany wyraz, aby dziecko kojarzyło jego wygląd z brzmieniem). Dzięki temu w ich pamięci wytworzą się i utrwalą obrazy czytanych przez Ciebie słów. Książeczki z serii Czytam globalnie II nie wymagają zachowania określonej kolejności (w przeciwieństwie do serii pierwszej, w której kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów). W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, za wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. [www.ateneum.net.pl/pozycja.php?id=422887].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ptak dodo / Maria Trojanowicz-Kasprzak ; ilustracje Rena Grzybek. - Kraków : Bliżej Przedszkola, 2021. - [23] strony : ilustracje ; 21x21 cm.
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Nasz najmłodszy Czytelniku! Zapewne zapoznałeś się już z Zestawem do nauki czytania globalnego dla małych dzieci, dzięki czemu mogłeś sięgnąć po trudniejsze lektury. Przeczytałeś też wszystkie książeczki z pierwszej serii Czytam globalnie: Jaś i Maja, Emu i Dodo oraz Miś i but. Gratulacje! Mamy nadzieję, że świetnie się przy tym bawiłeś! Umiesz już bardzo dużo, a więc pora przejść na kolejny etap przygody z czytaniem. :) *** Książeczka z serii Czytam globalnie II, przeznaczona dla dzieci od pierwszego roku życia do sześciu lat. Treść książeczki oparta jest na krótkich wyrazach, dzięki czemu łatwo zapadają one dziecku w pamięć. Najmłodsze dzieci będą oglądać obrazki i słuchać, jak czytasz. Będą także przyglądać się wskazywanym przez Ciebie wyrazom (to bardzo ważne niezależnie od wieku dziecka zawsze wskazuj czytany wyraz, aby dziecko kojarzyło jego wygląd z brzmieniem). Dzięki temu w ich pamięci wytworzą się i utrwalą obrazy czytanych przez Ciebie słów. Książeczki z serii Czytam globalnie II nie wymagają zachowania określonej kolejności (w przeciwieństwie do serii pierwszej, w której kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów). W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, za wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. [www.ateneum.net.pl/pozycja.php?id=422891].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
(dostępność ok. 22.05.2024)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej