Reklama internetowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Czytelnia
(3)
Autor
Dutko Maciej
(1)
Głąb Paweł (radca prawny)
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Influencerzy
(1)
Temat
Kobieta
(2660)
Przyjaźń
(1662)
Rodzina
(1453)
Tajemnica
(1220)
Miłość
(1041)
Reklama internetowa
(-)
Zwierzęta
(854)
Relacje międzyludzkie
(841)
Język angielski
(797)
Dziewczęta
(792)
Śledztwo i dochodzenie
(787)
Zabójstwo
(711)
Życie codzienne
(674)
Rodzeństwo
(638)
Wojna 1939-1945 r.
(631)
Żydzi
(607)
Policjanci
(604)
Magia
(592)
Sekrety rodzinne
(589)
II wojna światowa (1939-1945)
(585)
Uczucia
(580)
Nastolatki
(575)
Dzieci
(510)
Trudne sytuacje życiowe
(494)
Małżeństwo
(489)
Pisarze polscy
(483)
Ludzie a zwierzęta
(453)
Osoby zaginione
(452)
Boże Narodzenie
(445)
Dziennikarze
(409)
Relacja romantyczna
(406)
Wybory życiowe
(406)
Wojsko
(401)
Przestępczość zorganizowana
(390)
Podróże
(388)
Chłopcy
(386)
Dziecko
(375)
Polacy za granicą
(367)
Psy
(365)
Władcy
(365)
Uczniowie
(348)
Koty
(340)
Język polski
(338)
Matki i córki
(337)
Poszukiwania zaginionych
(336)
Uprowadzenie
(327)
Politycy
(322)
Arystokracja
(317)
Prywatni detektywi
(308)
Kultura
(302)
Przedsiębiorstwo
(288)
Duchowieństwo katolickie
(286)
Dziadkowie i wnuki
(280)
Wychowanie w rodzinie
(280)
Wakacje
(277)
Zemsta
(274)
Historia
(268)
Aktorzy polscy
(259)
Ojcowie i córki
(256)
Filozofia
(251)
Sztuka
(251)
Polityka
(250)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(244)
Seryjni zabójcy
(244)
Lekarze
(237)
Zakochanie
(230)
Pisarze
(228)
Mężczyzna
(216)
Polityka międzynarodowa
(216)
Walka dobra ze złem
(213)
Zarządzanie
(211)
Dojrzewanie
(209)
Teatr polski
(206)
Wsie
(204)
Czarownice i czarownicy
(201)
Kościół katolicki
(197)
Las
(191)
Śmierć
(191)
Miasta
(189)
Nauka
(183)
Pomaganie
(183)
Zabójstwo seryjne
(183)
Superbohaterowie
(182)
Przyroda
(181)
Marzenia
(179)
PRL
(179)
Ludzie bogaci
(177)
Samotność
(177)
Więźniowie obozów
(176)
Spisek
(174)
Szpiegostwo
(174)
Stworzenia fantastyczne
(173)
Trauma
(172)
Stosunki interpersonalne
(171)
Szlachta
(171)
Wojna
(171)
Studenci
(169)
Zamki i pałace
(165)
Detektywi amatorzy
(164)
Rody
(164)
Samorealizacja
(164)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Copywriting internetowy / Maciej Dutko. - Wyd. 1, 3 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 116 s. : il. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów / Piotr Kantorowski, Paweł Głąb. - Wydanie I, stan prawny: luty 2022 r. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Od.Nowa, [2022]. - 385 stron ; 24 cm.
Jeśli robisz internety, to Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów jest pozycją, dzięki której poznasz sformułowane w przystępny sposób odpowiedzi na nurtujące Cię pytania prawne dotyczące tej właśnie branży. W książce znajdziesz praktyczne odpowiedzi na przeszło 130 pytań, z którymi autorzy książki spotkali się w ramach swojej pracy zawodowej jako radcowie prawni. Dzięki takiej konstrukcji poradnika nie tylko nie będziesz musiał mierzyć się ze żmudną lekturą obszernych treści jak by na to na nie patrzeć prawnych, ale dodatkowo łatwo znajdziesz konkretne zagadnienie, które w danej chwili Cię interesuje. Tematyka Poradnika jest niezmiernie szeroka, ponieważ zawarto w nim zagadnienia związane z prawem autorskim, jak też bardzo istotne dla prawidłowego pozyskiwania leadów rozstrzygnięcia dotyczące RODO, prawa telekomunikacyjnego czy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wiedzę na temat opodatkowania takich działań. Książka uwzględnia ostatnie zmiany w zakresie platform udostępniających video czy też informacje o niedawnych działaniach Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczących influencerów. Warto wspomnieć, że autorzy książki nie tylko są prawnikami, ale też mają inne kompetencje, które dają im możliwość spojrzenia na branże influencerów i digital marketerów z nieco bliższej, nietypowej dla prawników, perspektywy. Paweł Głąb jest właścicielem sklepu internetowego, co pozwala mu na głębsze spojrzenie na kwestie związane z marketingiem e-commerce, a Piotr Kantorowski prowadzi podcast Prawo dla Biznesu, co daje mu większą możliwość poznania faktycznych problemów influencerów. Tym samym Poradnik prawny dla influencerów i digital markterów to nie zbiór przepisów, które i tak mogłeś znaleźć w Internecie, a zbiór pytań i praktycznych odpowiedzi dotyczących online marketingu w jego obecnych wymiarach. Jeśli jednak nie jesteś digital marketerem ani influencerem, a prawnikiem bez obaw też możesz kupić poradnik! Branża marketingu internetowego w obu powyższych wymiarach w ostatnich latach niewątpliwie się rozwija, a tym samym Twoi Klienci z pewnością potrzebować będą porad także z tego zakresu. Opracowanie autorstwa Piotra Kantorowskiego i Pawła Głąba to absolutny must have każdego influencera i digital marketera. Przekonaj się, że z nasza książka z serii Poradnik to strzał w dziesiątkę, jeżeli chodzi o pomoc w zrozumieniu prawnych aspektów działania w internecie. To coś właśnie dla Ciebie, jeśli zaczynasz swoją przygodę lub już działasz, ale nie znasz odpowiedzi na wiele pytań. Zwięzły i jasny język, wiele przykładów z życia, oparcie w orzecznictwie wszystko po to, abyś się odnalazł w gąszczu przepisów! Wybierz tę książkę, jeżeli: zależy Ci na niewpakowaniu się w tarapaty, podpisaniu dobrej umowy, ochronie swoich praw i poszanowaniu praw innych, cenisz efektywne i sprawdzone rozwiązania, szanujesz swój czas i wiesz, że jako marketer lub influencer nie potrzebujesz wiedzieć wszystkiego o prawie, a potrzebujesz szybko znaleźć odpowiedź na konkretne, nurtujące Cię pytanie. [https://www.taniaksiazka.pl/poradnik-prawny-dla-influencerow-i-digital-markete-pawel-glab-p-1657648.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright © 2018. - 236 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej