Ochrona danych osobowych
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia
(2)
Autor
Cymerman Natalia
(1)
Dolot Anna
(1)
Gumularz Mirosław
(1)
Głąb Paweł (radca prawny)
(1)
Izydorczyk Tomasz
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Kozik Patrycja
(1)
Prasołek Łukasz
(1)
Sawicki Jarosław (prawnik)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Influencerzy
(1)
Pracodawcy
(1)
Temat
Kobieta
(2660)
Przyjaźń
(1662)
Rodzina
(1453)
Tajemnica
(1220)
Miłość
(1041)
Ochrona danych osobowych
(-)
Zwierzęta
(854)
Relacje międzyludzkie
(841)
Język angielski
(797)
Dziewczęta
(792)
Śledztwo i dochodzenie
(787)
Zabójstwo
(711)
Życie codzienne
(674)
Rodzeństwo
(638)
Wojna 1939-1945 r.
(631)
Żydzi
(607)
Policjanci
(604)
Magia
(592)
Sekrety rodzinne
(589)
II wojna światowa (1939-1945)
(585)
Uczucia
(580)
Nastolatki
(575)
Dzieci
(510)
Trudne sytuacje życiowe
(494)
Małżeństwo
(489)
Pisarze polscy
(483)
Ludzie a zwierzęta
(453)
Osoby zaginione
(452)
Boże Narodzenie
(445)
Dziennikarze
(409)
Relacja romantyczna
(406)
Wybory życiowe
(406)
Wojsko
(401)
Przestępczość zorganizowana
(390)
Podróże
(388)
Chłopcy
(386)
Dziecko
(375)
Polacy za granicą
(367)
Psy
(365)
Władcy
(365)
Uczniowie
(348)
Koty
(340)
Język polski
(338)
Matki i córki
(337)
Poszukiwania zaginionych
(336)
Uprowadzenie
(327)
Politycy
(322)
Arystokracja
(317)
Prywatni detektywi
(308)
Kultura
(302)
Przedsiębiorstwo
(288)
Duchowieństwo katolickie
(286)
Dziadkowie i wnuki
(280)
Wychowanie w rodzinie
(280)
Wakacje
(277)
Zemsta
(274)
Historia
(268)
Aktorzy polscy
(259)
Ojcowie i córki
(256)
Filozofia
(251)
Sztuka
(251)
Polityka
(250)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(244)
Seryjni zabójcy
(244)
Lekarze
(237)
Zakochanie
(230)
Pisarze
(228)
Mężczyzna
(216)
Polityka międzynarodowa
(216)
Walka dobra ze złem
(213)
Zarządzanie
(211)
Dojrzewanie
(209)
Teatr polski
(206)
Wsie
(204)
Czarownice i czarownicy
(201)
Kościół katolicki
(197)
Las
(191)
Śmierć
(191)
Miasta
(189)
Nauka
(183)
Pomaganie
(183)
Zabójstwo seryjne
(183)
Superbohaterowie
(182)
Przyroda
(181)
Marzenia
(179)
PRL
(179)
Ludzie bogaci
(177)
Samotność
(177)
Więźniowie obozów
(176)
Spisek
(174)
Szpiegostwo
(174)
Stworzenia fantastyczne
(173)
Trauma
(172)
Stosunki interpersonalne
(171)
Szlachta
(171)
Wojna
(171)
Studenci
(169)
Zamki i pałace
(165)
Detektywi amatorzy
(164)
Rody
(164)
Samorealizacja
(164)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Kadry)
Poradnik z wzorami dokumentów, który krok po kroku pomoże pracodawcom wdrożyć na stałe pracę zdalną w firmie.
W sposób szczegółowy opisane zostały w nim wszystkie zagadnienia, które powinny znaleźć się w regulaminie pracy zdalnej oraz odrębnych procedurach z zakresu BHP i RODO. Ponadto książka zawiera wzory dokumentów niezbędnych do właściwego stosowania pracy zdalnej w praktyce.
Publikacja to:
- kompleksowe i szerokie ujęcie tematyki pracy zdalnej, które pomoże pracodawcom przejść z pracy zdalnej covidowej lub telepracy na nową pracę zdalną;
- spojrzenie na pracę zdalną z różnych stron, z jednoczesnym wskazaniem obowiązków wynikających z różnych dziedzin prawa, o jakich należy pamiętać, wprowadzając taką organizację pracy;
- poradnik, który wskaże pracodawcom, jakie dokumenty należy stworzyć, aby prawidłowo wdrożyć pracę zdalną w organizacji i o czym powinni oni pamiętać, gdy praca zdalna będzie już faktycznie wykonywana.
Kluczowe atuty książki to przede wszystkim:
- omówienie nowelizacji Kodeksu pracy dotyczącej pracy zdalnej, ale nie w oderwaniu od reszty systemu, a wręcz przeciwnie – ze wskazaniem, jak należy połączyć różne istniejące instytucje z nowymi przepisami o pracy zdalnej;
- przedstawienie praktycznych wskazówek dotyczących organizacji pracy zdalnej, które pozwolą uniknąć problemów, jakie miały miejsce w przypadku tej formy wykonywania pracy w okresie pandemii Covid-19;
- zespół autorów, wśród których są zarówno eksperci od prawa pracy, prawa podatkowego, BHP i RODO, jak i informatycy, co gwarantuje kompleksowe ujęcie tematu;
- duża liczba przykładów obrazujących omawiane zagadnienia;
- wzory dokumentów niezbędnych do wdrożenia pracy zdalnej.
Pod względem tematycznym książka jest podzielona na 5 części, które obejmują zagadnienia:
- prawno-podatkowe, gdzie omówiono szczegółowo, jak należy wdrożyć pracę zdalną oraz jakie obowiązki z zakresu czasu pracy, wynagrodzeń czy dokumentacji pracowniczej ciążą na pracodawcy, który chciałby zastosować tę formę pracy w swojej firmie;
- dotyczące BHP, gdzie przedstawiono obowiązki, które pracodawca musi wykonać przed dopuszczeniem pracownika do wykonywania pracy zdalnej, jak również ciążące na nim w trakcie jej wykonywania przez pracowników;
- z zakresu ochrony danych osobowych, gdzie zostały przeanalizowane zagadnienia związane z bezpieczeństwem danych osobowych w przypadku pracy wykonywanej z różnych miejsc, a nie tylko z domu pracownika;
- dotyczące wymagań IT związanych z pracą zdalną, gdzie znajdują się wskazówki co do właściwych zabezpieczeń i procedur, jakie powinny być stosowane w trakcie pracy zdalnej,
- z zakresu HR – gdzie zostały przedstawione zagadnienia związane z komunikacją i zarządzaniem pracownikami, realizującymi swoje zadania i obowiązki w formule zdalnej.
[Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów / Piotr Kantorowski, Paweł Głąb. - Wydanie I, stan prawny: luty 2022 r. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Od.Nowa, [2022]. - 385 stron ; 24 cm.
Jeśli robisz internety, to Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów jest pozycją, dzięki której poznasz sformułowane w przystępny sposób odpowiedzi na nurtujące Cię pytania prawne dotyczące tej właśnie branży. W książce znajdziesz praktyczne odpowiedzi na przeszło 130 pytań, z którymi autorzy książki spotkali się w ramach swojej pracy zawodowej jako radcowie prawni. Dzięki takiej konstrukcji poradnika nie tylko nie będziesz musiał mierzyć się ze żmudną lekturą obszernych treści jak by na to na nie patrzeć prawnych, ale dodatkowo łatwo znajdziesz konkretne zagadnienie, które w danej chwili Cię interesuje. Tematyka Poradnika jest niezmiernie szeroka, ponieważ zawarto w nim zagadnienia związane z prawem autorskim, jak też bardzo istotne dla prawidłowego pozyskiwania leadów rozstrzygnięcia dotyczące RODO, prawa telekomunikacyjnego czy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wiedzę na temat opodatkowania takich działań. Książka uwzględnia ostatnie zmiany w zakresie platform udostępniających video czy też informacje o niedawnych działaniach Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczących influencerów. Warto wspomnieć, że autorzy książki nie tylko są prawnikami, ale też mają inne kompetencje, które dają im możliwość spojrzenia na branże influencerów i digital marketerów z nieco bliższej, nietypowej dla prawników, perspektywy. Paweł Głąb jest właścicielem sklepu internetowego, co pozwala mu na głębsze spojrzenie na kwestie związane z marketingiem e-commerce, a Piotr Kantorowski prowadzi podcast Prawo dla Biznesu, co daje mu większą możliwość poznania faktycznych problemów influencerów. Tym samym Poradnik prawny dla influencerów i digital markterów to nie zbiór przepisów, które i tak mogłeś znaleźć w Internecie, a zbiór pytań i praktycznych odpowiedzi dotyczących online marketingu w jego obecnych wymiarach. Jeśli jednak nie jesteś digital marketerem ani influencerem, a prawnikiem bez obaw też możesz kupić poradnik! Branża marketingu internetowego w obu powyższych wymiarach w ostatnich latach niewątpliwie się rozwija, a tym samym Twoi Klienci z pewnością potrzebować będą porad także z tego zakresu. Opracowanie autorstwa Piotra Kantorowskiego i Pawła Głąba to absolutny must have każdego influencera i digital marketera. Przekonaj się, że z nasza książka z serii Poradnik to strzał w dziesiątkę, jeżeli chodzi o pomoc w zrozumieniu prawnych aspektów działania w internecie. To coś właśnie dla Ciebie, jeśli zaczynasz swoją przygodę lub już działasz, ale nie znasz odpowiedzi na wiele pytań. Zwięzły i jasny język, wiele przykładów z życia, oparcie w orzecznictwie wszystko po to, abyś się odnalazł w gąszczu przepisów! Wybierz tę książkę, jeżeli: zależy Ci na niewpakowaniu się w tarapaty, podpisaniu dobrej umowy, ochronie swoich praw i poszanowaniu praw innych, cenisz efektywne i sprawdzone rozwiązania, szanujesz swój czas i wiesz, że jako marketer lub influencer nie potrzebujesz wiedzieć wszystkiego o prawie, a potrzebujesz szybko znaleźć odpowiedź na konkretne, nurtujące Cię pytanie. [https://www.taniaksiazka.pl/poradnik-prawny-dla-influencerow-i-digital-markete-pawel-glab-p-1657648.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej