Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje fachowe
(14)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(19)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(3)
Czytelnia
(22)
Autor
Dolot Anna
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Lipka Anna
(2)
Appelo Jurgen
(1)
Białek Maria (tłumacz)
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Buchelt Beata (1974- )
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Cymerman Natalia
(1)
Daisley Bruce
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gumularz Mirosław
(1)
Hagan Margaret
(1)
Izydorczyk Tomasz
(1)
Jakóbik Ireneusz
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kimla-Walenda Katarzyna
(1)
Kinowska Hanna (ekonomia)
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kopeć Jacek
(1)
Kostrzewa Agata
(1)
Kozik Patrycja
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Kusio Tomasz
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Liksza Joanna
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Michalczyk Ryszard (1957-2019)
(1)
Miś Alicja
(1)
Morawiec-Bartosik Anna
(1)
Mstowska-Borysiewicz Patrycja (1989- )
(1)
Mszyca Mariusz
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Orzech Wojciech (1970- )
(1)
Ozenc Kursat (1979- )
(1)
Paziewska Aleksandra
(1)
Pikos Anna Marta
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Popieluch Karina
(1)
Prasołek Łukasz
(1)
Pszczółkowski Piotr (organizacja i zarządzanie)
(1)
Purgał-Popiela Joanna
(1)
Rogozińska-Pawełczyk Anna
(1)
Rostkowski Tomasz (ekonomia)
(1)
Sapeta Tomasz
(1)
Sawicki Jarosław (prawnik)
(1)
Sitarska-Piwko Agnieszka
(1)
Stańczyk Izabela
(1)
Swanson Richard A. (1942- )
(1)
Szydło Robert (nauki ekonomiczne)
(1)
Wasilewski Jacek (socjolog)
(1)
Werner Aleksander (ekonomia)
(1)
Wiśniewska Sylwia (ekonomia)
(1)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Zając Piotr (ekonomia) (1978- )
(1)
Zając-Pałdyna Urszula
(1)
Zatorska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Menedżerowie
(11)
Szkoły wyższe
(7)
Przedsiębiorcy
(3)
Doradcy personalni
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Pracodawcy
(2)
Dyrektorzy
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Temat
Kobieta
(2661)
Przyjaźń
(1662)
Rodzina
(1450)
Tajemnica
(1220)
Miłość
(1042)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(-)
Zwierzęta
(854)
Relacje międzyludzkie
(841)
Język angielski
(796)
Dziewczęta
(792)
Śledztwo i dochodzenie
(785)
Zabójstwo
(709)
Życie codzienne
(673)
Rodzeństwo
(638)
Wojna 1939-1945 r.
(631)
Żydzi
(607)
Policjanci
(602)
Magia
(592)
Sekrety rodzinne
(589)
II wojna światowa (1939-1945)
(584)
Uczucia
(579)
Nastolatki
(575)
Dzieci
(510)
Trudne sytuacje życiowe
(493)
Małżeństwo
(489)
Pisarze polscy
(482)
Osoby zaginione
(453)
Ludzie a zwierzęta
(452)
Boże Narodzenie
(444)
Dziennikarze
(408)
Relacja romantyczna
(406)
Wybory życiowe
(406)
Wojsko
(401)
Przestępczość zorganizowana
(390)
Podróże
(389)
Chłopcy
(386)
Dziecko
(375)
Polacy za granicą
(367)
Władcy
(365)
Psy
(364)
Uczniowie
(347)
Koty
(340)
Język polski
(337)
Matki i córki
(337)
Poszukiwania zaginionych
(335)
Uprowadzenie
(325)
Politycy
(322)
Arystokracja
(316)
Prywatni detektywi
(308)
Kultura
(302)
Przedsiębiorstwo
(288)
Duchowieństwo katolickie
(286)
Dziadkowie i wnuki
(280)
Wychowanie w rodzinie
(280)
Wakacje
(277)
Zemsta
(274)
Historia
(267)
Aktorzy polscy
(259)
Ojcowie i córki
(255)
Filozofia
(251)
Sztuka
(251)
Polityka
(249)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(244)
Seryjni zabójcy
(244)
Lekarze
(237)
Zakochanie
(230)
Pisarze
(228)
Polityka międzynarodowa
(217)
Mężczyzna
(216)
Walka dobra ze złem
(213)
Zarządzanie
(212)
Dojrzewanie
(209)
Teatr polski
(206)
Wsie
(204)
Czarownice i czarownicy
(201)
Kościół katolicki
(197)
Las
(190)
Śmierć
(190)
Miasta
(188)
Nauka
(183)
Pomaganie
(183)
Zabójstwo seryjne
(183)
Superbohaterowie
(182)
Przyroda
(181)
Marzenia
(179)
PRL
(179)
Ludzie bogaci
(177)
Samotność
(177)
Więźniowie obozów
(176)
Spisek
(174)
Stworzenia fantastyczne
(173)
Szpiegostwo
(173)
Trauma
(172)
Stosunki interpersonalne
(171)
Szlachta
(171)
Wojna
(171)
Studenci
(169)
Detektywi amatorzy
(164)
Rody
(164)
Samorealizacja
(164)
Zamki i pałace
(164)
Temat: czas
2001-
(10)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(11)
Monografia
(5)
Podręcznik
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(2)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(22)
Psychologia
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Ochrona środowiska
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wykonanie produktu o dużej wartości rynkowej i osiągnięcie prawdziwego sukcesu często wymaga od menedżerów zmiany dotychczasowego podejścia. Współczesne firmy są połączonymi systemami, a samo zarządzanie dotyczy głównie ludzi i relacji. Podejście zwane zarządzaniem zwinnym czy też programowaniem zwinnym (agile) ma szczególne miejsce w nowoczesnej teorii systemów złożonych i procesach wytwarzania oprogramowania. Co istotne, wdrożenie metodologii zwinnych ułatwia realistyczne podejście do kierowania projektami czy doskonalenia zespołów i zarządzania nimi. Książka adresowana jest przede wszystkim do kierowników zespołów, umożliwia dogłębne zrozumienie reguł rządzących pracą zespołu. Poruszono w niej takie tematy, jak: teoria systemów złożonych, teoria gier, samoorganizacja i zasada ciemności. Zebrano i usystematyzowano znane od wielu lat klasyczne idee i techniki zarządzania, a następnie połączono je z ideą programowania zwinnego. Powstał w ten sposób spójny system idei, który powinien sobie przyswoić każdy adept zarządzania, mający pasję, ambicję i odznaczający się dążeniem do zarządzania doskonałego, wyzwalającego kreatywność zespołu i prowadzącego wprost do celu.
W książce omówiono:
- kluczowe cechy modeli zarządzania 1.0 i 2.0,
- podstawy teorii systemów złożonych,
- wpływ złożoności systemów na organizację,
- utrzymywanie aktywności, kreatywności, innowacyjności i motywacji pracowników,
- ideę kultury rzemiosła programistycznego,
- ciągłe doskonalenie się w ramach organizacji,
- ideę przywództwa ukierunkowanego na cel.
[https://lubimyczytac.pl/ksiazka/304728/zarzadzanie-3-0-kierowanie-zespolami-z-wykorzystaniem-metodyk-agile]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
(dostępność ok. 08.04.2024)
Książka
W koszyku
Zielone zarządzanie ludźmi : green HRM / Marek Bugdol, Izabela Stańczyk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 166, [1] strona ; 24 cm.
Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM jest opracowaniem oryginalnym i nowatorskim. Na rynku polskim nie istnieje jeszcze tego typu publikacja, a sam temat jest dopiero rozpoznawany. Myśl przewodnia dotyczy rozwiązań prośrodowiskowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Głównymi celami pracy są: identyfikacja czynników sprzyjających zachowaniom prośrodowiskowym, ukazanie możliwości kształtowania zachowań prośrodowiskowych i świadomości środowiskowej, określenie czynników sprzyjających zachowaniem nieetycznym, ustalenie działań specjalistów HR w zakresie zielonej rekrutacji i selekcji, zielonej adaptacji i socjalizacji, eksploracja działań organizacji dotycząca przygotowania zielonych miejsc pracy oraz rozpoznanie postrzeganego wsparcia organizacyjnego dla menedżerów i pracowników. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kadry)
Poradnik z wzorami dokumentów, który krok po kroku pomoże pracodawcom wdrożyć na stałe pracę zdalną w firmie.
W sposób szczegółowy opisane zostały w nim wszystkie zagadnienia, które powinny znaleźć się w regulaminie pracy zdalnej oraz odrębnych procedurach z zakresu BHP i RODO. Ponadto książka zawiera wzory dokumentów niezbędnych do właściwego stosowania pracy zdalnej w praktyce.
Publikacja to:
- kompleksowe i szerokie ujęcie tematyki pracy zdalnej, które pomoże pracodawcom przejść z pracy zdalnej covidowej lub telepracy na nową pracę zdalną;
- spojrzenie na pracę zdalną z różnych stron, z jednoczesnym wskazaniem obowiązków wynikających z różnych dziedzin prawa, o jakich należy pamiętać, wprowadzając taką organizację pracy;
- poradnik, który wskaże pracodawcom, jakie dokumenty należy stworzyć, aby prawidłowo wdrożyć pracę zdalną w organizacji i o czym powinni oni pamiętać, gdy praca zdalna będzie już faktycznie wykonywana.
Kluczowe atuty książki to przede wszystkim:
- omówienie nowelizacji Kodeksu pracy dotyczącej pracy zdalnej, ale nie w oderwaniu od reszty systemu, a wręcz przeciwnie – ze wskazaniem, jak należy połączyć różne istniejące instytucje z nowymi przepisami o pracy zdalnej;
- przedstawienie praktycznych wskazówek dotyczących organizacji pracy zdalnej, które pozwolą uniknąć problemów, jakie miały miejsce w przypadku tej formy wykonywania pracy w okresie pandemii Covid-19;
- zespół autorów, wśród których są zarówno eksperci od prawa pracy, prawa podatkowego, BHP i RODO, jak i informatycy, co gwarantuje kompleksowe ujęcie tematu;
- duża liczba przykładów obrazujących omawiane zagadnienia;
- wzory dokumentów niezbędnych do wdrożenia pracy zdalnej.
Pod względem tematycznym książka jest podzielona na 5 części, które obejmują zagadnienia:
- prawno-podatkowe, gdzie omówiono szczegółowo, jak należy wdrożyć pracę zdalną oraz jakie obowiązki z zakresu czasu pracy, wynagrodzeń czy dokumentacji pracowniczej ciążą na pracodawcy, który chciałby zastosować tę formę pracy w swojej firmie;
- dotyczące BHP, gdzie przedstawiono obowiązki, które pracodawca musi wykonać przed dopuszczeniem pracownika do wykonywania pracy zdalnej, jak również ciążące na nim w trakcie jej wykonywania przez pracowników;
- z zakresu ochrony danych osobowych, gdzie zostały przeanalizowane zagadnienia związane z bezpieczeństwem danych osobowych w przypadku pracy wykonywanej z różnych miejsc, a nie tylko z domu pracownika;
- dotyczące wymagań IT związanych z pracą zdalną, gdzie znajdują się wskazówki co do właściwych zabezpieczeń i procedur, jakie powinny być stosowane w trakcie pracy zdalnej,
- z zakresu HR – gdzie zostały przedstawione zagadnienia związane z komunikacją i zarządzaniem pracownikami, realizującymi swoje zadania i obowiązki w formule zdalnej.
[Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
HR business partner : koncepcja i praktyka / Grzegorz Filipowicz. - Wydanie II. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2019. - 264 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(HR)
HR Business Partner to osoba, która współpracując z kierownictwem organizacji, projektuje i wdraża rozwiązania z zakresu zarządzania kadrami, tak aby wspomagać realizację celów strategicznych firmy.
Autor w przystępny i praktyczny sposób przedstawił:
istotę koncepcji HR business partneringu,
role i zadania HR business partnera,
budowanie pozycji HR business partnera w organizacji i jej rozwój,
wnioski z badań,
przykłady najlepszych praktyk.
Lektura książki może przyczynić się do podjęcia kluczowych decyzji dotyczących zmiany funkcjonowania całego obszaru HR w organizacji. Jest to przewodnik wskazujący optymalne rozwiązania w procesie zmiany roli specjalistów HR w kierunku HR Business Partnerów. Opracowanie to powinno zainteresować wszystkie osoby, które kształtują czynniki wpływające na realizację strategicznych celów organizacji z wykorzystaniem jej najcenniejszego zasobu, jakim są sami pracownicy. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5024460/hr-business-partner-koncepcja-i-praktyka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek-Jurczak, Anna Pikos. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2023. - 379, [5] stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów – niezależnie od kierunków studiów – oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień i atrakcyjne grafiki czynią ją przyjazną dla Czytelnika. Na początku każdego z 13 rozdziałów zostały wymienione cele uczenia się, które ukierunkowują proces przyswajania wiedzy. Definicje kluczowych pojęć umieszczone na marginesach ułatwiają zapamiętywanie informacji i powtórkę materiału. Praktyczne przykłady przytoczone w tekście stanowią ilustrację omawianych teorii, odnosząc je do świata biznesowego. Efektywną naukę wspierają również kończące każdy rozdział ćwiczenia. Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał najważniejsze koncepcje, oraz zastosować zdobytą wiedzę w rozwiązywaniu realnych problemów związanych z zarządzaniem. Autorzy odnoszą się również do trudnych wyzwań, z którymi mierzą się współcześni menedżerowie. Dzięki temu Czytelnicy, którzy nie są jeszcze praktykami zarządzania, będą lepiej przygotowani do rozwiązywania problemów i pełnienia funkcji menedżera we współczesnych organizacjach. [Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.05.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w „drabinie controllingu” (wyższy od controllingu kosztów i controllingu jakości), a mianowicie controlling efektywności. Celem książki jest uporządkowanie dość pokaźnej liczby mierników/wskaźników controllingowych i list kontrolnych dotyczących gospodarowania kapitałem ludzkim według przyjętych w danej organizacji ujęć efektywności, stanowiących dla niej wykładnię tego gospodarowania. Na polskim rynku wydawniczym istnieją wprawdzie (nieliczne zresztą) pozycje dotyczące controllingu personalnego, ale nie skupiają się one na (najtrudniejszym koncepcyjnie i aplikacyjnie) aspekcie efektywnościowym. Monografia – której przedmiotem jest monitorowanie procesów gospodarowania kapitałem ludzkim organizacji pod kątem racjonalności/ekonomiczności – ma zatem wypełnić w pewnej mierze istniejącą lukę i pozwolić praktykom na konstruowanie systemów informatycznych stanowiących podstawę systemu controllingu personalnego. Autorka nie tylko porządkuje controllingowe instrumentarium, lecz także je wzbogaca. Novum stanowi uporządkowanie go nie tylko według efektywności, ale także z podziałem na ilościowy i jakościowy wymiar kapitału ludzkiego z perspektywy jego składowych oraz dualnego charakteru controllingu, a także z perspektywy podziału na controlling operacyjny, taktyczny i strategiczny, a nie według dotychczas praktykowanego podziału na funkcje personalne. Praca stanowi próbę rozwinięcia następującej głównej tezy: w controllingowych ujęciach różnych procesów gospodarowania kapitałem ludzkim zorientowanych na maksymalizowanie wartości tego kapitału nie jest jeszcze dostatecznie zakotwiczona koncepcja integrująca podejście celowościowe i systemowe (koncepcja interesariuszy), zgodna z ideą zrównoważonego gospodarowania kapitałem ludzkim. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Liczby w HR : matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu / Anna Morawiec-Bartosik. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 363, [5] stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Czy pracę działu HR da się zmierzyć? Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji... Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie dział human resources. Dlaczego? Czyżby HR-owcy nie wierzyli w liczby i stawiali na intuicję? Może. A może po prostu brakuje im rzetelnych narzędzi, dzięki którym można przeanalizować dane, jakie są dostępne dla osób wyspecjalizowanych w zarządzaniu zasobami ludzkimi firmy? Do niedawna działy HR uchodziły powszechnie za najbardziej niemierzalne w przedsiębiorstwach. Ostatnio jednak ten trend się zmienia. Takie pojęcia jak data-based HR czy data-driven HR z roku na rok zyskują na popularności. Zarządzający firmami, a także sami pracownicy human resources chcą mierzyć efektywność coraz większej liczby procesów personalnych, by na podstawie uzyskanych wyników móc planować przyszłe działania. Tylko co mierzyć? Jakimi metodami to robić? Odpowiedzi na te i inne pytania związane z analityką zasobów ludzkich znajdziesz w tej książce. [lubimyczytac.pl/ksiazka/5027958/liczby-w-hr-matematyczne-ramy-najbardziej-ludzkiej-czesci-biznesu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
A czy dobrze by było dowiedzieć się, jakich błędów unikać i uczyć się na błędach innych, zamiast swoich? Czy dobrze jest dowiedzieć się, jak zbudować dobrze prosperujący biznes od ludzi, którzy odnieśli sukces w tym zakresie i wiedzą jak to zrobić ? Poznaj sprawdzone strategie wieloletnich praktyków biznesu i spraw, że Twój pierwszy biznes będzie strzałem w dziesiątkę! Być może od jakiegoś czasu myślisz o założeniu swojego biznesu, ale nie potrafisz zrobić pierwszych kroków, nie wiesz od czego zacząć. Być może masz już poczynione przygotowania, ale strach przed komplikacjami blokuje Twoje dalsze działania. Dzięki książce „Pierwszy biznes”, napisanej pod skrzydłami mentorki biznesowej autorów, Kamili Rowińskiej, poznasz sprawdzone strategie biznesowe, dzięki którym wybudujesz stabilną pozycję na rynku. Nie pozwól twojemu pomysłowi dłużej leżeć w szufladzie! Zasługuje on na to, aby ujrzeć światło dzienne, a klienci już czekają, aby płacić Ci pieniądze za Twoje usługi i produkty. Jedyne, czego potrzebujesz, to solidne przygotowanie, jakie zapewni Ci lektura „Pierwszego biznesu”. Dzięki niej stworzysz plan i strategie, które umożliwią Ci zabezpieczyć się przed potknięciami. Koniec ze zgadywaniem jaki ma być Twój kolejny krok! Dokładna i przemyślana organizacja pracy nada odpowiedni kierunek i rozpęd Twoim działaniom. Dowiesz się tego z książki „Jak stworzyć swój pierwszy biznes?”. Kupując tę książkę dowiesz się: jak przygotować się do rozpoczęcia biznesu; jaką formę prawną i podatkową powinna mieć Twoja firma; jakich błędów unikać; co zrobić kiedy pojawią się kłopoty w prowadzeniu firmy; jak zbudować dobry zespół współpracowników; jak zatrudniać i i motywować pracowników; jak kontrolować finanse firmy i co robić z nadwyżkami; jak negocjować z kontrahentami; jak budować relacje w biznesie; jak przygotować biznesplan. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4879285/jak-stworzyc-swoj-pierwszy-biznes-praktyczny-poradnik-budowania-zyskownej-firmy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transformacja organizacyjna : w perspektywie psychologicznej / redakcja naukowa Wojciech Orzech. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, copyright 2024. - 259 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Transformacja organizacyjna to proces zmiany w strukturze, kulturze, procesach i działaniach organizacji, mający na celu zwiększenie efektywności, adaptacyjności i konkurencyjności firmy. Transformacja organizacyjna może być spowodowana zmianami w otoczeniu firmy, takimi jak zmiany technologiczne, społeczne lub rynkowe, a także wewnętrznymi czynnikami, takimi jak zmiana strategii czy restrukturyzacja firmy. Proces transformacji organizacyjnej często wymaga zmiany mindsetu pracowników, wprowadzenia nowych technologii, restrukturyzacji zespołów, a także zmiany procedur i procesów pracy. Kluczowy jest tutaj także udział i zaangażowanie pracowników w procesie zmiany. Transformacja organizacyjna może wymagać czasu i inwestycji, ale może przynieść wiele korzyści, takich jak zwiększenie efektywności procesów, poprawa relacji z klientami, zwiększenie innowacyjności czy poprawa wyników finansowych firmy.
Na rynek pracy wchodzą nowe pokolenia, myślące o swojej przyszłości inaczej niż poprzednicy, komunikujące się czy postrzegające świat w zupełnie nowy sposób. Jednym z wyzwań liderów jest więc obecnie dbanie o to, aby przyciągać talenty, budować zrozumiałe plany, włączać współpracowników w dyskusję na temat przyszłości firmy. Opisany w niniejszej książce przypadek dotyczy spółki i branż (kolej, energetyka),które w powszechnym odbiorze postrzegane są jako raczej konserwatywne. Autorzy koncentrują się na zespole menedżerów, który potrafił zaprosić pracowników do przeprowadzenia gruntownej transformacji i efektywnie zaangażować ich w budowę spółki, w której osiągnięto dojrzałość wdrażanych rozwiązań na poziomie światowym. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5107231/transformacja-organizacyjna-w-perspektywie-psychologicznej]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rola HR Business Partnera jest w Polsce mocno niedookreślona. Zarówno studenci jak i praktycy cały czas poszukują wiedzy, która wyjaśniałaby nie tylko teoretyczne aspekty roli i kompetencji na tym stanowisku, ale też pokazywałaby najlepsze praktyki i wskazywała źródła inspiracji. Autorzy książki to wybitni praktycy, którzy podjęli się wyzwania jakim jest selekcja i synteza wybranych modeli teoretycznych. Kierując się własnym doświadczeniem, stworzyli przystępny opis roli HR Business Partnera. W pierwszej części publikacji zostały zebrane wiodące koncepcje roli HR Business Partnera i przypisywanych jej kompetencji na przestrzeni ostatnich 20 lat. Czytelnik znajdzie w jednym miejscu modele i główne założenia. Druga część książki jest fundamentem merytorycznym roli HR Business Partnera. Prowadzi od ogólnej koncepcji organizacji i jej operacjonalizacji, poprzez strategię HR, do elementarnej wiedzy w zakresie cyklu życia pracownika. W publikacji zawarte są też treści ukazujące wymiary i przyszłość roli HR Business Partnera. Autorzy przez pryzmat konkretnych zagadnień przedstawiają współczesne trendy, ogólne koncepcje, narzędzia i studium przypadku ich wdrożenia. Książka jest cennym źródłem wiedzy zarówno dla studentów studiów podyplomowych z zakresu HR Business Partner oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi, jak i praktyków. [azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej