Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(109)
Forma i typ
Książki
(109)
Publikacje naukowe
(63)
Publikacje fachowe
(53)
Publikacje dydaktyczne
(37)
Poradniki i przewodniki
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Dostępność
dostępne
(91)
wypożyczone
(22)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(10)
Czytelnia
(101)
Filia nr 2
(2)
Autor
Gasper Dorota
(3)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(2)
Kauf Sabina
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kowalewski Karol (ekonomia)
(2)
Lipa Michał
(2)
Lipka Anna
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Appelo Jurgen
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baraniewicz-Kotasińska Sabina
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Białek Maria (tłumacz)
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bogacz Paweł
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Brill Jonathan
(1)
Buchelt Beata (1974- )
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Buła Piotr
(1)
Carreyrou John
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Ciesielka Joanna
(1)
Cieślik Krzysztof (1985- )
(1)
Cox Michael (dziennikarz)
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czarnecki Sławomir (filozofia)
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Daisley Bruce
(1)
Dixit Avinash K
(1)
Dobrowolski Krzysztof (organizacja i zarządzanie)
(1)
Dolot Anna
(1)
Dudzik Magdalena T
(1)
Edwards Jim
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Francik Anna
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Grzegorczyk Danuta (1956-2016)
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gzik Tomasz
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Hagan Margaret
(1)
Hamrol Adam (1952- )
(1)
Heidtman Joanna
(1)
Hull John (1946- )
(1)
Humble Jez
(1)
Iger Robert (1951- )
(1)
Iwuć Marcin
(1)
Jakóbik Ireneusz
(1)
Januła Eugeniusz (1948- )
(1)
Jaszczurowska Maria
(1)
Jaworska Monika (ekonomia)
(1)
Jaworski Władysław Leopold (1929-2017)
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jones Robert (1955- )
(1)
Jones Sue Jenkyn
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jędrek Grzegorz (1988- )
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Kandefer-Winter Katarzyna
(1)
Karagin Jurij
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kaufman Josh
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kimla-Walenda Katarzyna
(1)
Kinowska Hanna (ekonomia)
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kopeć Jacek
(1)
Kostrzewa Agata
(1)
Kot-Radojewska Magdalena
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Krulczuk Justyna
(1)
Krzymianowski Grzegorz (1977- )
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Kusio Tomasz
(1)
Kwiatkiewicz Piotr (1968- )
(1)
Laskowski Marek (logistyka)
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Leoński Wojciech
(1)
Liksza Joanna
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Lisiński Marek
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Makowski Michał
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Mazur-Wierzbicka Ewa
(1)
Meyer Erin (1971- )
(1)
Michalczyk Ryszard (1957-2019)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(90)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(107)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(108)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(108)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(38)
Menedżerowie
(35)
Przedsiębiorcy
(11)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Analitycy ekonomiczni
(3)
Dyrektorzy HR
(3)
Pracownicy samorządowi
(3)
Doradcy personalni
(2)
Pracownicy banków
(2)
Agenci ubezpieczeniowi
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Ekonomiści
(1)
Emeryci i renciści
(1)
Finansiści
(1)
Hotelarze
(1)
Informatycy
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Logistycy
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Menedżerowie kultury
(1)
Pracodawcy
(1)
Projektanci mody
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Szkoły średnie
(1)
Turyści
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(20)
Zarządzanie
(19)
Marketing
(14)
Przedsiębiorstwo
(11)
Kultura organizacyjna
(6)
Zarządzanie finansami
(6)
Innowacje
(5)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Przywództwo
(4)
Zachowanie organizacyjne
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Analiza danych
(3)
Decyzje
(3)
Etyka biznesu
(3)
Finanse przedsiębiorstwa
(3)
Hotelarstwo
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Logistyka
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Menedżerowie
(3)
Organizacje
(3)
Praca zespołowa
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Banki
(2)
Coaching
(2)
Copywriting
(2)
Copywriting internetowy
(2)
Globalizacja
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość życia
(2)
Kadry
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Konkurencyjność
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
Kreatywność
(2)
Kultura
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Media społecznościowe
(2)
Organizacja
(2)
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przemysły wysokiej techniki
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Płaca
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Sklepy internetowe
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Wartościowanie pracy
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zaufanie
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Agroturystyka
(1)
Akcje (ekonomia)
(1)
Algorytmy
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza matematyczna
(1)
Analiza rynku
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Anomia pracownicza
(1)
Aparatura naukowo-badawcza
(1)
Apple Inc
(1)
Audyt logistyczny
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biznes
(1)
Blockchain
(1)
Branding (marketing)
(1)
Bukieciarstwo
(1)
Business Intelligence
(1)
Controlling personalny
(1)
Cook, Timothy D. (1960- )
(1)
Crowdfunding
(1)
Diagnostyka laboratoryjna (medycyna)
(1)
Diagram Ishikawy
(1)
Temat: czas
2001-
(46)
1901-2000
(8)
1989-2000
(7)
1945-1989
(4)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(21)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Europa
(3)
Aarhus (Dania)
(1)
Azja
(1)
Gmina Mrozy (woj. mazowieckie, pow. miński)
(1)
Japonia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Śwat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(32)
Poradnik
(27)
Monografia
(24)
Podręcznik
(19)
Materiały pomocnicze
(18)
Praca zbiorowa
(7)
Case study (studium przypadku)
(2)
Reportaż
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Praca dyplomowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2303)
Edukacja i pedagogika
(758)
Socjologia i społeczeństwo
(721)
Kultura i sztuka
(557)
Medycyna i zdrowie
(548)
Zarządzanie i marketing
(109)
Psychologia
(527)
Biologia
(430)
Literaturoznawstwo
(358)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(358)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(332)
Religia i duchowość
(323)
Podróże i turystyka
(243)
Hobby i czas wolny
(223)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(222)
Etnologia i antropologia kulturowa
(197)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(194)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(175)
Rozwój osobisty
(171)
Kultura fizyczna i sport
(161)
Geografia i nauki o Ziemi
(152)
Kulinaria
(145)
Fizyka i astronomia
(106)
Inżynieria i technika
(102)
Językoznawstwo
(95)
Filozofia i etyka
(93)
Ochrona środowiska
(90)
Informatyka i technologie informacyjne
(85)
Architektura i budownictwo
(80)
Media i komunikacja społeczna
(71)
Nauka i badania
(68)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(63)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(61)
Styl życia, moda i uroda
(58)
Transport i logistyka
(48)
Rolnictwo i leśnictwo
(46)
Dom i ogród
(43)
Archeologia
(38)
Matematyka
(37)
Chemia
(35)
Praca, kariera, pieniądze
(29)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Architektura
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojsjiwość
(1)
Kultura isztuka
(1)
Kulyura i sztuka
(1)
Matemayka
(1)
Medycyna i Zdrowie
(1)
Muzyka
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść
(1)
Socjologia i społeczeństwoPaństwowe Wydawnictwo NAukowe
(1)
Socjologia i społeczeństwo`
(1)
Varia
(1)
109 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wykonanie produktu o dużej wartości rynkowej i osiągnięcie prawdziwego sukcesu często wymaga od menedżerów zmiany dotychczasowego podejścia. Współczesne firmy są połączonymi systemami, a samo zarządzanie dotyczy głównie ludzi i relacji. Podejście zwane zarządzaniem zwinnym czy też programowaniem zwinnym (agile) ma szczególne miejsce w nowoczesnej teorii systemów złożonych i procesach wytwarzania oprogramowania. Co istotne, wdrożenie metodologii zwinnych ułatwia realistyczne podejście do kierowania projektami czy doskonalenia zespołów i zarządzania nimi. Książka adresowana jest przede wszystkim do kierowników zespołów, umożliwia dogłębne zrozumienie reguł rządzących pracą zespołu. Poruszono w niej takie tematy, jak: teoria systemów złożonych, teoria gier, samoorganizacja i zasada ciemności. Zebrano i usystematyzowano znane od wielu lat klasyczne idee i techniki zarządzania, a następnie połączono je z ideą programowania zwinnego. Powstał w ten sposób spójny system idei, który powinien sobie przyswoić każdy adept zarządzania, mający pasję, ambicję i odznaczający się dążeniem do zarządzania doskonałego, wyzwalającego kreatywność zespołu i prowadzącego wprost do celu.
W książce omówiono:
- kluczowe cechy modeli zarządzania 1.0 i 2.0,
- podstawy teorii systemów złożonych,
- wpływ złożoności systemów na organizację,
- utrzymywanie aktywności, kreatywności, innowacyjności i motywacji pracowników,
- ideę kultury rzemiosła programistycznego,
- ciągłe doskonalenie się w ramach organizacji,
- ideę przywództwa ukierunkowanego na cel.
[https://lubimyczytac.pl/ksiazka/304728/zarzadzanie-3-0-kierowanie-zespolami-z-wykorzystaniem-metodyk-agile]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
(dostępność ok. 08.04.2024)
Książka
W koszyku
W ostatnim czasie ujawniło się bardzo wiele czynników uświadamiających niewłaściwy charakter dotychczasowej logiki procesów społeczno-gospodarczych. Świadectwem racjonalności zachowań społecznych było (a w zasadzie nadal jest) nieustanne bogacenie się zarówno na poziomie indywidualnych gospodarstw domowych, jak i w odniesieniu do całych państw. Ludzie pożądają coraz bogatszej konsumpcji, przedsiębiorstwa są zarządzane w celu maksymalizacji zyskowności, a państwa są rządzone ze względu na dążenie do coraz większego PKB. Skutki tej logiki okazały się katastrofalne. W odniesieniu do gospodarstw domowych zjawisko nadmiernej konsumpcji prowokuje do ciągłego zmieniania się krótkotrwałych mód, do nieustannych zakupów i do produkowania coraz większej ilości odpadów. Napędem tej nadmiernej konsumpcji jest rosnąca produkcja, jednocześnie podążająca za zmiennym popytem oraz ten popyt kreującą z wykorzystaniem wyrafinowanych narzędzi marketingowych. Nieracjonalność takiego schematu działalności materializuje się w coraz większym i coraz szybszym zużyciu dostępnych zasobów naturalnych i energii. Dodatkowo pojawiły się negatywne efekty społeczne i ekonomiczne pogarszające jakość życia ludzi. Dokonana globalizacja gospodarki światowej jest powodem rosnącego znaczenia logistyki międzynarodowej. Znaczenie logistyki zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej uprawnia do postawienia pytania, w jaki sposób logistyka może włączyć się w proces oczekiwanych zmian i jak może przyczyniać się do kreowania dobrostanu społecznego. Dobrostan jest tu pojmowany jako synonim jakości życia. Pierwsze dwa rozdziały książki mają charakter wprowadzający. Na początku przedstawiono nowoczesny paradygmat logistyki, czyli współczesne rozumienie jej istoty nastawione właśnie raczej na jakość obsługi klienta i jakość życia, niż na maksymalizację korzyści ekonomiczno-finansowych przedsiębiorstw i ich właścicieli. Następnie skoncentrowano uwagę na kryteriach oceny i optymalizacji dobrostanu, różnicując je od standardowych kryteriów dotyczących dobrobytu materialnego. W kolejnej części książki są podejmowane zagadnienia dostępności czasowo-przestrzennej, kosztowej, decyzyjnej oraz, w końcu, problem zagospodarowania towarów już niechcianych albo odpadowych. Tezą, której autorzy usiłują dowieść, jest twierdzenie, że logistyka nie tylko okazuje się narzędziem ułatwiającym ciągłość i płynność procesów gospodarczych, lecz także ma znaczenie dla jakości życia i może się przyczynić do poprawy dobrostanu społecznego na całym świecie. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Smart city : kto rządzi w inteligentnych miastach? / Sabina Baraniewicz-Kotasińska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2023. - [2], 300, [1] strona : ilustracje, 24 cm.
W obliczu intensyfikacji problemów miejskich w XXI w. zarządzanie miastem staje się nie lada wyzwaniem. Rządzący szukają rozwiązań, dzięki którym ośrodki miejskie mogłyby stać się bardziej odporne, zrównoważone i inteligentne. W prezentowanej książce SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? autorka rozprawia się z fenomenem koncepcji inteligentnego miasta, która na tym polu zainteresowała współczesne samorządy na całym świecie.
W swojej książce Autorka zastanawia się przede wszystkim nad tym, jak pod wpływem nowoczesnych koncepcji rządzenia i zarządzania miastem zmieniają się relacje władzy pomiędzy „rządzącymi” a „rządzonymi”. W istocie w smart city pojawiają się nowi gracze, którzy w znaczący sposób przeobrażają dotychczas nam znaną geometrię stosunków władzy. Autorka stawia więc niezwykle istotne pytanie: kto rządzi w inteligentnych miastach?
W efekcie przeprowadzonych badań w inteligentnych miastach USA i Danii w książce zestawiono ze sobą dwa różne modele rządzenia i zarządzania dzisiejszymi inteligentnymi miastami: model technokratyczny, oparty na współpracy z biznesem i na implementacji zaawansowanych technologii informacyjno-komunikacyjnych, oraz model partycypacyjny, uwzględniający udział mieszkańców w procesach rządzenia i zarządzania miastem.
W książce SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? Czytelnik będzie mógł przeczytać o wyzwaniach związanych z implementacją nowoczesnych technologii do przestrzeni miasta i systemów zarządzania.
Książkę SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? kierujemy przede wszystkim do:
samorządów, władz miast, departamentów zw. z innowacjami, spółek współpracujących z samorządem
organizacji działających na rzecz polityki miejskiej
planistów, inżynierów, analityków, biznesu, biur consultingowych
analityków danych, informatyków, ale również do: studentów politologii, zarządzania, architektury, urbanistyki etc.
[https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5066371/smart-city-kto-rzadzi-w-inteligentnych-miastach]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka poświęcona jest funkcjonowaniu człowieka w organizacji. Przybliża i omawia szereg jego aspektów dotyczących: zaufania, przywództwa, kreatywności i innowacyjności, satysfakcji, zaangażowania w pracę oraz kultury organizacyjnej. Pokazuje liczne relacje organizacyjne i ich wzajemne oddziaływania, z podkreśleniem fundamentalnego znaczenia zaufania w kreowaniu więzi międzyludzkich. Ma przekrojowy, interdyscyplinarny charakter. Skierowana jest do menedżerów średniego i wyższego szczebla na co dzień kreujących i zarządzających relacjami międzyludzkimi, a także pracowników naukowych i studentów, zgłębiających takie dziedziny wiedzy, jak: nauki o zarządzaniu, zarządzanie zasobami ludzkimi, czy też socjologia organizacji. Książka zalecana jest jako podręcznik akademicki na kierunkach: zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi czy socjologia, będzie przydatnym źródłem wiedzy dla prowadzących lub uczęszczających na zajęcia dydaktyczne z zakresu nauk o organizacji, zachowań organizacyjnych, zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania wiedzą, zarządzania kapitałem ludzkim i intelektualnym, zarządzania zaufaniem, zarządzania usługami oraz zarządzania relacjami z klientem. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
(dostępność ok. 16.05.2024)
Książka
W koszyku
Zarządzanie bezpieczeństwem narodowym Polski / Paweł Bogacz. - Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2023. - 278, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
W prezentowanej monografii autor podejmuje zagadnienia zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego Polski, rozumianego jako proces zapewniania przez władze RP warunków niezbędnych do współpracy między przemysłem obronnym, siłami zbrojnymi, nauką i polityką. Autor odwołuje się do dorobku podejścia systemowego i teorii podejmowania decyzji. Praca stanowi studium przypadku na przykładzie zastosowań metod wielokryterialnych: AHP, ANP, REMBRANDT, DEMATEL. W badaniu wzięło udział 75 przedstawicieli przemysłu obronnego, sił zbrojnych, nauki, polityki i dyplomacji. Dla każdej z grup badanych opracowano hierarchie czynników, subczynników, wariantów oraz przeprowadzono analizę korzyści, szans, kosztów i ryzyka (BOCR) w odniesieniu do zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego RP. Respondentami byli eksperci i decydenci, z których część pełni (lub pełniła) najbardziej odpowiedzialne funkcje publiczne. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzikie fale : jak budować biznes gotowy na wszystko / Jonathan Brill ; przekład Bartosz Sałbut. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 349, [2] strony : fotografie, ilustracje, mapa ; 24 cm.
Czy wiesz, że następna fala fenomenalna może być tak dzika, że pociągnie Twój statek na dno? Nie czekaj. Wykorzystaj ją, by odnieść sukces! Fale fenomenalne to fale, które są odpowiedzialne za katastrofy morskie. Są dzikie, nieprzewidywalne i niebezpieczne dla żeglugi.
Czy wiesz, że dokładnie w tym momencie, gdzieś w głębinach pod dnem Twojej firmy wzbiera taka fala fenomenalna? Dzieje się tak na skutek ciągłego zderzania się ze sobą wielu różnych trendów, takich jak nowe technologie, zmiany demograficzne, ekonomia danych czy automatyzacja. Wszystkie one niosą ze sobą radykalne zmiany o charakterze systemowym, a gdy się na siebie nałożą, na morzu pojawi się fala zdolna z dnia na dzień zmieść z powierzchni niejedną firmę, a nawet unicestwić całą branżę. Jeśli w przeciwieństwie do swoich konkurentów zdołasz tę falę ujarzmić, zwyciężysz.
Jonathan Brill, ceniony ekspert w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności, podpowiada, jak przygotować firmę, aby zdołała nie tylko przetrwać zderzenie z taką potężną falą, ale wręcz wzniosła się dzięki niej na wyżyny. Brill kreśli praktyczny plan zakładający:
rozpoznawanie i wykorzystywanie potencjału dziesięciu trendów technologicznych i społecznych, których nakładanie się na siebie może zmienić rzeczywistość Twojej firmy,
dopatrywanie się wielkich szans w tym, co na pierwszy rzut oka wydaje się być wielkim zagrożeniem,
tworzenie kultury przedsiębiorczości i eksperymentów,
budowanie i skalowanie umiejętności przywódczych oraz procesów, dzięki którym Twoja firma będzie zwinniej działać i lepiej przystosowywać się do nowych okoliczności.
To zbiór narzędzi prewencyjnych, które pozwolą Ci wykorzystać przypadkowość do własnych celów, czerpać zyski z chaosu i wprowadzić firmę na kurs długoterminowego sukcesu. Odporność na wstrząsy to podstawa Twojej nowej strategii rozwoju.
[https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5060089/dzikie-fale-jak-budowac-biznes-gotowy-na-wszystko]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zielone zarządzanie ludźmi : green HRM / Marek Bugdol, Izabela Stańczyk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 166, [1] strona ; 24 cm.
Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM jest opracowaniem oryginalnym i nowatorskim. Na rynku polskim nie istnieje jeszcze tego typu publikacja, a sam temat jest dopiero rozpoznawany. Myśl przewodnia dotyczy rozwiązań prośrodowiskowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Głównymi celami pracy są: identyfikacja czynników sprzyjających zachowaniom prośrodowiskowym, ukazanie możliwości kształtowania zachowań prośrodowiskowych i świadomości środowiskowej, określenie czynników sprzyjających zachowaniem nieetycznym, ustalenie działań specjalistów HR w zakresie zielonej rekrutacji i selekcji, zielonej adaptacji i socjalizacji, eksploracja działań organizacji dotycząca przygotowania zielonych miejsc pracy oraz rozpoznanie postrzeganego wsparcia organizacyjnego dla menedżerów i pracowników. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt logistyczny : metodyka, organizacja, praktyka / Piotr Buła, Bartosz Niedzielski. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2022. - 172, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Praca omawia audyt logistyczny w ujęciu teoretycznym, klasycznym, modułowym i zarządczym. Omawia rodzaje audytu, system logistyczny przedsiębiorstwa, organizacjęi procedury audytu, audyrt logistyczny w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zła krew : największy skandal w historii start-upów / John Carreyrou ; przełożyła Maria Jaszczurowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Marginesy, copyright © 2020. - 413, [3] strony ; 21 cm.
Porywająca historia ogromnego oszustwa, opowieść o ambicji i nieposkromionej pysze Założycielka i prezeska Theranosa Elizabeth Holmes była powszechnie uważana za Steve’a Jobsa w spódnicy. Rzuciła studia, a jej firma miała w 2014 roku zrewolucjonizować przemysł medyczny dzięki maszynie, która znacznie usprawniłaby badanie krwi. Inwestorzy oszaleli: podczas kampanii finansowania wyceniono Theranosa na kwotę 9 miliardów dolarów, a wartość udziałów samej Holmes wynosiła 4,7 miliarda. Był tylko jeden problem: technologia nie działała. Założenie technologiczne, które leżało u jego podstaw – że najważniejsze informacje zdrowotne można wyczytać z jednej kropli krwi przy użyciu przenośnego urządzenia – okazało się kłamstwem. Pełna historia zapierającego dech w piersiach rozkwitu i równie szokującego upadku wartego kilka miliardów dolarów start-upu w dziedzinie biotechnologii. Relacja autorstwa nagradzanego dziennikarza, który jako pierwszy dotarł do sedna tej historii i opowiedział ją do końca, mimo nacisków ze strony charyzmatycznej założycielki i gróźb jej prawników. Jedna z najlepszych książek 2018 roku według: NPR, „New York Times Book Review”, „Inc”, „Time’a”, „Wall Street Journal” i „Washington Post”. Prawa do ekranizacji kupił Netflix – w roli głównej wystąpi Jennifer Lawrence. John Carreyrou jest dwukrotnym laureatem nagrody Pulitzera oraz dziennikarzem śledczym „Wall Street Journala”. Jego dociekliwość i konsekwencja, z jaką opisał historię Theranosa, zostały docenione, kiedy autorowi przyznano nagrodę George’a Polka w kategorii dziennikarstwo ekonomiczne, nagrodę Geralda Loeba za Wybitne Dziennikarstwo Ekonomiczne i Finansowe w kategorii dziennikarstwo śledcze oraz nagrodę Barlett & Steele Silver Award za dziennikarstwo śledcze w biznesie. Jego książka Zła krew otrzymała tytuł najlepszej książki biznesowej roku przyznawany przez „Financial Times” & McKinsey. John Carreyrou mieszka na Brooklynie, w Nowym Jorku, z żoną i trojgiem dzieci. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki negocjacji i wywierania wpływu / Michał Chmielecki. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 227, [1] strona ; 21 cm.
Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa. Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu oraz skutecznych sposobów na nawiązywanie szczerych i długotrwałych relacji, a także wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty. Dr Michał Chmielecki jest ekspertem w obszarze negocjacji strategicznych i międzynarodowych - praktykiem negocjowania i trenerem z kilkunastoletnim stażem. Szkoli klientów z Polski i zagranicy, sztuki negocjacji uczy zarówno klientów biznesowych, jak i przedstawicieli służb i sił specjalnych oraz oficerów wojska polskiego i amerykańskiego. Jest profesorem Społecznej Akademii Nauk, wykładowcą Clark University. Współpracował między innymi z Akademią Dyplomatyczną MSZ, Polskim Instytutem Spraw Międzynarodowych, Polskim Instytutem Dyplomacji, Europejską Akademią Dyplomacji oraz Krakowską Szkołą Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. [bonito.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lider Alfa / Leszek Czarnecki. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018. - 246, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Znakomity powrót autora bestsellerowego „Biznes po prostu”Leszek Czarnecki ukończył Politechnikę Wrocławską z tytułem magistra inżyniera oraz Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, uzyskując tytuł doktora ekonomii. Jest również absolwentem Harvard Business School. Należy do najbardziej kreatywnych polskich przedsiębiorców, jako pierwszy wprowadzał na polski rynek nowoczesne rozwiązania finansowe. Działalność biznesową rozpoczął w latach osiemdziesiątych, zakładając Przedsiębiorstwo Hydrotechniki i Inżynierii TAN. Od ponad dwudziestu lat działa w sektorze finansowym. Jest twórcą ponad 20 start-upów, z których wiele zostało liderami branży, i założycielem Europejskiego Funduszu Leasingowego, Getin Noble Banku, Idea Banku, Towarzystwa Ubezpieczeniowego „Europa”, a także spółki deweloperskiej LC Corp. Osiem utworzonych przez niego spółek debiutowało na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie lub w Londynie. Leszek Czarnecki był wielokrotnie nagradzany przez rozmaite organizacje biznesowe oraz największe polskie i zagraniczne media. Jest autorem pięciu książek o tematyce biznesowej. Od lat związany z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, prowadzi również wykłady na wielu uczelniach zagranicznych.Lider alfa to najnowsza książka jednego z najbardziej znanych polskich przedsiębiorców i praktyków biznesu. Autor skupia się w niej na kwestii przywództwa i cech, jakie determinują prawdziwych liderów. Czy przywództwa można się nauczyć, a może rodzimy się z tą umiejętnością? Czy liderem może zostać każdy, czy jedynie wybrani? Jak uwarunkowania biologiczne i inteligencja emocjonalna determinują zdolności przywódcze? Jak prawdziwi liderzy zmieniają oblicze biznesu i otaczającego nas świata? Są to zagadnienia, które od dawna fascynują najwybitniejszych praktyków biznesu. Lider alfa to nie tylko praca teoretyczna, lecz przede wszystkim studium przypadków ukazujące wielość i rozmaitość form i typów przywództwa. Od spektakularnych sukcesów wybitnych liderów po tragiczne w skutkach decyzje osób, które nigdy nie powinny występować w tej roli - praca ta skupia się na analizie praktycznych aspektów przywództwa. Oprócz najsłynniejszych historii znanych ze światowego biznesu, np. sukcesów założycieli takich firm, jak Ikea, Apple czy Lego, książka zawiera wiele innych przykładów oraz przemyślenia autora bazujące na jego ponaddwudziestoletnim doświadczeniu jako przedsiębiorcy. Publikacja ta to zrównoważona kompozycja teorii i praktyki biznesowej przedstawiona w przejrzysty i zrozumiały sposób. To studium przywództwa na miarę XXI wieku! [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (3 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja+Animacja)
Kolejny tytuł w serii "Edukacja + Animacja", prezentującej nowe zjawiska oraz praktyki z obszaru animacji kultury i edukacji kulturalnej. Nowa widownia Sławomira Czarneckiego to książka o promocji w kulturze i o promocji kultury. Autor, przyjmując założenie: "im lepiej zrozumiemy odbiorcę, tym skuteczniej będziemy promować kulturę", przystępuje do rekonstrukcji świadomości "typu idealnego" odbiorcy kultury. W oparciu o tę wiedzę przedstawia możliwości stosowania w promocji kultury narzędzi z zakresu marketingu i public relations. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/298411/nowa-widownia-o-promocji-w-kulturze]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Masz problem? Rozpraw się z nim - raz a dobrze Oto książka, która nauczy Cię skutecznego rozwiązywania problemów. Mamy na myśli szeroko rozumiane problemy, jakie występują w procesach realizowanych w organizacjach produkcyjnych, usługowych, administracyjnych - właściwie wszystkich. W codzienności organizacji biznesowych takimi problemami mogą być reklamacje klientów, niska wydajność pracowników, wysokie koszty jakości, nieefektywna komunikacja, niezadowalająca praca maszyn i urządzeń, niespełnienie celów stawianych przez zarząd firmy czy jej szefów. Źródeł problemów może być wiele, ich rozwiązywanie jednak powinno bazować na jednej, efektywnej, systemowej metodzie. Autor poradnika odwołuje się do rozwiązania 8D, mającego na celu prawidłowe zidentyfikowanie przyczyny problemu i zaaplikowanie takich działań, które pozwolą zapobiec jego ponownemu pojawieniu się. Krzysztof Dobrowolski przyjmuje 8D jako punkt wyjścia i na tej bazie buduje własne podejście do tematu. Proponuje metody pracy, które można praktycznie wykorzystać do tego, by zrealizować poszczególne kroki 8D w swojej organizacji: Wskazuje, jak identyfikować i opisywać problemy Uczy doboru zespołów adekwatnych do rozwiązania danego problemu Podpowiada, jak podzielić problemy na pilne i niepilne Daje narzędzia do pracy nad problemami Pokazuje, jak rozprawić się z danym problemem - raz na zawsze. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek.
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt.
Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami – od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny.
Fakt 1: Świetny copywriting = wspaniałe życie, pieniądze i wolność!
Fakt 2: Słaby copywriting = ciągła walka o przetrwanie i brak pieniędzy!
Ubranie przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć.
Jeśli bez powodzenia próbowałeś tworzyć ogłoszenia, maile i oferty sprzedażowe, ta książka jest dla ciebie. Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż – bez względu na to, co sprzedajesz i komu – ta książka jest dla ciebie. Jeśli chcesz zarabiać znacznie więcej, mieć dużo wolnego czasu i cieszyć się większą wolnością, ta książka jest dla ciebie.
Zacznij już dziś sprzedawać tyle, ile byś chciał!
[Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
HR business partner : koncepcja i praktyka / Grzegorz Filipowicz. - Wydanie II. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2019. - 264 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(HR)
HR Business Partner to osoba, która współpracując z kierownictwem organizacji, projektuje i wdraża rozwiązania z zakresu zarządzania kadrami, tak aby wspomagać realizację celów strategicznych firmy.
Autor w przystępny i praktyczny sposób przedstawił:
istotę koncepcji HR business partneringu,
role i zadania HR business partnera,
budowanie pozycji HR business partnera w organizacji i jej rozwój,
wnioski z badań,
przykłady najlepszych praktyk.
Lektura książki może przyczynić się do podjęcia kluczowych decyzji dotyczących zmiany funkcjonowania całego obszaru HR w organizacji. Jest to przewodnik wskazujący optymalne rozwiązania w procesie zmiany roli specjalistów HR w kierunku HR Business Partnerów. Opracowanie to powinno zainteresować wszystkie osoby, które kształtują czynniki wpływające na realizację strategicznych celów organizacji z wykorzystaniem jej najcenniejszego zasobu, jakim są sami pracownicy. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5024460/hr-business-partner-koncepcja-i-praktyka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej