Copywriting internetowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia
(3)
Autor
Edwards Jim
(1)
Gasper Dorota
(1)
Maciąg Klaudyna
(1)
Oruba Norbert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Copywriterzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(2654)
Przyjaźń
(1659)
Rodzina
(1448)
Tajemnica
(1217)
Miłość
(1039)
Copywriting internetowy
(-)
Zwierzęta
(854)
Relacje międzyludzkie
(837)
Język angielski
(796)
Dziewczęta
(792)
Śledztwo i dochodzenie
(782)
Zabójstwo
(705)
Życie codzienne
(672)
Rodzeństwo
(638)
Wojna 1939-1945 r.
(631)
Żydzi
(606)
Policjanci
(602)
Magia
(589)
Sekrety rodzinne
(585)
II wojna światowa (1939-1945)
(580)
Uczucia
(576)
Nastolatki
(574)
Dzieci
(506)
Trudne sytuacje życiowe
(490)
Małżeństwo
(489)
Pisarze polscy
(482)
Ludzie a zwierzęta
(451)
Osoby zaginione
(450)
Boże Narodzenie
(444)
Dziennikarze
(406)
Relacja romantyczna
(405)
Wojsko
(401)
Wybory życiowe
(400)
Podróże
(388)
Przestępczość zorganizowana
(388)
Chłopcy
(386)
Dziecko
(375)
Polacy za granicą
(367)
Psy
(364)
Władcy
(364)
Uczniowie
(346)
Koty
(340)
Język polski
(337)
Matki i córki
(336)
Poszukiwania zaginionych
(333)
Uprowadzenie
(323)
Politycy
(322)
Arystokracja
(316)
Prywatni detektywi
(308)
Kultura
(302)
Przedsiębiorstwo
(288)
Duchowieństwo katolickie
(286)
Wychowanie w rodzinie
(279)
Dziadkowie i wnuki
(278)
Wakacje
(276)
Zemsta
(274)
Historia
(267)
Aktorzy polscy
(259)
Ojcowie i córki
(254)
Filozofia
(251)
Sztuka
(251)
Polityka
(249)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(244)
Seryjni zabójcy
(242)
Lekarze
(237)
Zakochanie
(230)
Pisarze
(227)
Polityka międzynarodowa
(217)
Mężczyzna
(215)
Walka dobra ze złem
(213)
Zarządzanie
(212)
Dojrzewanie
(209)
Teatr polski
(206)
Wsie
(201)
Czarownice i czarownicy
(200)
Kościół katolicki
(197)
Las
(190)
Śmierć
(189)
Miasta
(187)
Nauka
(183)
Pomaganie
(183)
Zabójstwo seryjne
(183)
Superbohaterowie
(182)
Przyroda
(181)
Marzenia
(179)
PRL
(177)
Samotność
(176)
Więźniowie obozów
(176)
Ludzie bogaci
(174)
Spisek
(174)
Stworzenia fantastyczne
(173)
Szpiegostwo
(173)
Stosunki interpersonalne
(171)
Szlachta
(171)
Trauma
(171)
Wojna
(170)
Studenci
(168)
Detektywi amatorzy
(164)
Rody
(164)
Samorealizacja
(164)
Zamki i pałace
(164)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek.
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt.
Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami – od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny.
Fakt 1: Świetny copywriting = wspaniałe życie, pieniądze i wolność!
Fakt 2: Słaby copywriting = ciągła walka o przetrwanie i brak pieniędzy!
Ubranie przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć.
Jeśli bez powodzenia próbowałeś tworzyć ogłoszenia, maile i oferty sprzedażowe, ta książka jest dla ciebie. Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż – bez względu na to, co sprzedajesz i komu – ta książka jest dla ciebie. Jeśli chcesz zarabiać znacznie więcej, mieć dużo wolnego czasu i cieszyć się większą wolnością, ta książka jest dla ciebie.
Zacznij już dziś sprzedawać tyle, ile byś chciał!
[Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja)
Nie musisz być specem od pisania, aby tworzyć skuteczne treści – po prostu zacznij działać.
Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka pomoże ci to zmienić.
Znajdziesz w niej wiedzę niezbędną do tego, aby pisać, publikować i działać w internecie, a także ćwiczenia i zadania, dzięki którym niemal natychmiast zaczniesz to robić. Ważne, aby zdobyta wiedza nie zostawała wyłącznie w twojej głowie, ale przekładała się także na praktykę.
Twoi odbiorcy czekają na to, aż ich zachwycisz, przekonasz do siebie albo po prostu zainteresujesz na dłużej!
Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
- tworzyć treści, które realizują twoje cele,
- lepiej pisać (i robić to regularnie!),
- docierać do właściwych odbiorców,
- posługiwać się językiem korzyści,
- szukać tematów na teksty,
- tworzyć treści „dobre pod SEO”,
- odkrywać i doskonalić styl pisania,
- skutecznie działać w social mediach,
- ułatwić sobie pracę dzięki odpowiednim narzędziom,
- zaplanować strategię treści.
Jako bonus otrzymasz 40 uniwersalnych pomysłów na wpisy, które wykorzystasz na blogu i w mediach społecznościowych!
Niczego więcej nie potrzebujesz. Po prostu… pisz, publikuj i działaj!
[https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5052059/pisz-publikuj-dzialaj-jak-tworzyc-skuteczne-tresci-w-internecie]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ? tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy. Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ? zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom. Czytaj, pisz, angażuj, buduj relacje, sprzedawaj! [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
(dostępność ok. 18.05.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej