Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Czytelnia
(5)
Autor
Goryńska-Goldmann Elżbieta
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Morawski Krzysztof
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mytko Weronika
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Dzieci
(6268)
6-8 lat
(4293)
9-13 lat
(3473)
0-5 lat
(2627)
Młodzież
(1490)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
14-17 lat
(1157)
Szkoły wyższe
(277)
Dorośli
(269)
18+
(191)
Rodzice
(151)
Menedżerowie
(46)
Szkoły podstawowe
(45)
Szkoły średnie
(45)
Nauczyciele
(44)
Prawnicy
(32)
Adwokaci
(30)
Radcy prawni
(29)
Przedsiębiorcy
(28)
Lekarze
(27)
Urzędnicy
(26)
Sędziowie
(25)
Doradcy podatkowi
(16)
Poziom rozszerzony
(16)
Szkoły ponadgimnazjalne
(15)
Szkoły ponadpodstawowe
(15)
Księgowi
(14)
Przedszkola
(14)
Ekonomiści
(13)
Pedagodzy
(13)
Klasa 8.
(12)
Kobieta
(12)
Poziom podstawowy
(12)
Prokuratorzy
(12)
Studenci
(12)
A1 (poziom biegłości językowej)
(11)
Licea
(11)
Pracownicy samorządowi
(11)
Technikum
(11)
Aplikanci
(10)
Logopedzi
(10)
Pracownicy naukowi
(10)
Psycholodzy
(10)
A2 (poziom biegłości językowej)
(8)
Cudzoziemcy
(8)
Literatura polska
(8)
Policjanci
(8)
Inżynierowie
(7)
Klasa 5.
(7)
18 +
(6)
B2 (poziom biegłości językowej)
(6)
Chirurdzy
(6)
Informatycy
(6)
Inwestorzy indywidualni
(6)
Klasa 3.
(6)
Pracodawcy
(6)
Pracownicy banków
(6)
Specjaliści ds. kadr
(6)
6-9 lat
(5)
B1 (poziom biegłości językowej)
(5)
Dziewczęta
(5)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(5)
Klasa 6.
(5)
Lekarze rodzinni
(5)
Nauczyciele akademiccy
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
B1 poziom biegłości językowej
(4)
Biegli rewidenci
(4)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(4)
Klasa 1.
(4)
Klasa 4.
(4)
Klasa 7.
(4)
Kosmetolodzy
(4)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(4)
Pracownicy socjalni
(4)
0-6 lat
(3)
13-17 lat
(3)
6-8 lat
(3)
9-13
(3)
Analitycy ekonomiczni
(3)
Dietetycy
(3)
Dyrektorzy HR
(3)
Film amerykański
(3)
Fizjoterapeuci
(3)
Grupa wiekowa 14-17 lat
(3)
Klasa 2.
(3)
Kobiety
(3)
Leśnicy
(3)
Literatura angielska
(3)
Maklerzy giełdowi
(3)
Notariusze
(3)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(3)
Politolodzy
(3)
Proza
(3)
Psychoterapeuci
(3)
Weterynarze
(3)
5-8 lat
(2)
6-8
(2)
Temat
Marketing
(3)
Komunikacja marketingowa
(2)
Analiza danych
(1)
Business Intelligence
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Internet
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Wartość
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Wielkopolska
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zrównoważona konsumpcja żywności jest uznawana za jedno z kluczowych działań podejmowanych w obrębie polityki UE, a także krajowej polityki żywnościowej, obejmującej rozwój bardziej alternatywnych i zrównoważonych praktyk w zakresie konsumpcji i produkcji. Istnieje duży potencjał rozwoju tej idei w Polsce, jednak warunkiem podążania tą ścieżką jest ocena na ile konsumenci żywności i pozostali uczestnicy rynku są świadomi tej idei, by podejmować decyzje pozwalające wspierać jej rozwój (m.in. w zakresie redukcji marnotrawstwa żywności, zużycia zasobów naturalnych, ochrony środowiska i bioróżnorodności, poprawy jakości życia i zdrowia człowieka). Prezentowana książka koncentruje się na perspektywie konsumenta, aktorze rynku odgrywającego istotną rolę w tworzeniu przejścia do bardziej zrównoważonego systemu żywnościowego. Publikacja stanowi diagnozę obecnego stanu i wskazuje na potrzebę rozbudowy działań o charakterze informacyjnym i edukacyjnym nakierowanych na konsumentów, aby zaangażowali się i nabrali naturalnych umiejętności rozwijania świadomości a następie praktyk wpisujących się w konsumpcję żywności zrównoważonej. Autorzy książki omówili ideę i zmiany, jakie zaszły na rynku w ostatnim czasie, dokonali przeglądu wybranych działań wspierających rozwój zrównoważonej konsumpcji żywności, zaprezentowali opinie konsumentów o tej idei i wskazali rekomendacje dla uczestników rynku i instytucji publicznych odpowiedzialnych na rozwój konsumpcji zrównoważonej. Wysiłki na rzecz wzrostu świadomości konsumentów żywności mają fundamentalne znaczenie dla dalszego rozwoju zrównoważonej konsumpcji żywności, zwłaszcza w aspekcie praktycznym. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5005808/zrownowazona-konsumpcja-zywnosci-wybrane-dzialania-wspierajace-jej-rozwoj]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 502 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka 5.0 : człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? / Jacek Kotarbiński. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2021. - 213, [1] strona ; 24 cm.
(Marketing)
Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Publikacja wyjątkowo aktualna w której autor dzieli się nie tylko swoją wiedzą i doświadczeniem, ale też pokazuje wiele konkretnych przykładów z polskiego rynku. Praktyczne i inspirujące źródło wiedzy. Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (?) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i średni przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na Markę 5.0. Czas na Polskę 5.0. Ze wstępu Autora Książka jest interesującą propozycją, znacząco ożywiającą rynek publikacji poświęconych tematyce marketingu. Ma charakter praktycznego poradnika, ilustrowanego bogato przykładami z praktyki, doświadczeniami autora, jak również wynikami badań. Mocnymi stronami książki są: aktualny, ciekawy i zgodny z trendami temat, żywy język, ilustrowanie zagadnień praktycznymi przykładami oraz praktyczne porady dla budujących marki na każdym poziomie ? korporacyjnym, produktowym i osobistym. To inspirująca lektura zarówno dla profesjonalistów, rozpoczynających przygodę z tworzeniem marek, jak i studentów jako uzupełnienie dla wiedzy podręcznikowej. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.05.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ? tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy. Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ? zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom. Czytaj, pisz, angażuj, buduj relacje, sprzedawaj! [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
(dostępność ok. 18.05.2024)
Książka
W koszyku
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi. [Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej