Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Czytelnia
(8)
Autor
Becker Gary Stanley (1930-2014)
(1)
Czech Tomasz (prawnik)
(1)
Goryńska-Goldmann Elżbieta
(1)
Jurkowska-Zeidler Anna
(1)
Krzak Maciej
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Monkiewicz Jan (1949- )
(1)
Murphy Kevin Miles (1958- )
(1)
Mytko Weronika
(1)
Paprocki Rafał
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Rapaille Gilbert C
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Smoluk-Sikorska Joanna
(1)
Stodolny Maciej
(1)
Unterschuetz Alicja
(1)
Wiktorow Aleksandra (1952- )
(1)
Zuboff Shoshana (1951- )
(1)
Łebkowska Agnieszka (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Adwokaci
(1)
Działacze społeczni
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Radcy prawni
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Sędziowie
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Kobieta
(2653)
Przyjaźń
(1657)
Rodzina
(1448)
Tajemnica
(1217)
Miłość
(1039)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Zwierzęta
(854)
Relacje międzyludzkie
(837)
Język angielski
(796)
Dziewczęta
(792)
Śledztwo i dochodzenie
(781)
Zabójstwo
(703)
Życie codzienne
(671)
Rodzeństwo
(638)
Wojna 1939-1945 r.
(631)
Żydzi
(606)
Policjanci
(602)
Magia
(587)
Sekrety rodzinne
(585)
II wojna światowa (1939-1945)
(580)
Uczucia
(576)
Nastolatki
(574)
Dzieci
(506)
Trudne sytuacje życiowe
(490)
Małżeństwo
(488)
Pisarze polscy
(482)
Ludzie a zwierzęta
(451)
Osoby zaginione
(450)
Boże Narodzenie
(443)
Dziennikarze
(405)
Relacja romantyczna
(405)
Wojsko
(401)
Wybory życiowe
(400)
Podróże
(388)
Przestępczość zorganizowana
(388)
Chłopcy
(386)
Dziecko
(375)
Polacy za granicą
(367)
Władcy
(364)
Psy
(363)
Uczniowie
(346)
Koty
(340)
Język polski
(337)
Matki i córki
(336)
Poszukiwania zaginionych
(333)
Uprowadzenie
(323)
Politycy
(322)
Arystokracja
(316)
Prywatni detektywi
(308)
Kultura
(302)
Przedsiębiorstwo
(288)
Duchowieństwo katolickie
(286)
Wychowanie w rodzinie
(279)
Dziadkowie i wnuki
(278)
Wakacje
(276)
Zemsta
(273)
Historia
(267)
Aktorzy polscy
(258)
Ojcowie i córki
(254)
Filozofia
(251)
Sztuka
(251)
Polityka
(249)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(244)
Seryjni zabójcy
(242)
Lekarze
(237)
Zakochanie
(230)
Pisarze
(227)
Polityka międzynarodowa
(217)
Mężczyzna
(215)
Walka dobra ze złem
(213)
Zarządzanie
(212)
Dojrzewanie
(209)
Teatr polski
(205)
Wsie
(201)
Czarownice i czarownicy
(200)
Kościół katolicki
(197)
Las
(190)
Śmierć
(189)
Miasta
(186)
Nauka
(183)
Zabójstwo seryjne
(183)
Pomaganie
(182)
Superbohaterowie
(182)
Przyroda
(181)
Marzenia
(179)
PRL
(177)
Samotność
(176)
Więźniowie obozów
(176)
Ludzie bogaci
(174)
Spisek
(174)
Szpiegostwo
(173)
Stosunki interpersonalne
(171)
Stworzenia fantastyczne
(171)
Szlachta
(171)
Trauma
(171)
Wojna
(169)
Studenci
(168)
Detektywi amatorzy
(164)
Rody
(164)
Samorealizacja
(164)
Zamki i pałace
(164)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Wielkopolska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Praca zbiorowa
(2)
Raport z badań
(2)
Komentarz do ustawy
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawa konsumenta : komentarz / Tomasz Czech. - Wydanie 2., stan prawny na 1 sierpnia 2020 roku. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 710 stron ; 25 cm.
(Komentarze Praktyczne)
W książce przedstawiono kompleksową analizę przepisów ustawy o prawach konsumenta z uwzględnieniem powiązanych z nimi regulacji kodeksu cywilnego i innych aktów prawnych. Szczegółowo omówiono m.in. obowiązki przedsiębiorcy zawierającego umowę z konsumentem oraz zasady i tryb zawierania umowy na odległość. Wiele uwagi poświęcono wykładni przepisów o odstąpieniu przez konsumenta od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa. W tym wydaniu skomentowano nowe regulacje dotyczące: - sposobu wykonania przez mikroprzedsiębiorcę obowiązków informacyjnych wynikających z RODO, - prawa odstąpienia indywidualnego przedsiębiorcy od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa. Istotnym walorem komentarza są liczne przykłady oraz praktyczne wskazówki odnoszące się do stosowania przedmiotowych przepisów w obrocie gospodarczym. W książce wykorzystano m.in. najnowsze orzecznictwo sądów polskich i Trybunału Sprawiedliwości UE, w tym orzecznictwo Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na temat klauzul abuzywnych, jak również decyzje Prezesa UOKiK w odniesieniu do praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrównoważona konsumpcja żywności jest uznawana za jedno z kluczowych działań podejmowanych w obrębie polityki UE, a także krajowej polityki żywnościowej, obejmującej rozwój bardziej alternatywnych i zrównoważonych praktyk w zakresie konsumpcji i produkcji. Istnieje duży potencjał rozwoju tej idei w Polsce, jednak warunkiem podążania tą ścieżką jest ocena na ile konsumenci żywności i pozostali uczestnicy rynku są świadomi tej idei, by podejmować decyzje pozwalające wspierać jej rozwój (m.in. w zakresie redukcji marnotrawstwa żywności, zużycia zasobów naturalnych, ochrony środowiska i bioróżnorodności, poprawy jakości życia i zdrowia człowieka). Prezentowana książka koncentruje się na perspektywie konsumenta, aktorze rynku odgrywającego istotną rolę w tworzeniu przejścia do bardziej zrównoważonego systemu żywnościowego. Publikacja stanowi diagnozę obecnego stanu i wskazuje na potrzebę rozbudowy działań o charakterze informacyjnym i edukacyjnym nakierowanych na konsumentów, aby zaangażowali się i nabrali naturalnych umiejętności rozwijania świadomości a następie praktyk wpisujących się w konsumpcję żywności zrównoważonej. Autorzy książki omówili ideę i zmiany, jakie zaszły na rynku w ostatnim czasie, dokonali przeglądu wybranych działań wspierających rozwój zrównoważonej konsumpcji żywności, zaprezentowali opinie konsumentów o tej idei i wskazali rekomendacje dla uczestników rynku i instytucji publicznych odpowiedzialnych na rozwój konsumpcji zrównoważonej. Wysiłki na rzecz wzrostu świadomości konsumentów żywności mają fundamentalne znaczenie dla dalszego rozwoju zrównoważonej konsumpcji żywności, zwłaszcza w aspekcie praktycznym. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5005808/zrownowazona-konsumpcja-zywnosci-wybrane-dzialania-wspierajace-jej-rozwoj]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 502 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 735 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 29 cm.
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych - zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4967549/badanie-rynku-jak-zrozumiec-konsumenta]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szanse i ograniczenia rozwoju rynku żywności ekologicznej w Polsce / Joanna Smoluk-Sikorska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 136 stron : ilustracje ; 23 cm.
Rolnictwo ekologiczne jest uznawane za jeden z podstawowych elementów zrównoważonego rozwoju i tym samym za jeden z głównych czynników poprawy warunków gospodarowania i życia na terenach wiejskich. Polska ma stosunkowo duży potencjał rozwoju tej metody produkcji, jednak warunkiem dalszego jego wzrostu jest efektywnie funkcjonujący rynek żywności ekologicznej. Niniejsza książka koncentruje się na trzech sferach tego rynku: przetwórstwie, dystrybucji (głównie poprzez kanał specjalistyczny) oraz zachowaniach konsumentów ekożywności. Książka ta stanowi diagnozę obecnego stanu rynku żywności ekologicznej i wskazuje na jego główne problemy, determinanty i perspektywy dalszego rozwoju. Monografia omawia również zmiany, jakie zaszły na rynku ekożywności w ostatnim czasie i prezentuje rekomendacje dla jego uczestników oraz instytucji publicznych odpowiedzialnych za rozwój rolnictwa ekologicznego. [profinfo.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kup teraz! : jak założyć swój e-sklep i odnieść sukces / Maciej Stodolny. - Warszawa : Słowne, copyright 2021. - 223, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
„Kup teraz!” to hasło, które w dzisiejszych czasach zna każdy użytkownik sieci. Żyjemy w czasach digitalizacji i wiele aspektów naszego życia przenosi się właśnie do Internetu. Na naszych oczach ma miejsce jedna z większych rewolucji zakupowych w XXI wieku. I ile konsumenci szybko przystosowują się do nowych trendów, inaczej jest już z samym biznesem, który do tej pory w dużej części opierał się na sprzedaży stacjonarnej. Przejście z offline na online jest jednak możliwe, a w dzisiejszych czasach wręcz konieczne. Ta książka powstała dla ciebie, żebyś mógł postawić pierwsze kroki w biznesie sprzedaży internetowej, dowiedział się o najczęstszych błędach i najlepszych rozwiązaniach oraz dowiedział się: • jak krok po kroku założyć swój e-sklep? • jak nie dać się naciągnąć na „genialne jednodniowe kursy” i złote porady odnośnie sprzedaży w internecie? • czym jest konwersja, Presta, SaaS czy też Google Ads? • jak współpracować z influencerami? • jak reklamować się w sieci? • jak przełączyć się z trybu offline na online? [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
(dostępność ok. 18.05.2024)
Książka
W koszyku
Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i społeczeństwie. Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla ludzkości. Pasożytnicza logika ekonomiczna, w której wytwarzanie towarów i usług jest podporządkowane globalnej architekturze modyfikacji behawioralnych, może zmienić ludzką naturę w XXI wieku tak samo, jak przemysłowy kapitalizm zniekształcił naturalne środowisko w XIX i XX wieku. Autorka pokazuje, jak patronująca tym procesom Dolina Krzemowa wpływa na każdy sektor światowej gospodarki; jak prognozy naszych zachowań są kupowane i sprzedawane na rynkach prognoz behawioralnych, a bogactwo, wiedza i władza koncentrują się w jednym miejscu na niespotykaną dotąd skalę. Wskazuje, że prawdziwe zagrożenie dla naszego społeczeństwa płynie już nie ze strony totalitarnych państw, lecz ze strony globalnych korporacji, powszechnie inwigilujących nasze zachowania i kuszących obietnicami maksymalnego zysku kosztem demokracji, wolności i – ostatecznie – naszej przyszłości. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4943329/wiek-kapitalizmu-inwigilacji]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej