Komunikacja marketingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia
(5)
Autor
Czubała Anna (1943- )
(1)
Edwards Jim
(1)
Gasper Dorota
(1)
Goryńska-Goldmann Elżbieta
(1)
Mytko Weronika
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pabian Angelika
(1)
Trawka Dominika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Copywriterzy
(1)
Działacze społeczni
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
Kobieta
(2654)
Przyjaźń
(1659)
Rodzina
(1448)
Tajemnica
(1217)
Miłość
(1039)
Komunikacja marketingowa
(-)
Zwierzęta
(854)
Relacje międzyludzkie
(837)
Język angielski
(796)
Dziewczęta
(792)
Śledztwo i dochodzenie
(782)
Zabójstwo
(705)
Życie codzienne
(672)
Rodzeństwo
(638)
Wojna 1939-1945 r.
(631)
Żydzi
(606)
Policjanci
(602)
Magia
(589)
Sekrety rodzinne
(585)
II wojna światowa (1939-1945)
(580)
Uczucia
(576)
Nastolatki
(574)
Dzieci
(506)
Trudne sytuacje życiowe
(490)
Małżeństwo
(489)
Pisarze polscy
(482)
Ludzie a zwierzęta
(451)
Osoby zaginione
(450)
Boże Narodzenie
(444)
Dziennikarze
(406)
Relacja romantyczna
(405)
Wojsko
(401)
Wybory życiowe
(400)
Podróże
(388)
Przestępczość zorganizowana
(388)
Chłopcy
(386)
Dziecko
(375)
Polacy za granicą
(367)
Psy
(364)
Władcy
(364)
Uczniowie
(346)
Koty
(340)
Język polski
(337)
Matki i córki
(336)
Poszukiwania zaginionych
(333)
Uprowadzenie
(323)
Politycy
(322)
Arystokracja
(316)
Prywatni detektywi
(308)
Kultura
(302)
Przedsiębiorstwo
(288)
Duchowieństwo katolickie
(286)
Wychowanie w rodzinie
(279)
Dziadkowie i wnuki
(278)
Wakacje
(276)
Zemsta
(274)
Historia
(267)
Aktorzy polscy
(259)
Ojcowie i córki
(254)
Filozofia
(251)
Sztuka
(251)
Polityka
(249)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(244)
Seryjni zabójcy
(242)
Lekarze
(237)
Zakochanie
(230)
Pisarze
(227)
Polityka międzynarodowa
(217)
Mężczyzna
(215)
Walka dobra ze złem
(213)
Zarządzanie
(212)
Dojrzewanie
(209)
Teatr polski
(206)
Wsie
(201)
Czarownice i czarownicy
(200)
Kościół katolicki
(197)
Las
(190)
Śmierć
(189)
Miasta
(187)
Nauka
(183)
Pomaganie
(183)
Zabójstwo seryjne
(183)
Superbohaterowie
(182)
Przyroda
(181)
Marzenia
(179)
PRL
(177)
Samotność
(176)
Więźniowie obozów
(176)
Ludzie bogaci
(174)
Spisek
(174)
Stworzenia fantastyczne
(173)
Szpiegostwo
(173)
Stosunki interpersonalne
(171)
Szlachta
(171)
Trauma
(171)
Wojna
(170)
Studenci
(168)
Detektywi amatorzy
(164)
Rody
(164)
Samorealizacja
(164)
Zamki i pałace
(164)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Wielkopolska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek.
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt.
Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami – od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny.
Fakt 1: Świetny copywriting = wspaniałe życie, pieniądze i wolność!
Fakt 2: Słaby copywriting = ciągła walka o przetrwanie i brak pieniędzy!
Ubranie przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć.
Jeśli bez powodzenia próbowałeś tworzyć ogłoszenia, maile i oferty sprzedażowe, ta książka jest dla ciebie. Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż – bez względu na to, co sprzedajesz i komu – ta książka jest dla ciebie. Jeśli chcesz zarabiać znacznie więcej, mieć dużo wolnego czasu i cieszyć się większą wolnością, ta książka jest dla ciebie.
Zacznij już dziś sprzedawać tyle, ile byś chciał!
[Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrównoważona konsumpcja żywności jest uznawana za jedno z kluczowych działań podejmowanych w obrębie polityki UE, a także krajowej polityki żywnościowej, obejmującej rozwój bardziej alternatywnych i zrównoważonych praktyk w zakresie konsumpcji i produkcji. Istnieje duży potencjał rozwoju tej idei w Polsce, jednak warunkiem podążania tą ścieżką jest ocena na ile konsumenci żywności i pozostali uczestnicy rynku są świadomi tej idei, by podejmować decyzje pozwalające wspierać jej rozwój (m.in. w zakresie redukcji marnotrawstwa żywności, zużycia zasobów naturalnych, ochrony środowiska i bioróżnorodności, poprawy jakości życia i zdrowia człowieka). Prezentowana książka koncentruje się na perspektywie konsumenta, aktorze rynku odgrywającego istotną rolę w tworzeniu przejścia do bardziej zrównoważonego systemu żywnościowego. Publikacja stanowi diagnozę obecnego stanu i wskazuje na potrzebę rozbudowy działań o charakterze informacyjnym i edukacyjnym nakierowanych na konsumentów, aby zaangażowali się i nabrali naturalnych umiejętności rozwijania świadomości a następie praktyk wpisujących się w konsumpcję żywności zrównoważonej. Autorzy książki omówili ideę i zmiany, jakie zaszły na rynku w ostatnim czasie, dokonali przeglądu wybranych działań wspierających rozwój zrównoważonej konsumpcji żywności, zaprezentowali opinie konsumentów o tej idei i wskazali rekomendacje dla uczestników rynku i instytucji publicznych odpowiedzialnych na rozwój konsumpcji zrównoważonej. Wysiłki na rzecz wzrostu świadomości konsumentów żywności mają fundamentalne znaczenie dla dalszego rozwoju zrównoważonej konsumpcji żywności, zwłaszcza w aspekcie praktycznym. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5005808/zrownowazona-konsumpcja-zywnosci-wybrane-dzialania-wspierajace-jej-rozwoj]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 502 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ? tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy. Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ? zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom. Czytaj, pisz, angażuj, buduj relacje, sprzedawaj! [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
(dostępność ok. 18.05.2024)
Książka
W koszyku
Marketing premium / Dominika Trawka. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 171, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
(Onepress)
W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagających promocję brandów z wyższej półki, a także podano ponad 50 konkretnych przykładów działań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej