Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(46)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje fachowe
(42)
Publikacje naukowe
(27)
Publikacje dydaktyczne
(22)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(35)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(3)
Czytelnia
(44)
Filia nr 2
(1)
Autor
Gut Jerzy (1955- )
(3)
Haman Wojciech (1954- )
(3)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(3)
Gorynia Marian (1956- )
(2)
Kowalewski Karol (ekonomia)
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(2)
Białek Maria (tłumacz)
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Brill Jonathan
(1)
Buchelt Beata (1974- )
(1)
Buła Piotr
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Daisley Bruce
(1)
Danik Lidia
(1)
Dobrowolski Krzysztof (organizacja i zarządzanie)
(1)
Dzikowska Marlena
(1)
Gasper Dorota
(1)
Glumińska-Pawlic Jadwiga
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gwóźdź Tomasz (prawo)
(1)
Gzik Tomasz
(1)
Głodek Zenon
(1)
Hagan Margaret
(1)
Hass-Symotiuk Maria (1941- )
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Jankowska Barbara (ekonomia)
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Kandefer-Winter Katarzyna
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kludacz-Alessandri Magdalena
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Leoński Wojciech
(1)
Lewandowska Małgorzata S
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Mazur-Wierzbicka Ewa
(1)
Meyer Erin (1971- )
(1)
Michalski Dariusz (ekonomia)
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Miś Alicja
(1)
Morawiec-Bartosik Anna
(1)
Motylska-Kuźma Anna
(1)
Nadolna Bożena
(1)
Nadskakuła-Kaczmarczyk Olga (1982- )
(1)
Niedzielski Bartosz
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(1)
Ozenc Kursat (1979- )
(1)
Pabian Angelika
(1)
Pająk Edward
(1)
Paziewska Aleksandra
(1)
Pikos Anna Marta
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Popieluch Karina
(1)
Purgał-Popiela Joanna
(1)
Radłowski Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Ronka-Chmielowiec Wanda
(1)
Sala Józef
(1)
Sapeta Tomasz
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schein Edgar H. (1928- )
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Stopczyński Andrzej
(1)
Swanson Richard A. (1942- )
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Tanner Michael
(1)
Tarapata Jolanta
(1)
Trocka Małgorzata
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Wieczorek-Szymańska Anna
(1)
Wojtasiak-Terech Agnieszka
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Zagórska Paulina (tłumacz)
(1)
Zastrożna Martyna
(1)
Ćwiklicki Marek
(1)
Łapuć Aleksander (tłumacz)
(1)
Żeliński Jarosław
(1)
Żmuda-Matan Kamila
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(38)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(46)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Odbiorca
Dzieci
(6272)
6-8 lat
(4294)
9-13 lat
(3473)
0-5 lat
(2631)
Młodzież
(1490)
Menedżerowie
(46)
14-17 lat
(1157)
Szkoły wyższe
(279)
Dorośli
(269)
18+
(191)
Rodzice
(152)
Szkoły podstawowe
(45)
Szkoły średnie
(45)
Nauczyciele
(44)
Prawnicy
(32)
Adwokaci
(30)
Radcy prawni
(29)
Przedsiębiorcy
(28)
Lekarze
(27)
Urzędnicy
(26)
Sędziowie
(25)
Doradcy podatkowi
(16)
Poziom rozszerzony
(16)
Szkoły ponadgimnazjalne
(15)
Szkoły ponadpodstawowe
(15)
Księgowi
(14)
Przedszkola
(14)
Ekonomiści
(13)
Pedagodzy
(13)
Klasa 8.
(12)
Kobieta
(12)
Poziom podstawowy
(12)
Prokuratorzy
(12)
Studenci
(12)
A1 (poziom biegłości językowej)
(11)
Licea
(11)
Pracownicy samorządowi
(11)
Technikum
(11)
Aplikanci
(10)
Logopedzi
(10)
Pracownicy naukowi
(10)
Psycholodzy
(10)
A2 (poziom biegłości językowej)
(8)
Cudzoziemcy
(8)
Literatura polska
(8)
Policjanci
(8)
Inżynierowie
(7)
Klasa 5.
(7)
18 +
(6)
B2 (poziom biegłości językowej)
(6)
Chirurdzy
(6)
Informatycy
(6)
Inwestorzy indywidualni
(6)
Klasa 3.
(6)
Pracodawcy
(6)
Pracownicy banków
(6)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
6-9 lat
(5)
B1 (poziom biegłości językowej)
(5)
Dziewczęta
(5)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(5)
Klasa 6.
(5)
Lekarze rodzinni
(5)
Nauczyciele akademiccy
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
B1 poziom biegłości językowej
(4)
Biegli rewidenci
(4)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(4)
Klasa 1.
(4)
Klasa 4.
(4)
Klasa 7.
(4)
Kosmetolodzy
(4)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(4)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
Pracownicy socjalni
(4)
0-6 lat
(3)
13-17 lat
(3)
6-8 lat
(3)
9-13
(3)
Analitycy ekonomiczni
(3)
Dietetycy
(3)
Dyrektorzy HR
(3)
Farmaceuci
(3)
Film amerykański
(3)
Fizjoterapeuci
(3)
Grupa wiekowa 14-17 lat
(3)
Klasa 2.
(3)
Kobiety
(3)
Lekarze specjaliści
(3)
Leśnicy
(3)
Literatura angielska
(3)
Maklerzy giełdowi
(3)
Notariusze
(3)
Politolodzy
(3)
Proza
(3)
Psychoterapeuci
(3)
Weterynarze
(3)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(11)
Zarządzanie
(8)
Przedsiębiorstwo
(7)
Kultura organizacyjna
(6)
Praca zespołowa
(4)
Zachowanie organizacyjne
(4)
Innowacje
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Przywództwo
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Coaching
(2)
Etyka biznesu
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Marketing
(2)
Menedżerowie
(2)
Organizacje
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Systemy informacyjne zarządzania
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zaufanie
(2)
Administracja
(1)
Algorytmy
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza danych
(1)
Anomia pracownicza
(1)
Audyt logistyczny
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Blockchain
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budżety terenowe
(1)
Crowdfunding
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Diagram Ishikawy
(1)
Dotacja
(1)
Dyskryminacja
(1)
Elastyczność (zarządzanie)
(1)
Energetyka odnawialna
(1)
FinTech
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finansowanie
(1)
Gemba (zarządzanie)
(1)
Globalizacja
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka niskoemisyjna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja zwrotna (zarządzanie)
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Inwestowanie społecznie odpowiedzialne
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kapitał obcy przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał własny przedsiębiorstwa
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kreatywność
(1)
Kryzys
(1)
Kultura
(1)
Likwidacja przedsiębiorstwa
(1)
Logistyka
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Metoda 8D
(1)
Mobbing
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Narcyzm
(1)
Nauki o zarządzaniu i jakości
(1)
Nepotyzm
(1)
Niepewność
(1)
Ocena pracowników
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Odporność (ekonomia)
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
Platforma internetowa
(1)
Pokora
(1)
Pożyczki społecznościowe
(1)
Praca
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
Procesy grupowe
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przemysł
(1)
Przetwarzanie w chmurze
(1)
Public relations
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Europa
(2)
Azja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(14)
Opracowanie
(13)
Materiały pomocnicze
(12)
Podręcznik
(9)
Monografia
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Podręczniki akademickie
(1)
Vademecum
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(39)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Psychologia
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Transport i logistyka
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
46 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka poświęcona jest funkcjonowaniu człowieka w organizacji. Przybliża i omawia szereg jego aspektów dotyczących: zaufania, przywództwa, kreatywności i innowacyjności, satysfakcji, zaangażowania w pracę oraz kultury organizacyjnej. Pokazuje liczne relacje organizacyjne i ich wzajemne oddziaływania, z podkreśleniem fundamentalnego znaczenia zaufania w kreowaniu więzi międzyludzkich. Ma przekrojowy, interdyscyplinarny charakter. Skierowana jest do menedżerów średniego i wyższego szczebla na co dzień kreujących i zarządzających relacjami międzyludzkimi, a także pracowników naukowych i studentów, zgłębiających takie dziedziny wiedzy, jak: nauki o zarządzaniu, zarządzanie zasobami ludzkimi, czy też socjologia organizacji. Książka zalecana jest jako podręcznik akademicki na kierunkach: zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi czy socjologia, będzie przydatnym źródłem wiedzy dla prowadzących lub uczęszczających na zajęcia dydaktyczne z zakresu nauk o organizacji, zachowań organizacyjnych, zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania wiedzą, zarządzania kapitałem ludzkim i intelektualnym, zarządzania zaufaniem, zarządzania usługami oraz zarządzania relacjami z klientem. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
(dostępność ok. 16.05.2024)
Książka
W koszyku
Dzikie fale : jak budować biznes gotowy na wszystko / Jonathan Brill ; przekład Bartosz Sałbut. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 349, [2] strony : fotografie, ilustracje, mapa ; 24 cm.
Czy wiesz, że następna fala fenomenalna może być tak dzika, że pociągnie Twój statek na dno? Nie czekaj. Wykorzystaj ją, by odnieść sukces! Fale fenomenalne to fale, które są odpowiedzialne za katastrofy morskie. Są dzikie, nieprzewidywalne i niebezpieczne dla żeglugi.
Czy wiesz, że dokładnie w tym momencie, gdzieś w głębinach pod dnem Twojej firmy wzbiera taka fala fenomenalna? Dzieje się tak na skutek ciągłego zderzania się ze sobą wielu różnych trendów, takich jak nowe technologie, zmiany demograficzne, ekonomia danych czy automatyzacja. Wszystkie one niosą ze sobą radykalne zmiany o charakterze systemowym, a gdy się na siebie nałożą, na morzu pojawi się fala zdolna z dnia na dzień zmieść z powierzchni niejedną firmę, a nawet unicestwić całą branżę. Jeśli w przeciwieństwie do swoich konkurentów zdołasz tę falę ujarzmić, zwyciężysz.
Jonathan Brill, ceniony ekspert w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności, podpowiada, jak przygotować firmę, aby zdołała nie tylko przetrwać zderzenie z taką potężną falą, ale wręcz wzniosła się dzięki niej na wyżyny. Brill kreśli praktyczny plan zakładający:
rozpoznawanie i wykorzystywanie potencjału dziesięciu trendów technologicznych i społecznych, których nakładanie się na siebie może zmienić rzeczywistość Twojej firmy,
dopatrywanie się wielkich szans w tym, co na pierwszy rzut oka wydaje się być wielkim zagrożeniem,
tworzenie kultury przedsiębiorczości i eksperymentów,
budowanie i skalowanie umiejętności przywódczych oraz procesów, dzięki którym Twoja firma będzie zwinniej działać i lepiej przystosowywać się do nowych okoliczności.
To zbiór narzędzi prewencyjnych, które pozwolą Ci wykorzystać przypadkowość do własnych celów, czerpać zyski z chaosu i wprowadzić firmę na kurs długoterminowego sukcesu. Odporność na wstrząsy to podstawa Twojej nowej strategii rozwoju.
[https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5060089/dzikie-fale-jak-budowac-biznes-gotowy-na-wszystko]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt logistyczny : metodyka, organizacja, praktyka / Piotr Buła, Bartosz Niedzielski. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2022. - 172, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Praca omawia audyt logistyczny w ujęciu teoretycznym, klasycznym, modułowym i zarządczym. Omawia rodzaje audytu, system logistyczny przedsiębiorstwa, organizacjęi procedury audytu, audyrt logistyczny w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lider Alfa / Leszek Czarnecki. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018. - 246, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Znakomity powrót autora bestsellerowego „Biznes po prostu”Leszek Czarnecki ukończył Politechnikę Wrocławską z tytułem magistra inżyniera oraz Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, uzyskując tytuł doktora ekonomii. Jest również absolwentem Harvard Business School. Należy do najbardziej kreatywnych polskich przedsiębiorców, jako pierwszy wprowadzał na polski rynek nowoczesne rozwiązania finansowe. Działalność biznesową rozpoczął w latach osiemdziesiątych, zakładając Przedsiębiorstwo Hydrotechniki i Inżynierii TAN. Od ponad dwudziestu lat działa w sektorze finansowym. Jest twórcą ponad 20 start-upów, z których wiele zostało liderami branży, i założycielem Europejskiego Funduszu Leasingowego, Getin Noble Banku, Idea Banku, Towarzystwa Ubezpieczeniowego „Europa”, a także spółki deweloperskiej LC Corp. Osiem utworzonych przez niego spółek debiutowało na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie lub w Londynie. Leszek Czarnecki był wielokrotnie nagradzany przez rozmaite organizacje biznesowe oraz największe polskie i zagraniczne media. Jest autorem pięciu książek o tematyce biznesowej. Od lat związany z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, prowadzi również wykłady na wielu uczelniach zagranicznych.Lider alfa to najnowsza książka jednego z najbardziej znanych polskich przedsiębiorców i praktyków biznesu. Autor skupia się w niej na kwestii przywództwa i cech, jakie determinują prawdziwych liderów. Czy przywództwa można się nauczyć, a może rodzimy się z tą umiejętnością? Czy liderem może zostać każdy, czy jedynie wybrani? Jak uwarunkowania biologiczne i inteligencja emocjonalna determinują zdolności przywódcze? Jak prawdziwi liderzy zmieniają oblicze biznesu i otaczającego nas świata? Są to zagadnienia, które od dawna fascynują najwybitniejszych praktyków biznesu. Lider alfa to nie tylko praca teoretyczna, lecz przede wszystkim studium przypadków ukazujące wielość i rozmaitość form i typów przywództwa. Od spektakularnych sukcesów wybitnych liderów po tragiczne w skutkach decyzje osób, które nigdy nie powinny występować w tej roli - praca ta skupia się na analizie praktycznych aspektów przywództwa. Oprócz najsłynniejszych historii znanych ze światowego biznesu, np. sukcesów założycieli takich firm, jak Ikea, Apple czy Lego, książka zawiera wiele innych przykładów oraz przemyślenia autora bazujące na jego ponaddwudziestoletnim doświadczeniu jako przedsiębiorcy. Publikacja ta to zrównoważona kompozycja teorii i praktyki biznesowej przedstawiona w przejrzysty i zrozumiały sposób. To studium przywództwa na miarę XXI wieku! [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (3 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Masz problem? Rozpraw się z nim - raz a dobrze Oto książka, która nauczy Cię skutecznego rozwiązywania problemów. Mamy na myśli szeroko rozumiane problemy, jakie występują w procesach realizowanych w organizacjach produkcyjnych, usługowych, administracyjnych - właściwie wszystkich. W codzienności organizacji biznesowych takimi problemami mogą być reklamacje klientów, niska wydajność pracowników, wysokie koszty jakości, nieefektywna komunikacja, niezadowalająca praca maszyn i urządzeń, niespełnienie celów stawianych przez zarząd firmy czy jej szefów. Źródeł problemów może być wiele, ich rozwiązywanie jednak powinno bazować na jednej, efektywnej, systemowej metodzie. Autor poradnika odwołuje się do rozwiązania 8D, mającego na celu prawidłowe zidentyfikowanie przyczyny problemu i zaaplikowanie takich działań, które pozwolą zapobiec jego ponownemu pojawieniu się. Krzysztof Dobrowolski przyjmuje 8D jako punkt wyjścia i na tej bazie buduje własne podejście do tematu. Proponuje metody pracy, które można praktycznie wykorzystać do tego, by zrealizować poszczególne kroki 8D w swojej organizacji: Wskazuje, jak identyfikować i opisywać problemy Uczy doboru zespołów adekwatnych do rozwiązania danego problemu Podpowiada, jak podzielić problemy na pilne i niepilne Daje narzędzia do pracy nad problemami Pokazuje, jak rozprawić się z danym problemem - raz na zawsze. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dobre Praktyki w Samorządzie Terytorialnym)
Publikacja stanowi swoiste kompendium wiedzy o zasadach i trybie dotowania organizacji pozarządowych z zasobów finansowych budżetów jednostek samorządu terytorialnego. Praca w przystępny sposób wyjaśnia problematykę prawa dotacyjnego, w tym zwłaszcza procedurę dotyczącą: - planowania, udzielania oraz rozliczania dotacji, - kontroli wykorzystania przekazanych środków. Opracowanie zawiera także informacje, dotyczące szczególnego trybu postępowania w ramach procedury udzielania i rozliczania dotacji z budżetu jednostki samorządu terytorialnego w czasie stanu zagrożenia epidemicznego i stanu epidemii, który został wprowadzony ustawą z 2.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. poz. 374 ze zm.). Książka została opracowana z uwzględnieniem najnowszych przepisów i orzecznictwa z zakresu prawa dotacyjnego, w tym: - ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, - ustawy o finansach publicznych. Praca ma charakter teoretyczno-praktyczny, pozwalając Czytelnikowi na ocenę obowiązujących polskich regulacji prawnych. Autorzy łączą aspekty teoretyczne w zakresie konstrukcji i form prawnych gwarantujących prawidłową realizację zadań z praktycznymi wskazówkami oraz przykładami rozstrzygnięć organów administracji publicznej i sądów administracyjnych. W publikacji znajdziesz ponadto przedstawienie różnych wzorów dokumentów stosowanych w procedurze dotowania organizacji pozarządowych, dotyczących np.: - ogłaszania konkursów ofert na wykonanie zadań publicznych, - powoływania komisji konkursowych, - składania ofert realizacji zadań publicznych, - harmonogramów realizacji zadań. [bonito.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Coraz silniejsza pozycja przedsiębiorstw międzynarodowych(PM)w gospodarce globalnej powoduje m.in. rozwój badań nad ich filiami zagranicznymi (FZ) postrzeganymi jako podmioty współkształtujące strategie PM, m.in. dzięki ich zdolności do tworzenia/pozyskiwania unikatowej wiedzy i wprowadzania innowacji. Jeden z nowych nurtów badań dotyczy znaczenia więzi FZ z partnerami w korporacyjnej sieci PM oraz z niezależnymi partnerami dla sprawności innowacyjnej i – szerzej – pozycji filii w PM. Książka wpisuje się w ten nowy nurt badań, prowadzonych dotąd głównie w gospodarkach wysokorozwiniętych. Szczególną uwagę zwrócono na wpływ potencjału zasobowego filii oraz ich relacji podmiotami w sieci PM i z niezależnymi partnerami w kraju goszczącym na sprawność innowacyjną filii oraz ich pozycje w strukturze sieciowej PM. Istotne było zbadanie znaczenia więzi filii z firmą-matką, ustalenie, na ile FZ działające w Polsce są zakorzenione na tym rynku, na ile ich relacje z partnerami krajowymi stymulują transfer wiedzy i innowacje zarówno w FZ, jak i w krajowych firmach partnerskich w kontekście niskiej wciąż zdolności innowacyjnej Polski jako kraju goszczącego ZIB. Monografia wnosi wkład do dyskusji na temat różnych ról filii w tworzeniu strategii innowacyjnych PM w zależności od sprawności innowacyjnej filii, ich siły wpływu na decyzje strategiczne podejmowane przez władze PM i zależnie od kontekstu kraju goszczącego. Analizując determinanty decyzji PM o kierunkach i trwałości rozwoju FZ utworzonych w Polsce, autorzy wskazują na duże znaczenie filii PM w polskim przemyśle przetwórczym, ich wysoki udział w eksporcie innowacyjnych produktów. Wskazują także na zagrożenie trwałości wielu zagranicznych inwestycji bezpośrednich w przypadku zbyt niskiej innowacyjności partnerów w kraju goszczącym (i jego niskiej zdolności innowacyjnej). Niniejsza monografia może być użyteczna dla menedżerów filii zagranicznych oraz ich partnerów w kraju goszczącym filie. Zastosowane w projekcie badawczym podejście do analizy czynników determinujących pozycje filii zagranicznych może być także wykorzystane przez polskie firmy – w ich strategiach internacjonalizacji. Wyniki badań mogą być przydatne także dla polityków gospodarczych, studentów kierunków ekonomicznych i z obszaru nauk o zarządzaniu oraz uczestników studiów MBA. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie procesami biznesowymi z wykorzystaniem chmury obliczeniowej / Tomasz Gzik. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 234 strony : ilustracje ; 23 cm.
Zarządzanie procesami biznesowymi uznawane jest za jedną z najbardziej efektywnych dyscyplin zarządzania, która stosowana jest w coraz większej liczbie organizacji. Chmura obliczeniowa staje się coraz bardziej dominującym modelem wdrażania rozwiązań informatycznych oraz procesów biznesowych. Korelacja tych dwóch zagadnień jest bardzo interesująca zarówno z perspektywy praktyki biznesowej, zarządzania, IT, jak i perspektywy naukowej. Niniejsza książka wprowadza do zagadnienia zarządzania procesami biznesowymi i chmury obliczeniowej, porządkuje nomenklaturę, przedstawia usługi chmury obliczeniowej umożliwiające zarządzanie procesami biznesowymi oraz prezentuje koncepcję modelu zarządzania procesami biznesowymi z wykorzystaniem chmury obliczeniowej. [Opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi kompendium wiedzy o systemie informacyjnym rachunkowości finansowej przedsiębiorstw: od zaprojektowania tego systemu począwszy poprzez sprawne jego funkcjonowanie aż do likwidacji lub upadłości firmy. Omówione w niej zagadnienia można podzielić na cztery części: - aspekty prawne i organizacyjne rachunkowości; - rachunkowość oraz zasoby majątkowe i kapitały przedsiębiorstw kontynuujących działalność; - sprawozdawczość finansowa przedsiębiorstwa - sporządzanie i badanie; - rachunkowość przedsiębiorstw niekontynuujących działalności. Najnowsze wydanie zostało poszerzone o kwestie dotyczące zasad rozliczania podatku od towarów i usług w ramach Jednolitego Pliku Kontrolnego, Pracowniczych Planów Kapitałowych, archiwizacji dokumentacji księgowej oraz aktywów inwestycyjnych. Zawiera również zaktualizowane treści odnoszące się do zmian przepisów prawnych, w tym ustawy o rachunkowości, ustawy o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym, a także przepisów podatkowych i ustawy Kodeks spółek handlowych. Książka jest przeznaczona dla menedżerów przedsiębiorstw, przedstawicieli rad nadzorczych, głównych księgowych, a także osób zajmujących się profesjonalnie prowadzeniem ksiąg rachunkowych i pracowników pionów finansowo-ekonomicznych. Zainteresuje również kontrolerów i audytorów wewnętrznych, sędziów sądów gospodarczych oraz likwidatorów i syndyków masy upadłości. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek-Jurczak, Anna Pikos. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2023. - 379, [5] stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów – niezależnie od kierunków studiów – oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień i atrakcyjne grafiki czynią ją przyjazną dla Czytelnika. Na początku każdego z 13 rozdziałów zostały wymienione cele uczenia się, które ukierunkowują proces przyswajania wiedzy. Definicje kluczowych pojęć umieszczone na marginesach ułatwiają zapamiętywanie informacji i powtórkę materiału. Praktyczne przykłady przytoczone w tekście stanowią ilustrację omawianych teorii, odnosząc je do świata biznesowego. Efektywną naukę wspierają również kończące każdy rozdział ćwiczenia. Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał najważniejsze koncepcje, oraz zastosować zdobytą wiedzę w rozwiązywaniu realnych problemów związanych z zarządzaniem. Autorzy odnoszą się również do trudnych wyzwań, z którymi mierzą się współcześni menedżerowie. Dzięki temu Czytelnicy, którzy nie są jeszcze praktykami zarządzania, będą lepiej przygotowani do rozwiązywania problemów i pełnienia funkcji menedżera we współczesnych organizacjach. [Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.05.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej