Skojarzenia (psychologia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Gralnia
(1)
Autor
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Temat
Kobieta
(2673)
Przyjaźń
(1677)
Rodzina
(1462)
Tajemnica
(1235)
Miłość
(1050)
Skojarzenia (psychologia)
(-)
Zwierzęta
(856)
Relacje międzyludzkie
(851)
Dziewczęta
(799)
Język angielski
(797)
Śledztwo i dochodzenie
(795)
Zabójstwo
(719)
Życie codzienne
(682)
Rodzeństwo
(642)
Wojna 1939-1945 r.
(630)
Policjanci
(609)
Żydzi
(608)
Magia
(603)
Sekrety rodzinne
(597)
II wojna światowa (1939-1945)
(592)
Nastolatki
(583)
Uczucia
(581)
Dzieci
(513)
Trudne sytuacje życiowe
(503)
Małżeństwo
(490)
Pisarze polscy
(490)
Osoby zaginione
(457)
Ludzie a zwierzęta
(456)
Boże Narodzenie
(446)
Wybory życiowe
(413)
Dziennikarze
(411)
Relacja romantyczna
(406)
Wojsko
(402)
Chłopcy
(396)
Podróże
(394)
Przestępczość zorganizowana
(392)
Dziecko
(375)
Polacy za granicą
(375)
Władcy
(372)
Psy
(369)
Uczniowie
(348)
Koty
(341)
Matki i córki
(339)
Język polski
(338)
Poszukiwania zaginionych
(338)
Uprowadzenie
(329)
Politycy
(324)
Arystokracja
(320)
Prywatni detektywi
(309)
Kultura
(302)
Duchowieństwo katolickie
(288)
Przedsiębiorstwo
(288)
Dziadkowie i wnuki
(282)
Wychowanie w rodzinie
(280)
Wakacje
(279)
Zemsta
(277)
Historia
(269)
Aktorzy polscy
(261)
Ojcowie i córki
(256)
Filozofia
(252)
Sztuka
(252)
Polityka
(251)
Seryjni zabójcy
(247)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(244)
Lekarze
(239)
Zakochanie
(233)
Pisarze
(231)
Mężczyzna
(217)
Polityka międzynarodowa
(217)
Walka dobra ze złem
(215)
Zarządzanie
(212)
Dojrzewanie
(210)
Teatr polski
(207)
Wsie
(207)
Czarownice i czarownicy
(202)
Kościół katolicki
(197)
Las
(192)
Miasta
(191)
Śmierć
(191)
PRL
(185)
Pomaganie
(185)
Superbohaterowie
(185)
Przyroda
(184)
Zabójstwo seryjne
(184)
Nauka
(183)
Marzenia
(182)
Ludzie bogaci
(177)
Samotność
(177)
Więźniowie obozów
(176)
Spisek
(175)
Szpiegostwo
(175)
Stworzenia fantastyczne
(173)
Trauma
(172)
Wojna
(172)
Stosunki interpersonalne
(171)
Szlachta
(171)
Studenci
(170)
Detektywi amatorzy
(166)
Samorealizacja
(165)
Zamki i pałace
(165)
Rody
(164)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
1 wynik Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : obraz jest wart tysiąca słów! / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel ; Libellud, copyright 2015. - 1 gra (1 plansza, 84 karty z ilustracjami, 1 tor punktacji (wewnątrz pudełka), 6 drewnianych króliczków, 36 znaczników do głosowania) : karton, plastik, kolor ; 28x28x6 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 22 cm).
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza - to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej