Usługi elektroniczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Czytelnia
(4)
Autor
Gogołek Włodzimierz (1949- )
(1)
Matysiewicz Justyna
(1)
Mościchowska Iga
(1)
Rogoś-Turek Barbara
(1)
Zastrożna Martyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Informatycy
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Kobieta
(2660)
Przyjaźń
(1662)
Rodzina
(1452)
Tajemnica
(1220)
Miłość
(1041)
Usługi elektroniczne
(-)
Zwierzęta
(854)
Relacje międzyludzkie
(841)
Język angielski
(796)
Dziewczęta
(792)
Śledztwo i dochodzenie
(787)
Zabójstwo
(711)
Życie codzienne
(674)
Rodzeństwo
(638)
Wojna 1939-1945 r.
(631)
Żydzi
(607)
Policjanci
(604)
Magia
(592)
Sekrety rodzinne
(589)
II wojna światowa (1939-1945)
(585)
Uczucia
(580)
Nastolatki
(575)
Dzieci
(510)
Trudne sytuacje życiowe
(494)
Małżeństwo
(489)
Pisarze polscy
(482)
Ludzie a zwierzęta
(452)
Osoby zaginione
(452)
Boże Narodzenie
(444)
Dziennikarze
(409)
Relacja romantyczna
(406)
Wybory życiowe
(406)
Wojsko
(401)
Przestępczość zorganizowana
(390)
Podróże
(388)
Chłopcy
(386)
Dziecko
(375)
Polacy za granicą
(367)
Władcy
(365)
Psy
(364)
Uczniowie
(347)
Koty
(340)
Język polski
(337)
Matki i córki
(337)
Poszukiwania zaginionych
(336)
Uprowadzenie
(327)
Politycy
(322)
Arystokracja
(317)
Prywatni detektywi
(308)
Kultura
(302)
Przedsiębiorstwo
(288)
Duchowieństwo katolickie
(286)
Dziadkowie i wnuki
(280)
Wychowanie w rodzinie
(280)
Wakacje
(277)
Zemsta
(274)
Historia
(267)
Aktorzy polscy
(259)
Ojcowie i córki
(256)
Filozofia
(251)
Sztuka
(251)
Polityka
(250)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(244)
Seryjni zabójcy
(244)
Lekarze
(237)
Zakochanie
(230)
Pisarze
(228)
Polityka międzynarodowa
(217)
Mężczyzna
(216)
Walka dobra ze złem
(213)
Zarządzanie
(212)
Dojrzewanie
(209)
Teatr polski
(206)
Wsie
(204)
Czarownice i czarownicy
(201)
Kościół katolicki
(197)
Las
(191)
Śmierć
(190)
Miasta
(188)
Nauka
(183)
Pomaganie
(183)
Zabójstwo seryjne
(183)
Superbohaterowie
(182)
Przyroda
(181)
Marzenia
(179)
PRL
(179)
Ludzie bogaci
(177)
Samotność
(177)
Więźniowie obozów
(176)
Spisek
(174)
Szpiegostwo
(174)
Stworzenia fantastyczne
(173)
Trauma
(172)
Stosunki interpersonalne
(171)
Szlachta
(171)
Wojna
(171)
Studenci
(169)
Detektywi amatorzy
(164)
Rody
(164)
Samorealizacja
(164)
Zamki i pałace
(164)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Google Analytics w biznesie : poradnik dla zaawansowanych / Martyna Zastrożna. - Wydanie II. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 196, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszających się w sieci, wchodzących na stronę firmy i podejmujących za pośrednictwem jej serwisu internetowego rozmaite aktywności. Dla osoby sprawnie poruszającej się w panelu użytkownika Google Analytics stanowi przebogate źródło wiedzy o klientach firmy - ich zwyczajach, zainteresowaniach, oczekiwaniach, zachowaniach itd. Te informacje mogą być podstawą do usprawnienia obsługi klienta online, a co za tym idzie - przyczynić się do zwiększenia ruchu i sprzedaży w serwisie WWW przedsiębiorstwa. Umiejętnie zaprzęgnięty do pracy Google Analytics zapewnia przewagę rynkową. Jednak słowem kluczem jest tu „umiejętnie”. Nie wystarczy bowiem podpiąć firmowy serwis pod panel analityczny i od czasu do czasu logować się do „analityksów”. Trzeba się nauczyć czytać zbierane przez Google dane, eksportować je i zestawiać w sposób, który będzie najlepiej odpowiadał potrzebom i celom biznesowym firmy. Jak pisze autorka, z Google Analytics - zwłaszcza w jego nowej odsłonie - da się wyciągnąć 120% możliwości! Jak to zrobić? Tego się dowiesz z tej książki, w drugim wydaniu pogłębionej o wiedzę dotyczącą wizualizacji danych w Google Data Studio, a także pracy z danymi wyeksportowanymi do BigQuery. [platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej