Gra amerykańska
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Gralnia
(2)
Autor
Baracchi Tiziano
(1)
Cairos Joshua
(1)
Chojnowski Ryszard
(1)
Ducos Guillaume
(1)
Fanchi Tony
(1)
Kalota Rafał
(1)
Karcz Aleksander
(1)
Kendelic Romana
(1)
Konieczka Corey
(1)
Laskey Robert
(1)
Molnar Mark
(1)
Therianto Isuardi
(1)
Uogintas Jokubas
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
14-17 lat
(2)
Młodzież
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8116)
Literatura amerykańska
(2791)
Literatura angielska
(2023)
Literatura francuska
(790)
Film amerykański
(412)
Gra amerykańska
(2)
Literatura niemiecka
(374)
Literatura szwedzka
(309)
Literatura kanadyjska
(282)
Literatura włoska
(231)
Literatura hiszpańska
(217)
Literatura australijska
(183)
Literatura norweska
(180)
Literatura ukraińska
(127)
Literatura japońska
(123)
Film polski
(113)
Literatura belgijska
(108)
Film angielski
(89)
Literatura duńska
(71)
Literatura fińska
(70)
Literatura rosyjska
(70)
Literatura irlandzka
(68)
Film francuski
(66)
Literatura czeska
(53)
Literatura szkocka
(47)
Literatura holenderska
(39)
Literatura żydowska
(37)
Film kanadyjski
(30)
Literatura katalońska
(29)
Film niemiecki
(28)
Literatura argentyńska
(28)
Muzyka polska
(27)
Literatura koreańska
(26)
Literatura islandzka
(24)
Literatura nowozelandzka
(23)
Literatura austriacka
(19)
Film hiszpański
(18)
Literatura hebrajska
(18)
Literatura szwajcarska
(18)
Literatura węgierska
(17)
Film belgijski
(16)
Film włoski
(16)
Literatura chińska
(16)
Literatura grecka
(16)
Literatura portugalska
(16)
Film australijski
(15)
Literatura estońska
(15)
Literatura izraelska
(14)
Film chiński
(13)
Literatura niderlandzka
(12)
Literatura słowacka
(12)
Literatura chilijska
(11)
Literatura turecka
(11)
Film japoński
(10)
Gra polska
(10)
Literatura flamandzka
(10)
Literatura brazylijska
(9)
Literatura litewska
(9)
Muzyka amerykańska
(9)
Film czeski
(8)
Literatura indyjska
(8)
Literatura
(7)
Literatura kolumbijska
(7)
Literatura słoweńska
(7)
Film duński
(6)
Film szwedzki
(6)
Literatura peruwiańska
(6)
Literatura walijska
(6)
Film irlandzki
(5)
Literatura chorwacka
(5)
Literatura meksykańska
(5)
Literatura nigeryjska
(5)
Literatura południowoafrykańska
(5)
Film luksemburski
(4)
Film ukraiński
(4)
Literatura francuska
(4)
Literatura białoruska
(4)
Literatura jidysz
(4)
Literatura rumuńska
(4)
Litertura polska
(4)
Muzyka niemiecka
(4)
Film holenderski
(3)
Film meksykański
(3)
Film nowozelandzki
(3)
Film słowacki
(3)
Film węgierski
(3)
Literatura syryjska
(3)
Literatura wenezuelska
(3)
Muzyka angielska
(3)
Muzyka włoska
(3)
Film argentyński
(2)
Film brazylijski
(2)
Film fiński
(2)
Film izraelski
(2)
Film kandyjski
(2)
Film koreański
(2)
Film norweski
(2)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura afgańska
(2)
Literatura baskijska
(2)
Temat
Statki parowe
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Zdrada
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(2)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
Układanki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
2 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Odmęty grozy / projekt gry: Tony Fanchi ; w oparciu o projekt autorstwa Coreya Konieczki ; ilustracje: Tiziano Baracchi, Joshua Cairos, JB Casacop, Duallbrush, Guillaume Ducos, Aleksander Karcz, Romana Kendelic, Robert Laskey, Mark Molnar, Pixoloid Studios, Isuardi Therianto i Jokubas Uogintas ; oprawa graficzna: Cyrille Daujean ; tłumaczenie: Ryszard Chojnowski i Rafał Kalota. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., © 2021. - 1 pudełko (plansza z 4 wskaźnikami zasobów, 22 plastikowe figurki potworów, 10 arkuszy postaci, 3 arkusze pomocy zdrajcy, 10 pionków postaci, żeton aktywnego gracza, 4 znaczniki zdrajcy, 9 żetonów pasażerów, kość ośmiościenna, żeton podrózy, żeton rytuału, 14 kart lojalności, 70 kart Mitów, 2 karty tytułów, 20 kart zaklęć, 20 kart nawigacji, 20 kart przedmiotów, 9 kart uszkodzeń statku, 10 kart wyczynów, 126 kart umiejętności) : karton, papier, plastik ; 29x30x10 cm + instrukcja (28 stron : ilustracje ; 28 cm) ; Kompendium zasad (24 strony : ilustracje : 28 cm). .
Parowiec Atlantica płynie do Bostonu, ale za statkiem podąża mroczny cień, skrywający się pod falami. Twoi współpracownicy wydają się dziwnie zagubieni i wpatrują się w morze z cichą, rozpaczliwą tęsknotą. Gdy zasypiasz, nękają Cię niepokojące koszmary o mrocznych głębinach. Budzi Cię krzyk - na statku ktoś został zamordowany! Odmęty grozy to rozbudowana, angażująca gra planszowa z motywem zdrajcy, gdzie uczestnicy nie mogą ufać sobie nawzajem, a mimo to muszą uparcie dążyć do wskazanego celu. Przesiąknięta klimatem rodem z twórczości H.P. Lovecrafta, pełna unikatowych postaci z ciekawymi historiami, rozgrywka zapewnia mnóstwo emocji i zmusza graczy do nieustannego analizowania sytuacji i podejmowania ryzyka. Choć dowodzą wspólnie, muszą zachować czujność i wykazać się dużym sprytem, aby uratować statek przed pójściem na dno. Na czym to polega? W głębinach Oceanu Atlantyckiego czai się rój niebezpiecznych istot, które przyjęły za cel zatopienie parowca. Ich sługi, przybierające ludzką postać hybrydy, przeniknęły na pokład. W każdej rozgrywce w Odmęty grozy przynajmniej jedna osoba wciela się w rolę takiej istoty, której zadaniem będzie sabotowanie wysiłków innych graczy. Wszyscy uczestnicy, niezależnie czy są ludźmi, czy też zdradzieckimi hybrydami, mają dostęp do czterech kluczowych zasobów statku. Umiejętne zarządzanie nimi jest niezwykle istotne z punktu widzenia zwycięstwa i porażki, ale też dla odkrycia, kto jest kim. Podczas gdy ludzie będą się starali dbać o zachowanie zasobów, hybrydy będą subtelnie, acz skutecznie je uszczuplać. Jednak gdy nadejdzie czas kryzysu, trudno będzie ocenić, do czego dążą poszczególne osoby! W kluczowych momentach gracze będą musieli wspólnie stawić czoła niebezpieczeństwu. Czekają na nich wyzwania, które mogą narazić pasażerów oraz testy umiejętności, podczas których sabotażyści mogą dodatkowo utrudniać zwycięstwo. Dlaczego pokochasz tę grę? To rozbudowana, wielowymiarowa gra pełna ważnych decyzji, a jednocześnie zachwycająca klimatem. Wewnątrz znajdziemy wielką mapę statku parowego, 10 postaci z unikalnymi historiami, a także estetycznie wykonane figurki potworów. Podczas rozgrywki uczestnicy mają okazję wcielić się w niesymetryczne role. Jeśli pozostaniemy ludźmi, będziemy musieli skutecznie zarządzać zasobami, odkrywając jednocześnie tożsamość zdrajców. Gdy przypadnie nam rola hybrydy, czeka nad nie lada wyzwanie, by sabotować statek, nie dając się rozpoznać jako wróg. Gra czerpie garściami z twórczości H.P. Lovecrafta, jednocześnie eksplorując jej mniej znane obszary. Klimat grozy jest tu ciężki i wyraźny, a uczestnicy będą mieli okazję spotkać potwory, które na co dzień spoczywają ukryte w morskich głębinach. "Odmęty grozy" zbudowane zostały na kanwie planszowego hitu Battlestar Galactica i były konsultowane z jego autorem. Mamy zatem doskonałą mechanikę, która zachwyciła graczy na całym świecie, wzbogaconą o zupełnie nowe elementy strategiczne i zachwycającą nowym, wciągającym klimatem. [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/odmety-grozy-2002997.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
The original rummikub : standart : brings people together = Oryginalny Rummikub : gra dla całej rodziny. - Szczecin : TM Toys, © 2014. - 1 pudełko (4 stojaki na kostki, 8 podpórek, 106 kostek) : karton, papier, plastik ; 35 x 27 x 5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 24 cm) ; Kompendium zasad (24 strony : ilustracje : 28 cm). .
Niesamowita gra dla wielu osób. "Rummikub" zapewni najlepszą rozrywkę dla całej rodziny. Jest idealna również dla urozmaicenia spotkań towarzyskich. "Rummikub" jest popularną na całym świecie grą towarzyską, znaną także pod takimi nazwami, jak "Rummy" czy "Ruck-Rummy", albo "Remik". Powstała w latach trzydziestych ubiegłego stulecia, a ogromną popularność na całym świecie zyskała w latach siedemdziesiątych. Obecnie, co trzy lata odbywają się krajowe turnieje oraz mistrzostwa świata w "Rummikub", a gra ma rzesze miłośników. "Rummikub" jest interesującą rozrywką dla całej rodziny. Gra przeznaczona jest dla dwóch do czterech osób. Do gry służą 104 kości z liczbami od 1 do 13, w czterech kolorach: czerwonym, żółtym, niebieskim i czarnym, a także dwie kości z symbolami jokerów. Gracze losują po 14 kości, pozostałe zostają w tzw. banku. Każdy z graczy wykłada na stół utworzone przez siebie układy kości: serie bądź grupy. Serię tworzą minimum trzy kolejne kości w jednym kolorze, a grupę stanowią trzy lub cztery kości w różnych barwach, ale z tą samą liczbą. Po wyłożeniu kości na stół istnieje możliwość ingerencji w ich układ, tzw. manipulacja z koniecznością dołożenia przynajmniej jednej nowej kości. Występującymi w grze jokerami można zastąpić dowolną z kości, przy czym należy pamiętać, że jokera można podmienić jedynie na kość posiadaną, a nie leżącą już na stole. Gdy nie ma możliwości dołożenia posiadanej kości do istniejącego układu, należy dobrać kość z banku. Gra kończy się, gdy gracze pozbędą się wszystkich kości bądź bank zostanie opróżniony. Zwycięża ten, kto pierwszy zostanie bez kości. Jeśli lubisz się dobrze bawić, wraz z najbliższymi sięgnijcie po "Rummikub". [https://www.taniaksiazka.pl/gra-rummikub-standard-lemada-p-596370.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej