Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Gry i zabawki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Gralnia
(4)
Autor
Miłuński Filip
(2)
Cioch Katarzyna
(1)
Herman Michał (1985- )
(1)
Lepianka Gerard
(1)
Pawłowski Zbigniew (1934- )
(1)
Saks Kamil
(1)
Socha Piotr (1966- )
(1)
Szłapa Rafał (1976- )
(1)
Wasilewski Arkadiusz
(1)
Williams Russell
(1)
Wiśniewski Wojciech
(1)
Woyke-Polec Dorota
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
14-17 lat
(3)
9-13 lat
(3)
Dzieci
(2)
Młodzież
(2)
Dorośli
(1)
Temat
Drukarstwo
(1)
Temat: czas
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Gry planszowe
(4)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
4 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Gutenberg / autorzy: Katarzyna Cioch, Wojciech Wiśniewski ; ilustrator Rafał Szałapa. - Warszawa : Granna© 2021. - 1 gra (4 plansze drukarni, 4 plansze inicjatywy, 4 zasłonki, 140 kart, 32 zębatki, 48 zetonów kart, 10 kafelków postaci, 57 guldenów, 87 drewnianych znaczników, 40 drewnianych czcionek 3D, 10 dodatkowych żetonów, znacznik pierwszego gracza) : karton, papier, plastik, żywica, kolor ; w pudełku 7x30x20 cm + instrukcja (24 stron : ilustracje kolorowe ; 28x28 cm).
Technologia druku umożliwiła szerzenie się wiedzy, myśli i idei. Z tego powodu, w skali światowej, wynalezienie druku przyjmuje się za jedno z symbolicznych wydarzeń kończących średniowiecze. Patrząc zaś w mniejszej skali – przed utalentowanymi rzemieślnikami i sprawnymi przedsiębiorcami otwiera się wspaniała szansa na rozwinięcie dochodowego biznesu. Zapotrzebowanie na książki rośnie, konkurencja jest jeszcze niewielka, a możliwości rozwoju – nieograniczone… "Gutenberg" to gra planszowa dla 1 do 4 graczy, w której wcielicie się w pionierów drukarstwa w XV wieku. Poprzez realizację zamówień będziecie budowali swoje bogactwo i sławę, a usprawniając swoje zakłady drukarskie i pozyskując wsparcie mecenasów będziecie rozwijali swoje zdolności produkcyjne. Rywalizację zwycięży drukarz szczycący się największym uznaniem. [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/gutenberg-polskie-wydanie-2006685.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ale historia! : 966-2016 / zasady gry: Filip Miłuński ; autor pytań Zbigniew Pawłowski ; opracowanie graficzne Gerard Lepianka ; konsultacja historyczna Arkadiusz Wasilewski ; konsultacja kartograficzna Kamil Saks ; redakcja Michał Herman ; redakcja i dobór zdjęć Dorota Woyke-Polec. - Warszawa : Granna, 2016. - 1 gra (plansza, 180 kart z pytaniami, 60 żetonów o nominałach: 1, 2, 3, 5 groszy, 14 żetonów premii, 18 żetonów akcji specjalnych) : karton, papier, kolor ; w pudełku 7x25x27 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm).
Czy Mieszko I był królem? Czy Kolej Warszawsko-Wiedeńska dojeżdżała do Lwowa? Ile nagród Nobla zdobyła Maria Skłodowska-Curie? Czy Fiata 126P produkowano na Śląsku? Na te - i wiele innych pytań - znajdziecie odpowiedź w rodzinnej grze planszowej, którą Granna przygotowała na jubileusz 1050-lecia początków Państwa Polskiego. „Ale Historia!” to niezwykła podróż poprzez wieki! Gracze zagłębiają się w historii Polski i naszej narodowej kultury. Odpowiadając na quizowe pytania poznają niezwykłe fakty z bogatych dziejów naszego kraju. Od pierwszych Piastów aż do czasów współczesnych. Mechanika gry pozwala w łatwy sposób dopasować poziom trudności do wieku i wiedzy graczy. Gra posiada 3 poziomy trudności i 2 warianty rozgrywek. Uczestnicy zabawy sami decydują na które z nich chcą odpowiadać. [https://www.granna.pl/katalog-gier/0-wszystkie-gry/266-ALE-HISTORIA.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
CV : co by było, gdyby... / Filip Miłuński ; ilustracje i opracowanie graficzne Piotr Socha. - Warszawa : Granna, [2017]. - 1 gra (87 kart, 7 kości, plansza, 49 żetonów, notes, ołówek) : karton, papier, plastik, drewno, grafit ; w pudełku 26x26x9 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 23 cm).
Zastanawiałeś się kiedyś, kim byłbyś, gdyby Twoje życie potoczyło się inaczej? Jak wyznaczyłbyś swoją drogę, gdyby wszystko zależało od Ciebie? Może zostałbyś iluzjonistą lub podróżował po świecie? A może pociąga Cię świat wielkiego biznesu i Twoim celem jest zarobienie miliona dolarów? W grze "CV" wszystko jest możliwe: wymarzona praca, nowe relacje i umiejętności... Możesz zostać, kim tylko chcesz! Buduj swoją historię krok po kroku – na końcu gry uzyskasz unikatowy układ kart: swoje curriculum vitae. Gracz, który najlepiej zrealizuje życiowe plany, zostanie zwycięzcą. Osiągaj kolejne cele życiowe, zdobywaj umiejętności i planuj swoją karierę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kocham Cię, Polsko : gra towarzyska. - Warszawa : Granna, copyright 2009. - 1 gra (plansza, 90 kart, 4 pionki, 4 podstawki, 32 żetony, 4 kładki, klepsydra, kostra do gry) : karton, papier, plastik, kolor + instrukcja (harmonijka 6 stron : ilustracje ; 21 cm).
Inspiracją do stworzenia gry był program pod tym samym tytułem, nadawany przez telewizyjną Dwójkę. Znacie Państwo ten program? Lubicie go? Chcielibyście wziąć w nim udział? Teraz to możliwe. Zaproście rodzinę lub znajomych, rozłóżcie planszę i stwórzcie razem atmosferę studia telewizyjnego. KOCHAM CIĘ, POLSKO! równie dobrze sprawdza się jako gra dla 2, 3 lub 4 graczy jak i jako zabawa zespołowa, w której może brać udział właściwie nieograniczona ilość osób. Reguły gry można traktować dosyć swobodnie. To raczej inspiracja dla własnej pomysłowości niż sztywne zasady. Wzorem mogą być konkurencje prezentowane w programie telewizyjnym. A to co najcenniejsze w tej grze to zestaw pytań dotyczących Polski. Polskiej historii i geografii, polskiej piosenki i polskiej kuchni. Polskiego filmu i polskiego sportu. Pytania dotyczą tego, co wszyscy znamy i lubimy. I tego, czego nie wiemy, a chcemy się dowiedzieć. A dobraliśmy je tak, że skierowane mogą być do kilku pokoleń graczy - do dziadków, rodziców i wnuków. Namawiamy po sięgnięcia po tę grę rodziny i klasy szkolne, namawiamy mieszkańców polskich miast, miasteczek i wsi i emigrantów stęsknionych kontaktu z krajem dzieciństwa. [hobbity.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej