Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Poradniki i przewodniki
(17)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(23)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(7)
Czytelnia
(24)
Autor
Gut Jerzy (1955- )
(4)
Haman Wojciech (1954- )
(4)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(3)
Morawiec-Bartosik Anna
(2)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bekas Robert
(1)
Bostrom Nick (1973- )
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciećwierz Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Harężlak Anna
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Holiday Ryan
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
King Patrick
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kochan Krzysztof
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Konowrocka-Sawa Dorota
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kołata Damian
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kraus-Kowalczyk Natalia
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Krzyżowska Oksana
(1)
Królak Paweł
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Lewiński Maciej
(1)
Lidzbarski Michał
(1)
Machiavelli Niccolò (1469-1527)
(1)
Machnik Marcin
(1)
Maciejewski Tomasz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Makolus-Krasa Paulina
(1)
Marczewski Łukasz
(1)
Marzec Krzysztof
(1)
Mielczarek Paweł
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Motyl Piotr
(1)
Namieciński Rafał (1973- )
(1)
Niedźwiedź Marek
(1)
Okulski Robert Adam
(1)
Oracz Piotr
(1)
Oruba Norbert
(1)
Osman Marcin
(1)
Palak Tomasz
(1)
Parrish Shane
(1)
Parysz Adam
(1)
Pawłowska Magdalena
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Pioch Adam
(1)
Piwowarczyk Marcin
(1)
Pogorzelska Aleksandra (1978- )
(1)
Pompliano Polina Marinova
(1)
Przetacznik Ilona
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rdzeń Krzysztof
(1)
Rogala Barbara
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Sadowski Michał (1982- )
(1)
Sadłowski Rafał
(1)
Sala Paweł
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sobczak Jakub
(1)
Solga Robert
(1)
Spławski Michał
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(29)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(29)
1501-1600
(1)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Copywriterzy
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Doradcy klienta
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Finansiści
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy banków
(1)
Temat
Relacje międzyludzkie
(4)
Przywództwo
(3)
Sukces
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Analiza danych
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Analiza techniczna (metoda chemiczna)
(1)
Automatyzacja
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Branding (marketing)
(1)
Business Intelligence
(1)
Cele życiowe
(1)
ChatGPT
(1)
Chatbot
(1)
Coaching
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Doradztwo inwestycyjne
(1)
Finanse osobiste
(1)
Futurologia
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Image
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Inwestycje giełdowe
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konflikt
(1)
Koszty pracy
(1)
Kreatywność
(1)
Kwalifikacje zawodowe
(1)
Kłamstwo
(1)
Luka kompetencyjna
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mimika
(1)
Minimalizm życiowy
(1)
Mobilność zawodowa
(1)
Model biznesowy
(1)
Myślenie
(1)
Myśli
(1)
Negocjacje
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odporność psychiczna
(1)
OpenAI
(1)
Organizacja pracy
(1)
Osobowość
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Perswazja
(1)
Podcasting
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Postęp techniczny
(1)
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(1)
Praca w domu
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pracownicy
(1)
Procesy grupowe
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Psychologia pracy
(1)
Public relations
(1)
Płaca
(1)
Reklama
(1)
Rola społeczna
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Samokontrola
(1)
Samorealizacja
(1)
Seksizm
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Spółki giełdowe
(1)
Stereotyp
(1)
Stoicyzm
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Systemy informacyjne zarządzania
(1)
Szczęście
(1)
Telepraca
(1)
Transhumanizm
(1)
Umysł
(1)
Wartościowanie pracy
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
301-400
(1)
401-500
(1)
501-600
(1)
601-700
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Florencja (Włochy)
(1)
Gatunek
Poradnik
(25)
Opracowanie
(2)
Blog
(1)
Kronika
(1)
Podręcznik
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Psychologia
(7)
Rozwój osobisty
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Filozofia i etyka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj!
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece” a inne „męskie”, choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm?
Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej.
Najwyższy czas to zmienić!
[https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5107717/roznorodne-o-prawdziwym-wizerunku-kobiet-nie-tylko-w-marketingu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wydanie 3. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas Robert Autor Burcon Tomasz Autor Burzyński Andrzej Autor Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca) Autor Cebulski Kamil Autor Chimkowska Angelika Autor Chłodnicki Mateusz. Autor Cichoń Mariusz Autor Cioczek Konrad Autor Cisek Marcin Autor Czaplicka Monika Autor Dejnaka Agnieszka Autor Dutko Maciej Autor Dywański Piotr Autor Fornalski Paweł Autor Froń Karol Autor Gaca Daria Autor Gamoń Adrian Autor Godlewski Marcin Autor Golec Marek Autor Gorzycki Adrian Autor Grabowski Grzegorz Autor Grzywnowicz Mateusz Autor Jankowski Marek Autor Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie) Autor Tomczyk Tomek Autor Kamiennik Łukasz Autor Kiełcz Piotr Autor Kobryń Maria Autor Kolanek Bartosz Autor Kołata Damian Autor Korycki Paweł Autor Stępa Maciej Autor Kosel Michał Autor Kotarbiński Jacek Autor Krakowski Zbigniew Autor Królak Paweł Autor Kruk Kamila Autor Krynicka-Pieleszek Iga Autor Krzyworączka Paweł Autor Langa Bartosz Autor Lech Mikołaj. Autor Lewiński Maciej Autor Lidzbarski Michał Autor Łuczyńska Dagmara Autor Łukiańczyk Marcin Autor Maciejewski Tomasz Autor Maciorowski Artur Autor Marczewski Łukasz Autor Marzec Krzysztof Autor Mielczarek Paweł Autor Motyl Piotr Autor Namieciński Rafał (1973- ) Autor Niedźwiedź Marek Autor Okulski Robert Adam Autor Oracz Piotr Autor Osman Marcin Autor Palak Tomasz Autor Pawłowska Magdalena Autor Pieleszek Marcin. Autor Pioch Adam Autor Piwowarczyk Marcin Autor Przetacznik Ilona Autor Puzyrkiewicz Dariusz Autor Rdzeń Krzysztof Autor Rogala Barbara Autor Sadłowski Rafał Autor Sadowski Michał (1982- ) Autor Sala Paweł Autor Sobczak Jakub Autor Solga Robert Autor Spławski Michał. Autor Starzykiewicz Dawid Autor Stawarz-García Barbara (ekonomia) Autor Szajdziński Jakub Autor Szulczewski Piotr Autor Tkaczyk Paweł Autor Trader21 Autor Trzupek Justyna Autor Winkiel Mikołaj Autor Wisłocka Izabela Autor Wiszowaty Damian Autor Wsół Marcin Autor
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Tysiące wskazówek wartych miliony złotych! 83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 ? prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie. Dowiedz się między innymi: jak zacząć (który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć), jak budować efektywne strategie cenowe i sprzedażowe, które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty, jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną, które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać, jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci, w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient ? firma, które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować. Pierwsze wydanie Biblii e-biznesu zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną przez ?Gazetę Prawną? i kapitułę wybitnych polskich ekonomistów. Druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017. Co nowego w wydaniu trzecim? Między innymi: e-biznesplanowanie; finansowanie udziałowe oraz przez IPO i tokeny; sprzedaż na platformach eBay, Amazon i AliExpress; podcasty, webinary i ?lajwy? jako narzędzia sprzedażowe; growth hacking marketing; analiza big data; LinkedIn, Instagram, blogi i wideomarketing jako dźwignie sprzedażowe; negocjacje i pacyfikacja trudnych klientów oraz recykling tych uciekających; narzędzia i aplikacje wspomagające sprzedaż; rzeczywistość rozszerzona; telemarketing; biznes nomadyczny; optymalizacja georezydencji firmy; przygotowanie biznesu do sukcesji, sprzedaży, a nawet bankructwa; zdrowie fizyczne i psychiczne e-przedsiębiorcy; reinwestowanie zysków z biznesu ? i wiele innych! www.bibliaebiznesu.pl ? www.facebook.com/bibliaebiznesu Autorzy: Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół [bonito.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bestseller „New York Timesa”!
Superinteligencja. Czy cyfrowe umysły zagrażają człowiekowi? Ludzki mózg to dzieło idealne, najdoskonalszy twór w przyrodzie. Jego dominacją zachwiał komputer Deep Blue, który w 1997 roku pokonał w szachy mistrza świata, Garriego Kasparowa. Od tego czasu sztuczna inteligencja jest na ścieżce intensywnego rozwoju. Czy dominacja superinteligencji nad człowiekiem jest realną perspektywą naszej przyszłości? Czy ta przewaga skończy się kresem naszego gatunku? Niniejsza książka jest odważną i oryginalną próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Możliwe kierunki rozwoju technologii cyfrowej i jego konsekwencje są trudne do przewidzenia, a rozstrzygnięcie związanych z tym kwestii jest prawdziwym intelektualnym wyzwaniem. Niemniej z niektórych szans i zagrożeń powinniśmy wszyscy sobie zdawać sprawę. Nick Bostrom, wybitny badacz sztucznej inteligencji i transhumanizmu, stara się jasno i klarownie przedstawić przyszłe konsekwencje coraz większego udziału maszyn w naszym życiu, opisuje możliwe komplikacje i strategie rozwiązania ewentualnych problemów. Lektura tej książki jest niesamowitą podróżą na krańce istoty człowieczeństwa, wyprawą do przyszłości inteligentnego życia i prawdziwie fascynującym doświadczeniem. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/304467/superinteligencja-scenariusze-strategie-zagrozenia]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co czyni wielkich przywódców inspirującymi? Z jakiego powodu jednych szefów uznajemy za świetnych, a innych za zupełnie przeciętnych? Dlaczego tylko niektórych mówców odbieramy jako autentycznych i przekonywających? Wielkich przywódców, świetnych szefów i przekonywających mówców łączy kilka cech: wszyscy ci ludzie są pewni siebie i działają ze spokojem nawet wtedy, gdy pozostają pod presją. Wiedzą, co robić w trudnych sytuacjach, i dają przykład innym. Komunikują się elokwentnie, jasno i precyzyjnie. Innymi słowy, każdego z nich można określić mianem prawdziwego lidera. Takiego, po którym od razu widać, że potrafi wywierać wpływ. Executive presence, z angielskiego prezencja przywódcza, jest właśnie tym czymś, co pozwala porywać za sobą ludzi, przemawiać do nich, inspirować ich i sprawiać, by podążali za przywódcą pełni spokoju i zaufania. Nie ma znaczenia, kim jesteś ― politykiem, dyrektorem szkoły, właścicielem firmy, menedżerem w prywatnej firmie, wykładowcą na uczelni lub wschodzącą gwiazdą show-biznesu ― jeśli jednym z Twoich naczelnych zawodowych zadań jest liderowanie, musisz przede wszystkim nauczyć się intencjonalnie kształtować swój wizerunek. Na stronach tej książki znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak to skutecznie zrobić. Dr Michał Chmielecki jest ekspertem w obszarze negocjacji strategicznych i międzynarodowych - praktykiem negocjowania i trenerem z kilkunastoletnim stażem. Szkoli klientów z Polski i zagranicy, sztuki negocjacji uczy zarówno klientów biznesowych, jak i przedstawicieli służb i sił specjalnych oraz oficerów wojska polskiego i amerykańskiego. Jest profesorem Społecznej Akademii Nauk, wykładowcą Clark University. Współpracował między innymi z Akademią Dyplomatyczną MSZ, Polskim Instytutem Spraw Międzynarodowych, Polskim Instytutem Dyplomacji, Europejską Akademią Dyplomacji oraz Krakowską Szkołą Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5026641/reputacja-lidera]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reskilling i upskilling : jak skutecznie wspomagać rozwój pracowników / Agnieszka Ciećwierz. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 157 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Rynek pracy jest dynamiczny i wciąż się zmienia - a Ty musisz się dostosować
Zmiany są podyktowane nie tylko sytuacją gospodarczą, ale przede wszystkim dynamicznym postępem technologicznym. Robotyzacja, automatyzacja, cyfryzacja, stale rosnąca potęga AI, czyli sztucznej inteligencji, stawia przed firmami i ich pracownikami wciąż nowe wyzwania. W takim środowisku kluczowa jest adaptacja, a także zdolność do nieustannego podnoszenia posiadanych już umiejętności, czyli upskilling, i zdobywania nowych kwalifikacji, czyli reskilling. Właśnie tym kluczowym cechom Agnieszka Ciećwierz poświęca swoją najnowszą książkę.
Czytając ją, zorientujesz się między innymi, na czym obecnie polega poszukiwanie i rozwijanie talentów w organizacji. Dowiesz się, czym reskilling różni się od redeploymentu, jak przygotować pracownika do upskillingu i jakie kompetencje mogą się okazać kluczowe na rynku pracy w najbliższej przyszłości. Nauczysz się projektować strategie rozwojowe bazujące na reskillingu i upskillingu, zaznajomisz się też z najlepszymi sposobami ich wdrażania. Poznasz ponadto dobre praktyki stosowane podczas udanych wdrożeń, co mamy nadzieję zainspiruje Cię do zainicjowania i przeprowadzenia zmian również w Twojej organizacji. [Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zacznij nagrywać swój własny podcast / Anna Harężlak. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 151, [17] stron : ilustracje ; 21 cm.
Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów - dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zaproszonymi gośćmi. To pole do popisu i samorealizacji dla osób, które chcą i mogą obdarować innych wiedzą, zainteresowaniami, wrażeniami i doświadczeniami.
Wielu podcasterów działa pro publico bono, cała rzesza innych zarabia na aktywności w sieci - bezpośrednio, gromadząc środki od darczyńców w systemie crowdfundingowym, albo pośrednio, traktując podcast jako reklamę samego siebie, swoich usług, publikacji itd. Jeśli robią to dobrze, słucha się ich z przyjemnością i niecierpliwie czeka na kolejne odcinki, to tacy podcasterzy z pewnością wiedzą:
- jak zorganizować własne studio
- jak przygotować się do nagrań
- w jaki sposób mówić, by utrzymać zainteresowanie słuchaczy
- gdzie warto rozpowszechniać odcinki audycji
- i - co ważne - jak spieniężyć swoją podcastową aktywność
Wyczerpującą wiedzą w tym zakresie podzieli się z Tobą autorka książki Anna Harężlak. Pasjonatka komunikacji w internecie i storytellingu, twórczyni podcastu Nareszcie na swoim.
[Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naucz się błyskawicznie czytać ludzi, rozszyfrowywać mowę ciała, wykrywać kłamstwa i poznawać tajniki ludzkiej natury.
Czy da się analizować ludzi, nawet jeśli z ich ust nie pada ani jedno słowo? Ależ tak! Dowiedz się, jak czytać w myślach i nawiązywać głębokie relacje.
Jak przeniknąć czyjeś myśli bez jego wiedzy?
Ta książka nie jest typowym poradnikiem dotyczącym mowy ciała i mimiki. Owszem, przeczytasz w niej o tych i wielu innych zagadnieniach, a także o technikach wykrywania kłamstw w typowych, codziennych kontaktach z ludźmi, lecz jej treść sięga głębiej - do zakamarkó,w ludzkiej psychiki i natury. Życiowe doświadczenia i wszystko to, co nas spotkało, kształtuje naszą osobowość, a przez to w dużej mierze kieruje nawykami i zachowaniami. Poszczegó,lne fragmenty są niczym najciekawsze i najbardziej praktyczne wskazó,wki z podręcznika psychologii. Zajrzyj w głąb siebie i innych ludzi!
Poznaj tajniki wywierania wpływu i perswazji.
- Co kończyny mogą nam powiedzieć o ludzkich emocjach?
- Dlaczego wykrywanie kłamstw wymaga uwzględnienia szerszego kontekstu?
- Czy poprzez ocenę osobowości można poznać motywację?
- W jaki sposób wyciągać jak najtrafniejsze wnioski przy ograniczonym dostępie do informacji?
- Jak szybko nawiązywać głębokie kontakty z nieznajomymi?
Sztuka czytania drugiego człowieka opiera się na zrozumieniu jego natury. Potraktuj tę umiejętność jak tajny kod, któ,ry ułatwi Ci przewidywanie słów i działań innych osób.
Rozszyfruj czyjeś myśli i intencje, aby mó,c podążać za nimi w dowolnym kierunku! [Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1. (dostępność ok. 03.07.2025)
Książka
W koszyku
Giełda : poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe / Krzysztof Kochan. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 427, [5] stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Poznaj najważniejsze zasady obowiązujące na giełdzie.
Świat, a zatem także otoczenie rynkowe, w którym funkcjonują giełdy, zmienia się nieustannie. W XVII wieku europejskie spółki giełdowe zarabiały głównie na handlu cukrem i kawą, które docierały na Stary Kontynent z Ameryki. Na XIX-wiecznej giełdzie w USA królowały spółki kolejowe. Aktualnie warszawska Giełda Papierów Wartościowych umożliwia między innymi inwestowanie w firmy produkujące gry komputerowe i rozwiązania bazujące na sztucznej inteligencji. Czasy się zmieniają, jednak najważniejsze reguły rynku giełdowego pozostają stałe. I właśnie o nich opowiada ta książka.
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególnymi wyborami. Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa giełda i od czego zależą wzrosty i spadki notowań spółek, a także poznać najważniejsze terminy, jakimi posługują się bywalcy rynków finansowych, i tajemnice skutecznych inwestorów - ten podręcznik będzie dla Ciebie idealny.
Indeksy giełdowe
Obligacje
Instrumenty pochoddne
ETF-y
Kontrakty terminowe
Opcje
Produkty strukturyzowane
Analiza wykresów
Ryzyko i dywersyfikacja
[Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336 (1 egz.)
(dostępność ok. 28.07.2025)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Liczby w HR : matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu / Anna Morawiec-Bartosik. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 363, [5] stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Czy pracę działu HR da się zmierzyć? Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji... Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie dział human resources. Dlaczego? Czyżby HR-owcy nie wierzyli w liczby i stawiali na intuicję? Może. A może po prostu brakuje im rzetelnych narzędzi, dzięki którym można przeanalizować dane, jakie są dostępne dla osób wyspecjalizowanych w zarządzaniu zasobami ludzkimi firmy? Do niedawna działy HR uchodziły powszechnie za najbardziej niemierzalne w przedsiębiorstwach. Ostatnio jednak ten trend się zmienia. Takie pojęcia jak data-based HR czy data-driven HR z roku na rok zyskują na popularności. Zarządzający firmami, a także sami pracownicy human resources chcą mierzyć efektywność coraz większej liczby procesów personalnych, by na podstawie uzyskanych wyników móc planować przyszłe działania. Tylko co mierzyć? Jakimi metodami to robić? Odpowiedzi na te i inne pytania związane z analityką zasobów ludzkich znajdziesz w tej książce. [lubimyczytac.pl/ksiazka/5027958/liczby-w-hr-matematyczne-ramy-najbardziej-ludzkiej-czesci-biznesu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszystko, co musisz wiedzieć o swojej pensji, ale dotąd nie miałeś kogo o to zapytać.
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy.
Oto książka, która pomoże Ci uzupełnić lukę w Twojej wiedzy dotyczącej wynagrodzenia. Dowiesz się z niej wszystkiego, co warto wiedzieć o własnej pensji. Poznasz różnicę między kwotą brutto i netto, nauczysz się szacować, ile pieniędzy wnosisz do firmy, a także czy wypłacana kwota faktycznie odpowiada Twoim umiejętnościom. Zrozumiesz wszystkie tajemnice paska płacowego, premii, prowizji i nagród finansowych. Przyjrzysz się różnym źródłom informacji o wysokości płac i przeanalizujesz ich rzetelność. Bogatszy o wiedzę z zakresu statystyki i ekonomii, wreszcie odczarujesz dla siebie własne zarobki. Dzięki temu przygotujesz się dobrze do rozmowy o ewentualnej podwyżce lub stawce wynagrodzenia, o jakie możesz realnie powalczyć w procesie rekrutacji. A może stwierdzisz, że zasługujesz na więcej i zdecydujesz się na zmianę pracy lub założenie własnej firmy?
[Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ? tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy. Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ? zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom. Czytaj, pisz, angażuj, buduj relacje, sprzedawaj! [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kto z nas pamięta, kiedy po raz ostatni użył dyskietki komputerowej albo discmana? Życie składa się z ciągu doświadczeń, tymczasem zwykle nie doceniamy chwili, tzw. tu i teraz, i nie jesteśmy w niej prawdziwie obecni. Czas płynie, a my często nie zdajemy sobie sprawy z tego, że jakaś era naszego życia się zakończyła. Dlaczego? Ponieważ nic szczegó,lnego się wtedy nie wydarzyło, a tym samym nie byliśmy w pełni świadomi naszej decyzji ani jej nie zarejestrowaliśmy. O tym, że ten moment już dawno upłynął, przekonujemy się o wiele za pó,źno. To zrozumiałe: jesteśmy nauczeni skupiać się na ważnych decyzjach, nie na zwyczajnych zdarzeniach. Czy zatem można się nauczyć korzystać z tych zwyczajnych, a jednak kluczowych chwil tak, by w przyszłości pozytywnie wpłynęły na nasze życie, karierę, może nawet życie innych osób?
Zdecydowanie ... i o tym właśnie jest ta książka. Spostrzeżenia, oparte między innymi na neurobiologii, ekonomii, psychologii i behawioryzmie, przedstawiono w łatwych do zrozumienia lekcjach, dzięki któ,rym nauczysz się radzić sobie ze swoimi podświadomymi zachowaniami, by następnie podejmować mądre decyzje.
Dzięki tej książce:
- nauczysz się myśleć jasno w najtrudniejszych momentach
- dowiesz się, jak unikać destruktywnych wzorców
- wykorzenisz nawyk myślenia reaktywnego
- zrewolucjonizujesz swój sposób myślenia i działania [Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy kiedykolwiek zastanawiało Cię, jak sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować zarządzanie finansami? Jeśli nie, to może warto się nad tym zastanowić? Zwłaszcza w kontekście możliwości, jakie stwarza ChatGPT, jedno z kluczowych narzędzi transformacji technologicznej. Model opracowany przez OpenAI może być używany do planowania budżetu, oszczędzania, raportowania danych czy nawet doradztwa inwestycyjnego. Dzięki zaawansowanym algorytmom AI może analizować wszelkie dane finansowe i sugerować optymalne strategie inwestycyjne, co pozwala na efektywniejsze zarządzanie finansami osobistymi.
Książka "Polecenia dla ChatGPT w finansach. Praktyczne zastosowanie w biznesie i finansach osobistych" pokazuje możliwości, jakie daje współpraca z tym narzędziem. To praktyczny przewodnik skierowany do osó,b, któ,re na co dzień korzystają z AI w instytucjach finansowych, ale także tych, któ,re dopiero rozpoczynają przygodę z tą technologią. Ró,wnież szefowie organizacji znajdą tu inspiracje do zastosowania narzędzia w codziennej pracy - odkryją jego potencjał w zarządzaniu nie tylko finansami, ale i procesami biznesowymi.
Przekonaj się, że ChatGPT może się stać Twoim najlepszym wirtualnym asystentem - który w dodatku nic nie kosztuje!
W książce:
- Cel i zakres zastosowania ChatGPT w finansach: Wprowadzenie do OpenAI, rozwój ChatGPT oraz jego kluczowe cechy)
- Zastosowanie ChatGPT w finansach osobistych (planowanie budżetu, oszczędzanie, zarządzanie długiem, doradztwo inwestycyjne)
- Automatyzacja obsługi klienta i personalizacja usług (najlepsze praktyki, skrypty dialogów z klientami)
- Automatyzacja analizy i raportowania danych finansowych (przegląd narzędzi i metodologii)
- Automatyzacja procesów wewnętrznych (zarządzanie dokumentacją, audyt)
- Automatyzacja zarządzania ryzykiem (przykłady poleceń dotyczących identyfikacji i reagowania na sygnały ryzyka) [Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy ludzie, których uznajemy za wyjątkowych, mają jakieś sekretne umiejętności? A może zostali obdarzeni przez los niezwykłym talentem? Prawda jest dużo mniej spektakularna: najlepsi z najlepszych nie stosują żadnych sztuczek, a posługują się określonymi strukturami mentalnymi. Dzięki nim mogą postrzegać świat nieco inaczej i odblokować swój ukryty geniusz.
Ta książka jest rezultatem uważnego prześledzenia losów tysięcy najskuteczniejszych i najbardziej interesujących ludzi z całego świata. Dowiesz się z niej, jak wybitne jednostki radzą sobie z problemami, uwalniają własną kreatywność i działają pod ekstremalną presją. Poznasz też tajemnice sukcesu znanych osób: zestaw narzędzi konceptualnych, które ułatwią Ci rozwiązywanie najtrudniejszych problemów i efektywne kształtowanie relacji z innymi. Szybko zauważysz u siebie wzrost kreatywności i odporności, tak bezcennej w niepewnych czasach. A to nie wszystko: znajdziesz tu pasjonujące, świetnie napisane historie najciekawszych ludzi świata! [Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi. [Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1. (dostępność ok. 11.01.2025)
Książka
W koszyku
Złota strategia marki : droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków / Jarosław Szczepański. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 351, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Przewaga dzięki strategii ― to prostsze, niż myślisz! Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydanie książki Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków zostało wzbogacone o obszerny dodatek poświęcony budowaniu przewagi konkurencyjnej w nowoczesnym, przeładowanym informacjami świecie. W tym fachowym poradniku znajdziesz sprawdzone i niezawodne metody, dzięki którym od podstaw zaplanujesz i zbudujesz strategię marki na każdym poziomie organizacji biznesowej ― nie znajdziesz natomiast zawiłego teoretyzowania. Autor bowiem jest praktykiem i pisze dla praktyków; przytaczając dziesiątki przykładów z życia wziętych, pokazuje, że stworzenie dobrej strategii może być proste. Trzeba tylko wiedzieć, jak to robić ― a tego właśnie nauczy Cię ta książka! [Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress Power)
Dziś produktywność jest kluczową sprawą. W teorii bycie produktywnym powinno być łatwe, w praktyce współczesne zdobycze technologiczne skutecznie to utrudniają. W natłoku newsów, e-maili i emocjonujących nagłówków trudno skupić się na tym, co najważniejsze w życiu zawodowym i prywatnym. Dochodzi do swoistego paradoksu: mamy za dużo rzeczy do zrobienia i za mało czasu na nie. Rozpraszamy się zaś sprawami, które są najzwyczajniej nieistotne. Okazuje się, że umiejętność wyboru najważniejszego zadania i jego sprawnej realizacji w największym stopniu określa, czy osiągniemy sukces, czy nie. Ta książka pokazuje, że produktywność rządzi się twardymi zasadami. Przedstawia też fakty i mity na jej temat oraz podsuwa liczne pomysły, dzięki którym będziesz lepiej kształtować swoje życie. Omówiono tu rozmaite podejścia, umiejętności i strategie pozwalające w odpowiednim czasie wybrać właściwe zadanie i terminowo je zrealizować. Zaprezentowano najlepsze metody oszczędzania czasu i samoorganizowania się i wyjaśniono, dlaczego planowanie każdego dnia jest ważne. Opisano różnicę pomiędzy złym odwlekaniem, którego lepiej unikać, a tym kreatywnym oraz mnóstwo sztuczek pozwalających zwiększać produktywność w domu i w pracy.
- dlaczego skupianie się na rzeczach ważnych ma znaczenie
- współczesne obietnice i pułapki produktywności
- ważniejsze elementy psychologii produktywności
- skuteczne techniki podkręcania produktywności
- jak ostatecznie pokonać prokrastynację
- co łączy produktywność i związki
Zorganizuj się i pozostań zorganizowany! [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4974768/zrob-to-teraz-przejmij-kontrole-nad-swoim-czasem-i-zyciem]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza biznesowa : praktyczne modelowanie organizacji / Jarosław Żeliński. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 120 stron : ilustracje ; 25 cm.
Zrozum, zanim zaproponujesz rozwiązanie.
Analiza biznesowa, przeprowadzana przez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemó,w zgłaszanych przez klienta. Zapis przebiegu spotkań, wypunktowanie najważniejszych wymagań stawianych przed oprogramowaniem i prezentacja ich klientowi w formie tabeli to jeszcze nie analiza biznesowa! Wykonawca oprogramowania otrzymuje w ten sposó,b jedynie wnioski dotyczące efektó,w wadliwego działania aktualnego systemu zarządzania, ale dalej nie ma pojęcia o przyczynach tego stanu rzeczy. Jak zatem może zaproponować zleceniodawcy lepsze rozwiązanie?
Prawidłowo przeprowadzona analiza i modelowanie biznesowe opierają się na pewnych ściśle określonych zasadach i korzystają z przeznaczonych do tego celu notacji (językó,w). Na naszym rynku istnieje wiele podręcznikó,w szczegó,łowo opisujących teorię poszczegó,lnych notacji: UML, BPMN, BMM, SysML itd. Ich autorzy skupiają się na definicji pojęć, słownictwie i powiązaniach występujących w poszczegó,lnych metodach zapisu, a teorie uzupełniają prostymi przykładami. Autor tej książki postanowił podejść do tematu z całkiem innej strony wychodzi od faktycznych problemó,w, z jakimi spotkał się w swojej wieloletniej praktyce, i podaje przykłady ich poprawnego, analitycznego opisu z użyciem takiej notacji, któ,ra jest najwłaściwsza w danej sytuacji biznesowej. Dzięki temu masz szansę poznać i zrozumieć, kiedy, po co i jak stosować dany język analityczny.
[Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej