Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(24)
Forma i typ
Gry i zabawki
(23)
Książki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Gralnia
(23)
Autor
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(3)
Delval Julien (1972- )
(3)
Moon Alan R. (1951- )
(3)
Daujean Cyrille
(2)
Kożyczkowska Magda
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Żabicka Monika
(2)
André Marc
(1)
André Mark (1964- )
(1)
Avery Jeremy
(1)
Baracchi Tiziano
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bodin Dominique (1958- )
(1)
Brisigotti John-Paul
(1)
Cairos Joshua
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Caumont Cédric
(1)
Chojnowski Ryszard
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Cotterau Jacques
(1)
Davies Casey
(1)
Dion Franck (1970- )
(1)
Ducos Guillaume
(1)
Dulin Sergey
(1)
Eberle Bill
(1)
Elliott Mike
(1)
Fanchi Tony
(1)
Finn Steve
(1)
Folkman Sławomir
(1)
Głowińska Anita
(1)
Heidsieck Anne
(1)
Inman Matthew (1982- )
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kalota Rafał
(1)
Karcz Aleksander
(1)
Kaszorek Katarzyna (1989- )
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Kałuża Adam (1971- ). Broad Peak
(1)
Kałuża Adam (1971- ). Lawina
(1)
Kałuża Adam (1971- ). Lhotse
(1)
Kendelic Romana
(1)
Kittredge Jack
(1)
Konieczka Corey
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kołodziejska Anna (lekarz)
(1)
Kubacki Błażej
(1)
Kučerovsky Tomáš
(1)
Laskey Robert
(1)
Lee Elan
(1)
Luciani Simone
(1)
Majkowski Tomasz
(1)
Matłosz Michał
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Małecki Łukasz
(1)
Mitura Małgorzata
(1)
Molnar Mark
(1)
Nocoń Jarosław
(1)
Novac Andrei
(1)
Olotka Greg
(1)
Pandaluna
(1)
Pegasov Nikolay
(1)
Polouchine Igor (1969- )
(1)
Provoost Thomas
(1)
Quidault Pascal
(1)
Reda Jack
(1)
Rosenberg Uwe (1970- )
(1)
Simunovich Peter
(1)
Skowron Martyna
(1)
Small Shane
(1)
Sobyanin Dmitry
(1)
Szweda Szymon
(1)
Taseini Daniele
(1)
Therianto Isuardi
(1)
Tosello Davide
(1)
Trzmielewski Tomasz
(1)
Turczi Dávid
(1)
Turpin Benoit
(1)
Umgelter Zbigniew
(1)
Uogintas Jokubas
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(24)
Francja
(2)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Młodzież
(19)
9-13 lat
(18)
14-17 lat
(14)
Dorośli
(10)
Dzieci
(9)
6-8 lat
(6)
18+
(2)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Gra amerykańska
(1)
Gra polska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Czarodzieje
(4)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(4)
Przedmioty magiczne
(4)
Tajemnica
(4)
Kolejnictwo
(3)
Podróże
(2)
Renesans
(2)
Chirurdzy
(1)
Chirurgia
(1)
Diuna (świat fikcyjny)
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Gry planszowe
(1)
Handel
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Koty
(1)
Kołodziejska, Anna (lekarz)
(1)
Kupcy
(1)
Leczenie
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Medycyna ratunkowa
(1)
Miasta
(1)
Ratownictwo medyczne
(1)
Rośliny ozdobne
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Statki parowe
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Szpitale
(1)
Szpitalne oddziały ratunkowe
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Zabójcy
(1)
Zdrada
(1)
Zwierzęta
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1901-1914
(1)
Temat: miejsce
Europa
(3)
Polska
(2)
Broad Peak (góra)
(1)
K2 (góra)
(1)
Lhotse (góra)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(20)
Gry i zabawy umysłowe
(11)
Gry w karty
(9)
Gry strategiczne
(5)
Gry i zabawki
(4)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(21)
Kultura i sztuka
(7)
Historia
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
24 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / autor: Marc André ; ilustrator: Pascal Quidault ; tłumaczenie: Monika Żabicka. - Warszawa : Rebel, © 2019. - 1 gra (40 żetonów, 90 kart rozwoju, 10 kafli szlachty) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 7x22x28 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21x27 cm).
Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same,kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę.Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę! Dlaczego pokochasz tę grę? Odpowiedź jest krótka i prosta - mechanika, mechanika i jeszcze raz mechanika! Niezwykle prosta, pozwalająca nawet czterolatkowi przyłączyć się do zabawy, a jednocześnie oferująca takie możliwości, że każdy doświadczony gracz będzie usatysfakcjonowany. Ta mechanika uzależnia - każdy, kto lubi budować silniczki usprawniające dalsze pozyskiwanie surowców czy punktów zwycięstwa, musi mieć ten tytuł na swojej półce.Wykonanie jest najwyższej jakości, a żetony znajdujące się w grze są jakości porównywalnej do żetonów pokerowych - ciężkie, kolorowe, starannie wykonane, przyjemnie leżące w ręce. Wariant dla dzieci Mimo, że gra jest przeznaczona dla graczy od 10 lat - mechanicznie jest ona zrozumiała także dla młodszych dzieci, już od wieku 4-5 lat. Dlatego każdego, kto chciałby zaprosić do zabawy młodsze dzieci, zachęcamy do skorzystania z wariantu pozwalającego dzieciom na dorównanie dorosłym. Każde dziecko, które uczestniczy w rozgrywce, otrzymuje (wybudowane) na samym jej początku 1, 2 lub 3 (w zależności od wieku) losowe karty poziomu pierwszego. Gwarantujemy, że z takim startem i dorośli będą mieli wyzwanie, by nie dać się pokonać, i dzieci będą miały przednią zabawę. Zawartość pudełka:40 żetonów (7 szmaragdów, 7 szafirów, 7 diamentów, 7 onyksów, 7 rubinów, 5 złotych monet)90 kart rozwoju (40 poziomu 1, 30 poziomu 2, 20 poziomu 3)10 kafli szlachty, instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor : pojedynek / twórcy: Marc André, Bruno Cathala ; ilustracje: Davide Tosello ; tłumaczenie Magda Gamrot. - Gdańsk : Rebel, © 2022. - 1 pudełko (kafelek zwycięstwa, 67 kart klejnotów, 3 zwoje przywilejów, 25 znaczników, 4 karty monarchów, plansza, woreczek) : karton, plastik ; w pudełku 18x13x5 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 17 cm).
Jako mistrz gildii jubilerów tworzysz misterne i majestatyczne ozdoby dla monarchów i innych potężnych przywódców świata renesansu, w zamian zyskując coraz większy prestiż i majątek. Na horyzoncie pojawił się jednak ambitny rywal! Stań z nim w szranki, zbieraj kamienie szlachetne, perły oraz złoto, a następnie twórz z nich ozdoby oraz drogocenną biżuterię. Zyskaj przychylność monarchów, zdobywaj prestiż i stań się najlepszym jubilerem!
Splendor: Pojedynek to nowa odsłona popularnej gry ekonomicznej, w pełni dostosowana do potrzeb planszówkowych par i duetów. Zawiera zmodyfikowany system dobierania znaczników klejnotów oraz zupełnie nowe karty z dodatkowymi umiejętnościami i premiami. Dzięki nim dwuosobowe rozgrywki będą jeszcze bardziej wymagające i ekscytujące!
Na czym to polega? W swojej turze gracz bierze znaczniki z planszy albo wykorzystuje posiadane znaczniki do kupowania kart klejnotów, dzięki którym zdobywa punkty prestiżu i korony. Te z kolei zbliżają go do wygranej. Karty klejnotów zapewniają również dodatkowe umiejętności i premie, które obniżają koszt kolejnych kart. W ten sposób z każdą turą poszerzają się nasze możliwości zakupowe. Aby wygrać, na koniec swojej tury gracz musi spełnić 1 z 3 warunków wskazanych na kafelku zwycięstwa.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Podobnie jak w klasycznej odsłonie gry Splendor, tutaj również mamy do czynienia z wyścigiem o to, kto jako pierwszy spełni warunek zwycięstwa. Można tego dokonać na 3 różne sposoby, więc stale musimy pilnować drugiego gracza, dbając jednocześnie o własny zrównoważony rozwój.
- Specjalna plansza, na której wykładamy znaczniki klejnotów oraz związane z nią dodatkowe zasady sprawiają, że także ten element gry nabiera strategicznego charakteru. Od teraz nie tylko możemy podbierać przeciwnikowi potrzebne kolory, ale też ograniczać jego możliwości w ich łączeniu!
- Karty klejnotów w tej wersji zyskały specjalne umiejętności. Nie tylko produkują dla nas na stałe kryształy w odpowiednim kolorze, ale też zapewniają bonusy takie jak możliwość rozegrania dodatkowej tury, podkradanie przeciwnikowi znaczników czy dodatkowe przywileje.
- Mimo modyfikacji gra zachowuje swój prosty charakter i nadal doskonale nadaje się na początek przygody z planszówkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pachnący ogród : relaksująca gra w aranżowanie kwiatów / Eduardo Baraf, Steve Finn ; ilustracje: Clémentine Campardou ; tłumaczenie Tomasz Trzmielewski. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 pudełko: (60 kart ogrodu, 9 kart nagród, 21 kart pragnień, 10 kart wron, karta filiżanki herbaty, 4 karty pomocy, 4 pionki ogrodników, 12 znaczków kwiatów, 24 żetony kamieni) : karton, papier, plastik ; w pudełku 19x20x4 cm + instrukcja (19, [1] strona : ilustracje ; 11 x 17 cm)..
Pachnący ogród to niezwykle przyjemna gra karciana, w której będziesz zbierać kwiaty i aranżować z nich zestawy zgodnie z kartami bukietów, pragnień i nagród. Doskonale łączy proste zasady, które pozwalają zasiąść do stołu nawet początkującym graczom, z satysfakcjonującą i ciekawą rozgrywką opartą o wybieranie najbardziej opłacalnych opcji. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tiletum / projekt gry: Daniele Taseini i Simone Luciani ; rozwój gry: Andrei Novac, Błażej Kubacki, Małgorzata Mitura i Dávid Turczi ; projekt trybu solo Dávid Turczi i Jeremy Avery ; ilustracje Zbigniew Umgelter ; tłumaczenie Agnieszka Chrzanowska. - Paryż : Rebel, © 2022. - 1 pudełko : (1 plansza, 4 planszetki graczy,20 kości, woreczek na kości, elementy do trybu solo, 195 żetonów dóbr, 54 kafelki premii, 45 kafelków kontraktów, 25 kafelków katedr, 11 kafelków targów, 9 kafelków kosztów budowy, 8 kafelków miast, 6 kafelków akcji, 80 drewnianych elementów) : karton, drewno, papier, plastik, kolor ; 29x29x8 cm + 2 instrukcje (Instrukcja : 30 stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm + Instrukcja do trybu solo : 15 stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm).
Zostań najbardziej wpływowym kupcem w renesansowej Europie Przenieś się w świat zamożnych kupców, których celem jest pomnażanie majątku i zdobywanie wpływów oraz uznanie. Wędrując po kontynencie, w poszukiwaniu możliwości rozwoju, będziesz zakładał własne placówki handlowe w odwiedzanych miastach oraz angażować się w budowę reprezentacyjnych katedr. Zdobędziesz przychylność wpływowych postaci, których zdolności pozwolą Ci uzyskać przewagę nad konkurencją. Tiletum to strategiczna gra planszowa będąca doskonałym połączeniem prostoty zasad z głębią planowania. Mechanika zarządzania kośćmi, pełniącymi rolę zarówno dóbr, jak i akcji wykonywanych przez graczy, zapewnia każdorazowo unikalne oraz interesujące wyzwanie. Zawartość zestawu: plansza 4 planszetki graczy 20 kości woreczek na kości elementy do trybu solo 2 instrukcje 195 żetonów dóbr 54 kafelki premii 45 kafelków postaci 26 kafelków kontraktów 25 kafelków katedr 11 kafelków targów 9 kafelków kosztów budowy 8 kafelków miast 6 kafelków akcji 32 domy 28 filarów 12 znaczników graczy 4 kupców 4 architektów Gra Tiletum przeznaczona jest dla osób powyżej 14 roku życia, może uczestniczyć w niej od 1 do 4 graczy, a czas rozgrywki wynosi od 60 do 100 minut. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : Kicia Kocia / Denis Blanchot, Guillaume Gille-Naves, Igor Polouchine ; ilustracje Anita Głowińska. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (puszka, 30 kart) : metal, papier, karton, kolor ; w pudełku 8c8x13 cm + zasady gry (12 stron : ilustracje kolorowe).
Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli. Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. W Dobble można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw symboli związanych z postaciami z książeczek o Kici Koci. [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/dobble-kicia-kocia-2000502.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1. (dostępność ok. 07.07.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : Hogwarts Battle = Harry Potter : potworna skrzynia potworów : dodatek do gry kooperacyjnej z mechaniką tworzenia talii / tłumaczenie Agnieszka Chrzanowska. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (152 karty, 4 teczki z instrukcjami, kość potwora, 4 skrzynie z instrukcjami, 4 instrukcje, 21 żetonów) : karton, tektura, papier, plastik, kolor ) ; w pudełku 23x15x11 cm + instrukcja (11 stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm).
Czym jest Harry Potter: Hogwarts Battle? To kooperacyjna gra karciana w której, jako HARRY POTTER™, RON WEASLEY™, HERMIONA GRANGER™ i NEVILLE LONGBOTTOM™, stawiacie czoła serii mrocznych zdarzeń w tytułowej szkole dla czarodziejów. W trakcie gry zmierzycie się z drużyną czarnych charakterów, którzy stopniowo, miejsce po miejscu, próbują podporządkować sobie świat czarodziejów. Bitwa o Hogwart składa się z 7 scenariuszy – pierwsze mają nas zapoznać z mechanizmami gry i nauczyć skutecznego budowania talii. Wraz z kolejnymi poziom trudności będzie rósł, prowadząc nas stopniowo do najważniejszego starcia. Tylko dzięki dobremu przygotowaniu będziemy mieli szansę na zwycięstwo!
Wejdź do Zakazanego Lasu i stań do walki z magicznymi stworzeniami! Udaj się w głąb Zakazanego Lasu z Potworną skrzynią potworów, najnowszym dodatkiem do kooperacyjnej gry przygodowej Harry Potter: Hogwarts Battle! Wybierz, w którego z bohaterów sagi chcesz się wcielić, a następnie wspólnie z przyjaciółmi sprawdźcie, co czeka na Was w puszczy. I pamiętajcie - skuteczna współpraca to Wasz klucz do zwycięstwa!
Co zawiera dodatek?
- Idealną kontynuację przygody, którą rozpoczęliście w Harry Potter: Hogwarts Battle!
- 4 nowe przygody, których akcja skupia się wokół potworów i stworzeń z Zakazanego Lasu. 
- Nową postać, w która możemy się wcielić - LUNĘ LOVEGOOD™, która, podobnie jak pozostali, dysponuje własną talią i unikatową umiejętnością. Możecie ją wprowadzić również w podstawowych scenariuszach!
Dodatkowe możliwości, które sprawią, że gra będzie jeszcze większym wyzwaniem! Od teraz będziecie mogli odrzucać karty z ręki, a także skorzystać ze specjalnej talii wydarzeń, która ubarwi zabawę z podstawową wersją gry. 
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : Hogwarts Battle = Harry Potter : zaklęcia i eliksiry : dodatek do gry kooperacyjnej z mechaniką tworzenia talii / tłumaczenie Agnieszka Chrzanowska. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (161 kart, 4 teczki z instrukcjami, 4 instrukcje, planszetka gracza, żeton zdrowia, 10 żetonów wpływu, 10 tablic czarów, 2 karty rozdzieląjace) : karton, papier, tektura, kolor ) ; w pudełku 23x15x11 cm + instrukcja (11 stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm).
Harry Potter: Hogwarts Battle to kooperacyjna gra karciana w której, jako HARRY POTTER, RON WEASLEY, HERMIONA GRANGER i NEVILLE LONGBOTTOM, stawiacie czoła serii mrocznych zdarzeń w tytułowej szkole dla czarodziejów. W trakcie gry zmierzycie się z drużyną czarnych charakterów, którzy stopniowo, miejsce po miejscu, próbują podporządkować sobie świat czarodziejów. Na czym to polega? Jako drużyna, zostaniecie postawieni przed wyzwaniem pokonania drużyny czarnych charakterów. Oni natomiast, krok po kroku, przejmują kontrolę nad miejscami znanymi z uniwersum HARRY'EGO POTTERA. Pokonajcie ich wspólnymi siłami, zanim przejmą kontrolę nad wszystkimi magicznymi miejscami! Tylko dzięki Waszemu zwycięstwu uczniowie i profesorowie będą się czuć bezpiecznie w Hogwarcie. Przynajmniej przez jakiś czas… Jeśli czarnym charakterom uda się przejąć kontrolę nad wszystkimi miejscami, przegracie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : ściśle tajna gra słowna / Vlaada Chvátil ; ilustracje Tomáš Kučerovsky ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Warszawa : Rebel, © 2015. - 1 gra (25 kafelków, 40 kart kluczy, 200 kart z 400 kryptonimami, 1 klepsydra, 1 podstawka, 5 torebek) : karton, papier, plastik : w pudełku 5x16x23 cm + instrukcja (7, [1] strona ; 15x21cm).
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody... Dlaczego pokochasz tę grę? Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na największych targach gier planszowych w Essen 2015! Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką. Dwie dostępne role - Szefa i człownka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnać, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach. [https://www.planszomania.pl/imprezowe/9051/Tajniacy.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzieła mistrzów / projekt gry Mike Elliott ; rysunki Pandaluna ; [tłumaczenie z języka francuskiego]. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (25 kart arcydzieł; 60 kart maźnięć po 12 w 5 kolorach) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 16x20x5,5 cm. + instrukcja (11 stron : ilustracje ; 19 cm).
Jesteś artystą. No dobrze, tak naprawdę pracujesz w studiu z podobnymi sobie specjalistami, tworząc falsyfikaty. Czasem zdarza się Wam nawet pracować jednocześnie nad tym samym obrazem i, jak to w takich sytuacjach bywa, każde z Was chce przypisać sobie jego autorstwo, nadając temu wątpliwemu arcydziełu ostatnie szlify. Ten z malarzy, który tego dokona, nie tylko przypisze sobie zasługi, ale zgarnie też całe wynagrodzenie. Stąd czasem warto pogryzmolić obraz, zamiast go retuszować... Zresztą sami się przekonacie. Grunt, że pierwszy artysta, który zgromadzi 25 $, wygra! W tej kurtuazyjnej atmosferze urokliwego koleżeństwa tylko najsprytniejszy - lub mający szczęście - artysta może coś zarobić. [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/dziela-mistrzow-101808.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Eksplodujące kotki : gra karciana dla ludzi, którzy kochają koty i wybuchy i lasery i czasem kozy / [autorzy Matthew Inman, Elan Lee, Shane Small ; ilustracje Matthew Inman]. - Wersja oryginalna. - Warszawa : Rebel, © 2020. - 1 gra (56 kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 xm + instrukcja (harmonijka złożona 1x15 cm, rozłożona 29x38 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Do Polski zawitał największy bestseller gier oryginalnie wydanych przez kampanie crowdfundingowe. Gra, która jeszcze przed wydaniem stała się hitem. W czym tkwi tajemnica jej sukcesu? No cóż, jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o koty :) Eksplodujące Kotki to napędzana kociakami odmiana rosyjskiej ruletki. Gracze ciągną co turę po karcie, aż do momentu dobrania eksplodującego kota - wtedy nieszczęśnik wybucha i ginie, a gra się kończy. Ale! W talii są też karty, dzięki którym można odwrócić uwagę samobójczego kocięcia, uniknąć go, czy też zmusić przeciwnika do dobrania kilku kart na raz. Gra z każdą upływającą kolejką staje się coraz bardziej intensywna - im mniej kart pozostaje w talii, tym większe prawdopodobieństwo wyciągnięcia morderczego futrzaka i wywołania wybuchu, po którym pozostanie tylko płonąca kulka kłaków. Jak grać? W talii znajduje się kilka eksplodujących kotków. Aby zagrać, połóżcie ją rewersami kart do góry i kolejno ciągnijcie karty do momentu, aż ktoś z Was dobierze eksplodującego kotka. Osoba, która na niego trafi – wybucha. I już do końca gry pozostaje martwa. Przy okazji możecie zagrywać różne karty odwracające uwagę eksplodujących kotków. Powtarzajcie tę czynność do momentu, aż w grze zostanie tylko 1 gracz. Ta osoba wygrywa grę. Im więcej kart pociągniesz, tym bardziej ryzykujesz, że trafisz na eksplodującego kotka. Eksplodujesz - przegrywasz I wypełnia Cię palący sos o smaku smutku. Nie eksplodujesz - wygrywasz I wypełnia cię wspaniałość, gratsy, serio. A pozostałe karty... zmniejszą ryzyko, że eksplodujesz wraz z eksplodującym kotkiem. Gra otrzymała nominację 2015 Golden Geek Best Party Board Game oraz może się poszczycić mianem najchętniej wspieranego projektu na platformie Kickstarter - zebrała prawie dziewięć milionów dolarów przy udziale ponad dwustu tysięcy graczy z całego świata! [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/eksplodujace-kotki-105415.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : Hogwarts Battle = Harry Potter : gra kooperacyjna / tłumaczenie Łukasz Małecki. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (1 plansza, 252 karty, 4 kości domów, 7 pudełek ze scenariuszami, 7 instrukcji do scenariuszy, 4 planszetki graczy, 8 znaczników mroku, 70 żetonów) : karton, metal, papier, tektura, kolor ) ; w pudełku 23x15x11 cm + instrukcja (14 stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm).
Harry Potter: Hogwarts Battle to kooperacyjna gra karciana w której, jako HARRY POTTER, RON WEASLEY, HERMIONA GRANGER i NEVILLE LONGBOTTOM, stawiacie czoła serii mrocznych zdarzeń w tytułowej szkole dla czarodziejów. W trakcie gry zmierzycie się z drużyną czarnych charakterów, którzy stopniowo, miejsce po miejscu, próbują podporządkować sobie świat czarodziejów.
Na czym to polega? Jako drużyna, zostaniecie postawieni przed wyzwaniem pokonania drużyny czarnych charakterów. Oni natomiast, krok po kroku, przejmują kontrolę nad miejscami znanymi z uniwersum HARRY'EGO POTTERA. Pokonajcie ich wspólnymi siłami, zanim przejmą kontrolę nad wszystkimi magicznymi miejscami! Tylko dzięki Waszemu zwycięstwu uczniowie i profesorowie będą się czuć bezpiecznie w Hogwarcie. Przynajmniej przez jakiś czas… Jeśli czarnym charakterom uda się przejąć kontrolę nad wszystkimi miejscami, przegracie!
Gra składa się 7 scenariuszy o narastającym poziomie trudności prowadzących do ostatecznej bitwy z SAMI-WIECIE-KIM. Początkowe z nich służą wprowadzeniu do świata gier karcianych z mechaniką budowania talii. Kolejne scenariusze wprowadzać będą do gry nowe wyzwania, dodatkowe czarne charaktery, ale także coraz więcej sposobów na ich pokonanie! O ile pierwsze scenariusze są łatwiejsze od znalezienia kogoś w Hogwarcie posiadając Mapę Huncwotów, o tyle ostatnie scenariusze stanowią prawdziwe wyzwanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mistrz pojedynków : Harry Potter / autor Ludovic Maublanc ; rozwój Cédric Caumont i Thomas Provoost. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (1 plansza, 8 różdżek, 9 kafelków sztandarów, kafelek prymusa, 142 karty, 24 żetony, 10 platikowych podstawek) : karton, tektura, papier, plastik, kolor ) ; w pudełku 30x29x8 cm + instrukcja (1 karta złożona - 4 strony : ilustracje kolorowe ; 29x29 cm).
Rzuć zaklęcie i wygraj! Witaj w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie! Wciel się w jednego z uczniów, załóż szaty i chwyć różdżkę w dłoń, by dumnie reprezentować barwy swojego domu. Kombinuj, planuj swoje ruchy i trafnie dobieraj zaklęcia, by zaskoczyć przeciwników i wygrywać kolejne pojedynki! Harry Potter: Mistrz Pojedynków to imprezowa gra blefu, w której rywalizujecie, by zdobyć jak najwięcej punktów dla swojego domu. Podczas każdej rundy będziecie przygotowywać czary i mierzyć różdżkami w swoich przeciwników. Następnie wszyscy równocześnie rzucają zaklęcia... albo się przed nimi bronią! Tylko najmądrzejsi czarodzieje i czarownice otrzymają nagrody, a ci którzy zostali oszołomieni, mogą stracić część zdobytych punktów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delval ; tłumaczenie Magdalena Jedlińska, Szymon Szweda, Tomasz Z. Majkowski. - Gdańsk : Rebel, copyright 2015. - 1 gra (1 plansza, 240 kolorowych figurek wagoników, 15 kolorowych figurek dworców, 160 kart pociągów, 6 drewnianych znaczników punktacji) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 29 cm).
GRA PLANSZOWA. Druga część niezwykle popularnej, wciągającej gry planszowej dla całej rodziny. Gracze budują dworce, pokonują tunele, wsiadają na promy i zajmują trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. Stanowi kompletną grę i nie wymaga użycia pierwszej części.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do Pociagu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestników. [www.rebel.pl/gry-planszowe/wsiasc-do-pociagu-europa-9665.html].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa 1912 / autor gry Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delval, opracowanie graficzne Cyrille Daujean; tłumaczenie Magda Kożyczkowska. - Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra (5 magazynów, 25 zajezdni, 101 kart biletów do "Wsiąść do pociagu: Europa) : karton, tektura, kolor; w pudełku 9 x 18 cm.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do Pociągu: Europa 1912 zapewni Wam jeszcze więcej zabawy dzięki nowym biletom do zrealizowania! W tym niepozornym pudełku kryją się aż trzy alternatywne tryby rozgrywki oraz rozszerzenie z zajezdniami i magazynami, które dodatkowo ubarwi grę.
Czym jest Wsiąść do Pociągu: Europa? To gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestników.
Co wprowadza dodatek?
- 101 kart biletów. 46 z nich to bilety z wersji podstawowej, natomiast 55 jest zupełnie nowych,
- trzy tryby rozgrywki z wykorzystaniem nowych tras: Rozszerzona Europa, Mega-Europa oraz Metropolie Europy,
- rozszerzenie Magazyny i Zajezdnie, wprowadzający do zabawy dodatkowy element strategiczny. [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/wsiasc-do-pociagu-europa-1912-2002577.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
World of tanks : rush / projekt gry Nikolay Pegasov ; opracowanie Dmitry Sobyanin ; ilustracje Sergey Dulin, Wargaming.net. - Gdańsk : Rebel, © 2014. - 1 gra (100 kart pojazdów, 1 karta złomowiska, 15 kart bazy, 5 kart pomocy, 48 kart medali, 30 kart koszar, 12 kart osiągnięć) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x21x5 cm + instrukcja (16 s. : il. ; 19 cm).
GRA PLANSZOWA. Gra karciana inspirowana jedną z najpopularniejszych gier on-line opracowana przez tych samych artystów. Zdaniem graczy jest rozbudowywanie floty i zdobywanie medali w ogniu walki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Agricola : rodzinna / Uwe Rosenberg ; ilustracje: Limetown Studio ; tłumaczenie Michał Matłosz i Przemysław Korzeniewski. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 gra (1 plansza gry, 4 chaty startowe, 2 dwustronne rozszerzenia planszy ; żetony: 12 x izba, 36x pastwisko, 11x usprawnienie, 9x wielokrotność, 5x żebranie, 44x żywność, 1x kogut ; ponad 170 drewnianych znacznków) : drewno, karton, plastik ; w pudełku 28 x 19 x 7 cm + 1 instrukcja (12 stron : ilustracje ; 27 cm).
„Agricola” to kultowa gra, w wersji dla całej rodzinny. Zbuduj własne gospodarstwo: będziesz potrzebować izb dla siebie i swojej rodziny, pól pod uprawy oraz pastwisk dla wielu, wielu zwierząt. Pracuj w pocie czoła: wysyłaj członków swojej rodziny na wybrane pola akcji, aby wykonywali na nich pracę. Możesz w ten sposób zdobyć zboże, zaorać i obsiać pola, a nawet wybudować wiatrak. Rozwijaj się we wszystkich kierunkach: uprawa jest nudna? Hoduj zwierzęta! Rozwijaj swoje gospodarstwo uprawiając rolę i opiekując się swoim zwierzyńcem. Tylko w ten sposób uda Ci się stworzyć świetnie prosperujące gospodarstwo. „Agricola” w wersji rodzinnej to frajda niezależnie od tego, czy wygrasz! Na czym to polega? Twoim zadaniem jest rozbudowanie gospodarstwa, abyś wraz ze swoją rodziną miał wszystko, czego potrzeba do dostatniego życia. Na początku Twoja malutka drewniana chata ma tylko dwie izby, więc zapewnia schronienie dwóm pierwszym członkom rodziny (rolnikowi i jego żonie). Podczas rozgrywki będziesz dobudowywać kolejne izby do swojej chaty, aby móc powiększyć rodzinę. Im więcej członków liczy Twoja rodzina, tym więcej akcji możesz wykonać. Jednak równocześnie potrzebujesz więcej żywności, aby wszystkich wyżywić. Aby ją zdobyć, będziesz uprawiać zboże na polach i hodować zwierzęta. Pomocne w tym celu mogą okazać się niektóre usprawnienia. Po 14 rundzie gra się kończy, a wygrywa gracz, którego gospodarstwo jest warte najwięcej punktów. [Źródło opisu: https://bonito.pl/]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Diuna: planeta intryg i konfliktów / produkcja: Peter Simunovich, John-Paul Brisgotti ; projekt gry Peter Olotka, Jack Kittredge, Bill Eberle, Greg Olotka, Jack Reda ; projekt graficzny Casey Davies ; tłumaczenie instrukcji Magda Gamrot, tłumaczenie kart Monika Żabicka ; konsultacje Sławomir Folkman. - Wersja polska. - [Warszawa] : [Rebel], © 2021. - 1 gra (1 plansza, 6 plansz frakcji, 2 dyski bitewne, 278 tokenów, kość burzy, 94 karty) : karton, papier, plastik, żywica, kolor ; w pudełku 7x27x27 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 15x15 cm).
Diuna - już sama nazwa przywodzi na myśl pustkę. Na planecie dominuje pustynny krajobraz poprzecinany jedynie tu i ówdzie potężnymi pasmami górskimi. Ludzie żyją wyłącznie w paru rozsianych po globie miejscach, w których mają dostęp do drogocennej wody pitnej, lecz nawet tam gnębią ich przerażające kurzawy. Planeta ta odgrywa jednak kluczową rolę w przeznaczeniu galaktycznego Imperium… Stań się częścią jednej z najsłynniejszych historii w dziejach SF w grze Diuna: Planeta intryg i konfliktów i wybierz stronę, po której będziesz walczyć. Zostań liderem Imperium, wciel się w dowódcę Fremenów albo stań na czele jednego z wielkich rodów: Atrydów albo Harkonnenów. Zdobywaj wpływy i walcz o kontrolę nad melanżem: najcenniejszym i najbardziej pożądanym zasobem we wszechświecie, obecnym jedynie na Diunie. Transportuj swoje oddziały na planetę, zbieraj przyprawę, kontroluj pustynne warownie i niszcz swoich wrogów! [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/diuna-planeta-intryg-i-konfliktow-2005740.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit. 5, Marzenia / autor Jean-Louis Roubira ; ilustrator Franck Dion. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra (84 karty) : papier, tektura, kolor ; w pudełku 5x28x12 cm + instrukcja ([6] stron ; 12 cm).
Udaj się do niesamowitej krainy marzeń i wróc z niej z nową dawką skojarzeń! Dixit 5: Marzenia to 84 nowe, niesamowite karty narysowane przez Francka Diona - francuskiego ilustratora i reżysera filmów animowanych. Na czym to polega? Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym. Dlaczego pokochasz tę grę? Dixit to niezwykle uniwersalna zabawa, która pozwala nam rozwijać swoją kreatywność i lepiej poznawać naszych najbliższych. Próbując zgadnąć, co mieli na myśli inni gracze, uczymy się wczuwać się w ich tok myślenia. Rozgrywka jest bardzo prosta i nie wymaga przyswajania wielu zasad, dzięki czemu gra doskonale nadaje się dla osób początkujących. Pojedyncze pudełko z grą Dixit (zarówno wersje podstawowe, jak i dodatki) to 84 oryginalne karty, z których każda stanowi miniaturowe dzieło sztuki. Stworzone przez najpopularniejszych ilustratorów odzwierciedlają różne style graficzne i doskonale pobudzają wyobraźnię. Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne. [www.rebel.pl/gry-planszowe/dixit-5-marzenia-29792.html].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Odmęty grozy / projekt gry: Tony Fanchi ; w oparciu o projekt autorstwa Coreya Konieczki ; ilustracje: Tiziano Baracchi, Joshua Cairos, JB Casacop, Duallbrush, Guillaume Ducos, Aleksander Karcz, Romana Kendelic, Robert Laskey, Mark Molnar, Pixoloid Studios, Isuardi Therianto i Jokubas Uogintas ; oprawa graficzna: Cyrille Daujean ; tłumaczenie: Ryszard Chojnowski i Rafał Kalota. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., © 2021. - 1 pudełko (plansza z 4 wskaźnikami zasobów, 22 plastikowe figurki potworów, 10 arkuszy postaci, 3 arkusze pomocy zdrajcy, 10 pionków postaci, żeton aktywnego gracza, 4 znaczniki zdrajcy, 9 żetonów pasażerów, kość ośmiościenna, żeton podrózy, żeton rytuału, 14 kart lojalności, 70 kart Mitów, 2 karty tytułów, 20 kart zaklęć, 20 kart nawigacji, 20 kart przedmiotów, 9 kart uszkodzeń statku, 10 kart wyczynów, 126 kart umiejętności) : karton, papier, plastik ; 29x30x10 cm + instrukcja (28 stron : ilustracje ; 28 cm) ; Kompendium zasad (24 strony : ilustracje : 28 cm). .
Parowiec Atlantica płynie do Bostonu, ale za statkiem podąża mroczny cień, skrywający się pod falami. Twoi współpracownicy wydają się dziwnie zagubieni i wpatrują się w morze z cichą, rozpaczliwą tęsknotą. Gdy zasypiasz, nękają Cię niepokojące koszmary o mrocznych głębinach. Budzi Cię krzyk - na statku ktoś został zamordowany! Odmęty grozy to rozbudowana, angażująca gra planszowa z motywem zdrajcy, gdzie uczestnicy nie mogą ufać sobie nawzajem, a mimo to muszą uparcie dążyć do wskazanego celu. Przesiąknięta klimatem rodem z twórczości H.P. Lovecrafta, pełna unikatowych postaci z ciekawymi historiami, rozgrywka zapewnia mnóstwo emocji i zmusza graczy do nieustannego analizowania sytuacji i podejmowania ryzyka. Choć dowodzą wspólnie, muszą zachować czujność i wykazać się dużym sprytem, aby uratować statek przed pójściem na dno. Na czym to polega? W głębinach Oceanu Atlantyckiego czai się rój niebezpiecznych istot, które przyjęły za cel zatopienie parowca. Ich sługi, przybierające ludzką postać hybrydy, przeniknęły na pokład. W każdej rozgrywce w Odmęty grozy przynajmniej jedna osoba wciela się w rolę takiej istoty, której zadaniem będzie sabotowanie wysiłków innych graczy. Wszyscy uczestnicy, niezależnie czy są ludźmi, czy też zdradzieckimi hybrydami, mają dostęp do czterech kluczowych zasobów statku. Umiejętne zarządzanie nimi jest niezwykle istotne z punktu widzenia zwycięstwa i porażki, ale też dla odkrycia, kto jest kim. Podczas gdy ludzie będą się starali dbać o zachowanie zasobów, hybrydy będą subtelnie, acz skutecznie je uszczuplać. Jednak gdy nadejdzie czas kryzysu, trudno będzie ocenić, do czego dążą poszczególne osoby! W kluczowych momentach gracze będą musieli wspólnie stawić czoła niebezpieczeństwu. Czekają na nich wyzwania, które mogą narazić pasażerów oraz testy umiejętności, podczas których sabotażyści mogą dodatkowo utrudniać zwycięstwo. Dlaczego pokochasz tę grę? To rozbudowana, wielowymiarowa gra pełna ważnych decyzji, a jednocześnie zachwycająca klimatem. Wewnątrz znajdziemy wielką mapę statku parowego, 10 postaci z unikalnymi historiami, a także estetycznie wykonane figurki potworów. Podczas rozgrywki uczestnicy mają okazję wcielić się w niesymetryczne role. Jeśli pozostaniemy ludźmi, będziemy musieli skutecznie zarządzać zasobami, odkrywając jednocześnie tożsamość zdrajców. Gdy przypadnie nam rola hybrydy, czeka nad nie lada wyzwanie, by sabotować statek, nie dając się rozpoznać jako wróg. Gra czerpie garściami z twórczości H.P. Lovecrafta, jednocześnie eksplorując jej mniej znane obszary. Klimat grozy jest tu ciężki i wyraźny, a uczestnicy będą mieli okazję spotkać potwory, które na co dzień spoczywają ukryte w morskich głębinach. "Odmęty grozy" zbudowane zostały na kanwie planszowego hitu Battlestar Galactica i były konsultowane z jego autorem. Mamy zatem doskonałą mechanikę, która zachwyciła graczy na całym świecie, wzbogaconą o zupełnie nowe elementy strategiczne i zachwycającą nowym, wciągającym klimatem. [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/odmety-grozy-2002997.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Polska / autor gry: Alan R. Moon ; ilustracje: Julien Delval ; oprawa graficzna: Cyrille Daujean ; tłumaczenie: Magda Kożyczkowska. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., © 2021. - 1 pudełko (mapa Polski, 35 kart Biletów, 20 kart Państw) : karton, papier, plastik ; 30x30x4 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 29 cm).
Od morza aż do Tatr, jak Polska długa i szeroka rozciągają się przepiękne tereny, które tylko czekają na odkrycie. Chcesz pooddychać świeżą bryzą morską nad Zatoką Gdańską? A może wolisz urokliwe górskie szlaki wokół Zakopanego? "Wsiąść do pociągu: Polska" zabierze Cię w wyjątkową podróż do przeszłości, podczas której wcielisz się w kolejowego magnata z poprzedniego stulecia i przyczynisz się do rozwoju sieci połączeń kolejowych nie tylko w kraju, lecz także w sąsiednich państwach. Gra toczy się na planszy z mapą Polski, a celem graczy jest zrealizowanie jak największej liczby tras. Budując połączenia między miastami, a także łącząc ze sobą poszczególne kraje sąsiadujące, gracze próbują zdobyć monopol w segmencie komunikacji publicznej. Im wcześniej uda im się skomunikować dwa państwa, tym więcej punktów otrzymają. [https://gryplanszowe.pl/product-pol-5896-Wsiasc-do-pociagu-Polska.html?query_id=1]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej