Gry w karty
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(22)
Forma i typ
Gry i zabawki
(22)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
wypożyczone
(2)
Placówka
Gralnia
(22)
Autor
Minor Marcin
(3)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(2)
Baraf Eduardo
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bonifacio Fabrizio
(1)
Bortkiewicz Mikołaj
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Clerc Lucille
(1)
Cotterau Jacques
(1)
Crosa Riccardo (1967- )
(1)
Dion Franck (1970- )
(1)
Elliott Mike
(1)
Enrico Massimo
(1)
Ferlito Chiara
(1)
Finn Steve
(1)
Forbes Maxwell
(1)
French Nate
(1)
Głowińska Anita
(1)
Hurley Michael
(1)
Hyland Angus
(1)
Inman Matthew (1982- )
(1)
Innes Andrew
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kučerovsky Tomáš
(1)
Kłos Joanna (grafik)
(1)
Lang Eric M. (1972- )
(1)
Lee Elan
(1)
Litzsinger Lucas
(1)
Małecki Łukasz
(1)
Musiał Łukasz (1976- )
(1)
Pandaluna
(1)
Petersen Christian T
(1)
Peytevin Jérémy
(1)
Pilarczyk Daria
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Polouchine Igor (1969- )
(1)
Robak Roksana
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
STUDIO adamigo
(1)
Sałamacha Przemysław
(1)
Shomburg Brian
(1)
Skowron Martyna
(1)
Small Shane
(1)
Szewczyk Michał
(1)
Szulc Cezary
(1)
Sęk Joanna
(1)
Trzmielewski Tomasz
(1)
Tullet Hervé (1958- )
(1)
Wełnicki Marcin (1984- )
(1)
Włodarczyk Magdalena
(1)
Zakaszewska Patt
(1)
Łubkowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(22)
Francja
(1)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Młodzież
(17)
9-13 lat
(14)
Dzieci
(13)
14-17 lat
(12)
6-8 lat
(10)
Dorośli
(7)
0-5 lat
(3)
18+
(3)
Temat
Harry Potter (postać fikcyjna)
(4)
Tajemnica
(4)
Czarodzieje
(3)
Przedmioty magiczne
(3)
Barwy
(1)
Figury geometryczne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry kierownicze
(1)
Historia powszechna
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Koty
(1)
Kreatywność
(1)
Labirynt
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Martin, George R. R. (1948- )
(1)
Mistyfikacja literacka
(1)
Motoryka mała
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka liczenia
(1)
Podróże
(1)
Podróżnictwo
(1)
Potwory
(1)
Rośliny ozdobne
(1)
Rycerstwo
(1)
Rysowanie
(1)
Sen
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Turystyka
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zabawa
(1)
Zabójcy
(1)
Temat: dzieło
Game of thrones
(1)
Game of thrones (serial filmowy)
(1)
Temat: miejsce
Świat
(1)
Gatunek
Powieść
(6706)
Powieść amerykańska
(5693)
Powieść polska
(5212)
Wiersze
(4387)
Opowiadania i nowele
(3203)
Gry w karty
(-)
Powieść angielska
(2794)
Powieść obyczajowa
(2531)
Opowiadanie dziecięce polskie
(2425)
Dokumenty dźwiękowe
(1865)
Kryminał
(1818)
Książki mówione
(1697)
Poradnik
(1607)
Opracowanie
(1483)
Biografie
(1375)
Wydawnictwa dla dzieci
(1351)
Pamiętniki polskie
(1250)
Thriller
(1214)
Powieść młodzieżowa polska
(1137)
Film fabularny
(1114)
Publikacja bogato ilustrowana
(1044)
Literatura polska
(954)
Romans
(952)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(933)
Poezja polska
(932)
Broszura
(921)
Wydawnictwa popularne
(895)
Powieść młodzieżowa angielska
(870)
Dokumenty audiowizualne
(858)
Podręczniki akademickie
(833)
Komiks
(822)
Poezja dziecięca polska
(816)
Książki dla małych dzieci
(807)
Powieść francuska
(773)
Fantasy
(764)
Komiksy
(754)
Powieść dziecięca polska
(739)
Publicystyka polska
(732)
Fantastyka
(709)
Opowiadanie polskie
(686)
Biografia
(634)
Powieść historyczna
(627)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(624)
Reportaż
(602)
Powieść niemiecka
(540)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(523)
Film amerykański
(520)
Pamiętniki i wspomnienia
(520)
Bajki i baśnie
(512)
Powieść dziecięca angielska
(510)
Książka obrazkowa
(503)
Powieść szwedzka
(494)
Wywiady
(492)
Dramat filmowy
(470)
Powieść przygodowa
(463)
Antologia
(435)
Reportaż polski
(412)
Antologie
(411)
Przewodniki turystyczne
(391)
Literatura podróżnicza polska
(365)
Adaptacja filmowa
(361)
Przepisy kulinarne
(349)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(345)
Powieść rosyjska
(345)
Film polski
(342)
Literatura
(342)
Saga rodzinna
(340)
Podręczniki
(338)
Powieść hiszpańska
(338)
Fraszki
(321)
Pamiętniki amerykańskie
(309)
Albumy
(280)
Esej
(276)
Encyklopedie
(272)
Powieść dziecięca amerykańska
(271)
Powieść włoska
(264)
Sensacja
(261)
Podręcznik
(258)
Powieść norweska
(253)
Powieść psychologiczna
(249)
Powieść australijska
(246)
Dramat polski
(243)
Publikacje dla dzieci
(243)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(238)
Adaptacja literacka
(236)
Książki obrazkowe
(236)
Powieść kanadyjska
(234)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(222)
Książka zabawka
(211)
Pamiętniki angielskie
(205)
Opowiadanie dziecięce szwedzkie
(204)
Film animowany
(202)
Przypowieść
(200)
Monografia
(199)
Komedia
(196)
Powieść biograficzna
(196)
Science fiction
(191)
Opowiadanie amerykańskie
(190)
Film familijny
(186)
Film przygodowy
(183)
Pieśń
(181)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(20)
Kultura i sztuka
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
22 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pachnący ogród : relaksująca gra w aranżowanie kwiatów / Eduardo Baraf, Steve Finn ; ilustracje: Clémentine Campardou ; tłumaczenie Tomasz Trzmielewski. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 pudełko: (60 kart ogrodu, 9 kart nagród, 21 kart pragnień, 10 kart wron, karta filiżanki herbaty, 4 karty pomocy, 4 pionki ogrodników, 12 znaczków kwiatów, 24 żetony kamieni) : karton, papier, plastik ; w pudełku 19x20x4 cm + instrukcja (19, [1] strona : ilustracje ; 11 x 17 cm)..
Pachnący ogród to niezwykle przyjemna gra karciana, w której będziesz zbierać kwiaty i aranżować z nich zestawy zgodnie z kartami bukietów, pragnień i nagród. Doskonale łączy proste zasady, które pozwalają zasiąść do stołu nawet początkującym graczom, z satysfakcjonującą i ciekawą rozgrywką opartą o wybieranie najbardziej opłacalnych opcji. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : Kicia Kocia / Denis Blanchot, Guillaume Gille-Naves, Igor Polouchine ; ilustracje Anita Głowińska. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (puszka, 30 kart) : metal, papier, karton, kolor ; w pudełku 8c8x13 cm + zasady gry (12 stron : ilustracje kolorowe).
Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli. Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. W Dobble można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw symboli związanych z postaciami z książeczek o Kici Koci. [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/dobble-kicia-kocia-2000502.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1. (dostępność ok. 28.06.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Bójcie się gniewu Arcygeniusza Zła! Wróciliście do Mrocznej Wieży, po kolejnej nieudanej misji. Rigor Mortis, Pan Zatraconych Ziem, na pewno nie będzie zadowolony. Wkrótce staniecie przed jego obliczem, a on zażąda od Was wyjaśnień… Zmyśl historię! Zrzuć winę na kogoś innego! Uniknij gniewu Arcygeniusza Zła! Tak, Mroczny Władco! to narracyjna gra karciana osadzona w świecie Kragmorthy. Lekka i pełna humoru, łatwa do nauczenia. Wystarczy kilku przyjaciół i trochę wyobraźni, by zacząć rozgrywkę pełną fantazji. [https://www.planszomania.pl/inne/7875/Tak-Mroczny-Wadco--wersja-zielona.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : Hogwarts Battle = Harry Potter : potworna skrzynia potworów : dodatek do gry kooperacyjnej z mechaniką tworzenia talii / tłumaczenie Agnieszka Chrzanowska. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (152 karty, 4 teczki z instrukcjami, kość potwora, 4 skrzynie z instrukcjami, 4 instrukcje, 21 żetonów) : karton, tektura, papier, plastik, kolor ) ; w pudełku 23x15x11 cm + instrukcja (11 stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm).
Czym jest Harry Potter: Hogwarts Battle? To kooperacyjna gra karciana w której, jako HARRY POTTER™, RON WEASLEY™, HERMIONA GRANGER™ i NEVILLE LONGBOTTOM™, stawiacie czoła serii mrocznych zdarzeń w tytułowej szkole dla czarodziejów. W trakcie gry zmierzycie się z drużyną czarnych charakterów, którzy stopniowo, miejsce po miejscu, próbują podporządkować sobie świat czarodziejów. Bitwa o Hogwart składa się z 7 scenariuszy – pierwsze mają nas zapoznać z mechanizmami gry i nauczyć skutecznego budowania talii. Wraz z kolejnymi poziom trudności będzie rósł, prowadząc nas stopniowo do najważniejszego starcia. Tylko dzięki dobremu przygotowaniu będziemy mieli szansę na zwycięstwo!
Wejdź do Zakazanego Lasu i stań do walki z magicznymi stworzeniami! Udaj się w głąb Zakazanego Lasu z Potworną skrzynią potworów, najnowszym dodatkiem do kooperacyjnej gry przygodowej Harry Potter: Hogwarts Battle! Wybierz, w którego z bohaterów sagi chcesz się wcielić, a następnie wspólnie z przyjaciółmi sprawdźcie, co czeka na Was w puszczy. I pamiętajcie - skuteczna współpraca to Wasz klucz do zwycięstwa!
Co zawiera dodatek?
- Idealną kontynuację przygody, którą rozpoczęliście w Harry Potter: Hogwarts Battle!
- 4 nowe przygody, których akcja skupia się wokół potworów i stworzeń z Zakazanego Lasu. 
- Nową postać, w która możemy się wcielić - LUNĘ LOVEGOOD™, która, podobnie jak pozostali, dysponuje własną talią i unikatową umiejętnością. Możecie ją wprowadzić również w podstawowych scenariuszach!
Dodatkowe możliwości, które sprawią, że gra będzie jeszcze większym wyzwaniem! Od teraz będziecie mogli odrzucać karty z ręki, a także skorzystać ze specjalnej talii wydarzeń, która ubarwi zabawę z podstawową wersją gry. 
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : Hogwarts Battle = Harry Potter : zaklęcia i eliksiry : dodatek do gry kooperacyjnej z mechaniką tworzenia talii / tłumaczenie Agnieszka Chrzanowska. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (161 kart, 4 teczki z instrukcjami, 4 instrukcje, planszetka gracza, żeton zdrowia, 10 żetonów wpływu, 10 tablic czarów, 2 karty rozdzieląjace) : karton, papier, tektura, kolor ) ; w pudełku 23x15x11 cm + instrukcja (11 stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm).
Harry Potter: Hogwarts Battle to kooperacyjna gra karciana w której, jako HARRY POTTER, RON WEASLEY, HERMIONA GRANGER i NEVILLE LONGBOTTOM, stawiacie czoła serii mrocznych zdarzeń w tytułowej szkole dla czarodziejów. W trakcie gry zmierzycie się z drużyną czarnych charakterów, którzy stopniowo, miejsce po miejscu, próbują podporządkować sobie świat czarodziejów. Na czym to polega? Jako drużyna, zostaniecie postawieni przed wyzwaniem pokonania drużyny czarnych charakterów. Oni natomiast, krok po kroku, przejmują kontrolę nad miejscami znanymi z uniwersum HARRY'EGO POTTERA. Pokonajcie ich wspólnymi siłami, zanim przejmą kontrolę nad wszystkimi magicznymi miejscami! Tylko dzięki Waszemu zwycięstwu uczniowie i profesorowie będą się czuć bezpiecznie w Hogwarcie. Przynajmniej przez jakiś czas… Jeśli czarnym charakterom uda się przejąć kontrolę nad wszystkimi miejscami, przegracie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : ściśle tajna gra słowna / Vlaada Chvátil ; ilustracje Tomáš Kučerovsky ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Warszawa : Rebel, © 2015. - 1 gra (25 kafelków, 40 kart kluczy, 200 kart z 400 kryptonimami, 1 klepsydra, 1 podstawka, 5 torebek) : karton, papier, plastik : w pudełku 5x16x23 cm + instrukcja (7, [1] strona ; 15x21cm).
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody... Dlaczego pokochasz tę grę? Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na największych targach gier planszowych w Essen 2015! Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką. Dwie dostępne role - Szefa i człownka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnać, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach. [https://www.planszomania.pl/imprezowe/9051/Tajniacy.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajemny dwór : stwórz historię z kart / illustrations Lucille Clerc ; original concept by Angus Hyland ; translation Magdalena Włodarczyk. - Wydanie 1. - Kraków : Albi Polska Sp. z o. o., © 2021. - 1 gra (20 kart) : papier, karton, kolor ; w pudełku 4x12x20 cm + instrukcja (harmonijka : ilustracje ; złożona 9x17 cm, rozłożona 9x34 cm).
(Rozumówki)
Tajemny Dwór z serii Rozumówki to 20 kart z obrazkami, które łączą się ze sobą w panoramę na podstawie której gracze opowiadają historie. Karty oferują niemal nieskończoną liczbę kombinacji. Niezależnie od tego, czy z jednej czy z drugiej strony - magicznie łączą się w poszczególnych punktach, tworząc spójną scenerię, która daje możliwość wymyślenia nieograniczonej liczby historii. Gra oferuje możliwość ćwiczenia mowy, słownictwa i komunikacji z członkami drużyny. Rozwija również kreatywność i wyobraźnię. Wejdź do tajemniczej posiadłości, przemierzaj długie korytarze i odkrywaj ukryte w nich sekrety. Zbuduj własną historię pełną intryg, dziwnych wypadków, przebiegłych kamerdynerów i uroczych dam. Dokąd cię ona zaprowadzi? [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/tajemny-dwor-2004551.html]
Gra jest inspirowana kartami zwanymi yriorama, których tradycja sięga XIX wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzieła mistrzów / projekt gry Mike Elliott ; rysunki Pandaluna ; [tłumaczenie z języka francuskiego]. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (25 kart arcydzieł; 60 kart maźnięć po 12 w 5 kolorach) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 16x20x5,5 cm. + instrukcja (11 stron : ilustracje ; 19 cm).
Jesteś artystą. No dobrze, tak naprawdę pracujesz w studiu z podobnymi sobie specjalistami, tworząc falsyfikaty. Czasem zdarza się Wam nawet pracować jednocześnie nad tym samym obrazem i, jak to w takich sytuacjach bywa, każde z Was chce przypisać sobie jego autorstwo, nadając temu wątpliwemu arcydziełu ostatnie szlify. Ten z malarzy, który tego dokona, nie tylko przypisze sobie zasługi, ale zgarnie też całe wynagrodzenie. Stąd czasem warto pogryzmolić obraz, zamiast go retuszować... Zresztą sami się przekonacie. Grunt, że pierwszy artysta, który zgromadzi 25 $, wygra! W tej kurtuazyjnej atmosferze urokliwego koleżeństwa tylko najsprytniejszy - lub mający szczęście - artysta może coś zarobić. [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/dziela-mistrzow-101808.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Eksplodujące kotki : gra karciana dla ludzi, którzy kochają koty i wybuchy i lasery i czasem kozy / [autorzy Matthew Inman, Elan Lee, Shane Small ; ilustracje Matthew Inman]. - Wersja oryginalna. - Warszawa : Rebel, © 2020. - 1 gra (56 kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 xm + instrukcja (harmonijka złożona 1x15 cm, rozłożona 29x38 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Do Polski zawitał największy bestseller gier oryginalnie wydanych przez kampanie crowdfundingowe. Gra, która jeszcze przed wydaniem stała się hitem. W czym tkwi tajemnica jej sukcesu? No cóż, jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o koty :) Eksplodujące Kotki to napędzana kociakami odmiana rosyjskiej ruletki. Gracze ciągną co turę po karcie, aż do momentu dobrania eksplodującego kota - wtedy nieszczęśnik wybucha i ginie, a gra się kończy. Ale! W talii są też karty, dzięki którym można odwrócić uwagę samobójczego kocięcia, uniknąć go, czy też zmusić przeciwnika do dobrania kilku kart na raz. Gra z każdą upływającą kolejką staje się coraz bardziej intensywna - im mniej kart pozostaje w talii, tym większe prawdopodobieństwo wyciągnięcia morderczego futrzaka i wywołania wybuchu, po którym pozostanie tylko płonąca kulka kłaków. Jak grać? W talii znajduje się kilka eksplodujących kotków. Aby zagrać, połóżcie ją rewersami kart do góry i kolejno ciągnijcie karty do momentu, aż ktoś z Was dobierze eksplodującego kotka. Osoba, która na niego trafi – wybucha. I już do końca gry pozostaje martwa. Przy okazji możecie zagrywać różne karty odwracające uwagę eksplodujących kotków. Powtarzajcie tę czynność do momentu, aż w grze zostanie tylko 1 gracz. Ta osoba wygrywa grę. Im więcej kart pociągniesz, tym bardziej ryzykujesz, że trafisz na eksplodującego kotka. Eksplodujesz - przegrywasz I wypełnia Cię palący sos o smaku smutku. Nie eksplodujesz - wygrywasz I wypełnia cię wspaniałość, gratsy, serio. A pozostałe karty... zmniejszą ryzyko, że eksplodujesz wraz z eksplodującym kotkiem. Gra otrzymała nominację 2015 Golden Geek Best Party Board Game oraz może się poszczycić mianem najchętniej wspieranego projektu na platformie Kickstarter - zebrała prawie dziewięć milionów dolarów przy udziale ponad dwustu tysięcy graczy z całego świata! [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/eksplodujace-kotki-105415.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na końcu języka / Andrew Innes ; projekt graficzny Łukasz Musiał, Cezary Szulc. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 gra (1 talia kart czerwona - 96 kart, 1 talia kart niebieska - 96 kart) : karton, plastik ; w pudełku 19x13x4 cm + instrukcja: (harmonijka: 6 stron : ilustracje kolorowe ; 16 cm).
Kolejno wykładacie karty na stół. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Bądź szybszy od rywali – powiedz to, co masz na końcu języka! "Na końcu języka" to jedna z najlepszych gier imprezowych na świecie! Jest to gra szybkiego myślenia i reakcji, która zapewni Ci wiele godzin śmiechu i dobrej zabawy. [https://www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
"GRa o Tron" to dwuosobowa gra karciana oparta na epickim serialu HBO. Każdy z graczy obejmie kontrole nad jednym z rodów: Starków lun Lannisterów. Walcz na polach Westeros i spisuj przeci wrogowi na dworze w Królewskiej przystani. Zburz równowagę sił potężnymi kartami fabuły, zmobilizuj swoją armię i wdaj się z przeciwnikiem w serii potyczek, aby zdobyć władzę dla swojego rodu. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : Hogwarts Battle = Harry Potter : gra kooperacyjna / tłumaczenie Łukasz Małecki. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (1 plansza, 252 karty, 4 kości domów, 7 pudełek ze scenariuszami, 7 instrukcji do scenariuszy, 4 planszetki graczy, 8 znaczników mroku, 70 żetonów) : karton, metal, papier, tektura, kolor ) ; w pudełku 23x15x11 cm + instrukcja (14 stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm).
Harry Potter: Hogwarts Battle to kooperacyjna gra karciana w której, jako HARRY POTTER, RON WEASLEY, HERMIONA GRANGER i NEVILLE LONGBOTTOM, stawiacie czoła serii mrocznych zdarzeń w tytułowej szkole dla czarodziejów. W trakcie gry zmierzycie się z drużyną czarnych charakterów, którzy stopniowo, miejsce po miejscu, próbują podporządkować sobie świat czarodziejów.
Na czym to polega? Jako drużyna, zostaniecie postawieni przed wyzwaniem pokonania drużyny czarnych charakterów. Oni natomiast, krok po kroku, przejmują kontrolę nad miejscami znanymi z uniwersum HARRY'EGO POTTERA. Pokonajcie ich wspólnymi siłami, zanim przejmą kontrolę nad wszystkimi magicznymi miejscami! Tylko dzięki Waszemu zwycięstwu uczniowie i profesorowie będą się czuć bezpiecznie w Hogwarcie. Przynajmniej przez jakiś czas… Jeśli czarnym charakterom uda się przejąć kontrolę nad wszystkimi miejscami, przegracie!
Gra składa się 7 scenariuszy o narastającym poziomie trudności prowadzących do ostatecznej bitwy z SAMI-WIECIE-KIM. Początkowe z nich służą wprowadzeniu do świata gier karcianych z mechaniką budowania talii. Kolejne scenariusze wprowadzać będą do gry nowe wyzwania, dodatkowe czarne charaktery, ale także coraz więcej sposobów na ich pokonanie! O ile pierwsze scenariusze są łatwiejsze od znalezienia kogoś w Hogwarcie posiadając Mapę Huncwotów, o tyle ostatnie scenariusze stanowią prawdziwe wyzwanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sen / ilustracje Marcin Minor. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2017. - 1 gra (54 karty, 1 ołówek, 1 notes) : karton, papier, grafit, drewno, kolor ; w pudełku 4x14xx19 cm + instrukcja (10, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 13x18 cm.
Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków. [
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smoki / grafika Marcin Minor. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2020. - 1 gra (52 karty, 12 żetonów smoka, 1 ołówek, 1 notes) : karton, papier, grafit, drewno, kolor ; w pudełku 4x14xx19 cm + instrukcja (10, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 13x18 cm.
Odwiedź krainy pełne smoków! SMOKI to trzecia gra z serii, która przenosi was do świata ze snów. Gra ma inne zasady niż poprzednie z tej serii: SEN i KRUKI. Tworzycie swoje sny i odwiedzacie krainy smoków przybierających różne formy. W niektórych krainach spotkacie również kruki możecie korzystać z ich specjalnych umiejętności. Pozwolą wam one zmieniać swoje sny oraz sny rywali! Wygra osoba, która w swoim śnie odwiedzi najpiękniejsze krainy i zdobędzie 3 żetony smoka. [https://tantis.pl/smoki-p2897901#product-specifics]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sy-la-by / autorzy: Agnieszka Łubkowska, Michał Szewczyk ; ilustracje Joanna Kłos. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2020. - 1 gra (55 kart sylab, 55 kart spółgłosek) : karton, papier, kolor ; w pudełku 4x14x19 cm + instrukcja (7, [1] strony : ilustracje kolorowe ; 13x18 cm.
Karty zawierają proste sylaby otwarte oraz litery i są przeznaczone dla dzieci zaczynających naukę czytania. Waszym zadaniem jest układanie słów ze swoich kart. Zwycięży osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich kart. Proponowane gry i zabawy sylabowe mogą świetnie zastąpić tradycyjne metody nauki czytania lub stać się ich uzupełnieniem. Dzieci kochają się uczyć w grupie lub z drugą osobą, a uczenie się w formie gry to wspaniała zabawa. Mogą wtedy ze sobą współpracować lub rywalizować o zwycięstwo, co znacząco zwiększa ich motywację. Gry sylabowe uruchamiają też kreatywność dzieci, ich poczucie sprawczości i kontroli. Nie tylko pozwalają utrwalić sylaby, lecz także uczą szybkiej syntezy sylab w słowa. Będą pomocne dla rodziców, nauczycieli, logopedów i terapeutów czytania. Znakomicie sprawdzą się zarówno w pracy indywidualnej z uczniem, jak i grupą dzieci. [https://gryplanszowe.pl/product-pol-6172-Sy-la-by-nauka-czytania.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Game over / autor: Jérémy Peytevin ; ilustracje: Nikola Kucharska. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, [2021]. - 1 gra (33 karty: 4 karty rycerzy, 4 karty skrzyń, 4 karty broni, 2 karty kluczy, 16 kart stworów, 2 karty smoka, 1 karta drzwi) : karton, kolor ; w pudełku 5x14x18 cm + instrukcja (9 stron, ilustracje, 15 cm).
Lubisz gry komputerowe? Polubisz więc tę grę planszową! Kierujesz poczynaniami dzielnego rycerza. Wędrujesz korytarzami labiryntu, chcąc zdobyć skarb. Uważaj jednak na dziwne stwory - będą chciały uniemożliwić ci dotarcie do skarbu! Jeśli cię pokonają, nastąpi „Game Over” i będziesz musiał rozpocząć wędrówkę od początku. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielcy Polacy : historyczna gra edukacyjna / [pomysł i zasady gry: Julia Pogorzelska] ; ilustracje: Przemysław Sałamacha ; ilustracje pudełka: Joanna Sęk ; grafika i skład: STUDIO adamigo. - Częstochowa : Adamigo, ©2018 - 1 gra (55 kart z ilustracjami, 55 kart z informacjamim 2 karty odpowiedzi, kostka do gry) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 15x24x4 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 21 cm).
Wielcy Polacy to gra, która ma za zadanie przybliżyć sylwetki postaci z historii Polski, które przyczyniły się do jej rozwoju i rozsławienia w świecie. Na kartach przedstawione są fakty oraz ciekawostki z życia 55 wyjątkowych Polaków urodzonych do 1918 roku. Byli to ludzie nieprzeciętni, nierzadko genialni, pracowici, pełni poświęcenia i pasji. Mamy nadzieję, że nasza gra będzie fantastyczną okazją do emocjonujących rozgrywek, ale także do poznania znanej i mniej znanej Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit. 5, Marzenia / autor Jean-Louis Roubira ; ilustrator Franck Dion. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra (84 karty) : papier, tektura, kolor ; w pudełku 5x28x12 cm + instrukcja ([6] stron ; 12 cm).
Udaj się do niesamowitej krainy marzeń i wróc z niej z nową dawką skojarzeń! Dixit 5: Marzenia to 84 nowe, niesamowite karty narysowane przez Francka Diona - francuskiego ilustratora i reżysera filmów animowanych. Na czym to polega? Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym. Dlaczego pokochasz tę grę? Dixit to niezwykle uniwersalna zabawa, która pozwala nam rozwijać swoją kreatywność i lepiej poznawać naszych najbliższych. Próbując zgadnąć, co mieli na myśli inni gracze, uczymy się wczuwać się w ich tok myślenia. Rozgrywka jest bardzo prosta i nie wymaga przyswajania wielu zasad, dzięki czemu gra doskonale nadaje się dla osób początkujących. Pojedyncze pudełko z grą Dixit (zarówno wersje podstawowe, jak i dodatki) to 84 oryginalne karty, z których każda stanowi miniaturowe dzieło sztuki. Stworzone przez najpopularniejszych ilustratorów odzwierciedlają różne style graficzne i doskonale pobudzają wyobraźnię. Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne. [www.rebel.pl/gry-planszowe/dixit-5-marzenia-29792.html].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rysogra! / Hervé Tullet. - Warszawa : Wydawnictwo Babaryba, 2021. - 1 gra (36 kart w kropki, 30 kart w paski, 6 szablonów, 1 kostka) : plastik, papier, tektura, kolor ; w pudełku 11x15x5 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 14 cm).
Zostań małym artystą z RYSOGRĄ Hervé Tulleta (autora światowego bestsellera "Naciśnij mnie"). To połączenie rozbudzającej wyobraźnię kreatywnej zabawy z nauką kolorów, kształtów i kierunków. Możesz stworzyć nieskończenie wiele małych dzieł sztuki - losuj karty, rzucaj kostką, wybieraj szablony i rysuj! RYSOGRA niesamowicie rozwija wyobraźnię oraz pobudza kreatywność! Gra dla jednego lub wielu graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP 794 (1 egz.)
(dostępność ok. 07.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Dookoła świata : geograficzna gra karciana / Patrycja Zakaszewska ; ilustracje Roksana Robak. - Warszawa : Edgard © 2020. - 1 gra (55 kart) : tektura, kolor, w pudełku 2x9x11 cm + instrukcja (harmonijka 10x18 cm rozłożona, 6x10 cm złożona).
(Kieszonkowiec)
"Dookoła świata. Geograficzna gra karciana" to fascynująca rozrywka, podczas której odwiedzisz wszystkie kontynenty, przepłyniesz Amazonkę i wejdziesz na Mount Everest. Gra sprawdzi się podczas spotkań ze znajomymi, rodziną, a nawet na lekcjach. Zabłyśnij wiedzą w towarzystwie lub zawalcz o wyższą ocenę z geografii! Talia zawiera ponad 55 kart. Zagraj w 6 zróżnicowanych wariantów rozgrywki: Kolekcjonera, Snapa, Pudło, Klapka, Dokładkę czy Wyścigi i poznaj światowe rekordy: najdłuższe rzeki, najwyższe szczyty, największe jeziora. Odwiedź znane miasta i poznaj geograficzne ciekawostki: Jaka budowla jest symbolem Brazylii? Na cześć którego słynnego Polaka nazwano najwyższy szczyt Australii? Jak nazywa się wysunięty najbardziej na południe punkt Ameryki Południowej? [https://www.jezykiobce.pl/gry-rozrywkowe/2304-dookola-swiata-geograficzna-gra-karciana-kieszonkowiec-5903699821190.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej