Gry i zabawy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(18)
Forma i typ
Gry i zabawki
(12)
Książki
(7)
Proza
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(5)
wypożyczone
(3)
Placówka
Oddział dla Dzieci
(6)
Czytelnia Oddziału dla Dzieci
(1)
Gralnia
(11)
Autor
Avery Jeremy
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bernacki Krzysztof "Krzyś"
(1)
Bukowski Adam
(1)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Czoik-Nowicka Monika
(1)
Denton Terry (1950- )
(1)
Forbes Maxwell
(1)
Fornal Przemysław
(1)
Freitas Irene
(1)
French Nate
(1)
Goyke Sebastian
(1)
Griffiths Andy (1961- )
(1)
Grzegorka Olka
(1)
Gunho Kim
(1)
Głowińska Anita
(1)
Hurley Michael
(1)
Kang Sophia
(1)
Kim Minho
(1)
Kluźniak Dominika (1980- )
(1)
Kolibaj Joanna
(1)
Kortas Paulina
(1)
Kołakowska Zuzanna
(1)
Kubacki Błażej
(1)
Kubiak Wojciech (1978- )
(1)
Kwapiński Adam
(1)
LaVigne Melissa
(1)
Lang Eric M. (1972- )
(1)
Lipiński Jan (ilustrator) Ilustracje
(1)
Litzsinger Lucas
(1)
Luciani Simone
(1)
Majungmul
(1)
Mazan Maciejka
(1)
Mirska Maja
(1)
Mitura Małgorzata
(1)
Novac Andrei
(1)
Odorowicz Bartosz
(1)
Panfilo David
(1)
Papuzińska Joanna (1939- )
(1)
Peters Lee
(1)
Petersen Christian T
(1)
Rosiak Anna
(1)
Schomburg Brian
(1)
Shomburg Brian
(1)
Sypek Robert
(1)
Taseini Daniele
(1)
Tkaczyk Łukasz
(1)
Turczi Dávid
(1)
Umgelter Zbigniew
(1)
Walden Jason
(1)
Wełnicki Marcin
(1)
Wełnicki Marcin (1984- )
(1)
Wirchanowski Tomasz
(1)
Witek Rafał (1971- )
(1)
Ying Jonathan
(1)
Zawada Aleksander Ilustracje
(1)
Zdybel Jacek (1963- )
(1)
Zięba Krzysztof (ilustrator)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(17)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Dzieci
(10)
14-17 lat
(8)
9-13 lat
(8)
Młodzież
(8)
6-8 lat
(7)
Dorośli
(5)
0-5 lat
(4)
18+
(2)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Gra polska
(1)
Literatura australijska
(1)
Literatura koreańska
(1)
Temat
Martin, George R. R. (1948- )
(2)
Przyjaźń
(2)
Uczucia
(2)
Zwierzęta
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Bitwa pod Grunwaldem (1410)
(1)
Chłopcy
(1)
Ciekawość (postawa)
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Drzewa
(1)
Dziewczęta
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Królik
(1)
Kupcy
(1)
Matejko, Jan (1838-1893)
(1)
Memy internetowe
(1)
Perspektywa malarska
(1)
Proporcja (matematyka)
(1)
Proporcje (sztuki plastyczne)
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Przezwyciężanie lęku
(1)
Regulacja emocji
(1)
Renesans
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rzeźba chińska
(1)
Sklepy
(1)
Symetria
(1)
Techniki malarskie
(1)
Terakotowa armia
(1)
Więź rodzinna
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zaburzenia zachowania
(1)
Znak towarowy
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Światłocień (technika malarska)
(1)
Temat: dzieło
Game of thrones (serial filmowy)
(2)
Bitwa pod Grunwaldem
(1)
Game of thrones
(1)
Song of ice and fire
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Europa
(1)
Polska
(1)
Sandomierz (woj. świętokrzyskie)
(1)
Serengeti
(1)
Gatunek
Powieść
(6711)
Powieść amerykańska
(5693)
Powieść polska
(5209)
Wiersze
(4387)
Opowiadania i nowele
(3203)
Gry i zabawy
(-)
Powieść angielska
(2794)
Powieść obyczajowa
(2532)
Opowiadanie dziecięce polskie
(2425)
Dokumenty dźwiękowe
(1865)
Kryminał
(1818)
Książki mówione
(1697)
Poradnik
(1607)
Opracowanie
(1483)
Biografie
(1375)
Wydawnictwa dla dzieci
(1351)
Pamiętniki polskie
(1250)
Thriller
(1214)
Powieść młodzieżowa polska
(1137)
Film fabularny
(1114)
Publikacja bogato ilustrowana
(1044)
Literatura polska
(954)
Romans
(952)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(933)
Poezja polska
(932)
Broszura
(922)
Wydawnictwa popularne
(895)
Powieść młodzieżowa angielska
(870)
Dokumenty audiowizualne
(858)
Podręczniki akademickie
(833)
Komiks
(822)
Poezja dziecięca polska
(816)
Książki dla małych dzieci
(807)
Powieść francuska
(773)
Fantasy
(764)
Komiksy
(754)
Powieść dziecięca polska
(739)
Publicystyka polska
(732)
Fantastyka
(712)
Opowiadanie polskie
(686)
Biografia
(634)
Powieść historyczna
(627)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(624)
Reportaż
(602)
Powieść niemiecka
(540)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(523)
Film amerykański
(520)
Pamiętniki i wspomnienia
(520)
Bajki i baśnie
(512)
Powieść dziecięca angielska
(510)
Książka obrazkowa
(503)
Powieść szwedzka
(494)
Wywiady
(492)
Dramat filmowy
(470)
Powieść przygodowa
(463)
Antologia
(435)
Reportaż polski
(412)
Antologie
(411)
Przewodniki turystyczne
(391)
Literatura podróżnicza polska
(365)
Adaptacja filmowa
(361)
Przepisy kulinarne
(349)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(345)
Powieść rosyjska
(345)
Film polski
(342)
Literatura
(342)
Saga rodzinna
(340)
Podręczniki
(338)
Powieść hiszpańska
(338)
Fraszki
(321)
Pamiętniki amerykańskie
(309)
Albumy
(280)
Esej
(276)
Encyklopedie
(272)
Powieść dziecięca amerykańska
(271)
Powieść włoska
(264)
Sensacja
(261)
Podręcznik
(258)
Powieść norweska
(253)
Powieść psychologiczna
(249)
Powieść australijska
(246)
Dramat polski
(243)
Publikacje dla dzieci
(243)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(238)
Adaptacja literacka
(236)
Książki obrazkowe
(236)
Powieść kanadyjska
(234)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(222)
Książka zabawka
(211)
Pamiętniki angielskie
(205)
Opowiadanie dziecięce szwedzkie
(204)
Film animowany
(202)
Przypowieść
(200)
Monografia
(199)
Komedia
(196)
Powieść biograficzna
(196)
Science fiction
(191)
Opowiadanie amerykańskie
(190)
Film familijny
(186)
Film przygodowy
(183)
Pieśń
(181)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(10)
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Archeologia
(1)
Matematyka
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
18 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Tiletum / projekt gry: Daniele Taseini i Simone Luciani ; rozwój gry: Andrei Novac, Błażej Kubacki, Małgorzata Mitura i Dávid Turczi ; projekt trybu solo Dávid Turczi i Jeremy Avery ; ilustracje Zbigniew Umgelter ; tłumaczenie Agnieszka Chrzanowska. - Paryż : Rebel, © 2022. - 1 pudełko : (1 plansza, 4 planszetki graczy,20 kości, woreczek na kości, elementy do trybu solo, 195 żetonów dóbr, 54 kafelki premii, 45 kafelków kontraktów, 25 kafelków katedr, 11 kafelków targów, 9 kafelków kosztów budowy, 8 kafelków miast, 6 kafelków akcji, 80 drewnianych elementów) : karton, drewno, papier, plastik, kolor ; 29x29x8 cm + 2 instrukcje (Instrukcja : 30 stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm + Instrukcja do trybu solo : 15 stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm).
Zostań najbardziej wpływowym kupcem w renesansowej Europie Przenieś się w świat zamożnych kupców, których celem jest pomnażanie majątku i zdobywanie wpływów oraz uznanie. Wędrując po kontynencie, w poszukiwaniu możliwości rozwoju, będziesz zakładał własne placówki handlowe w odwiedzanych miastach oraz angażować się w budowę reprezentacyjnych katedr. Zdobędziesz przychylność wpływowych postaci, których zdolności pozwolą Ci uzyskać przewagę nad konkurencją. Tiletum to strategiczna gra planszowa będąca doskonałym połączeniem prostoty zasad z głębią planowania. Mechanika zarządzania kośćmi, pełniącymi rolę zarówno dóbr, jak i akcji wykonywanych przez graczy, zapewnia każdorazowo unikalne oraz interesujące wyzwanie. Zawartość zestawu: plansza 4 planszetki graczy 20 kości woreczek na kości elementy do trybu solo 2 instrukcje 195 żetonów dóbr 54 kafelki premii 45 kafelków postaci 26 kafelków kontraktów 25 kafelków katedr 11 kafelków targów 9 kafelków kosztów budowy 8 kafelków miast 6 kafelków akcji 32 domy 28 filarów 12 znaczników graczy 4 kupców 4 architektów Gra Tiletum przeznaczona jest dla osób powyżej 14 roku życia, może uczestniczyć w niej od 1 do 4 graczy, a czas rozgrywki wynosi od 60 do 100 minut. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Logo : gra planszowa / zespół Jacek Zdybel, Bartosz Odorowicz, Paulina Kortas, Adam Bukowski ; opracowanie graficzne Sebastian Goyke, Wojciech Kubiak. - Gdynia : Trefl, 2019. - 1 gra (1 plansza LOGO, 330 kart pytań, 6 pionków, pudełko na karty) : karton, plastik, tektura, kolor ; 26x26x8 cm + 1 instrukcja ([2] strony ; 26 cm).
Rodzinna gra planszowa LOGO miała premierę w Wielkiej Brytanii w 2008 roku. Do tej pory na świecie sprzedało się 700 000 egzemplarzy tej quizowej gry, z pytaniami odnoszącymi się do znanych marek i logotypów. Gra posiada wariant indywidualny oraz drużynowy. Dzięki prawidłowym odpowiedziom na pytania gracze przesuwają na planszy swoje pionki w kierunku mety. W grze LOGO jest około 400 kart z pytaniami o zróżnicowanym poziomie trudności, które odnoszą się do popularnych marek, logotypów, opakowań i haseł reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jak Jaś i Zosia poznają Polskę / rymowała Monika Czoik-Nowicka. - Białystok : Kangur, [2020]. - 1 gra (plansza podzielona na cztery części, 12 żetonów) : tektura, kolor ; w pudełku 4x18x17 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 15 cm).
Poznaj Polskę bawiąc się z Jasiem i Zosią. W tej edukacyjnej grze najdziesz żetony z obrazkami kojarzący się właśnie z Polską. Bocian, pierniki, Wisła, góry oraz inne piękne polskie miejsca. Należy je dopasować w odpowiednim miejscu na dużej estetycznej planszy o Polsce. Dzieci w przyjemny sposób poznają kraj oraz rozwijają wyobraźnię. źródło opisu: https://bonito.pl/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Terakotowa armia / Przemysław Fornal, Adam Kwapiński ; [ilustracje] Aleksander Zawada, Jan Lipiński, Zuzanna Kołakowska. - Wrocław : Board and Dice, [2022]. - 1 pudełko (plansza, organizer na figurki wojowników, 2 koła warsztatu, 12 żetonów punktowania, 90 żetonów gliny, 90 monet, 16 żetonów broni, 31 pozostałych żetonów ; drewniane: 20 rzemieślników, 20 artystów, 2 inspektorów, 8 znaczników graczy ; plastikowe: 60 kolorowych podstawek, łącznik kół warsztatu ; figurki: 11 oficerów, 11 strażników, 11 kuszników, 11 żołnierzy, 4 konie, 4 sług, 4 klęczących kuszników, 4 muzyków) : karton, papier, plastik ; 30x30x8 cm.+ instrukcja (22, [2] strony: ilustracje ; 30 cm).
Zmarł Qin Shi Huang, pierwszy cesarz Chin. W życiu pozagrobowym będzie go chronić armia wiernych wojowników - figur trzymających wieczną wartę w jego grobie. To Wam przypadnie zaszczyt zbudowania tego wspaniałego dzieła. W grze Terakotowa Armia wcielicie się w najbardziej utalentowanych rzemieślników i artystów, tworzących niezwykłe oddziały cesarza. Podczas rozgrywki będziecie gromadzić zasoby, szkolić robotników i zabiegać o przychylność cesarskich doradców. Każdy z graczy będzie dążył do tego, by odegrać kluczową rolę w budowie terakotowej armii. Choć teoretycznie będziecie działać razem dla dobra wspólnego celu, tylko jedna osoba zostanie zwycięzcą. Miarą sukcesu będą punkty gromadzone podczas gry. [https://www.wydawnictworebel.pl/games/terakotowa-armia-5236.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Domek na drzewie : najgłupsze historyjki / Andy Griffiths ; ilustracje Terry Denton ; przełożyła Maciejka Mazan. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Nasza Księgarnia, © copyright 2023. - 200, [8] stron : ilustracje ; 20 cm.
Nowy tom „Domku na drzewie” – najśmieszniejszej serii od czasów „Dziennika cwaniaczka”! Czytelniku! Natychmiast odłóż tę książkę! W środku nie znajdziesz wcale trzynastu nowych pięter, tylko trzynaście najgłupszych historyjek, jakie kiedykolwiek wymyślili Andy i Terry. Te opowiastki są tak idiotyczne, że nawet Nochalska Księgarnia wahała się, czy je opublikować. Jeśli to przeczytasz – ostrzegamy! – najprawdopodobniej uszkodzisz sobie mózg.*[lubimyczytac.pl/ksiazka/5050307/domek-na-drzewie-najglupsze-historyjki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzikie Serengeti / projektant gry Gunho Kim, młodszy projektant Minho Kim ; grafika Sophia Kang ; tłumaczenie Łukasz Tkaczyk ; opracowanie graficzne Krzysztof Bernacki. - Edycja polska. - Kraków : Galakta, 2022. - 1 gra (3 lwy, 3 żyrafy, 3 gazele, 3 nosorożce, 3 szakale, 3 lamparty, 3 krokodyle, 3 słonie, 3 gnu, 3 hieny, 3 sępy, 3 zebry, 1 znacznik rundy, 1 Skała Wieków, 1 plansza akcji, 1 dwustronna plansza mapy, 4 żetony punktów, 8 znacznikow graczy, 4 paski galerii, 4 karty pomocy, 8 żetonów kłódek, 168 kart kadrów, 12 kafelków nagród filmowych, 1 znacznik pierwszego gracza, 12 kart Wielkich Migracji, 40 żetonów pozywienia, 50 żetonów monet, 40 żetonów efektów wizualnych, 14 kart specjalistów) : karton, papier, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x10 cm +instrukcja (16 stron : ilustracje ; 27x27 cm).
Odkrywaj dziką przyrodę Serengeti, utrwalaj wyjątkowe kadry i stwórz najlepszy film dokumentalny w historii! Witaj w Serengeti, jednym z najcenniejszych rezerwatów dziedzictwa naturalnego na ziemi, gdzie każdego dnia miliony dzikich zwierząt pasą się, polują i walczą o przetrwanie. Stowarzyszenie The Good Comet, największa i najbardziej prestiżowa organizacja naukowa non-prot na świecie, ogłasza konkurs, którego celem jest promocja działań na rzecz ochrony środowiska. Zapraszamy CIEBIE i innych utalentowanych reżyserów do stworzenia najwspanialszego filmu dokumentalnego w historii kinematografii, zatytułowanego Dzikie Serengeti! Wszyscy będziecie mieć równe szanse. Odkrywaj gatunki zwierząt, nagrywaj rzadkie ujęcia i mądrze wykorzystuj posiadane zasoby, aby nakręcić najpiękniejszy i najbardziej inspirujący dokument w historii. Pamiętaj jednak, że tylko jeden film zostanie wybrany i będzie wyświetlany w kinach na całym świecie..
Odkrywaj różnorodne gatunki zwierząt zamieszkujących Serengeti
Utrwalaj na taśmie filmowej ich zwyczaje
Gromadź różnorodne kadry i twórz potężne kombinacje kart, by zdobywać punkty
Dostosowuj swoja strategie do wciąż zmieniającej się sytuacji na planszy i z wyprzedzeniem planuj swoje akcje
Korzystaj z mnogości dostępnych opcji i doświadcz niezwykłej regrywalności!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
"GRa o Tron" to dwuosobowa gra karciana oparta na epickim serialu HBO. Każdy z graczy obejmie kontrole nad jednym z rodów: Starków lun Lannisterów. Walcz na polach Westeros i spisuj przeci wrogowi na dworze w Królewskiej przystani. Zburz równowagę sił potężnymi kartami fabuły, zmobilizuj swoją armię i wdaj się z przeciwnikiem w serii potyczek, aby zdobyć władzę dla swojego rodu. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykorzystaj moc zabawy – 101 kreatywnych pomysłów na nawiązanie więzi, rozładowanie napięcia, oswajanie lęków i nie tylko! Jaki jest najlepszy sposób, aby dzieci budowały relacje z innymi ludźmi i światem wokół siebie? Zabawa! W tej książce znajdziesz inspirujące przykłady aktywności, które pozwolą rodzicom dzieci w wieku od 3 do 9 lat odblokować terapeutyczne korzyści płynące z zabawy. Od wzmacniania więzi po zmniejszanie uzależnienia od ekranu – Play therapy oferuje szereg prostych i skutecznych działań, które pomogą poprawić zachowanie dziecka, kontrolę impulsów, samoświadomość i wiele innych obszarów jego funkcjonowania. Ten przyjazny dla rodziców przewodnik zawiera również wprowadzenie do świata zabaw terapeutycznych, a także porady, dzięki którym ty i twoje dziecko w pełni wykorzystacie wspólne doświadczenia. Play therapy. 101 zabaw terapeutycznych zapewnia: • Zestaw narzędzi do terapii zabawą – dowiedz się, jak możesz pomóc swojemu dziecku doskonalić określone umiejętności i zachowania m.in. za pomocą prac plastycznych i majsterkowania, ćwiczeń relaksacyjnych i oddechowych, • 101 przykładowych zabaw – taniec, tworzenie historii, zabawy na świeżym powietrzu – oraz wskazówki do wymyślania własnych, w zależności od poziomu nastroju dziecka i rodzaju jego trudności, • Zasady terapii zabawą – dowiedz się, jak i dlaczego terapia zabawą jest tak skuteczna, a także w jaki sposób te zajęcia mogą uzupełniać inne działania terapeutyczne. O metodzie Play Therapy: podejście do terapii wykorzystujące podstawowy wzorzec aktywności dziecka, czyli zabawę. Stymuluje rozwój poznawczy dziecka, pomaga mu rozpoznać jego uczucia i kładzie ogromny nacisk na stworzenie relacji opartej na zaufaniu. [mamania.pl/product-pol-1233-Play-therapy-101-zabaw-terapeutycznych-wspierajacych-rozwiazywanie-problemow-z-zachowaniem-i-wzmacniajacych-relacje.html].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Oddziału dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
(dostępność ok. 26.04.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ojciec Mateusz : tajemnicze zagadki Sandomierza / opracowanie gry: Maja Mirska, Robert Sypek ; ilustracje: Tomasz Wirchanowski. - [Warszawa] : Telewizja Polska ; [miejsce nieznane] : Inte-gra, © 2018. - 1 gra (1 plansza, 90 małych kart, 54 duże karty, 21 żetonów) : karton, kolor ; w pudełku 4x20x20 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 18 cm).
Ojciec Mateusz – Tajemnicze zagadki Sandomierza, to gra inspirowana niezwykle popularnym serialem TVP. Podczas gry Gracze wcielają się w role detektywów, którzy wspierani przez tytułowego bohatera starają się udaremnić poczynania przestępców. Gracze będą musieli na różne sposoby przezwyciężyć liczne trudności, zbierać poszlaki i różne przedmioty aby ostatecznie uniemożliwić przestępcom kradzież prawdziwych skarbów polskiej kultury. W tym celu poruszać się będą po historycznych miejscach w zabytkowej części Sandomierza. Powinni współpracować, korzystać z pomocy ojca Mateusza, który zapewne wiele razy pozwoli znaleźć wyjście z sytuacji na pozór bez wyjścia. Każde miejsce na barwnej planszy skrywa unikalną talię kart z przedmiotami, poszlakami, wskazówkami oraz z blokadami/przeszkodami, które będą detektywom utrudniać sprawdzanie wybranych miejsc. Każdy z Graczy prowadzi śledztwo na własną rękę. Może jednakże poprosić innych Graczy o pomoc, nie musi jednak jej uzyskać, bowiem każdy zdobywa Punkty Śledztwa na własną rękę. [https://www.rebel.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP 794 (1 egz.)
(dostępność ok. 31.05.2024)
Książka
W koszyku
([Seria z Parasolem])
Zbiór wyjątkowych opowiadań Joanny Papuzińskiej. Wyjątkowych, bo napisanych bardzo blisko dziecka. Razem z nim śmiejemy się z przezabawnej rodzinki smoków restauratorów, podziwiamy trzy dzielne jabłonki, które postanawiają przenieść się z sennego, zaniedbanego sadu do nowoczesnego miasta, szukamy skrzatka, który pojawia się i znika, i nie da się z nim normalnie porozmawiać, choć bardzo by się chciało. W świecie Joanny Papuzińskiej dobrze jest dzieciom – mają czas na marzenia, wolno im być wrażliwym i delikatnym i śmiać się z byle czego. Tu wolno im być naprawdę dzieckiem. [platon.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra o Tron : quiz / autor pytań, projekt gry Jonathan Ying ; autorzy pytań David Panfilo, Lee Peters, Jason Walden ; główny projektant grafik Brian Schomburg ; tłumaczenie Marcin Wełnicki. - Kraków : Galakta, copyright 2015. - 1 gra (1 plansza, 200 dwustronnych kart pytań, 36 znaczników, 64 karty pytań obrazkowych, 1 żeton Żelaznego Tronu, 1 żeton rundy, instrukcja) : karton, kolor ; w pudełku 30x30x10 cm +instrukcja (4 strony : ilustracje ; 27 cm).
Ile tak naprawdę wiesz o serialu telewizyjnym HBO Gra o Tron? Sprawdź swoją wiedzę, zmierz się z przyjaciółmi i zdobądź Żelazny Tron! Podbij Westeros dzięki swojej wiedzy o serialu HBO Gra o Tron! Wojna w Westeros trwa - udowodnij, że jesteś godzien zasiąść na Żelaznym Tronie! Zajmij najsłynniejsze twierdze Westeros dzięki swojej wiedzy o czterech pierwszych sezonach Gry o Tron HBO. Gra o Tron: Quiz to gra dla 2-4 graczy (lub drużyn), której celem jest kontrola jak największej liczby lokacji. Ponad 1200 pytań o różnym stopniu trudności, oznaczonych numerem sezonu, z którego pochodzą, zapewnia wpływy w miastach. W swojej turze wybierasz, na ile pytań chcesz odpowiedzieć i na którą twierdzę przypuścisz szturm. Możesz też zawierać krótkotrwałe sojusze lub zdać się tylko na siebie. Każdy sposób może Cię doprowadzić do zwycięstwa lub zepchnąć na dno. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Otwieramy sklepik / Rafał Witek ; zilustrowała Olka Grzegorka. - Warszawa : Harperkids - HarperCollins, 2022. - 47, [1] strona, [1] karta tablic : ilustracje kolorowe ; 19 cm.
(Czytam Sobie. Poziom 2. Składam Zdania)
Ela, Hela i Mela to koleżanki z placu zabaw. Ich głowy są pełne wspaniałych pomysłów, a ręce – pełne roboty! Gdy postanawiają otworzyć sklepik, praca wre – jest tyle rzeczy do zrobienia! Nazwa, szyld i logo, lada, kasa i towar… Za to zabawa jest znakomita! [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
(dostępność ok. 27.05.2024)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Co ukryło się w bajce? : odkrycia z latarką / Krzysztof Zięba. - Warszawa : MULTICO Oficyna Wydawnicza, copyright 2023. - [48] stron : ilustracje ; 23x26 cm.
To już trzecia książeczka z obrazkowej serii „Odkrycia z latarką“. W tym tomie autor zabiera najmłodszych do krainy baśni. Na początek dziecko, oglądając kolorowe obrazki, uruchamia wyobraźnię i zgaduje, kto ukrył się w zbroi rycerza, dlaczego nie można wyrwać rzepki z ogródka lub kto śpi w tulipanie. Po czym wystarczy, że poświeci latarką na kartkę od tyłu lub spojrzy na nią pod światło i wszystko ukazuje się jego oczom. Przedstawione tematy utworzone zostały na podstawie znanych bajek i wierszy dla dzieci. Odkryte obrazy nie zawsze odzwierciedlają fabułę oryginalnej bajki, często zaskakują i prowokują do tworzenia nowych scenariuszy. Publikacja wykorzystuje efekt nakładania się na siebie obrazów po ich podświetleniu. To świetna zabawka, która w prosty sposób rozwija wyobraźnię, motywuje dzieci do opowiadania i inspiruje rodziców, jak kreatywnie spędzić wspólnie czas. [www.poczytaj.pl/ksiazka/co-ukrylo-sie-w-bajce-krzysztof-zieba,560329].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
The Battle of Grunwald, Jan Matejko : puzzle. - [Kraków] : Castor® , [2023] - Puzzle (4000 elementów) : tektura, kolor ; w pudełku 28x47x5 cm.
(Castorland Puzzle)
(Hobby Puzzle)
Obraz z 4000 elementów puzzli przedstawiający fragment Bitwy pod Grunwaldem, na podstawie obrazu wybitnego polskiego malarza Jana Matejki. Malowany przez mistrza w latach 1872-1878 ma wymiary w oryginale 426 x 897cm. Wśród przedstawionego na obrazie walczącego tłumu widać wiele postaci historycznych z obu stron starcia. W centrum obrazu znajduje się wielki książę litewski Witold, z lewej strony wielki mistrz zakonu krzyżackiego Urich von Jungingen. Między Witoldem i Jungingenem są dowódca sił polskich Zyndram z Maszkowic i Mikołaj Skunarowski vel Skunaczewski. Na środku, w dole obrazu leży umierający wielki komtur Konrad von Liechtenstein. Obraz Matejki znajduje się w Muzeum Narodowym w Warszawie. [taniepuzzle.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : Avada Kedavra : puzzle. - [Gdynia] : Winning Moves, [2018] - Puzzle (1000 elementów) : tektura, kolor ; w pudełku 23x34x4 cm + plakat (rozłożony 49x69 cm, złożony 17x24 cm).
Ułóż obrazek przedstawiający sceny z Harry'ego Pottera. Ten wyjątkowy zestaw puzzli, składający się z 1000 elementów, przedstawia niezwykły kolaż scen z Harry'ego Pottera! Jak szybko jesteś w stanie złożyc je w jeden obraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
What Do You Meme? : gra imprezowa dla miłośników memów. - New York : Epee, 2021. - 1 gra (70 kart ze zdjęciami, 360 kart z hasłami, 5 kart do stworzenia własnych haseł) : karton, kolor ; w pudełku 17x12x11 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Uwielbiasz memy? Ta gra jest w sam raz dla Ciebie! Uwaga: przeznaczona dla wieku 17+. Zaufaj nam! Rywalizuj z rodziną i przyjaciółmi, tworząc najzabawniejsze memy. Rozdajcie kartę z obrazkiem. Waszym zadaniem jest dopasować jeden ze swoich podpisów do obrazka tak, by stworzyć najśmieszniejszą kombinację. Zwycięzca każdej rundy jest wybierany przez zmieniającego się sędziego. Wskazówka: Warto wziąć pod uwagę poczucie humoru sędziego. Aż 435 kart w zestawie, dzięki którym każda rozgrywka będzie inna! Fantastyczna zabawa na każdą domówkę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej