Hobby i czas wolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(224)
Forma i typ
Książki
(129)
Poradniki i przewodniki
(109)
Gry i zabawki
(94)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Proza
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Druki ulotne
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Poezja
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(90)
tylko na miejscu
(90)
wypożyczone
(48)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(27)
Oddział dla Dzieci
(66)
Czytelnia
(39)
Filia nr 2
(4)
Czytelnia Oddziału dla Dzieci
(3)
Autor
Hikiert-Bereza Anna
(15)
Marsh Ryan
(12)
Milton Stephanie
(6)
Chodkowska-Gyurics Agnieszka
(5)
Hikiert Anna
(5)
McBrien Thomas
(5)
Delval Julien (1972- )
(4)
Guichard Jack (1946- )
(4)
Jugla Cécile
(4)
Mazurek Konrad
(4)
Simon Laurent (1979- )
(4)
Bolder Joe
(3)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(3)
Daujean Cyrille
(3)
Grzyb Katarzyna
(3)
Jelley Craig
(3)
Kielan Dominika
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Minor Marcin
(3)
Miłuński Filip
(3)
Moon Alan R. (1951- )
(3)
Wojnakowska-Jabłońska Paulina
(3)
Zdybel Jacek (1963- )
(3)
Bojrakowska-Przeniosło Agnieszka
(2)
Cox Aleksander
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Dofresh (1977- )
(2)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(2)
Eberle Bill
(2)
Escandell Victor (1971- )
(2)
Jaszecka Karolina
(2)
Keck Gecko (1967- )
(2)
Kielan Paulina
(2)
Kittredge Jack
(2)
Kożyczkowska Magda
(2)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(2)
Marczewska Magdalena
(2)
Muszak Kaja
(2)
Olotka Greg
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Strzelecki Adam (grafik)
(2)
Stuckey John
(2)
Zarzyński Paweł
(2)
Żabicka Monika
(2)
Abbo Hannah
(1)
Adamescu Adrian
(1)
Aitch
(1)
Albinson Clare
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andrews Daryl
(1)
Andruszkiewicz Jaro
(1)
André Marc
(1)
Artymowska Aleksandra (1981- )
(1)
Atkinson Michael
(1)
Avery Jeremy
(1)
Babińska Magdalena
(1)
Bailey Jacqui
(1)
Bakera Grzegorz
(1)
Baracchi Tiziano
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Baranowski Marek (geograf)
(1)
Baumjohann Dorothea
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beiser Rudi (1960- )
(1)
Bellingham Katarzyna
(1)
Berlik Natalia
(1)
Bernacki Krzysztof "Krzyś"
(1)
Białousz Katarzyna
(1)
Biernacka Zofia
(1)
Bilińska Ewa M. (1962- )
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bodin Dominique (1958- )
(1)
Bolek Joanna (pedagog)
(1)
Bonifacio Fabrizio
(1)
Borecka Anna (aktorka)
(1)
Borek Natalia
(1)
Bortkiewicz Mikołaj
(1)
Bradley Kirsten
(1)
Bradley Melissa
(1)
Bradshaw John (1950- )
(1)
Brand Inka (1977- )
(1)
Brand Markus (1975- )
(1)
Brisigotti John-Paul
(1)
Budyńska Anna
(1)
Bukowski Adam
(1)
Burdzyńska Magdalena (1977- )
(1)
Burgess Matthew
(1)
Buszkowski Igor
(1)
Cairos Joshua
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Caumont Cédric
(1)
Cegieła Katarzyna
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Chin Lili
(1)
Chiu Pa Ming (1977- )
(1)
Chmielewski Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Chojnowski Ryszard
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(162)
2010 - 2019
(61)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(208)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(219)
Francja
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
nieznany (p)
(1)
Ukraina
(1)
Język
polski
(221)
nieznany (0 0)
(1)
nieznany (po)
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(99)
Dzieci
(84)
Młodzież
(83)
14-17 lat
(70)
6-8 lat
(57)
Dorośli
(30)
0-5 lat
(18)
18+
(6)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Książka dostępna także jako audiobook i e-book
(1)
Rysownicy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Gra polska
(10)
Literatura polska
(6)
Gra amerykańska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Minecraft
(25)
Szydełkowanie
(11)
Rysowanie
(9)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(7)
Uprawa roślin
(7)
Ludzie a zwierzęta
(6)
Ogrodnictwo
(6)
Papieroplastyka
(6)
Psy
(6)
Roboty ręczne
(6)
Tajemnica
(6)
Techniki rysunkowe
(6)
Czarodzieje
(5)
Eksperymenty
(5)
Ogródki działkowe i przydomowe
(5)
Przedmioty magiczne
(5)
Tresura
(5)
Kolejnictwo
(4)
Roblox (gra komputerowa)
(4)
Robótki ręczne
(4)
Rośliny
(4)
Zachowanie się zwierząt
(4)
Zwierzęta
(4)
Boże Narodzenie
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry komputerowe
(3)
Hafciarstwo
(3)
Haft
(3)
Krawiectwo
(3)
Makramy
(3)
Manga
(3)
Opieka nad zwierzętami
(3)
Podróże
(3)
Rośliny ozdobne
(3)
Warzywa
(3)
Zdobnictwo
(3)
Adopcja
(2)
Akwarium
(2)
Dinozaury
(2)
Dzieci
(2)
Gospodarstwo rolne
(2)
Gracze komputerowi
(2)
Gry i zabawy
(2)
Grzyby
(2)
Jazda konna
(2)
Jazda na rowerze
(2)
Koty
(2)
Koń
(2)
Kąpiele zimowe
(2)
Logika
(2)
Mars (planeta)
(2)
Miasta
(2)
Odpoczynek
(2)
Origami
(2)
Osobowość
(2)
Podcasting
(2)
Podróżnictwo
(2)
Postacie fikcyjne
(2)
Potwory
(2)
Psychologia zwierząt
(2)
Renesans
(2)
Ryby
(2)
Sporty ekstremalne
(2)
Szachy
(2)
Woda
(2)
Wędkarstwo
(2)
Węzły i sploty
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Akwarystyka
(1)
Amigurumi
(1)
Anime
(1)
Astronauci
(1)
Azulejos
(1)
Balony
(1)
Barwy
(1)
Bitwa pod Grunwaldem (1410)
(1)
Biżuteria
(1)
Boho-chic
(1)
Brandcasting
(1)
Bukieciarstwo
(1)
Ceramika artystyczna
(1)
Charakter
(1)
Chmielewski, Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Choroby zwierząt
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Diuna (świat fikcyjny)
(1)
Domki dla ptaków
(1)
Doświadczenia edukacyjne
(1)
Drukarstwo
(1)
Dziewczęta
(1)
Figury geometryczne
(1)
Fitness
(1)
Folklor
(1)
Fotografia cyfrowa
(1)
Fotografie
(1)
Geolodzy
(1)
Glina
(1)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Bitwa pod Grunwaldem
(1)
Game of thrones (serial filmowy)
(1)
Song of ice and fire
(1)
Temat: czas
1901-2000
(7)
1501-1600
(3)
1601-1700
(3)
2001-
(3)
1401-1500
(2)
1701-1800
(2)
1939-1945
(2)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1918-1939
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Europa
(3)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Broad Peak (góra)
(1)
Chiny
(1)
K2 (góra)
(1)
Lhotse (góra)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Portugalia
(1)
Sandomierz (woj. świętokrzyskie)
(1)
Serengeti
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(106)
Gry planszowe
(72)
Publikacja bogato ilustrowana
(58)
Gry i zabawy umysłowe
(48)
Gry w karty
(20)
Gry edukacyjne
(12)
Gry i zabawy
(10)
Gry strategiczne
(8)
Publikacje dla dzieci
(8)
Gry i zabawy dziecięce
(6)
Układanki
(6)
Gry i zabawki
(5)
Opowiadania i nowele
(5)
Opracowanie
(5)
Książka do wypełniania
(4)
Gry paragrafowe
(3)
Informator
(3)
Mapy
(3)
Fantasy
(2)
Książki dla przedszkolaków
(2)
Przewodnik tematyczny
(2)
Wiersze
(2)
Zagadki
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Atlas roślin
(1)
Atlas zwierząt
(1)
Biblia dla dzieci
(1)
Fantastyka
(1)
Gry ekonomiczne
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry komputerowe
(1)
Instrukcja
(1)
Kolędy i pastorałki
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Manga
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Przewodnik turystyczny
(1)
Przysłowia
(1)
Quizy
(1)
Scenariusz
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2335)
Edukacja i pedagogika
(786)
Socjologia i społeczeństwo
(730)
Kultura i sztuka
(563)
Medycyna i zdrowie
(558)
Hobby i czas wolny
(224)
Psychologia
(537)
Biologia
(451)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(365)
Literaturoznawstwo
(358)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(336)
Religia i duchowość
(326)
Podróże i turystyka
(244)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(226)
Etnologia i antropologia kulturowa
(200)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(197)
Rozwój osobisty
(177)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(176)
Kultura fizyczna i sport
(161)
Geografia i nauki o Ziemi
(156)
Kulinaria
(148)
Zarządzanie i marketing
(115)
Fizyka i astronomia
(110)
Inżynieria i technika
(103)
Językoznawstwo
(95)
Filozofia i etyka
(94)
Ochrona środowiska
(91)
Informatyka i technologie informacyjne
(89)
Architektura i budownictwo
(82)
Media i komunikacja społeczna
(71)
Nauka i badania
(69)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(64)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(64)
Styl życia, moda i uroda
(58)
Transport i logistyka
(50)
Rolnictwo i leśnictwo
(46)
Dom i ogród
(43)
Archeologia
(39)
Matematyka
(37)
Chemia
(35)
Praca, kariera, pieniądze
(29)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Architektura
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojsjiwość
(1)
Kultura isztuka
(1)
Kulyura i sztuka
(1)
Matemayka
(1)
Medycyna i Zdrowie
(1)
Muzyka
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść
(1)
Socjologia i społeczeństwoPaństwowe Wydawnictwo NAukowe
(1)
Socjologia i społeczeństwo`
(1)
Varia
(1)
224 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Gęby. - Kraków : Tactic, © 2019. - 1 gra (152 kart twarzy, 48 kart wyboru, 100 kart opisu, 40 znaczników punktów, plansza) : karton, kolor ; w pudełku 10x11x26 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje kolorowe ; 9x25 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Ta legendarna gra towarzyska stawia graczy wobec mnóstwa twarzy i śmiesznych opisów. Kto zatańczyłby na stole? Kto pod ubranie założyłby strój Supermana? Gracz, który najtrafniej dopasuje swoje odpowiedzi do innych, zwycięży! ? W zestawie jest 150 kart twarzy i 50 kart z zabawnymi opisami! ? Prosta rozgrywka, wiele zabawnych sytuacji. ? Słynny koncept, tysiące sprzedanych egzemplarzy. Gra dla 3-8 osób w wieku 12+. [https://tantis.pl/geby-p927493?utm_source=google&utm_medium=css&utm_campaign=TantisCSS2&gclid=Cj0KCQjwh_eFBhDZARIsALHjIKdPYi2YcT7AlW5rNiXBlE0curPVRqRxl62txoUqL1iRQAUXx8hZPL4aAkktEALw_wcB]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : Avada Kedavra : puzzle. - [Gdynia] : Winning Moves, [2018] - Puzzle (1000 elementów) : tektura, kolor ; w pudełku 23x34x4 cm + plakat (rozłożony 49x69 cm, złożony 17x24 cm).
Ułóż obrazek przedstawiający sceny z Harry'ego Pottera. Ten wyjątkowy zestaw puzzli, składający się z 1000 elementów, przedstawia niezwykły kolaż scen z Harry'ego Pottera! Jak szybko jesteś w stanie złożyc je w jeden obraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mapa Polski : puzzle. - Kraków : Cartland, 2022. - 128 puzzli : tektura, kolor ; w pudełku 5x23x33 cm.
(Castorland Puzzle)
Układając Edukacyjną Mapę Polski, dziecko dowie się, jak wygląda Polska i z jakimi krajami graniczy. Pozna najbardziej znane obiekty lub związane z regionem wydarzenia. Na koniec utrwali swoją wiedzę, rozwiązując quiz. Układanka Edukacyjna Mapa Polski – zachęca do pogłębiania swojej wiedzy na temat naszego kraju. Stanowi doskonały materiał dydaktyczny w edukacji wczesnoszkolnej oraz wspaniałą zabawę dla dziecka jak i całej rodziny. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mapa Polski : puzzle edukacyjne. - Rębków : "GŁOWALA", [2016]. - 260 puzzli : tektura, kolor ; w pudełku 6x24x35 cm.
(Puzzle Edukacyjne)
(Nauka i Zabawa)
Doskonała rozrywka dla całej rodziny. Puzzle z mapa polityczną Polski 1 skali 1:10 000 000. Zaznaczono na niej województwa, miasta, wsie oraz dokładną sieć hydrograficzną. Puzzle zostały wykonane z bardzo dużą dbałością zarówno o poziom merytoryczny, jak i zgodnie z nawyższymi standardami technicznymi, przy użyciu wysokiej jakości materiałów. PUZZLE po złożeniu 60X40 cm. [https://www.taniaksiazka.pl/puzzle-260-el-mapa-polski-zachem-p-811464.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Milionerzy : najpopularniejszy teleturniej na świecie. - Nowa edycja. - Warszawa : EVO CE ; copyright 2021. - 1 gra (1 plansza do gry, 4 ramki na karty Pytanie i Odpowiedź, 660 kart Pytanie i Odpowiedź, 20 kart Pytanie do publiczności/Telefon do przyjaciela, 12 żetonów Kół Ratunkowych, 6 pionków, 30 czeków, 7 kart dodatkowych z ciekawostkami) : karton, kolor ; w pudełku 39x32x8 cm. + instrukcja (4 stron, 15x21 cm.)
Nowa, polska edycja gry planszowej oparta na popularnym na całym świecie teleturnieju. Wszystkie pytania pochodzą z programu telewizyjnego TVN. Odpowiedz poprawnie na 12 pytań i zostań milionerem! Wciel się w rolę zawodnika lub prowadzącego „Milionerów” i przeżyj pełne napięcia chwile w gronie przyjaciół. [opis z pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : od zera do milionera : skoki narciarskie. - London : Hasbro Gaming, copyright 2022. - 1 gra (1 plansza, 6 pionków, 28 kart "Tytuł Własności", 16 kart "KIBIC", 16 kart "SKOCZEK", 1 plik banknotów MONOPOLY, 32 małe sosny, 12 dużych sosen, 2 kostki oraz instrukcja.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Jeśli jesteś fanem Monopoly, nie możesz przegapić kolekcjonerskiej edycji gry - Skoki Narciarskie. Wariacja na temat klasycznej gry pozwala przenieść się do świata sportu, podróży i wielkich zwycięstw. Monopoly - Skoki Narciarskie wciąga na wiele godzin i sprawia, że długie, zimowe wieczory mijają w przyjemnej atmosferze. Monopoly - Skoki Narciarskie przenosi graczy do krajów, w których znajdują się najważniejsze skocznie narciarskie, znane z zawodów Pucharu Świata. Gracz może kupować skocznie w miastach takich jak Oberstdorf w Niemczech, Sapporo w Japonii i Planica w Słowenii oraz płacić personalizowanymi banknotami. Zwycięstwo zapewniają małe i duże sosny, które gracz sadzi przy skoczniach, by maksymalizować swoje zyski. Limitowane pionki sprawiają, że gra przynosi jeszcze więcej radości - gracze wybierają dla siebie: narciarza, puchar, niedźwiedzia, narty, kask, a także zimową czapkę. Każda rozgrywka daje rodzinie możliwość wspominania legendarnych momentów polskich skoczków i wielkich zwycięstw na skoczniach. W rozgrywce mogą brać udział dzieci i rodzice. Całość podkreślają limitowane karty Skoczka i Kibica. Monopoly to klasyczna gra planszowa dla całej rodziny. Uczy przedsiębiorczości, zarządzania nieruchomościami i planowania wydatków. W czasie zabawy ukazuje, jak wygląda przepływ pieniędzy i na czym polegają mądre inwestycje w celu pomnażania swoich zysków. [Źródło opisu: www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : od zera do milionera : Warszawa : dwudziestolecie międzywojenne. - London : Winning Moves, cop. 2015. - 1 gra (1 plansza, 28 kart tytułu własności, 16 kart szansy, 16 kart Kasa Społeczna, 32 domy, 12 hoteli, 3 kostki, zestaw banknotów) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 27x40x6 cm + 2 książeczki (8 stron : ilustracje ; 17 cm).
GRA PLANSZOWA. Fascynująca podróż do miasta, które zmieniało się i piękniało w czasie dwudziestu lat po odzyskaniu przez Polskę niepodległości. Gra pozwala przypomnieć urodę ówczesnej Warszawy i ukazać wybitne dzieła polskich architektów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : Polska jest piękna. - Edycja 2. - Gdańsk : Winning Moves Polska, ©2022. - 1 gra (plansza, 8 pionków, 28 kart Tytuł Własności, 16 kart Wakacje, 16 kart Ferie Zimowe, 1 plik banknotów Monopoly, 32 domy, 12 hoteli, 2 kostki) : karton, plastik, metal, kolor) ; w pudełku 40x27x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 16 cm).
Wiek: 8+ ; liczba graczy: 2-6
"Monopoly. Polska jest piękna" to gra przeznaczona dla wszystkich, którzy uwielbiają grać w planszówki. W tej edycji przemieszczasz się samochodem po całej Polsce wraz z rodziną lub paczką przyjaciół. Kupuj najpiękniejsze miejsca, które spotykasz na swojej drodze i pola dostawców usług. Inwestuj w domy i hotele, zbieraj czynsz z posiadanych nieruchomości. Wymieniaj się z innymi graczami. Jest wiele sposobów na zajęcie najlepszych miejsc na planszy. Inwestuj z głową, bądź twardym negocjatorem – zwycięzca jest tylko jeden. Znajdź własną drogę do zdobycia fortuny!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Uczę się Bawiąc)
„Odkrywamy Polskę” to puzzle, które przedstawiają dwie mapy Polski – fizyczną i polityczną. Układanka wspiera dziecko w nauce geografii. Poznaje informacje na temat najważniejszych jezior i rzek oraz zabytków pochodzących z różnych regionów naszego kraju. Talia dodatkowych kart – to wiadomości na temat stolic Europy. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
The original rummikub : standart : brings people together = Oryginalny Rummikub : gra dla całej rodziny. - Szczecin : TM Toys, © 2014. - 1 pudełko (4 stojaki na kostki, 8 podpórek, 106 kostek) : karton, papier, plastik ; 35 x 27 x 5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 24 cm) ; Kompendium zasad (24 strony : ilustracje : 28 cm). .
Niesamowita gra dla wielu osób. "Rummikub" zapewni najlepszą rozrywkę dla całej rodziny. Jest idealna również dla urozmaicenia spotkań towarzyskich. "Rummikub" jest popularną na całym świecie grą towarzyską, znaną także pod takimi nazwami, jak "Rummy" czy "Ruck-Rummy", albo "Remik". Powstała w latach trzydziestych ubiegłego stulecia, a ogromną popularność na całym świecie zyskała w latach siedemdziesiątych. Obecnie, co trzy lata odbywają się krajowe turnieje oraz mistrzostwa świata w "Rummikub", a gra ma rzesze miłośników. "Rummikub" jest interesującą rozrywką dla całej rodziny. Gra przeznaczona jest dla dwóch do czterech osób. Do gry służą 104 kości z liczbami od 1 do 13, w czterech kolorach: czerwonym, żółtym, niebieskim i czarnym, a także dwie kości z symbolami jokerów. Gracze losują po 14 kości, pozostałe zostają w tzw. banku. Każdy z graczy wykłada na stół utworzone przez siebie układy kości: serie bądź grupy. Serię tworzą minimum trzy kolejne kości w jednym kolorze, a grupę stanowią trzy lub cztery kości w różnych barwach, ale z tą samą liczbą. Po wyłożeniu kości na stół istnieje możliwość ingerencji w ich układ, tzw. manipulacja z koniecznością dołożenia przynajmniej jednej nowej kości. Występującymi w grze jokerami można zastąpić dowolną z kości, przy czym należy pamiętać, że jokera można podmienić jedynie na kość posiadaną, a nie leżącą już na stole. Gdy nie ma możliwości dołożenia posiadanej kości do istniejącego układu, należy dobrać kość z banku. Gra kończy się, gdy gracze pozbędą się wszystkich kości bądź bank zostanie opróżniony. Zwycięża ten, kto pierwszy zostanie bez kości. Jeśli lubisz się dobrze bawić, wraz z najbliższymi sięgnijcie po "Rummikub". [https://www.taniaksiazka.pl/gra-rummikub-standard-lemada-p-596370.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polska : quiz. - Warszawa : Kangur, [2020]. - 1 gra (55 kart do gry, 150 pytań, 30 kart dat, 4 karty ruchu, 1 plansza, 4 pionki) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x26x24 cm + instrukcja.
Ciekawa gra planszowa o Polsce - kraju dużym i fascynującym. Kraju wielu znanych i ciekawych ludzi. Czy dobrze znasz Polskę? Gdzie leży Giewont, a gdzie Mazury? Z jakim miastem kojarzą się pierniki, a z jakim molo? Kim był Kopernik, a kim był Chopin? Zabawne pytania i odpowiedzi dostarczą Wam wiele ciekawych informacjo o naszym kraju. Wygra ten, kto pierwszy przejdzie długą planszę, ale pamiętaj, strategia wyboru pól ma znaczenie! [https://gryplanszowe.pl/product-pol-6658-Polska-Quiz-Maxi.html?query_id=6]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polska : quiz : jak było kiedyś. - Warszawa : Kangur, [2017]. - 1 gra (50 kart do gry, 150 pytań, 400 kart odpowiedzi) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 3x18x12 cm + instrukcja.
Czy wiesz, jak było kiedyś? Co to Pewex, Polo Cocta, walkman i kasety magnetofonowe? Zabawne pytania i odpowiedzi, przypomną jak wyglądała codzienność w latach 80-tych i 90-tych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Poznaj Polskę : zabawa i gry edukacyjne. - Chwaszczyno : Alexander, 2021. - 1 gra (12 sztuki puzzli, 40 żetonów, 55 kart pytań, 25 kart strojów, 30 kart dat, 40 herbów, plansza, klepsydra) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 22 cm) ; broszura (32 strony : ilustracje ; 22 cm).
Zestaw gier i zabaw edukacyjnych, których tematem przewodnim jest Polska. Łatwa forma zdobywania i przyswajania wiedzy z zakresu historii, geografii, przyrody i zwyczajów narodowych. Wiedza potrzebna do przeprowadzenia rozgrywki zawarta jest w załączonym do zestawu folderze. Wiadomości o Polsce uzupełniają dwie plansze składane z dwustronnych puzzli, przedstawiające mapy Polski z podziałem na województwa, z zaznaczeniem ich stolic, prezentacją strojów ludowych i przedstawieniem najciekawszych obiektów i miejsc na terenie naszego kraju. Zawartość zestawu „Poznaj Polskę” jest różnorodna i uniwersalna – skierowana zarówno do najmłodszych, jak i do dorosłych. Zestaw zawiera kilka gier – planszówkę, quiz historyczny, grę „Pamięć” oraz „Piotruś”. Teraz poznanie geografii, historii i przyrody Polski to świetna zabawa. Już nigdy nie będziesz zmuszać swojego dziecka do nauki! [https://www.alexander.com.pl/produkty/poznaj-polske/]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scrabble : orginal. - Warszawa : Mattel, copyright 2018. - 1 gra (4 stojaki na płytki, 100 płytek, 1 woreczek na płytki, 1 plansza do gry) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 37x27x5 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 30 cm).
Scrabble to najpopularniejsza na świeci gra słowna, dzięki której tworzysz nowe słowa i budujesz nowe więzi - rodzinne i przyjacielskie. Używaj płytek z literami do tworzenia słów na planszy. Wchodź na pole premiowe, aby powiększyć swój wynik. Ten, kto zbierze najwięcej punktów, wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szalone czoło : kim, czym jestem? - Wan Chai (Hong Kong) : Trends Ltd ; Szczecin : Epee Polska, 2022. - 1 gra (96 kart, 24 żetony, 6 opasek na głowę, 1 klepsydra) : karton, plastic papier ; w pudełku 27x27x5 cm + instrukcja (1 karta ; 21 cm).
Zabawna gra, w której wszyscy wiedzą, co znajduje się na karcie na twojej głowie z wyjątkiem ciebie! Zadawaj pytania, tak aby uzyskać odpowiedź TAK lub NIE i spróbuj odgadnąć kim lub czym jesteś!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Taboo : gra niewypowiedzianych słów!!!. - Warszawa : Hesbro, 2013. - 1 gra (260 kart, podstawka pod karty, 1 klepsydra, 1 piszczałka, notesik na punkty, Kostka Zmieniająca Grę) : papier, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 5x20x27 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 19 cm).+ instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Czas działa przeciwko Tobie. Wiesz, co chcesz powiedzieć, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie słowa. Ale w życiu są rzeczy, które są tabu. Jak sprawić, by Twoja drużyna powiedziała np. "przecinek", jeśli nie wolno Ci użyć słów "interpunkcja", "znak", "przestanek", "zdanie", ani "kropka"? Musisz użyć wyobraźni, sprytu i wiedzy, by wygrać. Jeśli Twoja drużyna odgadnie hasło, zdobywacie punkt. Tabu jest niewymownie zabawną grą! Idealna na spotkania towarzyskie z rodziną i znajomymi. Taboo przypomina kalambury, jednak w odświeżonej formie. Proste zasady pozwalają na wspólną zabawę w każdym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Top Trumps : gra karciana : Harry Potter i Czara Ognia / [tłumaczenie z języka angielskiego].. - Gdańsk : Winning Moves, ©2018. - 1 gra (34 karty) : karton, plastik ; w pudełku 5x14x2cm.
Gra Top Trumps to coś więcej niż karty! To znana od 50 lat na całym świecie rozgrywka, która zaangażuje każdego, bez względu na wiek i zainteresowania. Edycji kart Top Trumps powstały tysiące, od edycji miejskich po sportowe. W Polsce rekordy popularności bije edycja z Reprezentacją Polski w piłce nożnej czy z bohaterami znanych wszystkim kreskówek takich jak Psi Patrol czy My Little Pony. Na każdej karcie znajdziemy nie tylko ulubioną postać czy miejsce, ale również informacje w postaci atrybutów, które doprowadzą nas do zwycięstwa! Talia umieszczona w zgrabnym, plastikowym pudełku może towarzyszyć nam w najdalszej wyprawie i umilić każdą podróż. Top Trumps Harry Potter i Czara Ognia to doskonała gra karciana dla każdego fana Harrego Pottera. Sprawdź, jak dobrze znasz filmowych bohaterów. A może dowiesz się o nich czegoś nowego? W grę może grać dowolna liczba osób, lecz nie mniej niż dwie. Gra Top Trumps Bitwa ma wiele wersji i często jest łączona z popularnymi licencjami. To edycja, której bohaterami są postacie z filmu Harry Potter i Czara Ognia. Harry, Ron i Hermiona zaczynają czwarty rok nauki w Hogwarcie. Odbędzie się tam Turniej Trójmagiczny, w którym zmierzą się reprezentanci trzech szkół magii. Uczestników Turnieju wskazuje tytułowa Czara Ognia, jest wśród nich również Harry Potter. Ty też możesz rozegrać swój turniej, nie czekaj, zobacz, która z postaci odznacza się największym sprytem, odwagą czy mądrością. [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/top-trumps-harry-potter-i-czara-ognia-gra-karciana-109310.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
What Do You Meme? : gra imprezowa dla miłośników memów. - New York : Epee, 2021. - 1 gra (70 kart ze zdjęciami, 360 kart z hasłami, 5 kart do stworzenia własnych haseł) : karton, kolor ; w pudełku 17x12x11 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Uwielbiasz memy? Ta gra jest w sam raz dla Ciebie! Uwaga: przeznaczona dla wieku 17+. Zaufaj nam! Rywalizuj z rodziną i przyjaciółmi, tworząc najzabawniejsze memy. Rozdajcie kartę z obrazkiem. Waszym zadaniem jest dopasować jeden ze swoich podpisów do obrazka tak, by stworzyć najśmieszniejszą kombinację. Zwycięzca każdej rundy jest wybierany przez zmieniającego się sędziego. Wskazówka: Warto wziąć pod uwagę poczucie humoru sędziego. Aż 435 kart w zestawie, dzięki którym każda rozgrywka będzie inna! Fantastyczna zabawa na każdą domówkę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wszystkie dzieci świata. - Warszawa : Tactic Games, © 2021. - 1 gra (1 plansza, 1 paszport do gry, 12 wyjmowanych pieczątek, 100 dwustronnych kart, 40 żetonów podróży, 7 kafelków biletów, 6 pionków postaci, 1 woreczek, 6 plastikowych podstawek, 1 kostka do gry, 6 naklejek) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21x21 cm)
(Uczmy się)
Doskonały sposób na poznanie innych kultur! Choć ludzie na świecie różnią się między sobą, wszyscy są sobie równi. Jest tyle krajów i tradycji, od których można się uczyć! Ta gra to doskonały wstęp do życia pełnego ciekawości i szacunku wobec innych kultur. Poznawanie ludzi i ich kultur rozbudza naturalną ciekawość u dzieci i za każdym razem jest zajmującym zajęciem. [http://www.tactic.net/product.php?Product_number=58226&lang=pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wtedy kiedy? Dodatek nr 4, Niezwykła Polska. - Warszawa : Egmont, 2019. - 1 pudełko (55 dwustronnych karty (110 wydarzeń)) ; 1,5x6x9 cm.
Kolejny dodatek do gry imprezowej Wtedy Kiedy! Dodatek zawiera 110 nowych wydarzeń związanych z Polską, jej historią i niezwykłymi wydarzeniami. Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Aby wygrać, nie trzeba znać dokładnych dat, wystarczy ułożyć je chronologicznie. Kino, sport czy ciekawostki o Polsce? Dołącz dodatkowe karty do podstawowej gry. Jeszcze więcej emocji i zabawy. [https://www.gildia.pl/gry-planszowe/413276-wtedy-kiedy-niezwykla-polska-gra]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej