Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(137)
Forma i typ
E-booki
(259988)
Książki
(87196)
Audiobooki
(20141)
Proza
(15582)
Poezja
(5377)
Gry i zabawki
(137)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2297)
Komiksy i książki obrazkowe
(1651)
Filmy i seriale
(1529)
Publikacje popularnonaukowe
(1396)
Poradniki i przewodniki
(1138)
Publikacje dydaktyczne
(806)
Publikacje naukowe
(766)
Publikacje fachowe
(333)
Muzyka
(251)
Dramat (rodzaj)
(226)
Publikacje religijne
(132)
Albumy i książki artystyczne
(111)
Publikacje informacyjne
(86)
Publikacje promocyjne
(34)
Mapy
(30)
Druki ulotne
(25)
Komiksy i książki obrazkowe
(15)
Czasopisma
(11)
Książka
(6)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(5)
Nuty
(4)
Rękopisy
(3)
Obiekty trójwymiarowe
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Muzyka angielska
(1)
Poradnik
(1)
Poraniki i przewodniki
(1)
Poza
(1)
Programy radiowe i telewizyjne
(1)
Publikacie dydaktyczne
(1)
Publikacje brajlowskie
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(100)
wypożyczone
(19)
dostępne
(17)
nieokreślona
(1)
Placówka
Oddział dla Dzieci
(32)
Filia nr 2
(1)
Czytelnia Oddziału dla Dzieci
(4)
Gralnia
(100)
Autor
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(4)
Delval Julien (1972- )
(4)
Nigelli Benedetta
(4)
Nowak Jan (1963- )
(4)
Daujean Cyrille
(3)
Grześkowiak Patrycja
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Kożyczkowska Magda
(3)
Matz Agnieszka
(3)
Minor Marcin
(3)
Miłuński Filip
(3)
Moon Alan R. (1951- )
(3)
Supeł Barbara
(3)
Wojtkowiak-Skóra Patrycja
(3)
Zdybel Jacek (1963- )
(3)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Choux Nathalie (1967- )
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Demaegd Arnaud (1974- )
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Eberle Bill
(2)
Kecir-Lepetit Emmanuelle (1973- )
(2)
Kittredge Jack
(2)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(2)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Olotka Greg
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Strzelecki Adam (grafik)
(2)
Szpunar Ola
(2)
Żabicka Monika
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andrews Daryl
(1)
Andruszkiewicz Jaro
(1)
André Marc
(1)
André Mark (1964- )
(1)
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(1)
Astley Neville
(1)
Atkinson Michael
(1)
Avery Jeremy
(1)
Baker Mark (1959- )
(1)
Bakera Grzegorz
(1)
Baracchi Tiziano
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Baranowski Marek (geograf)
(1)
Bauman Sabina
(1)
Bernacki Krzysztof "Krzyś"
(1)
Biba Dariia
(1)
Biernacka Zofia
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bodin Dominique (1958- )
(1)
Bolek Joanna (pedagog)
(1)
Bonifacio Fabrizio
(1)
Borek Natalia
(1)
Bortkiewicz Mikołaj
(1)
Bourgeois Paulette (1951- )
(1)
Brand Inka (1977- )
(1)
Brand Markus (1975- )
(1)
Brisigotti John-Paul
(1)
Bukowski Adam
(1)
Burgess Matthew
(1)
Cairos Joshua
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Caumont Cédric
(1)
Cegieła Katarzyna
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Chiu Pa Ming (1977- )
(1)
Chmielewski Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Chojnowski Ryszard
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Cioch Katarzyna
(1)
Clark Brenda
(1)
Clerc Lucille
(1)
Cortina Gabriel (1973- )
(1)
Cotterau Jacques
(1)
Crosa Riccardo (1967- )
(1)
Czapczyk Paweł
(1)
Czoik-Nowicka Monika
(1)
Davies Casey
(1)
Devine Danny
(1)
Dewan Ted (1961- )
(1)
Dion Franck (1970- )
(1)
Ducos Guillaume
(1)
Dulin Sergey
(1)
Elliott Mike
(1)
Enrico Massimo
(1)
Fanchi Tony
(1)
Ferlito Chiara
(1)
Finn Steve
(1)
Finn Steve (1967- )
(1)
Fiore Christian
(1)
Folkman Sławomir
(1)
Forbes Maxwell
(1)
Fornal Przemysław
(1)
French Nate
(1)
Gandzel Mariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(86)
2010 - 2019
(50)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(122)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(134)
Francja
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Ukraina
(1)
Język
polski
(136)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(86)
Młodzież
(63)
9-13 lat
(61)
14-17 lat
(53)
6-8 lat
(43)
0-5 lat
(38)
Dorośli
(34)
18+
(8)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Gra polska
(10)
Literatura polska
(6)
Literatura francuska
(5)
Gra amerykańska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Harry Potter (postać fikcyjna)
(7)
Tajemnica
(7)
Czarodzieje
(5)
Przedmioty magiczne
(5)
Barwy
(4)
Kolejnictwo
(4)
Zwierzęta
(4)
Bing (postać fikcyjna)
(3)
Gospodarstwo rolne
(3)
Podróże
(3)
Zabawa
(3)
Detektywi amatorzy
(2)
Dinozaury
(2)
Ekologia
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry kierownicze
(2)
Martin, George R. R. (1948- )
(2)
Miasta
(2)
Osobowość
(2)
Podróżnictwo
(2)
Pojazdy
(2)
Przedmioty użytku codziennego
(2)
Renesans
(2)
Trening umysłu
(2)
Usypianie dzieci
(2)
Wyobraźnia
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Azulejos
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Bitwa pod Grunwaldem (1410)
(1)
Blaszany Drwal (postać fikcyjna)
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Charakter
(1)
Chmielewski, Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Ciasta
(1)
Ciekawość (postawa)
(1)
Ciągnik rolniczy
(1)
Coaching
(1)
Czarnoksiężnicy
(1)
Czynności
(1)
Diuna (świat fikcyjny)
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dorotka (postać fikcyjna)
(1)
Drukarstwo
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Figury geometryczne
(1)
Franklin (postać fikcyjna)
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Gry planszowe
(1)
Grzybobranie
(1)
Grzyby
(1)
Hakerzy
(1)
Handel
(1)
Hermiona Granger (postać fikcyjna)
(1)
Historia powszechna
(1)
Ja (psychologia)
(1)
Język hiszpański
(1)
Kalambury
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Kampania wrześniowa (1939)
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Koty
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Kreatywność
(1)
Kuce
(1)
Kupcy
(1)
Labirynt
(1)
Las
(1)
Leonardo da Vinci (1452-1519)
(1)
Logika
(1)
Magnateria
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Maszyny
(1)
Matejko, Jan (1838-1893)
(1)
Memy internetowe
(1)
Minecraft
(1)
Mistyfikacja literacka
(1)
Mitologia grecka
(1)
Miś Paddington (postać fikcyjna)
(1)
Motoryka mała
(1)
Musierowicz, Małgorzata (1945- )
(1)
My Little Pony (postacie fikcyjne)
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka liczenia
(1)
Noc
(1)
Odbudowa (urbanistyka)
(1)
Pamięć
(1)
Piłka nożna
(1)
Pociągi
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Potwory
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Pożar
(1)
Roblox (gra komputerowa)
(1)
Ron Weasley (postać fikcyjna)
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Rośliny ozdobne
(1)
Temat: dzieło
Game of thrones (serial filmowy)
(2)
Bitwa pod Grunwaldem
(1)
Game of thrones
(1)
Jeżycjada
(1)
Song of ice and fire
(1)
Temat: czas
1901-2000
(7)
1501-1600
(4)
1601-1700
(3)
2001-
(3)
1101-1200
(2)
1201-1300
(2)
1401-1500
(2)
1701-1800
(2)
1939-1945
(2)
1001-1100
(1)
1301-1400
(1)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1918-1939
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Europa
(3)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Broad Peak (góra)
(1)
Chiny
(1)
Florencja (Włochy)
(1)
K2 (góra)
(1)
Kansas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Lhotse (góra)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Oz (kraina fikcyjna)
(1)
Portugalia
(1)
Sandomierz (woj. świętokrzyskie)
(1)
Serengeti
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(76)
Gry i zabawy umysłowe
(55)
Gry w karty
(22)
Broszura
(14)
Gry edukacyjne
(12)
Gry i zabawy
(12)
Książka zabawka
(11)
Książka-zabawka
(9)
Gry strategiczne
(8)
Gry i zabawy dziecięce
(6)
Układanki
(6)
Ćwiczenia i zadania
(6)
Gry i zabawki
(5)
Książki dla małych dzieci
(5)
Gry paragrafowe
(4)
Książka do wypełniania
(4)
Mapy
(3)
Opowiadania i nowele
(3)
Publikacje dla dzieci
(3)
Wiersze
(3)
Fantasy
(2)
Gry i zabawy literackie
(2)
Powieść przygodowa
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Gry ekonomiczne
(1)
Karty do gry
(1)
Karty metaforyczne
(1)
Krzyżówki (gry)
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Quizy
(1)
Ruchome obrazki
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(94)
Edukacja i pedagogika
(38)
Kultura i sztuka
(35)
Historia
(14)
Architektura i budownictwo
(4)
Geografia i nauki o Ziemi
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Psychologia
(3)
Biologia
(2)
Językoznawstwo
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Archeologia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
137 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Milionerzy : najpopularniejszy teleturniej na świecie. - Nowa edycja. - Warszawa : EVO CE ; copyright 2021. - 1 gra (1 plansza do gry, 4 ramki na karty Pytanie i Odpowiedź, 660 kart Pytanie i Odpowiedź, 20 kart Pytanie do publiczności/Telefon do przyjaciela, 12 żetonów Kół Ratunkowych, 6 pionków, 30 czeków, 7 kart dodatkowych z ciekawostkami) : karton, kolor ; w pudełku 39x32x8 cm. + instrukcja (4 stron, 15x21 cm.)
Nowa, polska edycja gry planszowej oparta na popularnym na całym świecie teleturnieju. Wszystkie pytania pochodzą z programu telewizyjnego TVN. Odpowiedz poprawnie na 12 pytań i zostań milionerem! Wciel się w rolę zawodnika lub prowadzącego „Milionerów” i przeżyj pełne napięcia chwile w gronie przyjaciół. [opis z pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : od zera do milionera : skoki narciarskie. - London : Hasbro Gaming, copyright 2022. - 1 gra (1 plansza, 6 pionków, 28 kart "Tytuł Własności", 16 kart "KIBIC", 16 kart "SKOCZEK", 1 plik banknotów MONOPOLY, 32 małe sosny, 12 dużych sosen, 2 kostki oraz instrukcja.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Jeśli jesteś fanem Monopoly, nie możesz przegapić kolekcjonerskiej edycji gry - Skoki Narciarskie. Wariacja na temat klasycznej gry pozwala przenieść się do świata sportu, podróży i wielkich zwycięstw. Monopoly - Skoki Narciarskie wciąga na wiele godzin i sprawia, że długie, zimowe wieczory mijają w przyjemnej atmosferze. Monopoly - Skoki Narciarskie przenosi graczy do krajów, w których znajdują się najważniejsze skocznie narciarskie, znane z zawodów Pucharu Świata. Gracz może kupować skocznie w miastach takich jak Oberstdorf w Niemczech, Sapporo w Japonii i Planica w Słowenii oraz płacić personalizowanymi banknotami. Zwycięstwo zapewniają małe i duże sosny, które gracz sadzi przy skoczniach, by maksymalizować swoje zyski. Limitowane pionki sprawiają, że gra przynosi jeszcze więcej radości - gracze wybierają dla siebie: narciarza, puchar, niedźwiedzia, narty, kask, a także zimową czapkę. Każda rozgrywka daje rodzinie możliwość wspominania legendarnych momentów polskich skoczków i wielkich zwycięstw na skoczniach. W rozgrywce mogą brać udział dzieci i rodzice. Całość podkreślają limitowane karty Skoczka i Kibica. Monopoly to klasyczna gra planszowa dla całej rodziny. Uczy przedsiębiorczości, zarządzania nieruchomościami i planowania wydatków. W czasie zabawy ukazuje, jak wygląda przepływ pieniędzy i na czym polegają mądre inwestycje w celu pomnażania swoich zysków. [Źródło opisu: www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : od zera do milionera : Warszawa : dwudziestolecie międzywojenne. - London : Winning Moves, cop. 2015. - 1 gra (1 plansza, 28 kart tytułu własności, 16 kart szansy, 16 kart Kasa Społeczna, 32 domy, 12 hoteli, 3 kostki, zestaw banknotów) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 27x40x6 cm + 2 książeczki (8 stron : ilustracje ; 17 cm).
GRA PLANSZOWA. Fascynująca podróż do miasta, które zmieniało się i piękniało w czasie dwudziestu lat po odzyskaniu przez Polskę niepodległości. Gra pozwala przypomnieć urodę ówczesnej Warszawy i ukazać wybitne dzieła polskich architektów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : Polska jest piękna. - Edycja 2. - Gdańsk : Winning Moves Polska, ©2022. - 1 gra (plansza, 8 pionków, 28 kart Tytuł Własności, 16 kart Wakacje, 16 kart Ferie Zimowe, 1 plik banknotów Monopoly, 32 domy, 12 hoteli, 2 kostki) : karton, plastik, metal, kolor) ; w pudełku 40x27x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 16 cm).
Wiek: 8+ ; liczba graczy: 2-6
"Monopoly. Polska jest piękna" to gra przeznaczona dla wszystkich, którzy uwielbiają grać w planszówki. W tej edycji przemieszczasz się samochodem po całej Polsce wraz z rodziną lub paczką przyjaciół. Kupuj najpiękniejsze miejsca, które spotykasz na swojej drodze i pola dostawców usług. Inwestuj w domy i hotele, zbieraj czynsz z posiadanych nieruchomości. Wymieniaj się z innymi graczami. Jest wiele sposobów na zajęcie najlepszych miejsc na planszy. Inwestuj z głową, bądź twardym negocjatorem – zwycięzca jest tylko jeden. Znajdź własną drogę do zdobycia fortuny!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
My Little Pony na tropie : szukaj i znajdź. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Harperkids, 2022. - [24] strony : ilustracje ; 29 cm.
(My Little Pony)
Oto książka, którą młody czytelnik może przeglądać bez końca, wyszukując na niezbyt skomplikowanych ilustracjach elementy wskazane w poleceniach. To doskonała zabawa, dzięki której dziecko ćwiczy spostrzegawczość, umiejętność liczenia czy znajomość kolorów i kształtów. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Uczę się Bawiąc)
„Odkrywamy Polskę” to puzzle, które przedstawiają dwie mapy Polski – fizyczną i polityczną. Układanka wspiera dziecko w nauce geografii. Poznaje informacje na temat najważniejszych jezior i rzek oraz zabytków pochodzących z różnych regionów naszego kraju. Talia dodatkowych kart – to wiadomości na temat stolic Europy. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
The original rummikub : standart : brings people together = Oryginalny Rummikub : gra dla całej rodziny. - Szczecin : TM Toys, © 2014. - 1 pudełko (4 stojaki na kostki, 8 podpórek, 106 kostek) : karton, papier, plastik ; 35 x 27 x 5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 24 cm) ; Kompendium zasad (24 strony : ilustracje : 28 cm). .
Niesamowita gra dla wielu osób. "Rummikub" zapewni najlepszą rozrywkę dla całej rodziny. Jest idealna również dla urozmaicenia spotkań towarzyskich. "Rummikub" jest popularną na całym świecie grą towarzyską, znaną także pod takimi nazwami, jak "Rummy" czy "Ruck-Rummy", albo "Remik". Powstała w latach trzydziestych ubiegłego stulecia, a ogromną popularność na całym świecie zyskała w latach siedemdziesiątych. Obecnie, co trzy lata odbywają się krajowe turnieje oraz mistrzostwa świata w "Rummikub", a gra ma rzesze miłośników. "Rummikub" jest interesującą rozrywką dla całej rodziny. Gra przeznaczona jest dla dwóch do czterech osób. Do gry służą 104 kości z liczbami od 1 do 13, w czterech kolorach: czerwonym, żółtym, niebieskim i czarnym, a także dwie kości z symbolami jokerów. Gracze losują po 14 kości, pozostałe zostają w tzw. banku. Każdy z graczy wykłada na stół utworzone przez siebie układy kości: serie bądź grupy. Serię tworzą minimum trzy kolejne kości w jednym kolorze, a grupę stanowią trzy lub cztery kości w różnych barwach, ale z tą samą liczbą. Po wyłożeniu kości na stół istnieje możliwość ingerencji w ich układ, tzw. manipulacja z koniecznością dołożenia przynajmniej jednej nowej kości. Występującymi w grze jokerami można zastąpić dowolną z kości, przy czym należy pamiętać, że jokera można podmienić jedynie na kość posiadaną, a nie leżącą już na stole. Gdy nie ma możliwości dołożenia posiadanej kości do istniejącego układu, należy dobrać kość z banku. Gra kończy się, gdy gracze pozbędą się wszystkich kości bądź bank zostanie opróżniony. Zwycięża ten, kto pierwszy zostanie bez kości. Jeśli lubisz się dobrze bawić, wraz z najbliższymi sięgnijcie po "Rummikub". [https://www.taniaksiazka.pl/gra-rummikub-standard-lemada-p-596370.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polak Mały : gra edukacyjna. - Wydanie II. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, 2016. - 1 gra (24 karty białe, 24 karty czerwone) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 25x37x4 cm + instrukcja (30 stron : ilustracje ; 10x17 cm).
Gra edukacyjna „Polak Mały” za pomocą puzzli - które można również wykorzystać do zabawy w memory - zapoznaje z polskimi symbolami narodowymi: flagą, herbem i słowami hymnu. W załączonej broszurze zamieszczono instrukcje gier dla dzieci w różnym wieku, od 4 do 8 lat. Elementy gry 24 karty białe (z tekstem hymnu na białym tle i z fragmentami herbu polskiego na rewersie) 24 karty czerwone (z tekstem hymnu na czerwonym tle i z fragmentami herbu polskiego na rewersie) Instrukcja Premiera 11 listopada 2014 Gra powstała w ramach projektu „Historia w kolorach” „Historia w kolorach” to projekt edukacyjny IPN skierowany do najmłodszych odbiorców historii najnowszej. Jego głównym celem jest zainteresowanie dzieci i młodzieży dziejami Polski i Polaków oraz przybliżenie, w atrakcyjnej i przystępnej formie, polskich symboli narodowych - godła, flagi i hymnu. W ramach projektu powstał m.in. krótki film animowany „Polskie symbole narodowe”, trójwymiarowa książeczka i kolorowanki, które można wykorzystać na zajęciach z dziećmi w przedszkolach lub szkołach podstawowych. Jako materiały uzupełniające proponujemy także gry internetowe, nawiązujące do postaci i obrazów pojawiających się w filmie, oraz klasyczne puzzle. Wszystkie materiały edukacyjne powstałe w ramach projektu „Historia w kolorach” można bezpłatnie wykorzystywać podczas samodzielnych zajęć z dziećmi. Istnieje również możliwość przeprowadzenia takich zajęć przez pracowników IPN. Zabawki/gry „Polak Mały. Gra edukacyjna” - oprawa pudełko - Producent: Instytut Pamięci Narodowej, IPN. Cena 15.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia. [ksiegarniaipn.pl/zabawka/polak-maly-gra-edukacyjna-praca-zbiorowa,306836].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polska : quiz. - Warszawa : Kangur, [2020]. - 1 gra (55 kart do gry, 150 pytań, 30 kart dat, 4 karty ruchu, 1 plansza, 4 pionki) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x26x24 cm + instrukcja.
Ciekawa gra planszowa o Polsce - kraju dużym i fascynującym. Kraju wielu znanych i ciekawych ludzi. Czy dobrze znasz Polskę? Gdzie leży Giewont, a gdzie Mazury? Z jakim miastem kojarzą się pierniki, a z jakim molo? Kim był Kopernik, a kim był Chopin? Zabawne pytania i odpowiedzi dostarczą Wam wiele ciekawych informacjo o naszym kraju. Wygra ten, kto pierwszy przejdzie długą planszę, ale pamiętaj, strategia wyboru pól ma znaczenie! [https://gryplanszowe.pl/product-pol-6658-Polska-Quiz-Maxi.html?query_id=6]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polska : quiz : jak było kiedyś. - Warszawa : Kangur, [2017]. - 1 gra (50 kart do gry, 150 pytań, 400 kart odpowiedzi) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 3x18x12 cm + instrukcja.
Czy wiesz, jak było kiedyś? Co to Pewex, Polo Cocta, walkman i kasety magnetofonowe? Zabawne pytania i odpowiedzi, przypomną jak wyglądała codzienność w latach 80-tych i 90-tych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Poznaj Polskę : zabawa i gry edukacyjne. - Chwaszczyno : Alexander, 2021. - 1 gra (12 sztuki puzzli, 40 żetonów, 55 kart pytań, 25 kart strojów, 30 kart dat, 40 herbów, plansza, klepsydra) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 22 cm) ; broszura (32 strony : ilustracje ; 22 cm).
Zestaw gier i zabaw edukacyjnych, których tematem przewodnim jest Polska. Łatwa forma zdobywania i przyswajania wiedzy z zakresu historii, geografii, przyrody i zwyczajów narodowych. Wiedza potrzebna do przeprowadzenia rozgrywki zawarta jest w załączonym do zestawu folderze. Wiadomości o Polsce uzupełniają dwie plansze składane z dwustronnych puzzli, przedstawiające mapy Polski z podziałem na województwa, z zaznaczeniem ich stolic, prezentacją strojów ludowych i przedstawieniem najciekawszych obiektów i miejsc na terenie naszego kraju. Zawartość zestawu „Poznaj Polskę” jest różnorodna i uniwersalna – skierowana zarówno do najmłodszych, jak i do dorosłych. Zestaw zawiera kilka gier – planszówkę, quiz historyczny, grę „Pamięć” oraz „Piotruś”. Teraz poznanie geografii, historii i przyrody Polski to świetna zabawa. Już nigdy nie będziesz zmuszać swojego dziecka do nauki! [https://www.alexander.com.pl/produkty/poznaj-polske/]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Poznaję czynności. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Harperkids, 2022. - [12] stron : ilustracje ; 12x12cm.
(Bing)
(Poznaję z Bingiem. Moja Pierwsza Biblioteczka)
4 przesympatyczne kartonowe książeczki w pięknym etui to świetny pomysł na prezent dla kilkulatka. Każda książeczka jest związana z innym tematem. Dzięki tytułowi poświęconemu czynnościom mały czytelnik ma szansę poznać nazwy podstawowych czynności, które wykonują bohaterowie jego ulubionego serialu; tytuły poświęcone kształtom i kolorom to zaproszenie do poznawania podstawowych geometrycznych form i barw obecnych w znanym maluchowi świecie, a książeczka „Poznaję cyfry” pomoże zrobić pierwszy krok w kierunku nauki liczenia. Każdy tytuł zachęca dziecko do odkrywania świata i stanowi dobry punkt wyjścia do zabawy w naukę kolejnych pojęć. Dzięki niewielkim rozmiarom książeczek kilkulatek może je z dumą "czytać" samodzielnie, oglądać bez końca i zabrać ze sobą na spacer, w podróż albo do łóżeczka! Kartonowe, gładkie strony nie brudzą się łatwo, są wytrzymałe i odporne na najróżniejsze dziecięce pomysły! Dzięki zaokrąglonym rogom książki są bezpieczne nawet dla bardzo małych odbiorców. W serii dostępne są również inne tytuły z Bingiem i jego przyjaciółmi. [www.znak.com.pl/ksiazka/bing-poznaje-z-bingiem-moja-pierwsza-biblioteczka-null-null-242554].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N (1 egz.)
(dostępność ok. 25.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Scrabble : orginal. - Warszawa : Mattel, copyright 2018. - 1 gra (4 stojaki na płytki, 100 płytek, 1 woreczek na płytki, 1 plansza do gry) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 37x27x5 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 30 cm).
Scrabble to najpopularniejsza na świeci gra słowna, dzięki której tworzysz nowe słowa i budujesz nowe więzi - rodzinne i przyjacielskie. Używaj płytek z literami do tworzenia słów na planszy. Wchodź na pole premiowe, aby powiększyć swój wynik. Ten, kto zbierze najwięcej punktów, wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Smerfy na tropie : szukaj i znajdź. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Harperkids, 2022. - [24] strony : ilustracje ; 29 cm.
(Smerfy)
Wyjątkowo wytrzymała, kartonowa książka w dużym formacie w sam raz dla maluchów, które uwielbiają towarzystwo wesołych smerfów i zabawę w poszukiwania. W książce znajdują się kolorowe ilustracje z najnowszego serialu telewizyjnego z przygodami dziecięcych ulubieńców. To doskonała zabawa, dzięki której dziecko ćwiczy spostrzegawczość, umiejętność liczenia na podstawowym poziomie czy znajomość kolorów i kształtów. Ilustracje zostały opracowane tak, by kilkulatek z łatwością poradził sobie z odnajdywaniem na nich wskazanych elementów, a polecenia w książce to doskonały początek wspólnej zabawy z maluchem. Sztywne, kartonowe strony są odporne na zabrudzenia i próby wyginania. Dzięki temu książkę można oglądać bez końca, wyszukując na niezbyt skomplikowanych ilustracjach zabawne szczegóły i elementy wskazane w krótkich tekstach opisujących życie w wiosce smerfów. [www.znak.com.pl/ksiazka/smerfy-na-tropie-szukaj-i-znajdz-nowe-przygody--228549].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N (1 egz.)
(dostępność ok. 24.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Szalone czoło : kim, czym jestem? - Wan Chai (Hong Kong) : Trends Ltd ; Szczecin : Epee Polska, 2022. - 1 gra (96 kart, 24 żetony, 6 opasek na głowę, 1 klepsydra) : karton, plastic papier ; w pudełku 27x27x5 cm + instrukcja (1 karta ; 21 cm).
Zabawna gra, w której wszyscy wiedzą, co znajduje się na karcie na twojej głowie z wyjątkiem ciebie! Zadawaj pytania, tak aby uzyskać odpowiedź TAK lub NIE i spróbuj odgadnąć kim lub czym jesteś!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Taboo : gra niewypowiedzianych słów!!!. - Warszawa : Hesbro, 2013. - 1 gra (260 kart, podstawka pod karty, 1 klepsydra, 1 piszczałka, notesik na punkty, Kostka Zmieniająca Grę) : papier, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 5x20x27 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 19 cm).+ instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Czas działa przeciwko Tobie. Wiesz, co chcesz powiedzieć, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie słowa. Ale w życiu są rzeczy, które są tabu. Jak sprawić, by Twoja drużyna powiedziała np. "przecinek", jeśli nie wolno Ci użyć słów "interpunkcja", "znak", "przestanek", "zdanie", ani "kropka"? Musisz użyć wyobraźni, sprytu i wiedzy, by wygrać. Jeśli Twoja drużyna odgadnie hasło, zdobywacie punkt. Tabu jest niewymownie zabawną grą! Idealna na spotkania towarzyskie z rodziną i znajomymi. Taboo przypomina kalambury, jednak w odświeżonej formie. Proste zasady pozwalają na wspólną zabawę w każdym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Top Trumps : gra karciana : Harry Potter i Czara Ognia / [tłumaczenie z języka angielskiego].. - Gdańsk : Winning Moves, ©2018. - 1 gra (34 karty) : karton, plastik ; w pudełku 5x14x2cm.
Gra Top Trumps to coś więcej niż karty! To znana od 50 lat na całym świecie rozgrywka, która zaangażuje każdego, bez względu na wiek i zainteresowania. Edycji kart Top Trumps powstały tysiące, od edycji miejskich po sportowe. W Polsce rekordy popularności bije edycja z Reprezentacją Polski w piłce nożnej czy z bohaterami znanych wszystkim kreskówek takich jak Psi Patrol czy My Little Pony. Na każdej karcie znajdziemy nie tylko ulubioną postać czy miejsce, ale również informacje w postaci atrybutów, które doprowadzą nas do zwycięstwa! Talia umieszczona w zgrabnym, plastikowym pudełku może towarzyszyć nam w najdalszej wyprawie i umilić każdą podróż. Top Trumps Harry Potter i Czara Ognia to doskonała gra karciana dla każdego fana Harrego Pottera. Sprawdź, jak dobrze znasz filmowych bohaterów. A może dowiesz się o nich czegoś nowego? W grę może grać dowolna liczba osób, lecz nie mniej niż dwie. Gra Top Trumps Bitwa ma wiele wersji i często jest łączona z popularnymi licencjami. To edycja, której bohaterami są postacie z filmu Harry Potter i Czara Ognia. Harry, Ron i Hermiona zaczynają czwarty rok nauki w Hogwarcie. Odbędzie się tam Turniej Trójmagiczny, w którym zmierzą się reprezentanci trzech szkół magii. Uczestników Turnieju wskazuje tytułowa Czara Ognia, jest wśród nich również Harry Potter. Ty też możesz rozegrać swój turniej, nie czekaj, zobacz, która z postaci odznacza się największym sprytem, odwagą czy mądrością. [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/top-trumps-harry-potter-i-czara-ognia-gra-karciana-109310.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
What Do You Meme? : gra imprezowa dla miłośników memów. - New York : Epee, 2021. - 1 gra (70 kart ze zdjęciami, 360 kart z hasłami, 5 kart do stworzenia własnych haseł) : karton, kolor ; w pudełku 17x12x11 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Uwielbiasz memy? Ta gra jest w sam raz dla Ciebie! Uwaga: przeznaczona dla wieku 17+. Zaufaj nam! Rywalizuj z rodziną i przyjaciółmi, tworząc najzabawniejsze memy. Rozdajcie kartę z obrazkiem. Waszym zadaniem jest dopasować jeden ze swoich podpisów do obrazka tak, by stworzyć najśmieszniejszą kombinację. Zwycięzca każdej rundy jest wybierany przez zmieniającego się sędziego. Wskazówka: Warto wziąć pod uwagę poczucie humoru sędziego. Aż 435 kart w zestawie, dzięki którym każda rozgrywka będzie inna! Fantastyczna zabawa na każdą domówkę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wszystkie dzieci świata. - Warszawa : Tactic Games, © 2021. - 1 gra (1 plansza, 1 paszport do gry, 12 wyjmowanych pieczątek, 100 dwustronnych kart, 40 żetonów podróży, 7 kafelków biletów, 6 pionków postaci, 1 woreczek, 6 plastikowych podstawek, 1 kostka do gry, 6 naklejek) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21x21 cm)
(Uczmy się)
Doskonały sposób na poznanie innych kultur! Choć ludzie na świecie różnią się między sobą, wszyscy są sobie równi. Jest tyle krajów i tradycji, od których można się uczyć! Ta gra to doskonały wstęp do życia pełnego ciekawości i szacunku wobec innych kultur. Poznawanie ludzi i ich kultur rozbudza naturalną ciekawość u dzieci i za każdym razem jest zajmującym zajęciem. [http://www.tactic.net/product.php?Product_number=58226&lang=pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wtedy kiedy? Dodatek nr 4, Niezwykła Polska. - Warszawa : Egmont, 2019. - 1 pudełko (55 dwustronnych karty (110 wydarzeń)) ; 1,5x6x9 cm.
Kolejny dodatek do gry imprezowej Wtedy Kiedy! Dodatek zawiera 110 nowych wydarzeń związanych z Polską, jej historią i niezwykłymi wydarzeniami. Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Aby wygrać, nie trzeba znać dokładnych dat, wystarczy ułożyć je chronologicznie. Kino, sport czy ciekawostki o Polsce? Dołącz dodatkowe karty do podstawowej gry. Jeszcze więcej emocji i zabawy. [https://www.gildia.pl/gry-planszowe/413276-wtedy-kiedy-niezwykla-polska-gra]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej