Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(94)
Forma i typ
Gry i zabawki
(55)
Książki
(44)
Komiksy i książki obrazkowe
(17)
Proza
(10)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Poezja
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(52)
dostępne
(28)
wypożyczone
(18)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Oddział dla Dzieci
(39)
Czytelnia
(1)
Filia nr 2
(3)
Czytelnia Oddziału dla Dzieci
(3)
Gralnia
(50)
Czytelnia Filii nr 2
(1)
Autor
Kamigaki Hiro
(4)
Maruyama Chihiro
(4)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(3)
Delval Julien (1972- )
(3)
Escandell Victor (1971- )
(3)
Jaszecka Karolina
(3)
Kożyczkowska Magda
(3)
Wajs Joanna (1979- )
(3)
Adamkiewicz Sebastian
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Gołdanowska Magdalena
(2)
Górska Karolina (pisarka)
(2)
Górski Wojtek (1958- )
(2)
James Sian (1991- )
(2)
Kajdana Sylwia
(2)
Kamigaki Hiro. Detektyw Pierre w labiryncie
(2)
Konik Magda
(2)
Ladatko Ekaterina
(2)
Marczewska Magdalena
(2)
Mechło Paulina
(2)
Miłuński Filip
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
Romanova Daria
(2)
Sabaté Víctor‪ (1976- )
(2)
Wollny Zuza
(2)
Woolf Alex
(2)
Woolf Alex. Escape room
(2)
Andruszkiewicz Jaro
(1)
André Mark (1964- )
(1)
Arenius Päivi
(1)
Astley Neville
(1)
Babińska Magdalena
(1)
Baker Mark (1959- )
(1)
Bakera Grzegorz
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bernacki Krzysztof "Krzyś"
(1)
Biernacka Zofia
(1)
Blake Beccy
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bolek Joanna (pedagog)
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Caumont Cédric
(1)
Cerasoli Anna
(1)
Chotomska Ewa (1951- )
(1)
Clerc Lucille
(1)
Corke Estelle
(1)
Czapczyk Paweł
(1)
Czoik-Nowicka Monika
(1)
Drews Judith (1973- )
(1)
Elliott Mike
(1)
Finn Steve
(1)
Fiske Anna (1964- )
(1)
Forbes Maxwell
(1)
French Nate
(1)
Gallo Ana
(1)
Gawlas Kalina
(1)
Gebert Konstanty (1953- )
(1)
Girasole Alessia
(1)
Gorba Ol'ga (1992- )
(1)
Gosik Andrzej (1961- )
(1)
Gołębiowski Patryk
(1)
Grobelna Aleksandra (filologia norweska)
(1)
Gumienny Waldek
(1)
Gunho Kim
(1)
Górski Wojciech (1971- )
(1)
Handford Martin (1956- )
(1)
Hartman Bob (1955- )
(1)
Hurley Michael
(1)
Hyland Angus
(1)
Innes Andrew
(1)
Jagoda Marianna (1969- )
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kamigaki Hiro (1966- ). Detektyw Pierre w labiryncie
(1)
Kamigaki Hiro. P'êr ì mìsto labìrintìv
(1)
Kang Sophia
(1)
Kania Piotr (ilustrator)
(1)
Karpińska Magdalena (1984- )
(1)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(1)
Kaźmierak Anna
(1)
Kim Minho
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Lang Eric M. (1972- )
(1)
Lewandowska Kinga
(1)
Liszka-Drążkiewicz Agnieszka
(1)
Litzsinger Lucas
(1)
Majkowski Tomasz
(1)
Mariani Federico (1974- )
(1)
Matejko Jan (1838-1893)
(1)
Mathers Edward Powys (1892-1939)
(1)
Mathy Vincent
(1)
Matłosz Michał
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Małecki Łukasz
(1)
Menzel Michael
(1)
Miszta-Mars Aleksandra
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(61)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(83)
1901-2000
(3)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(91)
Ukraina
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(92)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(61)
9-13 lat
(43)
6-8 lat
(39)
Młodzież
(32)
14-17 lat
(26)
0-5 lat
(24)
Dorośli
(22)
18+
(6)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Gra polska
(9)
Literatura angielska
(7)
Literatura polska
(7)
Gra amerykańska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura japońska
(1)
Temat
Tajemnica
(7)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(6)
Śledztwo i dochodzenie
(6)
Czarodzieje
(5)
Labirynt
(5)
Przedmioty magiczne
(5)
Prywatni detektywi
(4)
Kolejnictwo
(3)
Logika
(3)
Morza
(3)
Nauka liczenia
(3)
Pamięć
(3)
Samochody
(3)
Zabawa
(3)
Zwierzęta
(3)
Barwy
(2)
Gry kierownicze
(2)
Kreatywność
(2)
Liczby
(2)
Martin, George R. R. (1948- )
(2)
Matematyka
(2)
Miasta
(2)
Podróże
(2)
Podróże w czasie
(2)
Trening pamięci
(2)
Trening umysłu
(2)
Boże Narodzenie
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Dinozaury
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Ekosystemy wodne
(1)
Figury geometryczne
(1)
Folklor
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Hermiona Granger (postać fikcyjna)
(1)
Historia nauki
(1)
Historia powszechna
(1)
Judaizm
(1)
Katolicyzm
(1)
Kogut
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Lęk
(1)
Magnateria
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Matematycy
(1)
Mindfulness
(1)
Mistyfikacja literacka
(1)
Mitologia grecka
(1)
Miś Paddington (postać fikcyjna)
(1)
Motoryka mała
(1)
Muminki (postacie fikcyjne)
(1)
Musierowicz, Małgorzata (1945- )
(1)
My Little Pony (postacie fikcyjne)
(1)
Naukowe odkrycie
(1)
Pi (liczba)
(1)
Pismo
(1)
Podróżnictwo
(1)
Pojazdy
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Potwory
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Pościg
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Przestępcy
(1)
Ron Weasley (postać fikcyjna)
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Rośliny ozdobne
(1)
Rycerstwo
(1)
Rycerze
(1)
Rysowanie
(1)
Scrabble
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Smerfy (postacie fikcyjne)
(1)
Stres
(1)
Szpiedzy
(1)
Sztuka
(1)
Szyfry
(1)
Tomek Łebski (postać fikcyjna)
(1)
Turystyka
(1)
Uczniowie
(1)
Uczucia
(1)
Ulice
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Wynalazki
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zabawki edukacyjne
(1)
Zabytki architektury
(1)
Zabójstwo
(1)
Zamki i pałace
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Zwierzęta morskie
(1)
Temat: dzieło
Game of thrones (serial filmowy)
(2)
Biblia
(1)
Game of thrones
(1)
Jeżycjada
(1)
Song of ice and fire
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Świat
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Berlin (Niemcy)
(1)
Europa
(1)
Serengeti
(1)
Tatry (góry)
(1)
Gatunek
Powieść
(6778)
Powieść amerykańska
(5691)
Powieść polska
(5208)
Wiersze
(4402)
Opowiadania i nowele
(3278)
Gry i zabawy umysłowe
(-)
Powieść angielska
(2794)
Powieść obyczajowa
(2544)
Opowiadanie dziecięce polskie
(2425)
Dokumenty dźwiękowe
(1865)
Kryminał
(1830)
Książki mówione
(1697)
Poradnik
(1629)
Opracowanie
(1521)
Biografie
(1374)
Wydawnictwa dla dzieci
(1351)
Pamiętniki polskie
(1250)
Thriller
(1224)
Powieść młodzieżowa polska
(1137)
Film fabularny
(1115)
Publikacja bogato ilustrowana
(1073)
Broszura
(990)
Romans
(959)
Literatura polska
(954)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(933)
Poezja polska
(932)
Wydawnictwa popularne
(895)
Powieść młodzieżowa angielska
(870)
Dokumenty audiowizualne
(858)
Komiks
(848)
Podręczniki akademickie
(833)
Poezja dziecięca polska
(816)
Książki dla małych dzieci
(808)
Powieść francuska
(773)
Fantasy
(767)
Komiksy
(754)
Powieść dziecięca polska
(739)
Publicystyka polska
(732)
Fantastyka
(726)
Opowiadanie polskie
(686)
Biografia
(640)
Powieść historyczna
(633)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(624)
Reportaż
(602)
Powieść niemiecka
(540)
Książka obrazkowa
(523)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(523)
Pamiętniki i wspomnienia
(523)
Film amerykański
(520)
Bajki i baśnie
(512)
Powieść dziecięca angielska
(510)
Powieść szwedzka
(494)
Wywiady
(491)
Powieść przygodowa
(477)
Dramat filmowy
(470)
Antologia
(439)
Reportaż polski
(412)
Antologie
(411)
Przewodniki turystyczne
(391)
Literatura podróżnicza polska
(365)
Adaptacja filmowa
(361)
Przepisy kulinarne
(349)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(345)
Powieść rosyjska
(345)
Film polski
(342)
Literatura
(342)
Saga rodzinna
(341)
Podręczniki
(338)
Powieść hiszpańska
(338)
Fraszki
(321)
Pamiętniki amerykańskie
(309)
Albumy
(280)
Esej
(278)
Encyklopedie
(272)
Powieść dziecięca amerykańska
(271)
Powieść włoska
(264)
Podręcznik
(261)
Sensacja
(261)
Powieść norweska
(253)
Powieść psychologiczna
(249)
Publikacje dla dzieci
(248)
Powieść australijska
(246)
Dramat polski
(243)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(238)
Adaptacja literacka
(236)
Książki obrazkowe
(236)
Powieść kanadyjska
(234)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(222)
Książka zabawka
(211)
Pamiętniki angielskie
(205)
Opowiadanie dziecięce szwedzkie
(204)
Film animowany
(203)
Powieść biograficzna
(201)
Monografia
(200)
Przypowieść
(200)
Komedia
(196)
Science fiction
(193)
Opowiadanie amerykańskie
(190)
Film familijny
(187)
Film przygodowy
(184)
Pieśń
(181)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(48)
Edukacja i pedagogika
(27)
Kultura i sztuka
(16)
Historia
(13)
Geografia i nauki o Ziemi
(3)
Psychologia
(3)
Religia i duchowość
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Biologia
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
94 wyniki Filtruj
Książka
Gra planszowa
W koszyku
"W labiryntach Jeżycjady" to książka skierowana do odbiorców w każdym wieku, zarówno wieloletnich fanów powieści Małgorzaty Musierowicz, jak i osób dopiero rozpoczynających swą przygodę z Jeżycjadą. Ponad 1500 krzyżówkowych haseł, blisko 200 quizowych sytuacji wyboru i paleta innych zadań domagają się uważnej, wnikliwej lektury jeżyckiej epopei, wykraczającej poza proste, linearne śledzenie fabuł. Takie przekrojowe ujęcie ukazuje Jeżycjadę w innym, dynamicznym porządku, uwypuklając wielowymiarowość postaci i zdarzeń, odkrywając sieć powiązań i swoistą niezmienność w zmienności. [powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Blokus. - [New York] : Mattel Games, copyright 2021. - 1 gra (1 plansza do gry z 400 polami, 84 elementy w czterech kolorach) : plastik, kolor ; w pudełku 4x27x27 cm + instrukcja (50, [1] strona : ilustracje ; 22 cm). ).
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Strategiczna gra Blokus™ dla całej rodziny – podbij planszę i chroń swoje terytorium! Wystarczy niecała minuta, aby opanować zasady tej dynamicznej gry umysłowej! A gdy już to zrobisz, możesz cieszyć się długimi godzinami zabawy wymagającej strategicznego myślenia i oferującej wesołe wyzwania dla całej rodziny. Gracze otrzymują po 21 elementów w kolorze czerwonym, niebieskim, zielonym lub żółtym, a następnie kolejno umieszczają je na planszy. Obowiązuje tylko jedna reguła: każdy dodawany element musi dotykać przynajmniej jednego innego w tym samym kolorze, ale mogą stykać się tylko rogami! Celem gry jest umieszczenie na planszy jak największej liczby elementów. Rozgrywka kończy się, gdy na planszy nie da się już umieścić żadnego kształtu. Zwycięża gracz z najmniejszą liczbą niewykorzystanych elementów!
- Fantastyczna gra strategiczna dla całej rodziny – zasady opanujesz w niecałą minutę, a gra zapewni świetną zabawę dla graczy w każdym wieku!
- Gracze kolejno umieszczają na planszy poszczególne z 21 posiadanych przez siebie elementów: każdy z nich musi stykać się z innym elementem o tym samym kolorze, ale tylko rogami!
- Oznacz i chroń swoje terytorium, układając na planszy jak najwięcej elementów w Twoim kolorze, jednocześnie wykorzystując strategiczne myślenie w celu utrudnienia zadania innym graczom!
- Rozgrywka kończy się, gdy nie da się wykonać już żadnego ruchu. Zwycięża gracz z najmniejszą liczbą niewykorzystanych elementów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cluedo : Harry Potter. - Gdańsk : Winning Moves Polska, © 2017. - 1 gra (1 plansza, 6 kart tożsamości, 6 pionków, 29 kart pomocy, 32 karty mrocznej talii, 21 kart tajemnicy, 1 notatnik, 40 żetonów Proszku Fiuu, 6 żetonów podejrzanych, 6 żetonów przedmiotów, koperta, zielona kostka, czarna kostka) : karton, tektura, papier, plastik, kolor ) ; w pudełku 27x40x7 cm + instrukcja (1 karta złożona - 6 stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm).
TAJEMNICZE ZNIKNIECIE UCZNIA! Grając jako Harry, Ron, Hermiona, Ginny, Luna lub Neville, spróbuj odkryć, KTO to zrobił, JAKIEGO Zaklęcia lub Przedmiotu użył oraz GDZIE miało to miejsce. Czy był to Fenrir Greyback z Przeklętym Naszyjnikiem w Zakazanym Lesie? Poruszaj się po planszy, wypowiadaj Sugestie… ale uważaj! Gdy koła na planszy przekręca się, kominki mogą stanąć w ogniu, tajemne przejścia otworzyć się albo może pojawić się Mroczny Znak. Gdy odkryjesz wszystkie fakty, przejdź do Nory, wypowiedz ostateczne Oskarżenie i wygraj grę! [https://winningmoves.pl/produkty/cluedo/cluedo-harry-potter/]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kocham Cię, Polsko : gra towarzyska. - Warszawa : Granna, copyright 2009. - 1 gra (plansza, 90 kart, 4 pionki, 4 podstawki, 32 żetony, 4 kładki, klepsydra, kostra do gry) : karton, papier, plastik, kolor + instrukcja (harmonijka 6 stron : ilustracje ; 21 cm).
Inspiracją do stworzenia gry był program pod tym samym tytułem, nadawany przez telewizyjną Dwójkę. Znacie Państwo ten program? Lubicie go? Chcielibyście wziąć w nim udział? Teraz to możliwe. Zaproście rodzinę lub znajomych, rozłóżcie planszę i stwórzcie razem atmosferę studia telewizyjnego. KOCHAM CIĘ, POLSKO! równie dobrze sprawdza się jako gra dla 2, 3 lub 4 graczy jak i jako zabawa zespołowa, w której może brać udział właściwie nieograniczona ilość osób. Reguły gry można traktować dosyć swobodnie. To raczej inspiracja dla własnej pomysłowości niż sztywne zasady. Wzorem mogą być konkurencje prezentowane w programie telewizyjnym. A to co najcenniejsze w tej grze to zestaw pytań dotyczących Polski. Polskiej historii i geografii, polskiej piosenki i polskiej kuchni. Polskiego filmu i polskiego sportu. Pytania dotyczą tego, co wszyscy znamy i lubimy. I tego, czego nie wiemy, a chcemy się dowiedzieć. A dobraliśmy je tak, że skierowane mogą być do kilku pokoleń graczy - do dziadków, rodziców i wnuków. Namawiamy po sięgnięcia po tę grę rodziny i klasy szkolne, namawiamy mieszkańców polskich miast, miasteczek i wsi i emigrantów stęsknionych kontaktu z krajem dzieciństwa. [hobbity.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Liczę z pieskami / Nickelodeon. - Warszawa : Media Service Zawada sp. z o.o., [2023]. - [12] stron : ilustracje ; 23x23 cm.
(Paw Patrol = Psi Patrol)
Policz do 5 z Psim Patrolem! Jest 5 misji i 5 piesków, które biorą w nich udział. Za każdym razem, gdy dzielna ekipa będzie pędzić do akcji, ty przesuń żeton z bohaterem wydarzenia, żeby łatwiej ci było liczyć przyjaciół i przedmioty na kolejnych stronach. Licz i ucz się z ulubionymi bohaterami! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N (1 egz.)
(dostępność ok. 04.06.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Mapa Polski : puzzle. - Kraków : Cartland, 2022. - 128 puzzli : tektura, kolor ; w pudełku 5x23x33 cm.
(Castorland Puzzle)
Układając Edukacyjną Mapę Polski, dziecko dowie się, jak wygląda Polska i z jakimi krajami graniczy. Pozna najbardziej znane obiekty lub związane z regionem wydarzenia. Na koniec utrwali swoją wiedzę, rozwiązując quiz. Układanka Edukacyjna Mapa Polski – zachęca do pogłębiania swojej wiedzy na temat naszego kraju. Stanowi doskonały materiał dydaktyczny w edukacji wczesnoszkolnej oraz wspaniałą zabawę dla dziecka jak i całej rodziny. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mapa Polski : puzzle edukacyjne. - Rębków : "GŁOWALA", [2016]. - 260 puzzli : tektura, kolor ; w pudełku 6x24x35 cm.
(Puzzle Edukacyjne)
(Nauka i Zabawa)
Doskonała rozrywka dla całej rodziny. Puzzle z mapa polityczną Polski 1 skali 1:10 000 000. Zaznaczono na niej województwa, miasta, wsie oraz dokładną sieć hydrograficzną. Puzzle zostały wykonane z bardzo dużą dbałością zarówno o poziom merytoryczny, jak i zgodnie z nawyższymi standardami technicznymi, przy użyciu wysokiej jakości materiałów. PUZZLE po złożeniu 60X40 cm. [https://www.taniaksiazka.pl/puzzle-260-el-mapa-polski-zachem-p-811464.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Milionerzy : najpopularniejszy teleturniej na świecie. - Nowa edycja. - Warszawa : EVO CE ; copyright 2021. - 1 gra (1 plansza do gry, 4 ramki na karty Pytanie i Odpowiedź, 660 kart Pytanie i Odpowiedź, 20 kart Pytanie do publiczności/Telefon do przyjaciela, 12 żetonów Kół Ratunkowych, 6 pionków, 30 czeków, 7 kart dodatkowych z ciekawostkami) : karton, kolor ; w pudełku 39x32x8 cm. + instrukcja (4 stron, 15x21 cm.)
Nowa, polska edycja gry planszowej oparta na popularnym na całym świecie teleturnieju. Wszystkie pytania pochodzą z programu telewizyjnego TVN. Odpowiedz poprawnie na 12 pytań i zostań milionerem! Wciel się w rolę zawodnika lub prowadzącego „Milionerów” i przeżyj pełne napięcia chwile w gronie przyjaciół. [opis z pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
My Little Pony na tropie : szukaj i znajdź. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Harperkids, 2022. - [24] strony : ilustracje ; 29 cm.
(My Little Pony)
Oto książka, którą młody czytelnik może przeglądać bez końca, wyszukując na niezbyt skomplikowanych ilustracjach elementy wskazane w poleceniach. To doskonała zabawa, dzięki której dziecko ćwiczy spostrzegawczość, umiejętność liczenia czy znajomość kolorów i kształtów. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Uczę się Bawiąc)
„Odkrywamy Polskę” to puzzle, które przedstawiają dwie mapy Polski – fizyczną i polityczną. Układanka wspiera dziecko w nauce geografii. Poznaje informacje na temat najważniejszych jezior i rzek oraz zabytków pochodzących z różnych regionów naszego kraju. Talia dodatkowych kart – to wiadomości na temat stolic Europy. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
The original rummikub : standart : brings people together = Oryginalny Rummikub : gra dla całej rodziny. - Szczecin : TM Toys, © 2014. - 1 pudełko (4 stojaki na kostki, 8 podpórek, 106 kostek) : karton, papier, plastik ; 35 x 27 x 5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 24 cm) ; Kompendium zasad (24 strony : ilustracje : 28 cm). .
Niesamowita gra dla wielu osób. "Rummikub" zapewni najlepszą rozrywkę dla całej rodziny. Jest idealna również dla urozmaicenia spotkań towarzyskich. "Rummikub" jest popularną na całym świecie grą towarzyską, znaną także pod takimi nazwami, jak "Rummy" czy "Ruck-Rummy", albo "Remik". Powstała w latach trzydziestych ubiegłego stulecia, a ogromną popularność na całym świecie zyskała w latach siedemdziesiątych. Obecnie, co trzy lata odbywają się krajowe turnieje oraz mistrzostwa świata w "Rummikub", a gra ma rzesze miłośników. "Rummikub" jest interesującą rozrywką dla całej rodziny. Gra przeznaczona jest dla dwóch do czterech osób. Do gry służą 104 kości z liczbami od 1 do 13, w czterech kolorach: czerwonym, żółtym, niebieskim i czarnym, a także dwie kości z symbolami jokerów. Gracze losują po 14 kości, pozostałe zostają w tzw. banku. Każdy z graczy wykłada na stół utworzone przez siebie układy kości: serie bądź grupy. Serię tworzą minimum trzy kolejne kości w jednym kolorze, a grupę stanowią trzy lub cztery kości w różnych barwach, ale z tą samą liczbą. Po wyłożeniu kości na stół istnieje możliwość ingerencji w ich układ, tzw. manipulacja z koniecznością dołożenia przynajmniej jednej nowej kości. Występującymi w grze jokerami można zastąpić dowolną z kości, przy czym należy pamiętać, że jokera można podmienić jedynie na kość posiadaną, a nie leżącą już na stole. Gdy nie ma możliwości dołożenia posiadanej kości do istniejącego układu, należy dobrać kość z banku. Gra kończy się, gdy gracze pozbędą się wszystkich kości bądź bank zostanie opróżniony. Zwycięża ten, kto pierwszy zostanie bez kości. Jeśli lubisz się dobrze bawić, wraz z najbliższymi sięgnijcie po "Rummikub". [https://www.taniaksiazka.pl/gra-rummikub-standard-lemada-p-596370.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polak Mały : gra edukacyjna. - Wydanie II. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, 2016. - 1 gra (24 karty białe, 24 karty czerwone) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 25x37x4 cm + instrukcja (30 stron : ilustracje ; 10x17 cm).
Gra edukacyjna „Polak Mały” za pomocą puzzli - które można również wykorzystać do zabawy w memory - zapoznaje z polskimi symbolami narodowymi: flagą, herbem i słowami hymnu. W załączonej broszurze zamieszczono instrukcje gier dla dzieci w różnym wieku, od 4 do 8 lat. Elementy gry 24 karty białe (z tekstem hymnu na białym tle i z fragmentami herbu polskiego na rewersie) 24 karty czerwone (z tekstem hymnu na czerwonym tle i z fragmentami herbu polskiego na rewersie) Instrukcja Premiera 11 listopada 2014 Gra powstała w ramach projektu „Historia w kolorach” „Historia w kolorach” to projekt edukacyjny IPN skierowany do najmłodszych odbiorców historii najnowszej. Jego głównym celem jest zainteresowanie dzieci i młodzieży dziejami Polski i Polaków oraz przybliżenie, w atrakcyjnej i przystępnej formie, polskich symboli narodowych - godła, flagi i hymnu. W ramach projektu powstał m.in. krótki film animowany „Polskie symbole narodowe”, trójwymiarowa książeczka i kolorowanki, które można wykorzystać na zajęciach z dziećmi w przedszkolach lub szkołach podstawowych. Jako materiały uzupełniające proponujemy także gry internetowe, nawiązujące do postaci i obrazów pojawiających się w filmie, oraz klasyczne puzzle. Wszystkie materiały edukacyjne powstałe w ramach projektu „Historia w kolorach” można bezpłatnie wykorzystywać podczas samodzielnych zajęć z dziećmi. Istnieje również możliwość przeprowadzenia takich zajęć przez pracowników IPN. Zabawki/gry „Polak Mały. Gra edukacyjna” - oprawa pudełko - Producent: Instytut Pamięci Narodowej, IPN. Cena 15.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia. [ksiegarniaipn.pl/zabawka/polak-maly-gra-edukacyjna-praca-zbiorowa,306836].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polska : quiz. - Warszawa : Kangur, [2020]. - 1 gra (55 kart do gry, 150 pytań, 30 kart dat, 4 karty ruchu, 1 plansza, 4 pionki) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x26x24 cm + instrukcja.
Ciekawa gra planszowa o Polsce - kraju dużym i fascynującym. Kraju wielu znanych i ciekawych ludzi. Czy dobrze znasz Polskę? Gdzie leży Giewont, a gdzie Mazury? Z jakim miastem kojarzą się pierniki, a z jakim molo? Kim był Kopernik, a kim był Chopin? Zabawne pytania i odpowiedzi dostarczą Wam wiele ciekawych informacjo o naszym kraju. Wygra ten, kto pierwszy przejdzie długą planszę, ale pamiętaj, strategia wyboru pól ma znaczenie! [https://gryplanszowe.pl/product-pol-6658-Polska-Quiz-Maxi.html?query_id=6]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polska : quiz : jak było kiedyś. - Warszawa : Kangur, [2017]. - 1 gra (50 kart do gry, 150 pytań, 400 kart odpowiedzi) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 3x18x12 cm + instrukcja.
Czy wiesz, jak było kiedyś? Co to Pewex, Polo Cocta, walkman i kasety magnetofonowe? Zabawne pytania i odpowiedzi, przypomną jak wyglądała codzienność w latach 80-tych i 90-tych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Poznaj Polskę : zabawa i gry edukacyjne. - Chwaszczyno : Alexander, 2021. - 1 gra (12 sztuki puzzli, 40 żetonów, 55 kart pytań, 25 kart strojów, 30 kart dat, 40 herbów, plansza, klepsydra) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 22 cm) ; broszura (32 strony : ilustracje ; 22 cm).
Zestaw gier i zabaw edukacyjnych, których tematem przewodnim jest Polska. Łatwa forma zdobywania i przyswajania wiedzy z zakresu historii, geografii, przyrody i zwyczajów narodowych. Wiedza potrzebna do przeprowadzenia rozgrywki zawarta jest w załączonym do zestawu folderze. Wiadomości o Polsce uzupełniają dwie plansze składane z dwustronnych puzzli, przedstawiające mapy Polski z podziałem na województwa, z zaznaczeniem ich stolic, prezentacją strojów ludowych i przedstawieniem najciekawszych obiektów i miejsc na terenie naszego kraju. Zawartość zestawu „Poznaj Polskę” jest różnorodna i uniwersalna – skierowana zarówno do najmłodszych, jak i do dorosłych. Zestaw zawiera kilka gier – planszówkę, quiz historyczny, grę „Pamięć” oraz „Piotruś”. Teraz poznanie geografii, historii i przyrody Polski to świetna zabawa. Już nigdy nie będziesz zmuszać swojego dziecka do nauki! [https://www.alexander.com.pl/produkty/poznaj-polske/]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scrabble : orginal. - Warszawa : Mattel, copyright 2018. - 1 gra (4 stojaki na płytki, 100 płytek, 1 woreczek na płytki, 1 plansza do gry) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 37x27x5 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 30 cm).
Scrabble to najpopularniejsza na świeci gra słowna, dzięki której tworzysz nowe słowa i budujesz nowe więzi - rodzinne i przyjacielskie. Używaj płytek z literami do tworzenia słów na planszy. Wchodź na pole premiowe, aby powiększyć swój wynik. Ten, kto zbierze najwięcej punktów, wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Smerfy na tropie : szukaj i znajdź. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Harperkids, 2022. - [24] strony : ilustracje ; 29 cm.
(Smerfy)
Wyjątkowo wytrzymała, kartonowa książka w dużym formacie w sam raz dla maluchów, które uwielbiają towarzystwo wesołych smerfów i zabawę w poszukiwania. W książce znajdują się kolorowe ilustracje z najnowszego serialu telewizyjnego z przygodami dziecięcych ulubieńców. To doskonała zabawa, dzięki której dziecko ćwiczy spostrzegawczość, umiejętność liczenia na podstawowym poziomie czy znajomość kolorów i kształtów. Ilustracje zostały opracowane tak, by kilkulatek z łatwością poradził sobie z odnajdywaniem na nich wskazanych elementów, a polecenia w książce to doskonały początek wspólnej zabawy z maluchem. Sztywne, kartonowe strony są odporne na zabrudzenia i próby wyginania. Dzięki temu książkę można oglądać bez końca, wyszukując na niezbyt skomplikowanych ilustracjach zabawne szczegóły i elementy wskazane w krótkich tekstach opisujących życie w wiosce smerfów. [www.znak.com.pl/ksiazka/smerfy-na-tropie-szukaj-i-znajdz-nowe-przygody--228549].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N (1 egz.)
(dostępność ok. 24.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Szalone czoło : kim, czym jestem? - Wan Chai (Hong Kong) : Trends Ltd ; Szczecin : Epee Polska, 2022. - 1 gra (96 kart, 24 żetony, 6 opasek na głowę, 1 klepsydra) : karton, plastic papier ; w pudełku 27x27x5 cm + instrukcja (1 karta ; 21 cm).
Zabawna gra, w której wszyscy wiedzą, co znajduje się na karcie na twojej głowie z wyjątkiem ciebie! Zadawaj pytania, tak aby uzyskać odpowiedź TAK lub NIE i spróbuj odgadnąć kim lub czym jesteś!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Top Trumps : gra karciana : Harry Potter i Czara Ognia / [tłumaczenie z języka angielskiego].. - Gdańsk : Winning Moves, ©2018. - 1 gra (34 karty) : karton, plastik ; w pudełku 5x14x2cm.
Gra Top Trumps to coś więcej niż karty! To znana od 50 lat na całym świecie rozgrywka, która zaangażuje każdego, bez względu na wiek i zainteresowania. Edycji kart Top Trumps powstały tysiące, od edycji miejskich po sportowe. W Polsce rekordy popularności bije edycja z Reprezentacją Polski w piłce nożnej czy z bohaterami znanych wszystkim kreskówek takich jak Psi Patrol czy My Little Pony. Na każdej karcie znajdziemy nie tylko ulubioną postać czy miejsce, ale również informacje w postaci atrybutów, które doprowadzą nas do zwycięstwa! Talia umieszczona w zgrabnym, plastikowym pudełku może towarzyszyć nam w najdalszej wyprawie i umilić każdą podróż. Top Trumps Harry Potter i Czara Ognia to doskonała gra karciana dla każdego fana Harrego Pottera. Sprawdź, jak dobrze znasz filmowych bohaterów. A może dowiesz się o nich czegoś nowego? W grę może grać dowolna liczba osób, lecz nie mniej niż dwie. Gra Top Trumps Bitwa ma wiele wersji i często jest łączona z popularnymi licencjami. To edycja, której bohaterami są postacie z filmu Harry Potter i Czara Ognia. Harry, Ron i Hermiona zaczynają czwarty rok nauki w Hogwarcie. Odbędzie się tam Turniej Trójmagiczny, w którym zmierzą się reprezentanci trzech szkół magii. Uczestników Turnieju wskazuje tytułowa Czara Ognia, jest wśród nich również Harry Potter. Ty też możesz rozegrać swój turniej, nie czekaj, zobacz, która z postaci odznacza się największym sprytem, odwagą czy mądrością. [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/top-trumps-harry-potter-i-czara-ognia-gra-karciana-109310.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wtedy kiedy? Dodatek nr 4, Niezwykła Polska. - Warszawa : Egmont, 2019. - 1 pudełko (55 dwustronnych karty (110 wydarzeń)) ; 1,5x6x9 cm.
Kolejny dodatek do gry imprezowej Wtedy Kiedy! Dodatek zawiera 110 nowych wydarzeń związanych z Polską, jej historią i niezwykłymi wydarzeniami. Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Aby wygrać, nie trzeba znać dokładnych dat, wystarczy ułożyć je chronologicznie. Kino, sport czy ciekawostki o Polsce? Dołącz dodatkowe karty do podstawowej gry. Jeszcze więcej emocji i zabawy. [https://www.gildia.pl/gry-planszowe/413276-wtedy-kiedy-niezwykla-polska-gra]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej