Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(76)
Forma i typ
Gry i zabawki
(76)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(73)
wypożyczone
(3)
Placówka
Czytelnia Oddziału dla Dzieci
(1)
Gralnia
(75)
Autor
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(4)
Delval Julien (1972- )
(4)
Daujean Cyrille
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Kożyczkowska Magda
(3)
Minor Marcin
(3)
Miłuński Filip
(3)
Moon Alan R. (1951- )
(3)
Zdybel Jacek (1963- )
(3)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Eberle Bill
(2)
Kittredge Jack
(2)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(2)
Olotka Greg
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Strzelecki Adam (grafik)
(2)
Żabicka Monika
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andrews Daryl
(1)
Andruszkiewicz Jaro
(1)
André Marc
(1)
André Mark (1964- )
(1)
Atkinson Michael
(1)
Avery Jeremy
(1)
Bakera Grzegorz
(1)
Baracchi Tiziano
(1)
Baranowski Marek (geograf)
(1)
Bernacki Krzysztof "Krzyś"
(1)
Biernacka Zofia
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bodin Dominique (1958- )
(1)
Bolek Joanna (pedagog)
(1)
Borek Natalia
(1)
Brand Inka (1977- )
(1)
Brand Markus (1975- )
(1)
Brisigotti John-Paul
(1)
Bukowski Adam
(1)
Cairos Joshua
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Caumont Cédric
(1)
Cegieła Katarzyna
(1)
Chmielewski Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Chojnowski Ryszard
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Cioch Katarzyna
(1)
Clerc Lucille
(1)
Cotterau Jacques
(1)
Czapczyk Paweł
(1)
Davies Casey
(1)
Devine Danny
(1)
Dion Franck (1970- )
(1)
Ducos Guillaume
(1)
Elliott Mike
(1)
Fanchi Tony
(1)
Finn Steve (1967- )
(1)
Fiore Christian
(1)
Folkman Sławomir
(1)
Fornal Przemysław
(1)
Garbe Ben
(1)
Gawlas Kalina
(1)
Gałęzowski Marek (1972- )
(1)
Gebert Konstanty (1953- )
(1)
Giełżecka Monika
(1)
Gorba Ol'ga (1992- )
(1)
Gosik Andrzej (1961- )
(1)
Goyke Sebastian
(1)
Gumienny Waldek
(1)
Gunho Kim
(1)
Głowińska Anita
(1)
Happel Knut
(1)
Harkins Ben
(1)
Heidsieck Anne
(1)
Herman Michał
(1)
Herman Michał (1985- )
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Hyland Angus
(1)
Ignaczak Patrycja
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kalota Rafał
(1)
Kang Sophia
(1)
Karcz Aleksander
(1)
Kaszorek Katarzyna (1989- )
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Kałuża Adam (1971- ). Broad Peak
(1)
Kałuża Adam (1971- ). Lawina
(1)
Kałuża Adam (1971- ). Lhotse
(1)
Kendelic Romana
(1)
Kiesling Michael (1957- )
(1)
Kim Minho
(1)
Kinizia Reiner
(1)
Konieczka Corey
(1)
Kortas Paulina
(1)
Kołakowska Zuzanna
(1)
Kubacki Błażej
(1)
Kubiak Wojciech (1978- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(37)
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(65)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(73)
Francja
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Ukraina
(1)
Język
polski
(75)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Młodzież
(46)
9-13 lat
(43)
14-17 lat
(38)
Dzieci
(38)
6-8 lat
(26)
Dorośli
(22)
0-5 lat
(7)
18+
(5)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Gra polska
(3)
Gra amerykańska
(2)
Temat
Tajemnica
(6)
Czarodzieje
(5)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(5)
Przedmioty magiczne
(5)
Kolejnictwo
(4)
Zwierzęta
(3)
Gospodarstwo rolne
(2)
Osobowość
(2)
Podróże
(2)
Renesans
(2)
Azulejos
(1)
Charakter
(1)
Chmielewski, Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Diuna (świat fikcyjny)
(1)
Drukarstwo
(1)
Dzieci
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Grzybobranie
(1)
Grzyby
(1)
Handel
(1)
Hermiona Granger (postać fikcyjna)
(1)
Ja (psychologia)
(1)
Język hiszpański
(1)
Kalambury
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Kampania wrześniowa (1939)
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Kupcy
(1)
Labirynt
(1)
Magnateria
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Martin, George R. R. (1948- )
(1)
Memy internetowe
(1)
Miasta
(1)
Minecraft
(1)
Mistyfikacja literacka
(1)
Mitologia grecka
(1)
Nauka czytania
(1)
Odbudowa (urbanistyka)
(1)
Pamięć
(1)
Piłka nożna
(1)
Podróżnictwo
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Potwory
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Pożar
(1)
Ron Weasley (postać fikcyjna)
(1)
Rycerstwo
(1)
Rzeźba chińska
(1)
Sagrada Familia (Barcelona)
(1)
Scrabble
(1)
Segregacja odpadów
(1)
Sen
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Skoki narciarskie
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Statki parowe
(1)
Stawy rybne
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Słownictwo
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Terakotowa armia
(1)
Witraże
(1)
Wsie
(1)
Zabójcy
(1)
Zdrada
(1)
Znak towarowy
(1)
Zwierzęta chronione
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Żydzi
(1)
Temat: dzieło
Game of thrones (serial filmowy)
(1)
Song of ice and fire
(1)
Temat: czas
1901-2000
(7)
1501-1600
(3)
1601-1700
(3)
2001-
(3)
1401-1500
(2)
1701-1800
(2)
1939-1945
(2)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1918-1939
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Europa
(3)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Broad Peak (góra)
(1)
Chiny
(1)
K2 (góra)
(1)
Lhotse (góra)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Portugalia
(1)
Sandomierz (woj. świętokrzyskie)
(1)
Serengeti
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Powieść
(6810)
Powieść amerykańska
(5690)
Powieść polska
(5207)
Wiersze
(4402)
Opowiadania i nowele
(3281)
Gry planszowe
(-)
Powieść angielska
(2794)
Powieść obyczajowa
(2556)
Opowiadanie dziecięce polskie
(2425)
Dokumenty dźwiękowe
(1864)
Kryminał
(1842)
Książki mówione
(1696)
Poradnik
(1632)
Opracowanie
(1524)
Biografie
(1374)
Wydawnictwa dla dzieci
(1351)
Pamiętniki polskie
(1250)
Thriller
(1229)
Powieść młodzieżowa polska
(1137)
Film fabularny
(1115)
Publikacja bogato ilustrowana
(1074)
Broszura
(990)
Romans
(964)
Literatura polska
(954)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(933)
Poezja polska
(932)
Wydawnictwa popularne
(894)
Powieść młodzieżowa angielska
(869)
Dokumenty audiowizualne
(858)
Komiks
(850)
Podręczniki akademickie
(833)
Poezja dziecięca polska
(816)
Książki dla małych dzieci
(808)
Powieść francuska
(773)
Fantasy
(770)
Komiksy
(754)
Powieść dziecięca polska
(739)
Publicystyka polska
(732)
Fantastyka
(731)
Opowiadanie polskie
(686)
Biografia
(641)
Powieść historyczna
(637)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(624)
Reportaż
(604)
Powieść niemiecka
(540)
Pamiętniki i wspomnienia
(525)
Książka obrazkowa
(523)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(523)
Film amerykański
(520)
Bajki i baśnie
(512)
Powieść dziecięca angielska
(510)
Powieść szwedzka
(494)
Wywiady
(491)
Powieść przygodowa
(478)
Dramat filmowy
(470)
Antologia
(439)
Reportaż polski
(412)
Antologie
(411)
Przewodniki turystyczne
(391)
Literatura podróżnicza polska
(365)
Adaptacja filmowa
(361)
Przepisy kulinarne
(349)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(345)
Powieść rosyjska
(345)
Saga rodzinna
(344)
Film polski
(342)
Literatura
(342)
Podręczniki
(338)
Powieść hiszpańska
(338)
Fraszki
(321)
Pamiętniki amerykańskie
(309)
Albumy
(280)
Esej
(279)
Encyklopedie
(272)
Powieść dziecięca amerykańska
(271)
Powieść włoska
(264)
Podręcznik
(261)
Sensacja
(261)
Powieść psychologiczna
(250)
Powieść norweska
(249)
Publikacje dla dzieci
(248)
Powieść australijska
(246)
Dramat polski
(243)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(238)
Adaptacja literacka
(236)
Książki obrazkowe
(236)
Powieść kanadyjska
(234)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(222)
Książka zabawka
(211)
Pamiętniki angielskie
(205)
Opowiadanie dziecięce szwedzkie
(204)
Film animowany
(203)
Powieść biograficzna
(201)
Monografia
(200)
Przypowieść
(200)
Komedia
(196)
Science fiction
(193)
Opowiadanie amerykańskie
(190)
Film familijny
(187)
Film przygodowy
(184)
Pieśń
(181)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(72)
Kultura i sztuka
(27)
Historia
(11)
Edukacja i pedagogika
(7)
Architektura i budownictwo
(4)
Psychologia
(3)
Biologia
(2)
Językoznawstwo
(2)
Archeologia
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
76 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Catan / Klaus Teuber ; ilustracje Michael Menzel ; [tłumaczenie z niemieckiego]. - Kraków : Galakta, copyright 2015. - 1 gra (19 sześciokątnych pól terenu, 95 kart surowców, 25 kart rozwoju, 4 karty koszty budowy, 2 karty specjalne, 2 podstawki na karty, pionek złodzieja, 6 pionków miast, 20 pionków osad ; 60 pionków dróg ; 18 żetonów z liczbami ; 2 kostki : karton, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja: (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21x28 cm, 20 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Gracze są osadnikami na niedawno odkrytej wyspie Catan. Każdy z nich przewodzi świeżo założonej kolonii i rozbudowuje ją stawiając na dostępnych obszarach nowe drogi i miasta. Każda kolonia zbiera dostępne dobra naturalne, które są niezbędne do rozbudowy osiedli. [Opis z pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zwrotnice i semafory : razem do celu! / David Thompson ; ilustracje Claus Stephan ; [tłumaczenie Aleksandra Miszta-Mars]. - Kraków : Galakta, © 2020. - 1 gra (1 dwustronna plansza, 9 pociągów, 5 kosci, 12 znaczników towarów, 30 znaczników zwrotnic, 10 znaczników semaforów, 100 kart, 11 żetonów miejsc, 10 żetonów czasu, 3 żetony zużycia) : karton, papier, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm).
W grze wspólnie zarządzacie ruchem pociągów w centrum Europy i Ameryce Północnej, w zależności którą stronę planszy wybierzecie. Waszym zadaniem będzie przetransportować towary z różnych miast do ich punktów docelowych. W tym celu trzeba użyć specjalnych szybkich ruchów przy pomocy kości. Za pomocą kart akcji ustalicie miejsca w których będą rozmieszczone semafory i światła dzięki którym pociągi obiorą odpowiednią trasę do celu. W każdej rozgrywce pojawią się pomocnicy, którzy będą Was wspierać Was specjalnymi umiejętnościami. Na początku każdej tury dostaniecie wytyczne odnośnie nowych lokomotyw oraz tych które będą mogły ruszyć. Im więcej zrobicie ruchów tym bardziej czujni musicie być. Kiedy ostatnie instrukcje dotyczące zasad poruszania zostaną wyjawione zostanie Wam tylko bieżąca tura, aby towary trafiły do celu. Wygracie tylko jeśli dostarczycie wszystkie towary do stacji końcowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Запросіть своїх друзів разом пройти смугу перешкод у космосі або погратися в геологічні нарди. Швидкість обчислення, стратегія і логіка - це лише мала частина навичок, яких ви набудете. З останньої сторінки витисніть фішки, складіть кубик і одразу розпочинайте гру. Світ науки ще ніколи не був настільки веселий! [https://tajnekomplety.osdw.pl/zabawa-dla-mozgu-9786176799252,id203737.html]
Książka w języku ukraińskim Zaproś znajomych, aby wspólnie pokonali tor przeszkód lub zagrali w geologicznego tryktraka. Szybkość obliczeń, strategia i logika to tylko niektóre z umiejętności, które zdobędziesz. Wyciągnij żetony z ostatniej strony, złóż kostki i od razu rozpocznij grę. Świat nauki nigdy nie był tak zabawny! [https://tajnekomplety.osdw.pl/zabawa-dla-mozgu-9786176799252,id203737.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Oddziału dla Dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Welcome to : your perfect Home = Miasteczko marzeń / projekt gry Benoit Turpin ; ilustracje i projekt graficzny Anne Heidsieck ; zasady Dominique Bodin ; tłumaczenie Katarzyna Kaszorek ; redakcja i opracowanie zespół Rebel. - Wersja polska. - Toulouse : Blue Cocker Games ; Gdańsk: Rebel, © 2018. - 1 gra (29 kart planu miejscowego, 81 kart budowy, 4 arkusze pomocy, notes punktacji, aplikacja do liczenia punktów) : papier, karton, kolor ; w pudełku 4x20x20 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 19x19 cm).
W grze Welcome To… wcielamy się w architektów z lat 50-tych. Naszym celem jest zaprojektowanie jak najlepszego, najpiękniejszego i najbardziej funkcjonalnego zupełnie nowego miasta na terenie Stanów Zjednoczonych. Każdy z nas będzie miał te same możliwości (definiowane przez losowe karty), jednak to od nas zależy, jak zagospodarujemy swoje własne miasto. [https://hurt.rebel.pl/products/welcome-to.-miasteczko-marzen-109257.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Londyn / autor Martin Wallace; ilustracje Mike Atkinson, Natalia Borek i Przemysław Sobiecki ; tłumaczenie i redakcja Marek Baranowski. - Wersja polska. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal © 2020. - 1 gra (101 kart miasta, 20 kart dzielnic, 4 karty pomocy, 44 drewniane znaczniki, 64 żetony, 1 plansza rozwoju ) : karton, papier, plastik, żywica, kolor ; w pudełku 7x29x23 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolorowe ; 27 cm).
Wielki pożar z 1666 roku strawił większość miasta, teraz nadszedł czas, by je odbudować. Wciel się w postać jednego z czołowych londyńskich architektów, a twoje projekty niech przywrócą miastu dawna świetność. Czekaja na ciebie trudne wybory: monumentalne budowle przyniosą ci prestiż ale zbyt dynamiczny rozwój może przyczynić się do zwiększenia ubóstwa. Twoi przeciwnicy nie ustają w wysiłkach, żeby pokonać cię w walce o sławę. Czy zdecydujesz się wznosić wielkie budowle i niesamowite pałace? Czy poradzisz sobie z ubóstwem? W grze Londyn musisz odpowiednio zarządzać kartami, spłacić pobrane pożyczki na czas oraz dostosowywać się do bieżących potrzeb, aby wygrać. Myśl strategicznie, działaj mądrze i wygraj, realizując swoją wizję miasta! Piękne ilustracje, estetyczna oprawa graficzna Słynna gra Martina Wallace'a z zupełnie nową oprawą graficzną i poprawionymi zasadami. [azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra o Tron : quiz / autor pytań, projekt gry Jonathan Ying ; autorzy pytań David Panfilo, Lee Peters, Jason Walden ; główny projektant grafik Brian Schomburg ; tłumaczenie Marcin Wełnicki. - Kraków : Galakta, copyright 2015. - 1 gra (1 plansza, 200 dwustronnych kart pytań, 36 znaczników, 64 karty pytań obrazkowych, 1 żeton Żelaznego Tronu, 1 żeton rundy, instrukcja) : karton, kolor ; w pudełku 30x30x10 cm +instrukcja (4 strony : ilustracje ; 27 cm).
Ile tak naprawdę wiesz o serialu telewizyjnym HBO Gra o Tron? Sprawdź swoją wiedzę, zmierz się z przyjaciółmi i zdobądź Żelazny Tron! Podbij Westeros dzięki swojej wiedzy o serialu HBO Gra o Tron! Wojna w Westeros trwa - udowodnij, że jesteś godzien zasiąść na Żelaznym Tronie! Zajmij najsłynniejsze twierdze Westeros dzięki swojej wiedzy o czterech pierwszych sezonach Gry o Tron HBO. Gra o Tron: Quiz to gra dla 2-4 graczy (lub drużyn), której celem jest kontrola jak największej liczby lokacji. Ponad 1200 pytań o różnym stopniu trudności, oznaczonych numerem sezonu, z którego pochodzą, zapewnia wpływy w miastach. W swojej turze wybierasz, na ile pytań chcesz odpowiedzieć i na którą twierdzę przypuścisz szturm. Możesz też zawierać krótkotrwałe sojusze lub zdać się tylko na siebie. Każdy sposób może Cię doprowadzić do zwycięstwa lub zepchnąć na dno. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
The Sanctuary : endangered species = Azyl : zagrożne gatunki / autor: Przemek Wojtkowiak ; ilustracje: Patrycja Ignaczak ; opracowanie Cube FActory of Odeas ; pomoc w opracowaniu wersji angielskiej: Ben Garbe. - Poznań : Cube Factory of Ideas, © 2017. - 1 gra (100 kart akcji, 4 plansze gracza, 16 żetonów rozbudowy składów, 16 żetonów zwierząt. 16 żetonów zalesień, 16 żetonów zalań, 4 żetony rangera, 4 żetony ratowników zwierząt, 30 żetonów zagrożeń. 24 żetony pieczęci, 4 postaci graczy, 4 karty podpowiedzi, 1 karta pierwszego gracza, 8 pionków, 80 znacznikow zasobów, 1 bloczek do punktacji) : karton, papier, plastik ; w pudełku 29x,30x8 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 29 cm).
Wyobraź sobie, że otrzymałeś kilkaset hektarów gruntów w dowolnym miejscu na ziemi. Pieczołowicie usuwasz z nich wszelkie obce gatunki roślin i zastępujesz je rodzimymi. Dzięki czemu doprowadzasz do sytuacji, w której może tu bezpiecznie zamieszkać mnóstwo zwierząt, w tym wiele gatunków, które są zagrożone. Niektóre z nich były wcześniej ofiarami przemocy ze strony człowieka lub znaleziono je ranne. Niemal wszystkie to cenne gatunki, które uchroniono przed nielegalnym handlem. W grze Azyl: Zagrożone Gatunki każdy z graczy tworzy taki właśnie azyl dla zagrożonych gatunków zwierząt. Korzystając z pomocy wolontariuszy i rangerów, rozwija swoją placówkę, opiekuje się zwierzętami, odtwarza ich naturalne warunki życia, próbuje ochronić przed atakami człowieka i cywilizacji, utrzymuje porządek i monitoruje zachowania. Wszystko, aby zwierzęta, które znalazły się w tym miejscu, były jak najbardziej zadowolone i bezpieczne. Zwycięży ten, czyj azyl będzie najbliższy ideału, co wyraża się w punktach zdobytych przez graczy. Azyl: Zagrożone Gatunki to doskonała gra typu worker placement, wykorzystująca unikatowy mechanizm zasięgu widzenia akcji. Gracze będą wysyłać swoich wolontariuszy do wykonywania różnego rodzaju zadań i dzięki temu opiekować się zwierzętami, rozbudowywać swój azyl czy poszerzać jego granice. Azyl to szybka gra o stosunkowo prostych zasadach, ale bardzo dużej głębi taktycznej i strategicznej. W każdej rundzie przed graczami staje szereg wyborów i tylko ten, kto najefektywniej wdroży swoje pomysły, okaże się ostatecznie zwycięzcą! Azyl cechuje też ogromna różnordoność poszczególnych partii i regrywalność, wynikająca ze zmieniających się każdorazowo układów kart akcji oraz wielorakich strategii prowadzącyh do zwycięstwa. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Blokus. - [New York] : Mattel Games, copyright 2021. - 1 gra (1 plansza do gry z 400 polami, 84 elementy w czterech kolorach) : plastik, kolor ; w pudełku 4x27x27 cm + instrukcja (50, [1] strona : ilustracje ; 22 cm). ).
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Strategiczna gra Blokus™ dla całej rodziny – podbij planszę i chroń swoje terytorium! Wystarczy niecała minuta, aby opanować zasady tej dynamicznej gry umysłowej! A gdy już to zrobisz, możesz cieszyć się długimi godzinami zabawy wymagającej strategicznego myślenia i oferującej wesołe wyzwania dla całej rodziny. Gracze otrzymują po 21 elementów w kolorze czerwonym, niebieskim, zielonym lub żółtym, a następnie kolejno umieszczają je na planszy. Obowiązuje tylko jedna reguła: każdy dodawany element musi dotykać przynajmniej jednego innego w tym samym kolorze, ale mogą stykać się tylko rogami! Celem gry jest umieszczenie na planszy jak największej liczby elementów. Rozgrywka kończy się, gdy na planszy nie da się już umieścić żadnego kształtu. Zwycięża gracz z najmniejszą liczbą niewykorzystanych elementów!
- Fantastyczna gra strategiczna dla całej rodziny – zasady opanujesz w niecałą minutę, a gra zapewni świetną zabawę dla graczy w każdym wieku!
- Gracze kolejno umieszczają na planszy poszczególne z 21 posiadanych przez siebie elementów: każdy z nich musi stykać się z innym elementem o tym samym kolorze, ale tylko rogami!
- Oznacz i chroń swoje terytorium, układając na planszy jak najwięcej elementów w Twoim kolorze, jednocześnie wykorzystując strategiczne myślenie w celu utrudnienia zadania innym graczom!
- Rozgrywka kończy się, gdy nie da się wykonać już żadnego ruchu. Zwycięża gracz z najmniejszą liczbą niewykorzystanych elementów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cluedo : Harry Potter. - Gdańsk : Winning Moves Polska, © 2017. - 1 gra (1 plansza, 6 kart tożsamości, 6 pionków, 29 kart pomocy, 32 karty mrocznej talii, 21 kart tajemnicy, 1 notatnik, 40 żetonów Proszku Fiuu, 6 żetonów podejrzanych, 6 żetonów przedmiotów, koperta, zielona kostka, czarna kostka) : karton, tektura, papier, plastik, kolor ) ; w pudełku 27x40x7 cm + instrukcja (1 karta złożona - 6 stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm).
TAJEMNICZE ZNIKNIECIE UCZNIA! Grając jako Harry, Ron, Hermiona, Ginny, Luna lub Neville, spróbuj odkryć, KTO to zrobił, JAKIEGO Zaklęcia lub Przedmiotu użył oraz GDZIE miało to miejsce. Czy był to Fenrir Greyback z Przeklętym Naszyjnikiem w Zakazanym Lesie? Poruszaj się po planszy, wypowiadaj Sugestie… ale uważaj! Gdy koła na planszy przekręca się, kominki mogą stanąć w ogniu, tajemne przejścia otworzyć się albo może pojawić się Mroczny Znak. Gdy odkryjesz wszystkie fakty, przejdź do Nory, wypowiedz ostateczne Oskarżenie i wygraj grę! [https://winningmoves.pl/produkty/cluedo/cluedo-harry-potter/]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gęby. - Kraków : Tactic, © 2019. - 1 gra (152 kart twarzy, 48 kart wyboru, 100 kart opisu, 40 znaczników punktów, plansza) : karton, kolor ; w pudełku 10x11x26 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje kolorowe ; 9x25 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Ta legendarna gra towarzyska stawia graczy wobec mnóstwa twarzy i śmiesznych opisów. Kto zatańczyłby na stole? Kto pod ubranie założyłby strój Supermana? Gracz, który najtrafniej dopasuje swoje odpowiedzi do innych, zwycięży! ? W zestawie jest 150 kart twarzy i 50 kart z zabawnymi opisami! ? Prosta rozgrywka, wiele zabawnych sytuacji. ? Słynny koncept, tysiące sprzedanych egzemplarzy. Gra dla 3-8 osób w wieku 12+. [https://tantis.pl/geby-p927493?utm_source=google&utm_medium=css&utm_campaign=TantisCSS2&gclid=Cj0KCQjwh_eFBhDZARIsALHjIKdPYi2YcT7AlW5rNiXBlE0curPVRqRxl62txoUqL1iRQAUXx8hZPL4aAkktEALw_wcB]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kocham Cię, Polsko : gra towarzyska. - Warszawa : Granna, copyright 2009. - 1 gra (plansza, 90 kart, 4 pionki, 4 podstawki, 32 żetony, 4 kładki, klepsydra, kostra do gry) : karton, papier, plastik, kolor + instrukcja (harmonijka 6 stron : ilustracje ; 21 cm).
Inspiracją do stworzenia gry był program pod tym samym tytułem, nadawany przez telewizyjną Dwójkę. Znacie Państwo ten program? Lubicie go? Chcielibyście wziąć w nim udział? Teraz to możliwe. Zaproście rodzinę lub znajomych, rozłóżcie planszę i stwórzcie razem atmosferę studia telewizyjnego. KOCHAM CIĘ, POLSKO! równie dobrze sprawdza się jako gra dla 2, 3 lub 4 graczy jak i jako zabawa zespołowa, w której może brać udział właściwie nieograniczona ilość osób. Reguły gry można traktować dosyć swobodnie. To raczej inspiracja dla własnej pomysłowości niż sztywne zasady. Wzorem mogą być konkurencje prezentowane w programie telewizyjnym. A to co najcenniejsze w tej grze to zestaw pytań dotyczących Polski. Polskiej historii i geografii, polskiej piosenki i polskiej kuchni. Polskiego filmu i polskiego sportu. Pytania dotyczą tego, co wszyscy znamy i lubimy. I tego, czego nie wiemy, a chcemy się dowiedzieć. A dobraliśmy je tak, że skierowane mogą być do kilku pokoleń graczy - do dziadków, rodziców i wnuków. Namawiamy po sięgnięcia po tę grę rodziny i klasy szkolne, namawiamy mieszkańców polskich miast, miasteczek i wsi i emigrantów stęsknionych kontaktu z krajem dzieciństwa. [hobbity.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Milionerzy : najpopularniejszy teleturniej na świecie. - Nowa edycja. - Warszawa : EVO CE ; copyright 2021. - 1 gra (1 plansza do gry, 4 ramki na karty Pytanie i Odpowiedź, 660 kart Pytanie i Odpowiedź, 20 kart Pytanie do publiczności/Telefon do przyjaciela, 12 żetonów Kół Ratunkowych, 6 pionków, 30 czeków, 7 kart dodatkowych z ciekawostkami) : karton, kolor ; w pudełku 39x32x8 cm. + instrukcja (4 stron, 15x21 cm.)
Nowa, polska edycja gry planszowej oparta na popularnym na całym świecie teleturnieju. Wszystkie pytania pochodzą z programu telewizyjnego TVN. Odpowiedz poprawnie na 12 pytań i zostań milionerem! Wciel się w rolę zawodnika lub prowadzącego „Milionerów” i przeżyj pełne napięcia chwile w gronie przyjaciół. [opis z pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : od zera do milionera : skoki narciarskie. - London : Hasbro Gaming, copyright 2022. - 1 gra (1 plansza, 6 pionków, 28 kart "Tytuł Własności", 16 kart "KIBIC", 16 kart "SKOCZEK", 1 plik banknotów MONOPOLY, 32 małe sosny, 12 dużych sosen, 2 kostki oraz instrukcja.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Jeśli jesteś fanem Monopoly, nie możesz przegapić kolekcjonerskiej edycji gry - Skoki Narciarskie. Wariacja na temat klasycznej gry pozwala przenieść się do świata sportu, podróży i wielkich zwycięstw. Monopoly - Skoki Narciarskie wciąga na wiele godzin i sprawia, że długie, zimowe wieczory mijają w przyjemnej atmosferze. Monopoly - Skoki Narciarskie przenosi graczy do krajów, w których znajdują się najważniejsze skocznie narciarskie, znane z zawodów Pucharu Świata. Gracz może kupować skocznie w miastach takich jak Oberstdorf w Niemczech, Sapporo w Japonii i Planica w Słowenii oraz płacić personalizowanymi banknotami. Zwycięstwo zapewniają małe i duże sosny, które gracz sadzi przy skoczniach, by maksymalizować swoje zyski. Limitowane pionki sprawiają, że gra przynosi jeszcze więcej radości - gracze wybierają dla siebie: narciarza, puchar, niedźwiedzia, narty, kask, a także zimową czapkę. Każda rozgrywka daje rodzinie możliwość wspominania legendarnych momentów polskich skoczków i wielkich zwycięstw na skoczniach. W rozgrywce mogą brać udział dzieci i rodzice. Całość podkreślają limitowane karty Skoczka i Kibica. Monopoly to klasyczna gra planszowa dla całej rodziny. Uczy przedsiębiorczości, zarządzania nieruchomościami i planowania wydatków. W czasie zabawy ukazuje, jak wygląda przepływ pieniędzy i na czym polegają mądre inwestycje w celu pomnażania swoich zysków. [Źródło opisu: www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : od zera do milionera : Warszawa : dwudziestolecie międzywojenne. - London : Winning Moves, cop. 2015. - 1 gra (1 plansza, 28 kart tytułu własności, 16 kart szansy, 16 kart Kasa Społeczna, 32 domy, 12 hoteli, 3 kostki, zestaw banknotów) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 27x40x6 cm + 2 książeczki (8 stron : ilustracje ; 17 cm).
GRA PLANSZOWA. Fascynująca podróż do miasta, które zmieniało się i piękniało w czasie dwudziestu lat po odzyskaniu przez Polskę niepodległości. Gra pozwala przypomnieć urodę ówczesnej Warszawy i ukazać wybitne dzieła polskich architektów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : Polska jest piękna. - Edycja 2. - Gdańsk : Winning Moves Polska, ©2022. - 1 gra (plansza, 8 pionków, 28 kart Tytuł Własności, 16 kart Wakacje, 16 kart Ferie Zimowe, 1 plik banknotów Monopoly, 32 domy, 12 hoteli, 2 kostki) : karton, plastik, metal, kolor) ; w pudełku 40x27x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 16 cm).
Wiek: 8+ ; liczba graczy: 2-6
"Monopoly. Polska jest piękna" to gra przeznaczona dla wszystkich, którzy uwielbiają grać w planszówki. W tej edycji przemieszczasz się samochodem po całej Polsce wraz z rodziną lub paczką przyjaciół. Kupuj najpiękniejsze miejsca, które spotykasz na swojej drodze i pola dostawców usług. Inwestuj w domy i hotele, zbieraj czynsz z posiadanych nieruchomości. Wymieniaj się z innymi graczami. Jest wiele sposobów na zajęcie najlepszych miejsc na planszy. Inwestuj z głową, bądź twardym negocjatorem – zwycięzca jest tylko jeden. Znajdź własną drogę do zdobycia fortuny!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
The original rummikub : standart : brings people together = Oryginalny Rummikub : gra dla całej rodziny. - Szczecin : TM Toys, © 2014. - 1 pudełko (4 stojaki na kostki, 8 podpórek, 106 kostek) : karton, papier, plastik ; 35 x 27 x 5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 24 cm) ; Kompendium zasad (24 strony : ilustracje : 28 cm). .
Niesamowita gra dla wielu osób. "Rummikub" zapewni najlepszą rozrywkę dla całej rodziny. Jest idealna również dla urozmaicenia spotkań towarzyskich. "Rummikub" jest popularną na całym świecie grą towarzyską, znaną także pod takimi nazwami, jak "Rummy" czy "Ruck-Rummy", albo "Remik". Powstała w latach trzydziestych ubiegłego stulecia, a ogromną popularność na całym świecie zyskała w latach siedemdziesiątych. Obecnie, co trzy lata odbywają się krajowe turnieje oraz mistrzostwa świata w "Rummikub", a gra ma rzesze miłośników. "Rummikub" jest interesującą rozrywką dla całej rodziny. Gra przeznaczona jest dla dwóch do czterech osób. Do gry służą 104 kości z liczbami od 1 do 13, w czterech kolorach: czerwonym, żółtym, niebieskim i czarnym, a także dwie kości z symbolami jokerów. Gracze losują po 14 kości, pozostałe zostają w tzw. banku. Każdy z graczy wykłada na stół utworzone przez siebie układy kości: serie bądź grupy. Serię tworzą minimum trzy kolejne kości w jednym kolorze, a grupę stanowią trzy lub cztery kości w różnych barwach, ale z tą samą liczbą. Po wyłożeniu kości na stół istnieje możliwość ingerencji w ich układ, tzw. manipulacja z koniecznością dołożenia przynajmniej jednej nowej kości. Występującymi w grze jokerami można zastąpić dowolną z kości, przy czym należy pamiętać, że jokera można podmienić jedynie na kość posiadaną, a nie leżącą już na stole. Gdy nie ma możliwości dołożenia posiadanej kości do istniejącego układu, należy dobrać kość z banku. Gra kończy się, gdy gracze pozbędą się wszystkich kości bądź bank zostanie opróżniony. Zwycięża ten, kto pierwszy zostanie bez kości. Jeśli lubisz się dobrze bawić, wraz z najbliższymi sięgnijcie po "Rummikub". [https://www.taniaksiazka.pl/gra-rummikub-standard-lemada-p-596370.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scrabble : orginal. - Warszawa : Mattel, copyright 2018. - 1 gra (4 stojaki na płytki, 100 płytek, 1 woreczek na płytki, 1 plansza do gry) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 37x27x5 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 30 cm).
Scrabble to najpopularniejsza na świeci gra słowna, dzięki której tworzysz nowe słowa i budujesz nowe więzi - rodzinne i przyjacielskie. Używaj płytek z literami do tworzenia słów na planszy. Wchodź na pole premiowe, aby powiększyć swój wynik. Ten, kto zbierze najwięcej punktów, wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Taboo : gra niewypowiedzianych słów!!!. - Warszawa : Hesbro, 2013. - 1 gra (260 kart, podstawka pod karty, 1 klepsydra, 1 piszczałka, notesik na punkty, Kostka Zmieniająca Grę) : papier, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 5x20x27 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 19 cm).+ instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Czas działa przeciwko Tobie. Wiesz, co chcesz powiedzieć, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie słowa. Ale w życiu są rzeczy, które są tabu. Jak sprawić, by Twoja drużyna powiedziała np. "przecinek", jeśli nie wolno Ci użyć słów "interpunkcja", "znak", "przestanek", "zdanie", ani "kropka"? Musisz użyć wyobraźni, sprytu i wiedzy, by wygrać. Jeśli Twoja drużyna odgadnie hasło, zdobywacie punkt. Tabu jest niewymownie zabawną grą! Idealna na spotkania towarzyskie z rodziną i znajomymi. Taboo przypomina kalambury, jednak w odświeżonej formie. Proste zasady pozwalają na wspólną zabawę w każdym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
What Do You Meme? : gra imprezowa dla miłośników memów. - New York : Epee, 2021. - 1 gra (70 kart ze zdjęciami, 360 kart z hasłami, 5 kart do stworzenia własnych haseł) : karton, kolor ; w pudełku 17x12x11 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Uwielbiasz memy? Ta gra jest w sam raz dla Ciebie! Uwaga: przeznaczona dla wieku 17+. Zaufaj nam! Rywalizuj z rodziną i przyjaciółmi, tworząc najzabawniejsze memy. Rozdajcie kartę z obrazkiem. Waszym zadaniem jest dopasować jeden ze swoich podpisów do obrazka tak, by stworzyć najśmieszniejszą kombinację. Zwycięzca każdej rundy jest wybierany przez zmieniającego się sędziego. Wskazówka: Warto wziąć pod uwagę poczucie humoru sędziego. Aż 435 kart w zestawie, dzięki którym każda rozgrywka będzie inna! Fantastyczna zabawa na każdą domówkę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wszystkie dzieci świata. - Warszawa : Tactic Games, © 2021. - 1 gra (1 plansza, 1 paszport do gry, 12 wyjmowanych pieczątek, 100 dwustronnych kart, 40 żetonów podróży, 7 kafelków biletów, 6 pionków postaci, 1 woreczek, 6 plastikowych podstawek, 1 kostka do gry, 6 naklejek) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21x21 cm)
(Uczmy się)
Doskonały sposób na poznanie innych kultur! Choć ludzie na świecie różnią się między sobą, wszyscy są sobie równi. Jest tyle krajów i tradycji, od których można się uczyć! Ta gra to doskonały wstęp do życia pełnego ciekawości i szacunku wobec innych kultur. Poznawanie ludzi i ich kultur rozbudza naturalną ciekawość u dzieci i za każdym razem jest zajmującym zajęciem. [http://www.tactic.net/product.php?Product_number=58226&lang=pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej