Hobby i czas wolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(224)
Forma i typ
Książki
(129)
Poradniki i przewodniki
(109)
Gry i zabawki
(94)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Proza
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Druki ulotne
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Poezja
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(90)
tylko na miejscu
(90)
wypożyczone
(48)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(27)
Oddział dla Dzieci
(66)
Czytelnia
(39)
Filia nr 2
(4)
Czytelnia Oddziału dla Dzieci
(3)
Autor
Hikiert-Bereza Anna
(15)
Marsh Ryan
(12)
Milton Stephanie
(6)
Chodkowska-Gyurics Agnieszka
(5)
Hikiert Anna
(5)
McBrien Thomas
(5)
Delval Julien (1972- )
(4)
Guichard Jack (1946- )
(4)
Jugla Cécile
(4)
Mazurek Konrad
(4)
Simon Laurent (1979- )
(4)
Bolder Joe
(3)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(3)
Daujean Cyrille
(3)
Grzyb Katarzyna
(3)
Jelley Craig
(3)
Kielan Dominika
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Minor Marcin
(3)
Miłuński Filip
(3)
Moon Alan R. (1951- )
(3)
Wojnakowska-Jabłońska Paulina
(3)
Zdybel Jacek (1963- )
(3)
Bojrakowska-Przeniosło Agnieszka
(2)
Cox Aleksander
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Dofresh (1977- )
(2)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(2)
Eberle Bill
(2)
Escandell Victor (1971- )
(2)
Jaszecka Karolina
(2)
Keck Gecko (1967- )
(2)
Kielan Paulina
(2)
Kittredge Jack
(2)
Kożyczkowska Magda
(2)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(2)
Marczewska Magdalena
(2)
Muszak Kaja
(2)
Olotka Greg
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Strzelecki Adam (grafik)
(2)
Stuckey John
(2)
Zarzyński Paweł
(2)
Żabicka Monika
(2)
Abbo Hannah
(1)
Adamescu Adrian
(1)
Aitch
(1)
Albinson Clare
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andrews Daryl
(1)
Andruszkiewicz Jaro
(1)
André Marc
(1)
Artymowska Aleksandra (1981- )
(1)
Atkinson Michael
(1)
Avery Jeremy
(1)
Babińska Magdalena
(1)
Bailey Jacqui
(1)
Bakera Grzegorz
(1)
Baracchi Tiziano
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Baranowski Marek (geograf)
(1)
Baumjohann Dorothea
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beiser Rudi (1960- )
(1)
Bellingham Katarzyna
(1)
Berlik Natalia
(1)
Bernacki Krzysztof "Krzyś"
(1)
Białousz Katarzyna
(1)
Biernacka Zofia
(1)
Bilińska Ewa M. (1962- )
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bodin Dominique (1958- )
(1)
Bolek Joanna (pedagog)
(1)
Bonifacio Fabrizio
(1)
Borecka Anna (aktorka)
(1)
Borek Natalia
(1)
Bortkiewicz Mikołaj
(1)
Bradley Kirsten
(1)
Bradley Melissa
(1)
Bradshaw John (1950- )
(1)
Brand Inka (1977- )
(1)
Brand Markus (1975- )
(1)
Brisigotti John-Paul
(1)
Budyńska Anna
(1)
Bukowski Adam
(1)
Burdzyńska Magdalena (1977- )
(1)
Burgess Matthew
(1)
Buszkowski Igor
(1)
Cairos Joshua
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Caumont Cédric
(1)
Cegieła Katarzyna
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Chin Lili
(1)
Chiu Pa Ming (1977- )
(1)
Chmielewski Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Chojnowski Ryszard
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(162)
2010 - 2019
(61)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(208)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(219)
Francja
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
nieznany (p)
(1)
Ukraina
(1)
Język
polski
(221)
nieznany (0 0)
(1)
nieznany (po)
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(99)
Dzieci
(84)
Młodzież
(83)
14-17 lat
(70)
6-8 lat
(57)
Dorośli
(30)
0-5 lat
(18)
18+
(6)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Książka dostępna także jako audiobook i e-book
(1)
Rysownicy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Gra polska
(10)
Literatura polska
(6)
Gra amerykańska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Minecraft
(25)
Szydełkowanie
(11)
Rysowanie
(9)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(7)
Uprawa roślin
(7)
Ludzie a zwierzęta
(6)
Ogrodnictwo
(6)
Papieroplastyka
(6)
Psy
(6)
Roboty ręczne
(6)
Tajemnica
(6)
Techniki rysunkowe
(6)
Czarodzieje
(5)
Eksperymenty
(5)
Ogródki działkowe i przydomowe
(5)
Przedmioty magiczne
(5)
Tresura
(5)
Kolejnictwo
(4)
Roblox (gra komputerowa)
(4)
Robótki ręczne
(4)
Rośliny
(4)
Zachowanie się zwierząt
(4)
Zwierzęta
(4)
Boże Narodzenie
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry komputerowe
(3)
Hafciarstwo
(3)
Haft
(3)
Krawiectwo
(3)
Makramy
(3)
Manga
(3)
Opieka nad zwierzętami
(3)
Podróże
(3)
Rośliny ozdobne
(3)
Warzywa
(3)
Zdobnictwo
(3)
Adopcja
(2)
Akwarium
(2)
Dinozaury
(2)
Dzieci
(2)
Gospodarstwo rolne
(2)
Gracze komputerowi
(2)
Gry i zabawy
(2)
Grzyby
(2)
Jazda konna
(2)
Jazda na rowerze
(2)
Koty
(2)
Koń
(2)
Kąpiele zimowe
(2)
Logika
(2)
Mars (planeta)
(2)
Miasta
(2)
Odpoczynek
(2)
Origami
(2)
Osobowość
(2)
Podcasting
(2)
Podróżnictwo
(2)
Postacie fikcyjne
(2)
Potwory
(2)
Psychologia zwierząt
(2)
Renesans
(2)
Ryby
(2)
Sporty ekstremalne
(2)
Szachy
(2)
Woda
(2)
Wędkarstwo
(2)
Węzły i sploty
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Akwarystyka
(1)
Amigurumi
(1)
Anime
(1)
Astronauci
(1)
Azulejos
(1)
Balony
(1)
Barwy
(1)
Bitwa pod Grunwaldem (1410)
(1)
Biżuteria
(1)
Boho-chic
(1)
Brandcasting
(1)
Bukieciarstwo
(1)
Ceramika artystyczna
(1)
Charakter
(1)
Chmielewski, Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Choroby zwierząt
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Diuna (świat fikcyjny)
(1)
Domki dla ptaków
(1)
Doświadczenia edukacyjne
(1)
Drukarstwo
(1)
Dziewczęta
(1)
Figury geometryczne
(1)
Fitness
(1)
Folklor
(1)
Fotografia cyfrowa
(1)
Fotografie
(1)
Geolodzy
(1)
Glina
(1)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Bitwa pod Grunwaldem
(1)
Game of thrones (serial filmowy)
(1)
Song of ice and fire
(1)
Temat: czas
1901-2000
(7)
1501-1600
(3)
1601-1700
(3)
2001-
(3)
1401-1500
(2)
1701-1800
(2)
1939-1945
(2)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1918-1939
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Europa
(3)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Broad Peak (góra)
(1)
Chiny
(1)
K2 (góra)
(1)
Lhotse (góra)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Portugalia
(1)
Sandomierz (woj. świętokrzyskie)
(1)
Serengeti
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(106)
Gry planszowe
(72)
Publikacja bogato ilustrowana
(58)
Gry i zabawy umysłowe
(48)
Gry w karty
(20)
Gry edukacyjne
(12)
Gry i zabawy
(10)
Gry strategiczne
(8)
Publikacje dla dzieci
(8)
Gry i zabawy dziecięce
(6)
Układanki
(6)
Gry i zabawki
(5)
Opowiadania i nowele
(5)
Opracowanie
(5)
Książka do wypełniania
(4)
Gry paragrafowe
(3)
Informator
(3)
Mapy
(3)
Fantasy
(2)
Książki dla przedszkolaków
(2)
Przewodnik tematyczny
(2)
Wiersze
(2)
Zagadki
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Atlas roślin
(1)
Atlas zwierząt
(1)
Biblia dla dzieci
(1)
Fantastyka
(1)
Gry ekonomiczne
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry komputerowe
(1)
Instrukcja
(1)
Kolędy i pastorałki
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Manga
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Przewodnik turystyczny
(1)
Przysłowia
(1)
Quizy
(1)
Scenariusz
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2335)
Edukacja i pedagogika
(786)
Socjologia i społeczeństwo
(730)
Kultura i sztuka
(563)
Medycyna i zdrowie
(558)
Hobby i czas wolny
(224)
Psychologia
(537)
Biologia
(451)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(365)
Literaturoznawstwo
(358)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(336)
Religia i duchowość
(326)
Podróże i turystyka
(244)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(226)
Etnologia i antropologia kulturowa
(200)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(197)
Rozwój osobisty
(177)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(176)
Kultura fizyczna i sport
(161)
Geografia i nauki o Ziemi
(156)
Kulinaria
(148)
Zarządzanie i marketing
(115)
Fizyka i astronomia
(110)
Inżynieria i technika
(103)
Językoznawstwo
(95)
Filozofia i etyka
(94)
Ochrona środowiska
(91)
Informatyka i technologie informacyjne
(89)
Architektura i budownictwo
(82)
Media i komunikacja społeczna
(71)
Nauka i badania
(69)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(64)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(64)
Styl życia, moda i uroda
(58)
Transport i logistyka
(50)
Rolnictwo i leśnictwo
(46)
Dom i ogród
(43)
Archeologia
(39)
Matematyka
(37)
Chemia
(35)
Praca, kariera, pieniądze
(29)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Architektura
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojsjiwość
(1)
Kultura isztuka
(1)
Kulyura i sztuka
(1)
Matemayka
(1)
Medycyna i Zdrowie
(1)
Muzyka
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść
(1)
Socjologia i społeczeństwoPaństwowe Wydawnictwo NAukowe
(1)
Socjologia i społeczeństwo`
(1)
Varia
(1)
224 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Obowiązkowa lektura dla wszystkich miłośników i sympatyków kotów. Rozwiewa fałszywe wyobrażenia i jest szansą na polepszenie relacji między kotem a człowiekiem. W książce znany antrozoolog John Bradshaw wnika w umysł udomowionego kota i nakreśla jego drogę ewolucyjną. Wykorzystując dorobek najnowszych badań naukowych, obala mity pokutujące na temat tego zwierzęcia. Dowodzi, że pomimo długich dziejów u boku człowieka kot trzema łapami wciąż tkwi w stanie dzikim – że pozostał zwierzęciem drapieżnym i lubiącym samotność, co często stoi w sprzeczności z cywilizacją XXI, w której przyszło mu żyć. Zarazem jest zwierzęciem o zadziwiających zdolnościach adaptacyjnych, mógłby więc bez trudu – w ciągu zaledwie kilku pokoleń – wrócić do pierwotnego stanu, charakterystycznego dla swych przodków sprzed dziesięciu tysięcy lat. Bradshaw pokazuje, że aby koty harmonijnie współżyły z człowiekiem we współczesnym świecie, należy lepiej poznać ich naturę – rozumieć mowę ich ciała, potrzeby i nawyki. W ten sposób możemy świadomie wpływać na ich instynkt łowczy i wrodzoną nieufność. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/217753/zrozumiec-kota]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 636 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pokolenia / projektanci Inka Brand, Markus Brand ; ilustracje Dennis Lohausen. - Nowy Sącz: Hobbity, 2013. - 1 gra (1 plansza, 4 plansze gospodarstw, 48 drewnianych pionków, 24 zestawy klientów, 1 arkusz z naklejkami, 20 worków ze zbożem, 3 karty przygotowania, 15 monet, 78 drewnianych kostek, 1 żeton "nowy pierwszy gracz", 1 znacznik pierwszego gracza, 1 karta pomocy, "msza", 40 żetonów dóbr) : drewno, karton, plastik, płótno, tektura ; w pudełku 30x30x8 cm instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 28 cm).
Gra składa się z szeregu rund, podczas których gracze będą kierować losami swego rodu. W tym celu można wyznaczać członkom rodziny różne zadania we wsi. Pracujący w gospodarstwie - zatroszczą się o dobre zbiory, przeznaczeni do służby w kościele - przyniosą punkty sławy, zaś rodzina w radzie gminy, prócz cennych punktów, zagwarantuje także przywileje. Ten, kto zdecyduje się na podróż, zapewni swemu rodowi sławę oraz - zależnie od celu swej wyprawy - wzrost wpływów lub pieniądze. Z kolei członkowie rodziny pracujący w warsztatach rzemieślników wyprodukują dobra. Dobra te oraz zboże można wymienić na targu na punkty sławy.
Gra Pokolenia (Village) została laureatem nagrody Spiel des Jahres 2012 w kategorii Kennerspiele (gra zaawansowana).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Diuna: planeta intryg i konfliktów / produkcja: Peter Simunovich, John-Paul Brisgotti ; projekt gry Peter Olotka, Jack Kittredge, Bill Eberle, Greg Olotka, Jack Reda ; projekt graficzny Casey Davies ; tłumaczenie instrukcji Magda Gamrot, tłumaczenie kart Monika Żabicka ; konsultacje Sławomir Folkman. - Wersja polska. - [Warszawa] : [Rebel], © 2021. - 1 gra (1 plansza, 6 plansz frakcji, 2 dyski bitewne, 278 tokenów, kość burzy, 94 karty) : karton, papier, plastik, żywica, kolor ; w pudełku 7x27x27 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 15x15 cm).
Diuna - już sama nazwa przywodzi na myśl pustkę. Na planecie dominuje pustynny krajobraz poprzecinany jedynie tu i ówdzie potężnymi pasmami górskimi. Ludzie żyją wyłącznie w paru rozsianych po globie miejscach, w których mają dostęp do drogocennej wody pitnej, lecz nawet tam gnębią ich przerażające kurzawy. Planeta ta odgrywa jednak kluczową rolę w przeznaczeniu galaktycznego Imperium… Stań się częścią jednej z najsłynniejszych historii w dziejach SF w grze Diuna: Planeta intryg i konfliktów i wybierz stronę, po której będziesz walczyć. Zostań liderem Imperium, wciel się w dowódcę Fremenów albo stań na czele jednego z wielkich rodów: Atrydów albo Harkonnenów. Zdobywaj wpływy i walcz o kontrolę nad melanżem: najcenniejszym i najbardziej pożądanym zasobem we wszechświecie, obecnym jedynie na Diunie. Transportuj swoje oddziały na planetę, zbieraj przyprawę, kontroluj pustynne warownie i niszcz swoich wrogów! [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/diuna-planeta-intryg-i-konfliktow-2005740.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Logo : gra planszowa / zespół Jacek Zdybel, Bartosz Odorowicz, Paulina Kortas, Adam Bukowski ; opracowanie graficzne Sebastian Goyke, Wojciech Kubiak. - Gdynia : Trefl, 2019. - 1 gra (1 plansza LOGO, 330 kart pytań, 6 pionków, pudełko na karty) : karton, plastik, tektura, kolor ; 26x26x8 cm + 1 instrukcja ([2] strony ; 26 cm).
Rodzinna gra planszowa LOGO miała premierę w Wielkiej Brytanii w 2008 roku. Do tej pory na świecie sprzedało się 700 000 egzemplarzy tej quizowej gry, z pytaniami odnoszącymi się do znanych marek i logotypów. Gra posiada wariant indywidualny oraz drużynowy. Dzięki prawidłowym odpowiedziom na pytania gracze przesuwają na planszy swoje pionki w kierunku mety. W grze LOGO jest około 400 kart z pytaniami o zróżnicowanym poziomie trudności, które odnoszą się do popularnych marek, logotypów, opakowań i haseł reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Z psiego na nasze / tekst i ilustracje Lili Chin ; [przekład: Agata Wróbel]. - Wydanie 1. - Kraków : Lingea, 2021. - 122, [6] stron : ilustracje ; 16 cm.
Z psiego na nasze to książka ilustrowana. Trudno byłoby uchwycić słowami wszystkie niuanse psiego języka, dlatego tworząc ilustracje, autorka starała się wyeksponować najbardziej charakterystyczne sygnały, a także oznaki pomocne w interpretacji podobnych na pozór zachowań. Kiedy porównasz poszczególne rysunki, zauważysz różnice, które nabiorą sensu w kontekście. I tak np. otwarty jak przy dyszeniu pysk może kojarzyć się z uśmiechem, ale jeśli pies stulił uszy, ma rozszerzone źrenice, marszczy czoło, a jego język jest napięty i podwinięty, w rzeczywistości coś go niepokoi. Kiedy twój zwierzak daje ci do zrozumienia, że czuje się przytłoczony sytuacją (ktoś podchodzi zbyt blisko, zrobiło się za głośno, za wiele się dzieje albo jest zdezorientowany), możesz pogorszyć sprawę, jeśli błędnie odczytasz wysyłane przez niego sygnały i niechcący dodatkowo go zestresujesz. Warczenie, gryzienie czy atak to broń, po którą nasze czworonogi sięgają z reguły w akcie desperacji, po tym, jak nie doczekały się reakcji na subtelniejsze komunikaty. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4987074/z-psiego-na-nasze-czyli-jak-odczytywac-sygnaly-ktore-daja-nam-psy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest ; #2)
Escape Quest to seria książko-gier. Łączy w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu „escape room”. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III K (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : Hogwarts Battle = Harry Potter : potworna skrzynia potworów : dodatek do gry kooperacyjnej z mechaniką tworzenia talii / tłumaczenie Agnieszka Chrzanowska. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (152 karty, 4 teczki z instrukcjami, kość potwora, 4 skrzynie z instrukcjami, 4 instrukcje, 21 żetonów) : karton, tektura, papier, plastik, kolor ) ; w pudełku 23x15x11 cm + instrukcja (11 stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm).
Czym jest Harry Potter: Hogwarts Battle? To kooperacyjna gra karciana w której, jako HARRY POTTER™, RON WEASLEY™, HERMIONA GRANGER™ i NEVILLE LONGBOTTOM™, stawiacie czoła serii mrocznych zdarzeń w tytułowej szkole dla czarodziejów. W trakcie gry zmierzycie się z drużyną czarnych charakterów, którzy stopniowo, miejsce po miejscu, próbują podporządkować sobie świat czarodziejów. Bitwa o Hogwart składa się z 7 scenariuszy – pierwsze mają nas zapoznać z mechanizmami gry i nauczyć skutecznego budowania talii. Wraz z kolejnymi poziom trudności będzie rósł, prowadząc nas stopniowo do najważniejszego starcia. Tylko dzięki dobremu przygotowaniu będziemy mieli szansę na zwycięstwo!
Wejdź do Zakazanego Lasu i stań do walki z magicznymi stworzeniami! Udaj się w głąb Zakazanego Lasu z Potworną skrzynią potworów, najnowszym dodatkiem do kooperacyjnej gry przygodowej Harry Potter: Hogwarts Battle! Wybierz, w którego z bohaterów sagi chcesz się wcielić, a następnie wspólnie z przyjaciółmi sprawdźcie, co czeka na Was w puszczy. I pamiętajcie - skuteczna współpraca to Wasz klucz do zwycięstwa!
Co zawiera dodatek?
- Idealną kontynuację przygody, którą rozpoczęliście w Harry Potter: Hogwarts Battle!
- 4 nowe przygody, których akcja skupia się wokół potworów i stworzeń z Zakazanego Lasu. 
- Nową postać, w która możemy się wcielić - LUNĘ LOVEGOOD™, która, podobnie jak pozostali, dysponuje własną talią i unikatową umiejętnością. Możecie ją wprowadzić również w podstawowych scenariuszach!
Dodatkowe możliwości, które sprawią, że gra będzie jeszcze większym wyzwaniem! Od teraz będziecie mogli odrzucać karty z ręki, a także skorzystać ze specjalnej talii wydarzeń, która ubarwi zabawę z podstawową wersją gry. 
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : Hogwarts Battle = Harry Potter : zaklęcia i eliksiry : dodatek do gry kooperacyjnej z mechaniką tworzenia talii / tłumaczenie Agnieszka Chrzanowska. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (161 kart, 4 teczki z instrukcjami, 4 instrukcje, planszetka gracza, żeton zdrowia, 10 żetonów wpływu, 10 tablic czarów, 2 karty rozdzieląjace) : karton, papier, tektura, kolor ) ; w pudełku 23x15x11 cm + instrukcja (11 stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm).
Harry Potter: Hogwarts Battle to kooperacyjna gra karciana w której, jako HARRY POTTER, RON WEASLEY, HERMIONA GRANGER i NEVILLE LONGBOTTOM, stawiacie czoła serii mrocznych zdarzeń w tytułowej szkole dla czarodziejów. W trakcie gry zmierzycie się z drużyną czarnych charakterów, którzy stopniowo, miejsce po miejscu, próbują podporządkować sobie świat czarodziejów. Na czym to polega? Jako drużyna, zostaniecie postawieni przed wyzwaniem pokonania drużyny czarnych charakterów. Oni natomiast, krok po kroku, przejmują kontrolę nad miejscami znanymi z uniwersum HARRY'EGO POTTERA. Pokonajcie ich wspólnymi siłami, zanim przejmą kontrolę nad wszystkimi magicznymi miejscami! Tylko dzięki Waszemu zwycięstwu uczniowie i profesorowie będą się czuć bezpiecznie w Hogwarcie. Przynajmniej przez jakiś czas… Jeśli czarnym charakterom uda się przejąć kontrolę nad wszystkimi miejscami, przegracie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : ściśle tajna gra słowna / Vlaada Chvátil ; ilustracje Tomáš Kučerovsky ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Warszawa : Rebel, © 2015. - 1 gra (25 kafelków, 40 kart kluczy, 200 kart z 400 kryptonimami, 1 klepsydra, 1 podstawka, 5 torebek) : karton, papier, plastik : w pudełku 5x16x23 cm + instrukcja (7, [1] strona ; 15x21cm).
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody... Dlaczego pokochasz tę grę? Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na największych targach gier planszowych w Essen 2015! Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką. Dwie dostępne role - Szefa i człownka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnać, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach. [https://www.planszomania.pl/imprezowe/9051/Tajniacy.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prowadzi krok po kroku, zagięcie po zagięciu od najprostszych, przez średnio trudne, aż do skomplikowanych modeli. Zgłębianie tajników origami stanie się wspaniałą przygodą. [okładka].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7 (1 egz.)
(dostępność ok. 17.06.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Gutenberg / autorzy: Katarzyna Cioch, Wojciech Wiśniewski ; ilustrator Rafał Szałapa. - Warszawa : Granna© 2021. - 1 gra (4 plansze drukarni, 4 plansze inicjatywy, 4 zasłonki, 140 kart, 32 zębatki, 48 zetonów kart, 10 kafelków postaci, 57 guldenów, 87 drewnianych znaczników, 40 drewnianych czcionek 3D, 10 dodatkowych żetonów, znacznik pierwszego gracza) : karton, papier, plastik, żywica, kolor ; w pudełku 7x30x20 cm + instrukcja (24 stron : ilustracje kolorowe ; 28x28 cm).
Technologia druku umożliwiła szerzenie się wiedzy, myśli i idei. Z tego powodu, w skali światowej, wynalezienie druku przyjmuje się za jedno z symbolicznych wydarzeń kończących średniowiecze. Patrząc zaś w mniejszej skali – przed utalentowanymi rzemieślnikami i sprawnymi przedsiębiorcami otwiera się wspaniała szansa na rozwinięcie dochodowego biznesu. Zapotrzebowanie na książki rośnie, konkurencja jest jeszcze niewielka, a możliwości rozwoju – nieograniczone… "Gutenberg" to gra planszowa dla 1 do 4 graczy, w której wcielicie się w pionierów drukarstwa w XV wieku. Poprzez realizację zamówień będziecie budowali swoje bogactwo i sławę, a usprawniając swoje zakłady drukarskie i pozyskując wsparcie mecenasów będziecie rozwijali swoje zdolności produkcyjne. Rywalizację zwycięży drukarz szczycący się największym uznaniem. [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/gutenberg-polskie-wydanie-2006685.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajemny dwór : stwórz historię z kart / illustrations Lucille Clerc ; original concept by Angus Hyland ; translation Magdalena Włodarczyk. - Wydanie 1. - Kraków : Albi Polska Sp. z o. o., © 2021. - 1 gra (20 kart) : papier, karton, kolor ; w pudełku 4x12x20 cm + instrukcja (harmonijka : ilustracje ; złożona 9x17 cm, rozłożona 9x34 cm).
(Rozumówki)
Tajemny Dwór z serii Rozumówki to 20 kart z obrazkami, które łączą się ze sobą w panoramę na podstawie której gracze opowiadają historie. Karty oferują niemal nieskończoną liczbę kombinacji. Niezależnie od tego, czy z jednej czy z drugiej strony - magicznie łączą się w poszczególnych punktach, tworząc spójną scenerię, która daje możliwość wymyślenia nieograniczonej liczby historii. Gra oferuje możliwość ćwiczenia mowy, słownictwa i komunikacji z członkami drużyny. Rozwija również kreatywność i wyobraźnię. Wejdź do tajemniczej posiadłości, przemierzaj długie korytarze i odkrywaj ukryte w nich sekrety. Zbuduj własną historię pełną intryg, dziwnych wypadków, przebiegłych kamerdynerów i uroczych dam. Dokąd cię ona zaprowadzi? [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/tajemny-dwor-2004551.html]
Gra jest inspirowana kartami zwanymi yriorama, których tradycja sięga XIX wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
(dostępność ok. 17.06.2024)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gdzie jest zwierz? : gra rodzinna /autorstwo zagadek Paweł Czapczyk ; redakcja Hubert Bobrowski ; ilustracje Anna Truszkowska, - Warszawa : Edgard, © 2022. - 1 gra (1 plansza, 45 żółtych kart z pytaniami, 10 niebieskich kart do gry obserwacyjnej, 5 pionków, 1 kostka do gry) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja (3, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 15x15 cm).
(Kapitan Nauka)
Już od najmłodszych lat warto uczyć się, jak zadbać o naszą planetę. Jedną z najpopularniejszych form ochrony środowiska jest segregacja śmieci, która w kolejnym etapie pozwala na przetwarzanie ich w procesie recyklingu. Dzięki grze „Akcja segregacja” dzieci dowiadują się, w jaki sposób mogą mieć pozytywny wpływ na otaczający świat. [bonito.pl]
Poczuj zew natury, poznawaj zwierzęta, wytężaj wzrok i nie daj się zwieść mistrzom kamuflażu! Gdzie jest zwierz? to rodzinna gra planszowa, która zapewni szalony wyścig w świecie zwierząt. Sprawdźcie, co wiecie o różnych gatunkach, poznajcie zwierzęcych rekordzistów oraz ciekawostki dotyczące ich życia. Typujcie poprawne odpowiedzi na pytania quizowe i szukajcie na planszy ukrytych zwierzaków. Co robi modliszka? Ile litrów wody może wypić jednorazowo wielbłąd dwugarbny? Czy miś koala spokrewniony jest z niedźwiedziem? [https://www.kapitannauka.pl/gry-edukacyjne/2623-gdzie-jest-zwierz-gra-rodzinna-5903699821862.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jak Jaś i Zosia poznają Polskę / rymowała Monika Czoik-Nowicka. - Białystok : Kangur, [2020]. - 1 gra (plansza podzielona na cztery części, 12 żetonów) : tektura, kolor ; w pudełku 4x18x17 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 15 cm).
Poznaj Polskę bawiąc się z Jasiem i Zosią. W tej edukacyjnej grze najdziesz żetony z obrazkami kojarzący się właśnie z Polską. Bocian, pierniki, Wisła, góry oraz inne piękne polskie miejsca. Należy je dopasować w odpowiednim miejscu na dużej estetycznej planszy o Polsce. Dzieci w przyjemny sposób poznają kraj oraz rozwijają wyobraźnię. źródło opisu: https://bonito.pl/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund / opracowanie gry Sławomir Czuba, Jacek Zdybel ; opracowanie graficzne Adam Strzelecki. - Edycja specjalna. - Gdynia : Trefl, copyright 2016. - 1 gra (362 karty z pytaniami, 16 kart na własne pytania, 6 kart "Następny", 6 kart "Zmiana", 6 pionków do gry, 1 plansza do gry, 1 specjany czasomierz, 1 pudełko na karty) : karton, plastik, tektura, kolor ; 26x26x8 cm + instrukcja ([4] strony ; 21 cm).
"Edycja specjalna" to kolejna odsłona szalonej i zabawnej gry dla rodziny i przyjaciół. Wszystkie pytania zostały stworzone przez graczy, dla graczy! Dodatkowa pula pustych kart, pozwoli Wam urozmaicić rozgrywkę własnymi pytaniami. Postarajcie się, aby były zaskakujące, zabawne i orginalne. Gracze ustawiają na środku pudełko z kartami i losują pytanie, na które odpowiada gracz siedzący na Gorącym Krześle. Kiedy usłyszy pytanie, wystartuje czasomierz odmierzający dokładnie 5 sekund przeznaczonych na udzielenie 3 poprawnych odpowiedzi. Zrób to jednocześnie: wymyśl odpowiedzi, kontroluj czas i postaraj się nie skupiać na rozpraszających kulkach przesuwających się po spirali czasomierza. W przypływie adrenaliny możesz nie wiedzieć, czy na pewno udzieliłeś poprawnych odpowiedzi nie przejmuj się, Twoi przeciwnicy chętnie to ocenią! Jeśli Ci się udało, przesuwasz swój pionek w stronę mety. Jeśli się pomyliłeś albo nie udzieliłeś 3 odpowiedzi, pytanie przechodzi na następnego gracza. Zrobi się gorąco, bo odpowiedzi nie mogą się powtarzać. Wygrywa ten, komu uda się najszybciej przejść planszę. Gracze mogą posłużyć się kartami, dzięki którym zamienią pytanie lub przekażą je przeciwnikowi. Decyzję trzeba podjąć w 5 sekund: grać, czy ryzykować, że przeciwnik odpowie poprawnie? Uważaj w strefie zagrożenia jeśli tu jesteś, nie możesz być pewien, czy zaraz znajdziesz się na mecie, czy stracisz kolejkę. Pewne jest, że będziesz się świetnie bawić! Możliwość rozgrywki bez planszy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury : gra planszowa / opracowanie gry Jacek Czuba, Jacek Zdybel ; opracowanie graficzne Adam Strzelecki. - Gdynia : Trefl, [2017]. - 1 gra (100 kart z poleceniami, 4 pionki, kostka do gry) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 20x29x4 cm + instrukcja (4 karty złożone ; 21 cm).
GRA PLANSZOWA. Znana i lubiana gra w odgadywanie haseł. Tym razem gracze poruszają się pionkami po planszy, na której oprócz poleceń „pokaż” i „narysuj” czeka mnóstwo niespodzianek i pułapek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej