Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(137)
Forma i typ
E-booki
(259988)
Książki
(87196)
Audiobooki
(20141)
Proza
(15582)
Poezja
(5377)
Gry i zabawki
(137)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2297)
Komiksy i książki obrazkowe
(1651)
Filmy i seriale
(1529)
Publikacje popularnonaukowe
(1396)
Poradniki i przewodniki
(1138)
Publikacje dydaktyczne
(806)
Publikacje naukowe
(766)
Publikacje fachowe
(333)
Muzyka
(251)
Dramat (rodzaj)
(226)
Publikacje religijne
(132)
Albumy i książki artystyczne
(111)
Publikacje informacyjne
(86)
Publikacje promocyjne
(34)
Mapy
(30)
Druki ulotne
(25)
Komiksy i książki obrazkowe
(15)
Czasopisma
(11)
Książka
(6)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(5)
Nuty
(4)
Rękopisy
(3)
Obiekty trójwymiarowe
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Muzyka angielska
(1)
Poradnik
(1)
Poraniki i przewodniki
(1)
Poza
(1)
Programy radiowe i telewizyjne
(1)
Publikacie dydaktyczne
(1)
Publikacje brajlowskie
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(100)
wypożyczone
(19)
dostępne
(17)
nieokreślona
(1)
Placówka
Oddział dla Dzieci
(32)
Filia nr 2
(1)
Czytelnia Oddziału dla Dzieci
(4)
Gralnia
(100)
Autor
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(4)
Delval Julien (1972- )
(4)
Nigelli Benedetta
(4)
Nowak Jan (1963- )
(4)
Daujean Cyrille
(3)
Grześkowiak Patrycja
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Kożyczkowska Magda
(3)
Matz Agnieszka
(3)
Minor Marcin
(3)
Miłuński Filip
(3)
Moon Alan R. (1951- )
(3)
Supeł Barbara
(3)
Wojtkowiak-Skóra Patrycja
(3)
Zdybel Jacek (1963- )
(3)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Choux Nathalie (1967- )
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Demaegd Arnaud (1974- )
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Eberle Bill
(2)
Kecir-Lepetit Emmanuelle (1973- )
(2)
Kittredge Jack
(2)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(2)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Olotka Greg
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Strzelecki Adam (grafik)
(2)
Szpunar Ola
(2)
Żabicka Monika
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andrews Daryl
(1)
Andruszkiewicz Jaro
(1)
André Marc
(1)
André Mark (1964- )
(1)
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(1)
Astley Neville
(1)
Atkinson Michael
(1)
Avery Jeremy
(1)
Baker Mark (1959- )
(1)
Bakera Grzegorz
(1)
Baracchi Tiziano
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Baranowski Marek (geograf)
(1)
Bauman Sabina
(1)
Bernacki Krzysztof "Krzyś"
(1)
Biba Dariia
(1)
Biernacka Zofia
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bodin Dominique (1958- )
(1)
Bolek Joanna (pedagog)
(1)
Bonifacio Fabrizio
(1)
Borek Natalia
(1)
Bortkiewicz Mikołaj
(1)
Bourgeois Paulette (1951- )
(1)
Brand Inka (1977- )
(1)
Brand Markus (1975- )
(1)
Brisigotti John-Paul
(1)
Bukowski Adam
(1)
Burgess Matthew
(1)
Cairos Joshua
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Caumont Cédric
(1)
Cegieła Katarzyna
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Chiu Pa Ming (1977- )
(1)
Chmielewski Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Chojnowski Ryszard
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Cioch Katarzyna
(1)
Clark Brenda
(1)
Clerc Lucille
(1)
Cortina Gabriel (1973- )
(1)
Cotterau Jacques
(1)
Crosa Riccardo (1967- )
(1)
Czapczyk Paweł
(1)
Czoik-Nowicka Monika
(1)
Davies Casey
(1)
Devine Danny
(1)
Dewan Ted (1961- )
(1)
Dion Franck (1970- )
(1)
Ducos Guillaume
(1)
Dulin Sergey
(1)
Elliott Mike
(1)
Enrico Massimo
(1)
Fanchi Tony
(1)
Ferlito Chiara
(1)
Finn Steve
(1)
Finn Steve (1967- )
(1)
Fiore Christian
(1)
Folkman Sławomir
(1)
Forbes Maxwell
(1)
Fornal Przemysław
(1)
French Nate
(1)
Gandzel Mariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(86)
2010 - 2019
(50)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(122)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(134)
Francja
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Ukraina
(1)
Język
polski
(136)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(86)
Młodzież
(63)
9-13 lat
(61)
14-17 lat
(53)
6-8 lat
(43)
0-5 lat
(38)
Dorośli
(34)
18+
(8)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Gra polska
(10)
Literatura polska
(6)
Literatura francuska
(5)
Gra amerykańska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Harry Potter (postać fikcyjna)
(7)
Tajemnica
(7)
Czarodzieje
(5)
Przedmioty magiczne
(5)
Barwy
(4)
Kolejnictwo
(4)
Zwierzęta
(4)
Bing (postać fikcyjna)
(3)
Gospodarstwo rolne
(3)
Podróże
(3)
Zabawa
(3)
Detektywi amatorzy
(2)
Dinozaury
(2)
Ekologia
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry kierownicze
(2)
Martin, George R. R. (1948- )
(2)
Miasta
(2)
Osobowość
(2)
Podróżnictwo
(2)
Pojazdy
(2)
Przedmioty użytku codziennego
(2)
Renesans
(2)
Trening umysłu
(2)
Usypianie dzieci
(2)
Wyobraźnia
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Azulejos
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Bitwa pod Grunwaldem (1410)
(1)
Blaszany Drwal (postać fikcyjna)
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Charakter
(1)
Chmielewski, Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Ciasta
(1)
Ciekawość (postawa)
(1)
Ciągnik rolniczy
(1)
Coaching
(1)
Czarnoksiężnicy
(1)
Czynności
(1)
Diuna (świat fikcyjny)
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dorotka (postać fikcyjna)
(1)
Drukarstwo
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Figury geometryczne
(1)
Franklin (postać fikcyjna)
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Gry planszowe
(1)
Grzybobranie
(1)
Grzyby
(1)
Hakerzy
(1)
Handel
(1)
Hermiona Granger (postać fikcyjna)
(1)
Historia powszechna
(1)
Ja (psychologia)
(1)
Język hiszpański
(1)
Kalambury
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Kampania wrześniowa (1939)
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Koty
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Kreatywność
(1)
Kuce
(1)
Kupcy
(1)
Labirynt
(1)
Las
(1)
Leonardo da Vinci (1452-1519)
(1)
Logika
(1)
Magnateria
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Maszyny
(1)
Matejko, Jan (1838-1893)
(1)
Memy internetowe
(1)
Minecraft
(1)
Mistyfikacja literacka
(1)
Mitologia grecka
(1)
Miś Paddington (postać fikcyjna)
(1)
Motoryka mała
(1)
Musierowicz, Małgorzata (1945- )
(1)
My Little Pony (postacie fikcyjne)
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka liczenia
(1)
Noc
(1)
Odbudowa (urbanistyka)
(1)
Pamięć
(1)
Piłka nożna
(1)
Pociągi
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Potwory
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Pożar
(1)
Roblox (gra komputerowa)
(1)
Ron Weasley (postać fikcyjna)
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Rośliny ozdobne
(1)
Temat: dzieło
Game of thrones (serial filmowy)
(2)
Bitwa pod Grunwaldem
(1)
Game of thrones
(1)
Jeżycjada
(1)
Song of ice and fire
(1)
Temat: czas
1901-2000
(7)
1501-1600
(4)
1601-1700
(3)
2001-
(3)
1101-1200
(2)
1201-1300
(2)
1401-1500
(2)
1701-1800
(2)
1939-1945
(2)
1001-1100
(1)
1301-1400
(1)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1918-1939
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Europa
(3)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Broad Peak (góra)
(1)
Chiny
(1)
Florencja (Włochy)
(1)
K2 (góra)
(1)
Kansas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Lhotse (góra)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Oz (kraina fikcyjna)
(1)
Portugalia
(1)
Sandomierz (woj. świętokrzyskie)
(1)
Serengeti
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(76)
Gry i zabawy umysłowe
(55)
Gry w karty
(22)
Broszura
(14)
Gry edukacyjne
(12)
Gry i zabawy
(12)
Książka zabawka
(11)
Książka-zabawka
(9)
Gry strategiczne
(8)
Gry i zabawy dziecięce
(6)
Układanki
(6)
Ćwiczenia i zadania
(6)
Gry i zabawki
(5)
Książki dla małych dzieci
(5)
Gry paragrafowe
(4)
Książka do wypełniania
(4)
Mapy
(3)
Opowiadania i nowele
(3)
Publikacje dla dzieci
(3)
Wiersze
(3)
Fantasy
(2)
Gry i zabawy literackie
(2)
Powieść przygodowa
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Gry ekonomiczne
(1)
Karty do gry
(1)
Karty metaforyczne
(1)
Krzyżówki (gry)
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Quizy
(1)
Ruchome obrazki
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(94)
Edukacja i pedagogika
(38)
Kultura i sztuka
(35)
Historia
(14)
Architektura i budownictwo
(4)
Geografia i nauki o Ziemi
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Psychologia
(3)
Biologia
(2)
Językoznawstwo
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Archeologia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
137 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : Hogwarts Battle = Harry Potter : potworna skrzynia potworów : dodatek do gry kooperacyjnej z mechaniką tworzenia talii / tłumaczenie Agnieszka Chrzanowska. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (152 karty, 4 teczki z instrukcjami, kość potwora, 4 skrzynie z instrukcjami, 4 instrukcje, 21 żetonów) : karton, tektura, papier, plastik, kolor ) ; w pudełku 23x15x11 cm + instrukcja (11 stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm).
Czym jest Harry Potter: Hogwarts Battle? To kooperacyjna gra karciana w której, jako HARRY POTTER™, RON WEASLEY™, HERMIONA GRANGER™ i NEVILLE LONGBOTTOM™, stawiacie czoła serii mrocznych zdarzeń w tytułowej szkole dla czarodziejów. W trakcie gry zmierzycie się z drużyną czarnych charakterów, którzy stopniowo, miejsce po miejscu, próbują podporządkować sobie świat czarodziejów. Bitwa o Hogwart składa się z 7 scenariuszy – pierwsze mają nas zapoznać z mechanizmami gry i nauczyć skutecznego budowania talii. Wraz z kolejnymi poziom trudności będzie rósł, prowadząc nas stopniowo do najważniejszego starcia. Tylko dzięki dobremu przygotowaniu będziemy mieli szansę na zwycięstwo!
Wejdź do Zakazanego Lasu i stań do walki z magicznymi stworzeniami! Udaj się w głąb Zakazanego Lasu z Potworną skrzynią potworów, najnowszym dodatkiem do kooperacyjnej gry przygodowej Harry Potter: Hogwarts Battle! Wybierz, w którego z bohaterów sagi chcesz się wcielić, a następnie wspólnie z przyjaciółmi sprawdźcie, co czeka na Was w puszczy. I pamiętajcie - skuteczna współpraca to Wasz klucz do zwycięstwa!
Co zawiera dodatek?
- Idealną kontynuację przygody, którą rozpoczęliście w Harry Potter: Hogwarts Battle!
- 4 nowe przygody, których akcja skupia się wokół potworów i stworzeń z Zakazanego Lasu. 
- Nową postać, w która możemy się wcielić - LUNĘ LOVEGOOD™, która, podobnie jak pozostali, dysponuje własną talią i unikatową umiejętnością. Możecie ją wprowadzić również w podstawowych scenariuszach!
Dodatkowe możliwości, które sprawią, że gra będzie jeszcze większym wyzwaniem! Od teraz będziecie mogli odrzucać karty z ręki, a także skorzystać ze specjalnej talii wydarzeń, która ubarwi zabawę z podstawową wersją gry. 
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : Hogwarts Battle = Harry Potter : zaklęcia i eliksiry : dodatek do gry kooperacyjnej z mechaniką tworzenia talii / tłumaczenie Agnieszka Chrzanowska. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (161 kart, 4 teczki z instrukcjami, 4 instrukcje, planszetka gracza, żeton zdrowia, 10 żetonów wpływu, 10 tablic czarów, 2 karty rozdzieląjace) : karton, papier, tektura, kolor ) ; w pudełku 23x15x11 cm + instrukcja (11 stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm).
Harry Potter: Hogwarts Battle to kooperacyjna gra karciana w której, jako HARRY POTTER, RON WEASLEY, HERMIONA GRANGER i NEVILLE LONGBOTTOM, stawiacie czoła serii mrocznych zdarzeń w tytułowej szkole dla czarodziejów. W trakcie gry zmierzycie się z drużyną czarnych charakterów, którzy stopniowo, miejsce po miejscu, próbują podporządkować sobie świat czarodziejów. Na czym to polega? Jako drużyna, zostaniecie postawieni przed wyzwaniem pokonania drużyny czarnych charakterów. Oni natomiast, krok po kroku, przejmują kontrolę nad miejscami znanymi z uniwersum HARRY'EGO POTTERA. Pokonajcie ich wspólnymi siłami, zanim przejmą kontrolę nad wszystkimi magicznymi miejscami! Tylko dzięki Waszemu zwycięstwu uczniowie i profesorowie będą się czuć bezpiecznie w Hogwarcie. Przynajmniej przez jakiś czas… Jeśli czarnym charakterom uda się przejąć kontrolę nad wszystkimi miejscami, przegracie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : ściśle tajna gra słowna / Vlaada Chvátil ; ilustracje Tomáš Kučerovsky ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Warszawa : Rebel, © 2015. - 1 gra (25 kafelków, 40 kart kluczy, 200 kart z 400 kryptonimami, 1 klepsydra, 1 podstawka, 5 torebek) : karton, papier, plastik : w pudełku 5x16x23 cm + instrukcja (7, [1] strona ; 15x21cm).
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody... Dlaczego pokochasz tę grę? Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na największych targach gier planszowych w Essen 2015! Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką. Dwie dostępne role - Szefa i człownka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnać, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach. [https://www.planszomania.pl/imprezowe/9051/Tajniacy.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gutenberg / autorzy: Katarzyna Cioch, Wojciech Wiśniewski ; ilustrator Rafał Szałapa. - Warszawa : Granna© 2021. - 1 gra (4 plansze drukarni, 4 plansze inicjatywy, 4 zasłonki, 140 kart, 32 zębatki, 48 zetonów kart, 10 kafelków postaci, 57 guldenów, 87 drewnianych znaczników, 40 drewnianych czcionek 3D, 10 dodatkowych żetonów, znacznik pierwszego gracza) : karton, papier, plastik, żywica, kolor ; w pudełku 7x30x20 cm + instrukcja (24 stron : ilustracje kolorowe ; 28x28 cm).
Technologia druku umożliwiła szerzenie się wiedzy, myśli i idei. Z tego powodu, w skali światowej, wynalezienie druku przyjmuje się za jedno z symbolicznych wydarzeń kończących średniowiecze. Patrząc zaś w mniejszej skali – przed utalentowanymi rzemieślnikami i sprawnymi przedsiębiorcami otwiera się wspaniała szansa na rozwinięcie dochodowego biznesu. Zapotrzebowanie na książki rośnie, konkurencja jest jeszcze niewielka, a możliwości rozwoju – nieograniczone… "Gutenberg" to gra planszowa dla 1 do 4 graczy, w której wcielicie się w pionierów drukarstwa w XV wieku. Poprzez realizację zamówień będziecie budowali swoje bogactwo i sławę, a usprawniając swoje zakłady drukarskie i pozyskując wsparcie mecenasów będziecie rozwijali swoje zdolności produkcyjne. Rywalizację zwycięży drukarz szczycący się największym uznaniem. [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/gutenberg-polskie-wydanie-2006685.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajemny dwór : stwórz historię z kart / illustrations Lucille Clerc ; original concept by Angus Hyland ; translation Magdalena Włodarczyk. - Wydanie 1. - Kraków : Albi Polska Sp. z o. o., © 2021. - 1 gra (20 kart) : papier, karton, kolor ; w pudełku 4x12x20 cm + instrukcja (harmonijka : ilustracje ; złożona 9x17 cm, rozłożona 9x34 cm).
(Rozumówki)
Tajemny Dwór z serii Rozumówki to 20 kart z obrazkami, które łączą się ze sobą w panoramę na podstawie której gracze opowiadają historie. Karty oferują niemal nieskończoną liczbę kombinacji. Niezależnie od tego, czy z jednej czy z drugiej strony - magicznie łączą się w poszczególnych punktach, tworząc spójną scenerię, która daje możliwość wymyślenia nieograniczonej liczby historii. Gra oferuje możliwość ćwiczenia mowy, słownictwa i komunikacji z członkami drużyny. Rozwija również kreatywność i wyobraźnię. Wejdź do tajemniczej posiadłości, przemierzaj długie korytarze i odkrywaj ukryte w nich sekrety. Zbuduj własną historię pełną intryg, dziwnych wypadków, przebiegłych kamerdynerów i uroczych dam. Dokąd cię ona zaprowadzi? [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/tajemny-dwor-2004551.html]
Gra jest inspirowana kartami zwanymi yriorama, których tradycja sięga XIX wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Dotykaj Poznawaj Baw się)
„Co lubi…” to seria boardbooków, pełna rozmaitych faktur i struktur. Takie zróżnicowanie wspomaga stymulację sensoryczną maluszka, a także urozmaica zabawę. Wesołym, barwnym ilustracjom towarzyszą proste teksty dotyczące tytułowych bohaterów. Książki dodatkowo uczą kolorów i pozytywnie wpływają na sprawność manualną dziecka. Poza tym zaspokajają jego ciekawość i pobudzają wyobraźnię. Atuty: Różne faktury materiałów zachęcają dziecko do dotykania i zabawy książeczką. Książeczki zapewniają stymulację sensoryczną malucha. Dotykanie różnych materiałów poprawia sprawność manualną. Kolorowe i urocze ilustracje uczą kolorów i pozytywnie działają na wyobraźnię dziecka. Proste pytania dotyczące zwierząt mogą prowadzić do pogłębionej rozmowy i zabawy z dzieckiem, tłumaczenia, jak żyją zwierzęta, a także jak się z nimi obchodzić. [lubimyczytac.pl/ksiazka/5085902/co-lubi-kucyk].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N (1 egz.)
(dostępność ok. 28.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Gdzie jest zwierz? : gra rodzinna /autorstwo zagadek Paweł Czapczyk ; redakcja Hubert Bobrowski ; ilustracje Anna Truszkowska, - Warszawa : Edgard, © 2022. - 1 gra (1 plansza, 45 żółtych kart z pytaniami, 10 niebieskich kart do gry obserwacyjnej, 5 pionków, 1 kostka do gry) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja (3, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 15x15 cm).
(Kapitan Nauka)
Już od najmłodszych lat warto uczyć się, jak zadbać o naszą planetę. Jedną z najpopularniejszych form ochrony środowiska jest segregacja śmieci, która w kolejnym etapie pozwala na przetwarzanie ich w procesie recyklingu. Dzięki grze „Akcja segregacja” dzieci dowiadują się, w jaki sposób mogą mieć pozytywny wpływ na otaczający świat. [bonito.pl]
Poczuj zew natury, poznawaj zwierzęta, wytężaj wzrok i nie daj się zwieść mistrzom kamuflażu! Gdzie jest zwierz? to rodzinna gra planszowa, która zapewni szalony wyścig w świecie zwierząt. Sprawdźcie, co wiecie o różnych gatunkach, poznajcie zwierzęcych rekordzistów oraz ciekawostki dotyczące ich życia. Typujcie poprawne odpowiedzi na pytania quizowe i szukajcie na planszy ukrytych zwierzaków. Co robi modliszka? Ile litrów wody może wypić jednorazowo wielbłąd dwugarbny? Czy miś koala spokrewniony jest z niedźwiedziem? [https://www.kapitannauka.pl/gry-edukacyjne/2623-gdzie-jest-zwierz-gra-rodzinna-5903699821862.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jak Jaś i Zosia poznają Polskę / rymowała Monika Czoik-Nowicka. - Białystok : Kangur, [2020]. - 1 gra (plansza podzielona na cztery części, 12 żetonów) : tektura, kolor ; w pudełku 4x18x17 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 15 cm).
Poznaj Polskę bawiąc się z Jasiem i Zosią. W tej edukacyjnej grze najdziesz żetony z obrazkami kojarzący się właśnie z Polską. Bocian, pierniki, Wisła, góry oraz inne piękne polskie miejsca. Należy je dopasować w odpowiednim miejscu na dużej estetycznej planszy o Polsce. Dzieci w przyjemny sposób poznają kraj oraz rozwijają wyobraźnię. źródło opisu: https://bonito.pl/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund / opracowanie gry Sławomir Czuba, Jacek Zdybel ; opracowanie graficzne Adam Strzelecki. - Edycja specjalna. - Gdynia : Trefl, copyright 2016. - 1 gra (362 karty z pytaniami, 16 kart na własne pytania, 6 kart "Następny", 6 kart "Zmiana", 6 pionków do gry, 1 plansza do gry, 1 specjany czasomierz, 1 pudełko na karty) : karton, plastik, tektura, kolor ; 26x26x8 cm + instrukcja ([4] strony ; 21 cm).
"Edycja specjalna" to kolejna odsłona szalonej i zabawnej gry dla rodziny i przyjaciół. Wszystkie pytania zostały stworzone przez graczy, dla graczy! Dodatkowa pula pustych kart, pozwoli Wam urozmaicić rozgrywkę własnymi pytaniami. Postarajcie się, aby były zaskakujące, zabawne i orginalne. Gracze ustawiają na środku pudełko z kartami i losują pytanie, na które odpowiada gracz siedzący na Gorącym Krześle. Kiedy usłyszy pytanie, wystartuje czasomierz odmierzający dokładnie 5 sekund przeznaczonych na udzielenie 3 poprawnych odpowiedzi. Zrób to jednocześnie: wymyśl odpowiedzi, kontroluj czas i postaraj się nie skupiać na rozpraszających kulkach przesuwających się po spirali czasomierza. W przypływie adrenaliny możesz nie wiedzieć, czy na pewno udzieliłeś poprawnych odpowiedzi nie przejmuj się, Twoi przeciwnicy chętnie to ocenią! Jeśli Ci się udało, przesuwasz swój pionek w stronę mety. Jeśli się pomyliłeś albo nie udzieliłeś 3 odpowiedzi, pytanie przechodzi na następnego gracza. Zrobi się gorąco, bo odpowiedzi nie mogą się powtarzać. Wygrywa ten, komu uda się najszybciej przejść planszę. Gracze mogą posłużyć się kartami, dzięki którym zamienią pytanie lub przekażą je przeciwnikowi. Decyzję trzeba podjąć w 5 sekund: grać, czy ryzykować, że przeciwnik odpowie poprawnie? Uważaj w strefie zagrożenia jeśli tu jesteś, nie możesz być pewien, czy zaraz znajdziesz się na mecie, czy stracisz kolejkę. Pewne jest, że będziesz się świetnie bawić! Możliwość rozgrywki bez planszy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury : gra planszowa / opracowanie gry Jacek Czuba, Jacek Zdybel ; opracowanie graficzne Adam Strzelecki. - Gdynia : Trefl, [2017]. - 1 gra (100 kart z poleceniami, 4 pionki, kostka do gry) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 20x29x4 cm + instrukcja (4 karty złożone ; 21 cm).
GRA PLANSZOWA. Znana i lubiana gra w odgadywanie haseł. Tym razem gracze poruszają się pionkami po planszy, na której oprócz poleceń „pokaż” i „narysuj” czeka mnóstwo niespodzianek i pułapek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polska : gra edukacyjna / ilustracje Daniel Włodarski, Iwona Murawska, Magdalena Szafran ; opracowanie graficzne Magdalena Szafran ; opracowanie techniczne Grzegorz Traczykowski ; opracowanie gry Justyna Kieczmer, Monika Rutowska-Leśniewska. - Gdynia : Trefl, 2018. - 1 pudełko (magiczny ołówek, 32 plansze z zadaniami, plansza we wkładce, strzałkka losująca, 4 pionki ; 30x30x4 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 15 cm).
(Mały Odkrywca)
Zapraszamy na wyprawę po różnych zakątkach Polski, w czasie której zdobędziecie wiele interesujących informacji na temat naszego kraju. Gra rozbudzi w Małych Odkrywcach ciekawość i pozwoli im lepiej poznać naszą ojczyznę. Seria Mały odkrywca i magiczny ołówek została stworzona, aby poprzez zabawę wspomagać rozwój Twojego dziecka. Zestaw plansz edukacyjnych oraz gra planszowa dla dzieci.[https://www.taniaksiazka.pl/gra-polska-magiczny-olowek-trefl-p-1551205.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Akcja Segregacja : pogromcy śmieci / rysunki wewnątrz pudełka Monika Giełżecka, projekt graficzny i rysunki na pudełku Zbyszek Derkacz. - Nowa Iwiczna : Jawa, © 2020. - 1 gra (75 rodzajów śmieci, 7 pojemników, klepsydra, 74 żetony, kostka do gry) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x26 cm + instrukcja (3, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 15x15 cm).
Już od najmłodszych lat warto uczyć się, jak zadbać o naszą planetę. Jedną z najpopularniejszych form ochrony środowiska jest segregacja śmieci, która w kolejnym etapie pozwala na przetwarzanie ich w procesie recyklingu. Dzięki grze „Akcja segregacja” dzieci dowiadują się, w jaki sposób mogą mieć pozytywny wpływ na otaczający świat. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kohaku / Danny Devine ; ilustracje Danny Devine. - Warszawa : Nasza Księgarnia, © 2022. - 1 gra (1 plansza 58 płytek ryb, 62 płytki ozdob, 4 ściągawki dla graczy) : karton, papier ; w pudełku 5x27x27 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm).
Stwórz japoński staw pełen harmonii! Gracze tworzą z płytek piękne japońskie stawy. Punkty zdobywane są za odpowiednie rozmieszczenie płytek w swoim stawie: za różnokolorowe kwiaty, ważki latające w pobliżu żab, kamienie dające schronienie narybkowi oraz za inne ozdoby. [Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Bing )
Wyjątkowa w formie kartonowa książka dla fanów serialu Bing! Na dziesięciu stronach książeczki znalazły się fakty i ciekawostki dotyczące Binga i jego towarzyszy – Flopa, Suli, Pando i innych bohaterów. Na registrach, czyli wystających z książki niewielkich zakładkach, umieszczono miniaturki przedmiotów, które kojarzą się z opisywanymi postaciami: uroczego Królisia Tulisia, piłkę futbolową, konewkę i inne obiekty, które dziecko bez trudu rozpozna. Teksty w książeczce są proste i zrozumiałe dla dzieci. Duża czcionka ułatwia naukę liter, a w przypadku dzieciaków, które rozpoznają już zapisane wyrazy – pierwsze próby samodzielnego czytania. Mocne, kartonowe strony wytrzymają wiele dziecięcych eksperymentów, a dzięki zaokrąglonym rogom książka jest dla malucha bezpieczna. Duży format i wyraźne, przemawiające do wyobraźni młodego czytelnika ilustracje pozwolą wykorzystać książeczkę na różne sposoby – można ją czytać albo tylko oglądać. Można też zgadywać, kogo opisano na stronie opatrzonej biedronką, a kogo na stronie z cymbałkami. A gdy zgadywanie się znudzi, można szukać na obrazkach szczegółów, liczyć elementy ilustracji, rzeczy w wybranym kolorze i bawić się bez końca. [bonito.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N (1 egz.)
(dostępność ok. 17.06.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Decipher : słowa, które rozpadły sie na kawałki / projekt gry Bill Eberle, Greg Olotka, Peter Olotka, Jack Kittredge ; ilustracje Kwanchai Moriya ; tłumaczenie Arek Maj. - Wersja polska. - Warszawa : Marek Baranowski ; Grupa Wydawnicza Foksal, © 2021. - 1 gra (1 wypraska, 1. dwustronna plansza deszyfeująca, 1 kasetka słowotwórcy, 48 elementów liter, 85 płytek liter, 1 ołówek, 1 notes, 16 żetonów) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 6x28x28 cm + instrukcja (4 strony złożone : ilustracje kolorowe ; 16x16 cm)
Czy uda Ci się odgadnąć zaszyfrowane hasło? Decipher to gra dla miłośników gier słownych oraz imprezowych. Dzięki kolorowej oprawie graficznej oraz niebanalnemu systemowi szyfrowania pokochasz tę grę od razu! Gracze używają czterech elementów o różnych kształtach do tworzenia i rozwiązywania łamigłówek. W każdej rundzie inny gracz buduje tajne słowo. Inni wiedzą tylko, które fragmenty liter znajdują się w tajnym słowie i zbierają wskazówki oraz punkty. Jak przebiega rozgrywka? 1. Słowotwórca układa z liter swoje sekretne słowo, przygotowując specjalne elementy tworzące litery. 2. Poszukiwacze zbierają informacje, poprzez wskazywanie odpowiednich miejsc na planszy. 3. Poszukiwacze odkrywają rozwiązanie - pierwsza osoba, która odgadnie sekretne słowo, zdobędzie więcej punktów! Zadaniem słowotwórców jest ułożenie sekretnego słowa z ustalonej wcześniej liczby liter. Poszukiwacze słów starają się w każdej rundzie odgadnąć, jakie to słowo. Pomagają im w tym elementy liter, które stopniowo będą pojawiały się na planszy deszyfrującej. W trakcie rozgrywki każdy z graczy zostaje słowotwórcą na jedną rundę, a poprzez pozostałe rundy będzie Poszukiwaczem słów. Rozgrywka kończy się, gdy każdy z graczy rozegra swoją rundę jako Słowotwórca. Gracz z największą liczbą punktów zostaje zwycięzcą. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzieła mistrzów / projekt gry Mike Elliott ; rysunki Pandaluna ; [tłumaczenie z języka francuskiego]. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (25 kart arcydzieł; 60 kart maźnięć po 12 w 5 kolorach) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 16x20x5,5 cm. + instrukcja (11 stron : ilustracje ; 19 cm).
Jesteś artystą. No dobrze, tak naprawdę pracujesz w studiu z podobnymi sobie specjalistami, tworząc falsyfikaty. Czasem zdarza się Wam nawet pracować jednocześnie nad tym samym obrazem i, jak to w takich sytuacjach bywa, każde z Was chce przypisać sobie jego autorstwo, nadając temu wątpliwemu arcydziełu ostatnie szlify. Ten z malarzy, który tego dokona, nie tylko przypisze sobie zasługi, ale zgarnie też całe wynagrodzenie. Stąd czasem warto pogryzmolić obraz, zamiast go retuszować... Zresztą sami się przekonacie. Grunt, że pierwszy artysta, który zgromadzi 25 $, wygra! W tej kurtuazyjnej atmosferze urokliwego koleżeństwa tylko najsprytniejszy - lub mający szczęście - artysta może coś zarobić. [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/dziela-mistrzow-101808.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Odmęty grozy / projekt gry: Tony Fanchi ; w oparciu o projekt autorstwa Coreya Konieczki ; ilustracje: Tiziano Baracchi, Joshua Cairos, JB Casacop, Duallbrush, Guillaume Ducos, Aleksander Karcz, Romana Kendelic, Robert Laskey, Mark Molnar, Pixoloid Studios, Isuardi Therianto i Jokubas Uogintas ; oprawa graficzna: Cyrille Daujean ; tłumaczenie: Ryszard Chojnowski i Rafał Kalota. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., © 2021. - 1 pudełko (plansza z 4 wskaźnikami zasobów, 22 plastikowe figurki potworów, 10 arkuszy postaci, 3 arkusze pomocy zdrajcy, 10 pionków postaci, żeton aktywnego gracza, 4 znaczniki zdrajcy, 9 żetonów pasażerów, kość ośmiościenna, żeton podrózy, żeton rytuału, 14 kart lojalności, 70 kart Mitów, 2 karty tytułów, 20 kart zaklęć, 20 kart nawigacji, 20 kart przedmiotów, 9 kart uszkodzeń statku, 10 kart wyczynów, 126 kart umiejętności) : karton, papier, plastik ; 29x30x10 cm + instrukcja (28 stron : ilustracje ; 28 cm) ; Kompendium zasad (24 strony : ilustracje : 28 cm). .
Parowiec Atlantica płynie do Bostonu, ale za statkiem podąża mroczny cień, skrywający się pod falami. Twoi współpracownicy wydają się dziwnie zagubieni i wpatrują się w morze z cichą, rozpaczliwą tęsknotą. Gdy zasypiasz, nękają Cię niepokojące koszmary o mrocznych głębinach. Budzi Cię krzyk - na statku ktoś został zamordowany! Odmęty grozy to rozbudowana, angażująca gra planszowa z motywem zdrajcy, gdzie uczestnicy nie mogą ufać sobie nawzajem, a mimo to muszą uparcie dążyć do wskazanego celu. Przesiąknięta klimatem rodem z twórczości H.P. Lovecrafta, pełna unikatowych postaci z ciekawymi historiami, rozgrywka zapewnia mnóstwo emocji i zmusza graczy do nieustannego analizowania sytuacji i podejmowania ryzyka. Choć dowodzą wspólnie, muszą zachować czujność i wykazać się dużym sprytem, aby uratować statek przed pójściem na dno. Na czym to polega? W głębinach Oceanu Atlantyckiego czai się rój niebezpiecznych istot, które przyjęły za cel zatopienie parowca. Ich sługi, przybierające ludzką postać hybrydy, przeniknęły na pokład. W każdej rozgrywce w Odmęty grozy przynajmniej jedna osoba wciela się w rolę takiej istoty, której zadaniem będzie sabotowanie wysiłków innych graczy. Wszyscy uczestnicy, niezależnie czy są ludźmi, czy też zdradzieckimi hybrydami, mają dostęp do czterech kluczowych zasobów statku. Umiejętne zarządzanie nimi jest niezwykle istotne z punktu widzenia zwycięstwa i porażki, ale też dla odkrycia, kto jest kim. Podczas gdy ludzie będą się starali dbać o zachowanie zasobów, hybrydy będą subtelnie, acz skutecznie je uszczuplać. Jednak gdy nadejdzie czas kryzysu, trudno będzie ocenić, do czego dążą poszczególne osoby! W kluczowych momentach gracze będą musieli wspólnie stawić czoła niebezpieczeństwu. Czekają na nich wyzwania, które mogą narazić pasażerów oraz testy umiejętności, podczas których sabotażyści mogą dodatkowo utrudniać zwycięstwo. Dlaczego pokochasz tę grę? To rozbudowana, wielowymiarowa gra pełna ważnych decyzji, a jednocześnie zachwycająca klimatem. Wewnątrz znajdziemy wielką mapę statku parowego, 10 postaci z unikalnymi historiami, a także estetycznie wykonane figurki potworów. Podczas rozgrywki uczestnicy mają okazję wcielić się w niesymetryczne role. Jeśli pozostaniemy ludźmi, będziemy musieli skutecznie zarządzać zasobami, odkrywając jednocześnie tożsamość zdrajców. Gdy przypadnie nam rola hybrydy, czeka nad nie lada wyzwanie, by sabotować statek, nie dając się rozpoznać jako wróg. Gra czerpie garściami z twórczości H.P. Lovecrafta, jednocześnie eksplorując jej mniej znane obszary. Klimat grozy jest tu ciężki i wyraźny, a uczestnicy będą mieli okazję spotkać potwory, które na co dzień spoczywają ukryte w morskich głębinach. "Odmęty grozy" zbudowane zostały na kanwie planszowego hitu Battlestar Galactica i były konsultowane z jego autorem. Mamy zatem doskonałą mechanikę, która zachwyciła graczy na całym świecie, wzbogaconą o zupełnie nowe elementy strategiczne i zachwycającą nowym, wciągającym klimatem. [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/odmety-grozy-2002997.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nanga Parbat / Steve Finn ; ilustracje Ossi Heikkala ; redakcja i tłumaczenie Michał Szewczyk. - Wersja polska / kierownik projektu Arek Maj. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2022. - 1 gra (1 plansza główna, 2 plansze gracza, 36 figurek zwierząt, 30 figurek wspinaczy, 24 figurek obozów, 1 figurka przewodnika, 12 znaczników punktacji) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 5x15x22 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 20x14 cm)
Wiele wysokogórskich ekspedycji nie miałoby szans powodzenia bez pomocy członków lokalnych społeczności. Są nie tylko tragarzami, ale także przewodnikami, którzy przecierają szlaki i budują obozy. W grze Nanga Parbat przejmiecie ich rolę, by pomóc wspinaczom szybko i bezpiecznie dostać się na szczyt. Wykorzystajcie swoje umiejętności i spryt, by wspiąć się ze swoją ekspedycją po zwycięstwo! [Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Minecraft : heroes of the village : a minecraft gamily game / game design: Christian Fiore & Knut Happel. - Ravensburg : Ravensburger Verlag GmbH, © 2022. - 1 gra (25 bloków, 18 kafelków świata, 4 kolorowe podwójme podstawki + 4 odpowiadające im tablice ekwipunku, 6 kafelków graczy, + 6 tablic graczy, 6 kafelków zwierząt + 6 tablic zwierząt, 9 kart budynków + 3 podstawki, 12 kafelków potworów, 1 pole stratowe, 1 ścieżka złosadnika, 1 karta złosadnika + 1 podstawka, 1 kostka walki czarna, 1 kostka złosadnika biała, 1 woreczek) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 6x27x27 cm + instrukcja (32 strony : ilustracje kolorowe ; 25x25 cm)
Minecraft dla dzieci: Uratuj wioskę to pełna przygód i niespodzianek gra planszowa dla całej rodziny. Ta kooperacyjna planszówka jest oparta na popularnej grze wideo Minecraft. Czy uda wam się ochronić wioskę przed najazdem grabieżczych złosadników? Odkrywajcie świat, zbierajcie bloki, walczcie z potworami i stawiajcie budynki zanim złosadnicy dotrą do wioski! Przy waszym boku wiernie stoją zwierzęcy towarzysze! Kooperacyjna gra dla najmłodszych fanów Minecraft charakteryzuje się dużą dynamiką. Wysoka skalowalność pozwala odbywać pasjonującą rozgrywkę przy każdej ilości graczy, dla której tytuł został przeznaczony (od 2 do 4).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Terakotowa armia / Przemysław Fornal, Adam Kwapiński ; [ilustracje] Aleksander Zawada, Jan Lipiński, Zuzanna Kołakowska. - Wrocław : Board and Dice, [2022]. - 1 pudełko (plansza, organizer na figurki wojowników, 2 koła warsztatu, 12 żetonów punktowania, 90 żetonów gliny, 90 monet, 16 żetonów broni, 31 pozostałych żetonów ; drewniane: 20 rzemieślników, 20 artystów, 2 inspektorów, 8 znaczników graczy ; plastikowe: 60 kolorowych podstawek, łącznik kół warsztatu ; figurki: 11 oficerów, 11 strażników, 11 kuszników, 11 żołnierzy, 4 konie, 4 sług, 4 klęczących kuszników, 4 muzyków) : karton, papier, plastik ; 30x30x8 cm.+ instrukcja (22, [2] strony: ilustracje ; 30 cm).
Zmarł Qin Shi Huang, pierwszy cesarz Chin. W życiu pozagrobowym będzie go chronić armia wiernych wojowników - figur trzymających wieczną wartę w jego grobie. To Wam przypadnie zaszczyt zbudowania tego wspaniałego dzieła. W grze Terakotowa Armia wcielicie się w najbardziej utalentowanych rzemieślników i artystów, tworzących niezwykłe oddziały cesarza. Podczas rozgrywki będziecie gromadzić zasoby, szkolić robotników i zabiegać o przychylność cesarskich doradców. Każdy z graczy będzie dążył do tego, by odegrać kluczową rolę w budowie terakotowej armii. Choć teoretycznie będziecie działać razem dla dobra wspólnego celu, tylko jedna osoba zostanie zwycięzcą. Miarą sukcesu będą punkty gromadzone podczas gry. [https://www.wydawnictworebel.pl/games/terakotowa-armia-5236.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej