Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(94)
Forma i typ
Gry i zabawki
(55)
Książki
(44)
Komiksy i książki obrazkowe
(17)
Proza
(10)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Poezja
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(52)
dostępne
(28)
wypożyczone
(18)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Oddział dla Dzieci
(39)
Czytelnia
(1)
Filia nr 2
(3)
Czytelnia Oddziału dla Dzieci
(3)
Gralnia
(50)
Czytelnia Filii nr 2
(1)
Autor
Kamigaki Hiro
(4)
Maruyama Chihiro
(4)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(3)
Delval Julien (1972- )
(3)
Escandell Victor (1971- )
(3)
Jaszecka Karolina
(3)
Kożyczkowska Magda
(3)
Wajs Joanna (1979- )
(3)
Adamkiewicz Sebastian
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Gołdanowska Magdalena
(2)
Górska Karolina (pisarka)
(2)
Górski Wojtek (1958- )
(2)
James Sian (1991- )
(2)
Kajdana Sylwia
(2)
Kamigaki Hiro. Detektyw Pierre w labiryncie
(2)
Konik Magda
(2)
Ladatko Ekaterina
(2)
Marczewska Magdalena
(2)
Mechło Paulina
(2)
Miłuński Filip
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
Romanova Daria
(2)
Sabaté Víctor‪ (1976- )
(2)
Wollny Zuza
(2)
Woolf Alex
(2)
Woolf Alex. Escape room
(2)
Andruszkiewicz Jaro
(1)
André Mark (1964- )
(1)
Arenius Päivi
(1)
Astley Neville
(1)
Babińska Magdalena
(1)
Baker Mark (1959- )
(1)
Bakera Grzegorz
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bernacki Krzysztof "Krzyś"
(1)
Biernacka Zofia
(1)
Blake Beccy
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bolek Joanna (pedagog)
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Caumont Cédric
(1)
Cerasoli Anna
(1)
Chotomska Ewa (1951- )
(1)
Clerc Lucille
(1)
Corke Estelle
(1)
Czapczyk Paweł
(1)
Czoik-Nowicka Monika
(1)
Drews Judith (1973- )
(1)
Elliott Mike
(1)
Finn Steve
(1)
Fiske Anna (1964- )
(1)
Forbes Maxwell
(1)
French Nate
(1)
Gallo Ana
(1)
Gawlas Kalina
(1)
Gebert Konstanty (1953- )
(1)
Girasole Alessia
(1)
Gorba Ol'ga (1992- )
(1)
Gosik Andrzej (1961- )
(1)
Gołębiowski Patryk
(1)
Grobelna Aleksandra (filologia norweska)
(1)
Gumienny Waldek
(1)
Gunho Kim
(1)
Górski Wojciech (1971- )
(1)
Handford Martin (1956- )
(1)
Hartman Bob (1955- )
(1)
Hurley Michael
(1)
Hyland Angus
(1)
Innes Andrew
(1)
Jagoda Marianna (1969- )
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kamigaki Hiro (1966- ). Detektyw Pierre w labiryncie
(1)
Kamigaki Hiro. P'êr ì mìsto labìrintìv
(1)
Kang Sophia
(1)
Kania Piotr (ilustrator)
(1)
Karpińska Magdalena (1984- )
(1)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(1)
Kaźmierak Anna
(1)
Kim Minho
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Lang Eric M. (1972- )
(1)
Lewandowska Kinga
(1)
Liszka-Drążkiewicz Agnieszka
(1)
Litzsinger Lucas
(1)
Majkowski Tomasz
(1)
Mariani Federico (1974- )
(1)
Matejko Jan (1838-1893)
(1)
Mathers Edward Powys (1892-1939)
(1)
Mathy Vincent
(1)
Matłosz Michał
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Małecki Łukasz
(1)
Menzel Michael
(1)
Miszta-Mars Aleksandra
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(61)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(83)
1901-2000
(3)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(91)
Ukraina
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(92)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(61)
9-13 lat
(43)
6-8 lat
(39)
Młodzież
(32)
14-17 lat
(26)
0-5 lat
(24)
Dorośli
(22)
18+
(6)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Gra polska
(9)
Literatura angielska
(7)
Literatura polska
(7)
Gra amerykańska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura japońska
(1)
Temat
Tajemnica
(7)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(6)
Śledztwo i dochodzenie
(6)
Czarodzieje
(5)
Labirynt
(5)
Przedmioty magiczne
(5)
Prywatni detektywi
(4)
Kolejnictwo
(3)
Logika
(3)
Morza
(3)
Nauka liczenia
(3)
Pamięć
(3)
Samochody
(3)
Zabawa
(3)
Zwierzęta
(3)
Barwy
(2)
Gry kierownicze
(2)
Kreatywność
(2)
Liczby
(2)
Martin, George R. R. (1948- )
(2)
Matematyka
(2)
Miasta
(2)
Podróże
(2)
Podróże w czasie
(2)
Trening pamięci
(2)
Trening umysłu
(2)
Boże Narodzenie
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Dinozaury
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Ekosystemy wodne
(1)
Figury geometryczne
(1)
Folklor
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Hermiona Granger (postać fikcyjna)
(1)
Historia nauki
(1)
Historia powszechna
(1)
Judaizm
(1)
Katolicyzm
(1)
Kogut
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Lęk
(1)
Magnateria
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Matematycy
(1)
Mindfulness
(1)
Mistyfikacja literacka
(1)
Mitologia grecka
(1)
Miś Paddington (postać fikcyjna)
(1)
Motoryka mała
(1)
Muminki (postacie fikcyjne)
(1)
Musierowicz, Małgorzata (1945- )
(1)
My Little Pony (postacie fikcyjne)
(1)
Naukowe odkrycie
(1)
Pi (liczba)
(1)
Pismo
(1)
Podróżnictwo
(1)
Pojazdy
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Potwory
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Pościg
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Przestępcy
(1)
Ron Weasley (postać fikcyjna)
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Rośliny ozdobne
(1)
Rycerstwo
(1)
Rycerze
(1)
Rysowanie
(1)
Scrabble
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Smerfy (postacie fikcyjne)
(1)
Stres
(1)
Szpiedzy
(1)
Sztuka
(1)
Szyfry
(1)
Tomek Łebski (postać fikcyjna)
(1)
Turystyka
(1)
Uczniowie
(1)
Uczucia
(1)
Ulice
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Wynalazki
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zabawki edukacyjne
(1)
Zabytki architektury
(1)
Zabójstwo
(1)
Zamki i pałace
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Zwierzęta morskie
(1)
Temat: dzieło
Game of thrones (serial filmowy)
(2)
Biblia
(1)
Game of thrones
(1)
Jeżycjada
(1)
Song of ice and fire
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Świat
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Berlin (Niemcy)
(1)
Europa
(1)
Serengeti
(1)
Tatry (góry)
(1)
Gatunek
Powieść
(6778)
Powieść amerykańska
(5691)
Powieść polska
(5208)
Wiersze
(4402)
Opowiadania i nowele
(3278)
Gry i zabawy umysłowe
(-)
Powieść angielska
(2794)
Powieść obyczajowa
(2544)
Opowiadanie dziecięce polskie
(2425)
Dokumenty dźwiękowe
(1865)
Kryminał
(1830)
Książki mówione
(1697)
Poradnik
(1629)
Opracowanie
(1521)
Biografie
(1374)
Wydawnictwa dla dzieci
(1351)
Pamiętniki polskie
(1250)
Thriller
(1224)
Powieść młodzieżowa polska
(1137)
Film fabularny
(1115)
Publikacja bogato ilustrowana
(1073)
Broszura
(990)
Romans
(959)
Literatura polska
(954)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(933)
Poezja polska
(932)
Wydawnictwa popularne
(895)
Powieść młodzieżowa angielska
(870)
Dokumenty audiowizualne
(858)
Komiks
(848)
Podręczniki akademickie
(833)
Poezja dziecięca polska
(816)
Książki dla małych dzieci
(808)
Powieść francuska
(773)
Fantasy
(767)
Komiksy
(754)
Powieść dziecięca polska
(739)
Publicystyka polska
(732)
Fantastyka
(726)
Opowiadanie polskie
(686)
Biografia
(640)
Powieść historyczna
(633)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(624)
Reportaż
(602)
Powieść niemiecka
(540)
Książka obrazkowa
(523)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(523)
Pamiętniki i wspomnienia
(523)
Film amerykański
(520)
Bajki i baśnie
(512)
Powieść dziecięca angielska
(510)
Powieść szwedzka
(494)
Wywiady
(491)
Powieść przygodowa
(477)
Dramat filmowy
(470)
Antologia
(439)
Reportaż polski
(412)
Antologie
(411)
Przewodniki turystyczne
(391)
Literatura podróżnicza polska
(365)
Adaptacja filmowa
(361)
Przepisy kulinarne
(349)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(345)
Powieść rosyjska
(345)
Film polski
(342)
Literatura
(342)
Saga rodzinna
(341)
Podręczniki
(338)
Powieść hiszpańska
(338)
Fraszki
(321)
Pamiętniki amerykańskie
(309)
Albumy
(280)
Esej
(278)
Encyklopedie
(272)
Powieść dziecięca amerykańska
(271)
Powieść włoska
(264)
Podręcznik
(261)
Sensacja
(261)
Powieść norweska
(253)
Powieść psychologiczna
(249)
Publikacje dla dzieci
(248)
Powieść australijska
(246)
Dramat polski
(243)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(238)
Adaptacja literacka
(236)
Książki obrazkowe
(236)
Powieść kanadyjska
(234)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(222)
Książka zabawka
(211)
Pamiętniki angielskie
(205)
Opowiadanie dziecięce szwedzkie
(204)
Film animowany
(203)
Powieść biograficzna
(201)
Monografia
(200)
Przypowieść
(200)
Komedia
(196)
Science fiction
(193)
Opowiadanie amerykańskie
(190)
Film familijny
(187)
Film przygodowy
(184)
Pieśń
(181)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(48)
Edukacja i pedagogika
(27)
Kultura i sztuka
(16)
Historia
(13)
Geografia i nauki o Ziemi
(3)
Psychologia
(3)
Religia i duchowość
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Biologia
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
94 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chcesz się zagłębić w tajemnice sztuki? W tej książce czeka na Ciebie 25 zagadek, które pozwolą Ci miło spędzić czas i potrenować mózg, a przy okazji poznać niesamowite historie, ciekawostki o artystach i ich dziełach. Wyrusz w podróż w czasie i od odwiedź między innymi prehistoryczne jaskinie, których ściany pokrywają malowidła, a także zakątki nowoczesnych miast, ozdobione wyjątkowymi graffiti. Żeby dać Ci możliwość pozostawienia swojego śladu w historii sztuki, na końcu książki zostawiamy miejsce na Twój autoportret oraz proponujemy Ci kilkanaście artystycznych zadań. [bonito.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Brum, brum, brum! Miejski szum to duża, świetnie zilustrowana, książka-wyszukiwanka, w której dziecko podąża za autem pana Żyrafy, poznaje rozmaite pojazdy i szuka wskazanych obiektów. Z każdą kolejną stroną na ulicach jest coraz większy ruch. Trwa policyjny pościg, rozpoczęła się akcja gaśnicza straży pożarnej, pocztowe furgonetki wiozą przesyłki. Wyzwanie kończy się, kiedy powstaje…wielki korek! Mali czytelnicy zobaczą go na rozkładanych stronach. Książka zapewni najmłodszym dzieciom mnóstwo fascynującej zabawy, a dzięki poleceniom umożliwi także sprawdzenie spostrzegawczości i umiejętności liczenia. [www.znak.com.pl/ksiazka/brum-brum-brum-miejski-szum-wyszukiwanka--239480].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N (1 egz.)
(dostępność ok. 28.05.2024)
Książka
W koszyku
Podróż w przyszłość / Karolina Górska ; ilustracje Wojciech Górski. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, 2023. - [32] stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
(Samochodzik Franek)
Dowiedz się, jakie przygody spotkały Franka w tej niezwykłej podróży. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
(dostępność ok. 10.06.2024)
Książka
W koszyku
Podwodny świat / Karolina Górska ; ilustracje, skład i projekt okładki: Wojciech Górski. - Warszawa : SBM, 2023. - [32] strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
(Samochodzik Franek)
Poczytaj o sympatycznym czerwonym samochodziku Franku i dowiedz się, jakie przygody spotkały go podczas wyprawy w podwodne głębiny. W książeczce oprócz historyjki do czytania, znajdziesz zagadki, quizy i łamigłówki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
(dostępność ok. 04.06.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Dzikie Serengeti / projektant gry Gunho Kim, młodszy projektant Minho Kim ; grafika Sophia Kang ; tłumaczenie Łukasz Tkaczyk ; opracowanie graficzne Krzysztof Bernacki. - Edycja polska. - Kraków : Galakta, 2022. - 1 gra (3 lwy, 3 żyrafy, 3 gazele, 3 nosorożce, 3 szakale, 3 lamparty, 3 krokodyle, 3 słonie, 3 gnu, 3 hieny, 3 sępy, 3 zebry, 1 znacznik rundy, 1 Skała Wieków, 1 plansza akcji, 1 dwustronna plansza mapy, 4 żetony punktów, 8 znacznikow graczy, 4 paski galerii, 4 karty pomocy, 8 żetonów kłódek, 168 kart kadrów, 12 kafelków nagród filmowych, 1 znacznik pierwszego gracza, 12 kart Wielkich Migracji, 40 żetonów pozywienia, 50 żetonów monet, 40 żetonów efektów wizualnych, 14 kart specjalistów) : karton, papier, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x10 cm +instrukcja (16 stron : ilustracje ; 27x27 cm).
Odkrywaj dziką przyrodę Serengeti, utrwalaj wyjątkowe kadry i stwórz najlepszy film dokumentalny w historii! Witaj w Serengeti, jednym z najcenniejszych rezerwatów dziedzictwa naturalnego na ziemi, gdzie każdego dnia miliony dzikich zwierząt pasą się, polują i walczą o przetrwanie. Stowarzyszenie The Good Comet, największa i najbardziej prestiżowa organizacja naukowa non-prot na świecie, ogłasza konkurs, którego celem jest promocja działań na rzecz ochrony środowiska. Zapraszamy CIEBIE i innych utalentowanych reżyserów do stworzenia najwspanialszego filmu dokumentalnego w historii kinematografii, zatytułowanego Dzikie Serengeti! Wszyscy będziecie mieć równe szanse. Odkrywaj gatunki zwierząt, nagrywaj rzadkie ujęcia i mądrze wykorzystuj posiadane zasoby, aby nakręcić najpiękniejszy i najbardziej inspirujący dokument w historii. Pamiętaj jednak, że tylko jeden film zostanie wybrany i będzie wyświetlany w kinach na całym świecie..
Odkrywaj różnorodne gatunki zwierząt zamieszkujących Serengeti
Utrwalaj na taśmie filmowej ich zwyczaje
Gromadź różnorodne kadry i twórz potężne kombinacje kart, by zdobywać punkty
Dostosowuj swoja strategie do wciąż zmieniającej się sytuacji na planszy i z wyprzedzeniem planuj swoje akcje
Korzystaj z mnogości dostępnych opcji i doświadcz niezwykłej regrywalności!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Seria „Gdzie jest Wally?” to kultowe wyszukiwanki, które od lat fascynują miłośników zagadek i tropienia. To ponad 72 miliony sprzedanych egzemplarzy na całym świecie. Dołącz i ty do ekipy poszukiwaczy Wally'ego! Tym razem Wally odwiedza magiczne krainy w poszukiwaniu zaginionych zwojów czarodzieja Białobrodego. Trafia w miejsca zamieszkane przez gobliny, smoki, krasnoludy i olbrzymy. Szukajcie zgubionych przedmiotów, tajemniczych postaci i nie zapomnijcie o dodatkowych listach rzeczy do odnalezienia! [www.platon.com.pl
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
(dostępność ok. 06.06.2024)
Filia nr 2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
(dostępność ok. 31.05.2024)
Książka
W koszyku
Ta niezwykle pomysłowa książka zaprasza dzieci do poznawania Biblii przez czynne uczestniczenie w opowiadaniu 29 historii ze Starego i Nowego Testamentu. Każda z nich to gotowy scenariusz dla rodzica, katechety, nauczyciela czy animatora. Bob Hartman, profesjonalny opowiadacz, performer i wielokrotnie nagradzany autor książek dla dzieci, uczynił interakcję najważniejszym elementem opowiadania historii biblijnych. Narrator i osoby biorące udział w czytaniu odgrywają role za pomocą ruchu, dźwięków, słów i gestów. Wyobraźnia ożywa, a pamięć intensywnie pracuje, gdy na chwilę stajemy się synami Noego, którzy pomagają ojcu zbudować arkę, żołnierzami w armii Gedeona, pasterzami na wzgórzach wokół Betlejem, rybakami nad Jeziorem Galilejskim albo osiołkami, które wiozą Pana Jezusa do Jerozolimy. To atrakcyjny i wciągający sposób na poznawanie Biblii w domu i w szkole. Wspólnie opowiadamy historie ze Starego i Nowego Testamentu! [www.znak.com.pl/ksiazka/scenki-biblijne-zostan-bohaterem-biblii-bob-hartman-255920].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II (1 egz.)
(dostępność ok. 06.06.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Na końcu języka / Andrew Innes ; projekt graficzny Łukasz Musiał, Cezary Szulc. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 gra (1 talia kart czerwona - 96 kart, 1 talia kart niebieska - 96 kart) : karton, plastik ; w pudełku 19x13x4 cm + instrukcja: (harmonijka: 6 stron : ilustracje kolorowe ; 16 cm).
Kolejno wykładacie karty na stół. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Bądź szybszy od rywali – powiedz to, co masz na końcu języka! "Na końcu języka" to jedna z najlepszych gier imprezowych na świecie! Jest to gra szybkiego myślenia i reakcji, która zapewni Ci wiele godzin śmiechu i dobrej zabawy. [https://www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Detektyw Pierre w labiryncie / Hiro Kamigaki ; 3)
Pierre, labiryntowy detektyw, znowu ściga złoczyńców! Pierre i Carmen przybywają do Miasta Kanałów, aby wziąć udział w święcie na cześć Jaja Zamętu. Szybko jednak odkrywają, że spiskowcy z tajemniczej (dez)organizacji znanej jako Ruch Wyzwolenia Labiryntów chcą wykraść bezcenne jajo. A jaki udział mają w tej intrydze Żelazne Maski? Pomóż detektywom, zanim całe miasto pogrąży się w chaosie! Przeczytaj również inne tomy serii o przygodach Pierre’a: "Na tropie skradzionego Kamienia Chaosu" oraz "Na ratunek Labiryntopolis". [Nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Detektyw Pierre w labiryncie / Hiro Kamigaki ; 2)
Pierre, labiryntowy detektyw, wraca do gry! Pan X, znany też jako złodziej-widmo, nigdy się nie poddaje. Tym razem jednak jego zuchwała kradzież może pogrążyć w mrokach całe Labiryntopolis! Czy podejmiesz wyzwanie i pomożesz Pierre owi, a także jego asystentce Carmen i labradorce Labie, w pościgu za złoczyńcą Będziecie musieli pokonać wiele zdr adliwych labiryntów, wspinając się po kolejnych piętrach Pałacu Chaosu - najwyższego wieżowca w mieście! IC4DESIGN to znany już na całym świecie zespół ilustratorski działający w Hiroszimie, a założony ponad piętnaście lat temu przez Hiro Kamigakiego. Artyści są laureatami wielu prestiżowych nagród, a do ich klientów należą The New York Times, Adobe Systems, Newsweek i Toyota. Chihiro Maruyama jest copywriterką i szkolną koleżanką Kamigakiego. Interesuje się odkrywaniem zapomnianej Japonii - podróżuje po maleńkich wyspach i najbardziej oddalonych zakątkach swojego kraju. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II (1 egz.)
(dostępność ok. 30.04.2024)
Książka
W koszyku
Таємниця повітряного замку / [ілюстрації] Хіро Кaміґaкі ; написав Чіхіро Маруяма ; з англійської пepeклaлa Oльгa Гopба. - Львів : Видавництво Старого Лева, 2021.
(P'êr ì mìsto labìrintìv / Čìhìro Maruâma ; 3)
Якщо у день святої Варвари зрізати і покласти у воду черешневу гілочку, на саме Різдво трапиться диво: Barbarazweig розквітне. І це справжня різдвяна магія у житті героїні повісті Дзвінки Матіяш «Мене звати Варвара». Адже з черешневою гілочкою пов’язана історія її народження, яку розповідає улюбленій доньці тато. Перед Різдвом Варвара очікує на свою Barbarazweig і нотує у щоденнику все, що дізнається про історію свого народження та своє доволі рідкісне ім’я: про віденські різдвяні канікули її мами й тата, загадкову біографію святої Варвари і дивовижну долю тезки дівчинки - київської меценатки Варвари Ханенко. І разом із розквітлою гілочкою черешні в життя Варвари приходять й інші дива та несподіванки… [https://tajnekomplety.osdw.pl/nazywam-sie-barbara-9789666799763,id203466.html]
Książka w języku ukraińskim Jeśli w dzień św. Barbary pokroimy i włożymy do wody gałązkę wiśni, w samo Boże Narodzenie stanie się cud: zakwitnie Barbarazweig. I to jest prawdziwa świąteczna magia w życiu bohaterki opowiadania Wzywa Macieja „Nazywam się Barbara”. W końcu historia jej narodzin wiąże się z gałązką wiśni, którą opowiada ukochanej córce ojca. Przed Bożym Narodzeniem Varvara czeka na swoją Barbaręzweig i zapisuje w swoim pamiętniku wszystko, czego dowiaduje się o historii swoich narodzin i jej dość rzadkim imieniu: o wiedeńskich świętach Bożego Narodzenia matki i ojca, tajemniczej biografii św. Barbary i niesamowitym losie imiennika dziewczyny. A wraz z kwitnącą gałązką wiśni w życiu Barbary pojawiają się kolejne cuda i niespodzianki… [https://tajnekomplety.osdw.pl/nazywam-sie-barbara-9789666799763,id203466.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II ukr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (2 egz.)
Książka
W koszyku
Gdzie ty jesteś, koguciku? / Anna Kaźmierak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wytwórnia, 2023. - [33] strony : ilustracje ; 21x28 cm.
Bogata, strojna, pełna koloru, rytmu, kipiąca twórczą ekspresją etnograficzna podróż po Polsce i wyszukiwanka dla najmłodszych. Szukamy kogucika ukrytego wśród kolorowych wzorów i bohaterów ludowych zwyczajów. Kogucik przybiera różne formy: raz jest drewnianą zabawką, raz papierową wycinanką lub metalowym wiatrowskazem. Innym razem zdobnie upiększa haftowane stroje, pomaga w ekspresji muzycznej, a czasem staje się rekwizytem odgrywanego od wieków wiejskiego teatru. Koguciki – kolorowe, gliniane, drewniane – uwalniają wyobraźnię i dziecięcą radość. [lubimyczytac.pl/ksiazka/5098344/gdzie-ty-jestes-koguciku].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
"GRa o Tron" to dwuosobowa gra karciana oparta na epickim serialu HBO. Każdy z graczy obejmie kontrole nad jednym z rodów: Starków lun Lannisterów. Walcz na polach Westeros i spisuj przeci wrogowi na dworze w Królewskiej przystani. Zburz równowagę sił potężnymi kartami fabuły, zmobilizuj swoją armię i wdaj się z przeciwnikiem w serii potyczek, aby zdobyć władzę dla swojego rodu. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jadzia Pętelka ćwiczy pamięć : gra dla malucha / ilustracje Agata Łuksza. - Warszawa : Zielona Sowa, © 2021. - 1 gra (36 kafelków) : karton, papier, kolor ; w pudełku 4x16x20 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje kolorowe ; 19x14 cm).
Jadzia Pętelka uwielbia bawić się ze swoim bratem i rodzicami. Teraz możecie do nich dołączyć! Z nową grą będziecie mogli bawić się razem z bohaterami Waszej ukochanej serii o Jadzi! Waszym zadaniem będzie zapamiętywanie obrazków i łączenie ich w pary. Jak myślicie, komu uda się znaleźć ich najwięcej? Dzięki prostym zasadom i wytrzymałym elementom gra jest odpowiednia dla całej rodziny, nawet dla najmłodszych graczy. Gwarantuje dobrą zabawę oraz pomaga rozwijać dziecięcą pamięć, wyobraźnię i spostrzegawczość. Jadzia Pętelka, ulubiona bohaterka najmłodszych, wprowadzi maluchy do świata gier planszowych! [https://www.zielonasowa.pl/jadzia-petelka-cwiczy-pamiec-19495.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : Hogwarts Battle = Harry Potter : gra kooperacyjna / tłumaczenie Łukasz Małecki. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (1 plansza, 252 karty, 4 kości domów, 7 pudełek ze scenariuszami, 7 instrukcji do scenariuszy, 4 planszetki graczy, 8 znaczników mroku, 70 żetonów) : karton, metal, papier, tektura, kolor ) ; w pudełku 23x15x11 cm + instrukcja (14 stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm).
Harry Potter: Hogwarts Battle to kooperacyjna gra karciana w której, jako HARRY POTTER, RON WEASLEY, HERMIONA GRANGER i NEVILLE LONGBOTTOM, stawiacie czoła serii mrocznych zdarzeń w tytułowej szkole dla czarodziejów. W trakcie gry zmierzycie się z drużyną czarnych charakterów, którzy stopniowo, miejsce po miejscu, próbują podporządkować sobie świat czarodziejów.
Na czym to polega? Jako drużyna, zostaniecie postawieni przed wyzwaniem pokonania drużyny czarnych charakterów. Oni natomiast, krok po kroku, przejmują kontrolę nad miejscami znanymi z uniwersum HARRY'EGO POTTERA. Pokonajcie ich wspólnymi siłami, zanim przejmą kontrolę nad wszystkimi magicznymi miejscami! Tylko dzięki Waszemu zwycięstwu uczniowie i profesorowie będą się czuć bezpiecznie w Hogwarcie. Przynajmniej przez jakiś czas… Jeśli czarnym charakterom uda się przejąć kontrolę nad wszystkimi miejscami, przegracie!
Gra składa się 7 scenariuszy o narastającym poziomie trudności prowadzących do ostatecznej bitwy z SAMI-WIECIE-KIM. Początkowe z nich służą wprowadzeniu do świata gier karcianych z mechaniką budowania talii. Kolejne scenariusze wprowadzać będą do gry nowe wyzwania, dodatkowe czarne charaktery, ale także coraz więcej sposobów na ich pokonanie! O ile pierwsze scenariusze są łatwiejsze od znalezienia kogoś w Hogwarcie posiadając Mapę Huncwotów, o tyle ostatnie scenariusze stanowią prawdziwe wyzwanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wielka księga dinozaurów / autor Magdalena Marczewska. - Kielce : Grupa MAC, copyright 2021. - 144 strony : ilustracje ; 21x22 cm.
Zwierzęta, które żyły na Ziemi przed milionami lat, nadal są fascynujące. Dzięki tej książce dowiesz się wielu ciekawostek o dinozaurach: tego, jak się nazywały, jak wyglądały, jak zdobywały pokarm i jakie środowiska zamieszkiwały. Ciekawe zadania takie jak: kolorowanki, labirynty, wyszukiwanie różnic i podobieństw czy sudoku uatrakcyjnią zdobywanie wiedzy. Książka zawiera także informacje na temat pracy archeologów i paleontologów, parków jurajskich. Jest doskonałą propozycją dla dzieci, które interesują się prehistorią naszej planety. [Nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej