Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(76)
Forma i typ
Gry i zabawki
(76)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(73)
wypożyczone
(3)
Placówka
Czytelnia Oddziału dla Dzieci
(1)
Gralnia
(75)
Autor
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(4)
Delval Julien (1972- )
(4)
Daujean Cyrille
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Kożyczkowska Magda
(3)
Minor Marcin
(3)
Miłuński Filip
(3)
Moon Alan R. (1951- )
(3)
Zdybel Jacek (1963- )
(3)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Eberle Bill
(2)
Kittredge Jack
(2)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(2)
Olotka Greg
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Strzelecki Adam (grafik)
(2)
Żabicka Monika
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andrews Daryl
(1)
Andruszkiewicz Jaro
(1)
André Marc
(1)
André Mark (1964- )
(1)
Atkinson Michael
(1)
Avery Jeremy
(1)
Bakera Grzegorz
(1)
Baracchi Tiziano
(1)
Baranowski Marek (geograf)
(1)
Bernacki Krzysztof "Krzyś"
(1)
Biernacka Zofia
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bodin Dominique (1958- )
(1)
Bolek Joanna (pedagog)
(1)
Borek Natalia
(1)
Brand Inka (1977- )
(1)
Brand Markus (1975- )
(1)
Brisigotti John-Paul
(1)
Bukowski Adam
(1)
Cairos Joshua
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Caumont Cédric
(1)
Cegieła Katarzyna
(1)
Chmielewski Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Chojnowski Ryszard
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Cioch Katarzyna
(1)
Clerc Lucille
(1)
Cotterau Jacques
(1)
Czapczyk Paweł
(1)
Davies Casey
(1)
Devine Danny
(1)
Dion Franck (1970- )
(1)
Ducos Guillaume
(1)
Elliott Mike
(1)
Fanchi Tony
(1)
Finn Steve (1967- )
(1)
Fiore Christian
(1)
Folkman Sławomir
(1)
Fornal Przemysław
(1)
Garbe Ben
(1)
Gawlas Kalina
(1)
Gałęzowski Marek (1972- )
(1)
Gebert Konstanty (1953- )
(1)
Giełżecka Monika
(1)
Gorba Ol'ga (1992- )
(1)
Gosik Andrzej (1961- )
(1)
Goyke Sebastian
(1)
Gumienny Waldek
(1)
Gunho Kim
(1)
Głowińska Anita
(1)
Happel Knut
(1)
Harkins Ben
(1)
Heidsieck Anne
(1)
Herman Michał
(1)
Herman Michał (1985- )
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Hyland Angus
(1)
Ignaczak Patrycja
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kalota Rafał
(1)
Kang Sophia
(1)
Karcz Aleksander
(1)
Kaszorek Katarzyna (1989- )
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Kałuża Adam (1971- ). Broad Peak
(1)
Kałuża Adam (1971- ). Lawina
(1)
Kałuża Adam (1971- ). Lhotse
(1)
Kendelic Romana
(1)
Kiesling Michael (1957- )
(1)
Kim Minho
(1)
Kinizia Reiner
(1)
Konieczka Corey
(1)
Kortas Paulina
(1)
Kołakowska Zuzanna
(1)
Kubacki Błażej
(1)
Kubiak Wojciech (1978- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(37)
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(65)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(73)
Francja
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Ukraina
(1)
Język
polski
(75)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Młodzież
(46)
9-13 lat
(43)
14-17 lat
(38)
Dzieci
(38)
6-8 lat
(26)
Dorośli
(22)
0-5 lat
(7)
18+
(5)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Gra polska
(3)
Gra amerykańska
(2)
Temat
Tajemnica
(6)
Czarodzieje
(5)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(5)
Przedmioty magiczne
(5)
Kolejnictwo
(4)
Zwierzęta
(3)
Gospodarstwo rolne
(2)
Osobowość
(2)
Podróże
(2)
Renesans
(2)
Azulejos
(1)
Charakter
(1)
Chmielewski, Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Diuna (świat fikcyjny)
(1)
Drukarstwo
(1)
Dzieci
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Grzybobranie
(1)
Grzyby
(1)
Handel
(1)
Hermiona Granger (postać fikcyjna)
(1)
Ja (psychologia)
(1)
Język hiszpański
(1)
Kalambury
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Kampania wrześniowa (1939)
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Kupcy
(1)
Labirynt
(1)
Magnateria
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Martin, George R. R. (1948- )
(1)
Memy internetowe
(1)
Miasta
(1)
Minecraft
(1)
Mistyfikacja literacka
(1)
Mitologia grecka
(1)
Nauka czytania
(1)
Odbudowa (urbanistyka)
(1)
Pamięć
(1)
Piłka nożna
(1)
Podróżnictwo
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Potwory
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Pożar
(1)
Ron Weasley (postać fikcyjna)
(1)
Rycerstwo
(1)
Rzeźba chińska
(1)
Sagrada Familia (Barcelona)
(1)
Scrabble
(1)
Segregacja odpadów
(1)
Sen
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Skoki narciarskie
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Statki parowe
(1)
Stawy rybne
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Słownictwo
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Terakotowa armia
(1)
Witraże
(1)
Wsie
(1)
Zabójcy
(1)
Zdrada
(1)
Znak towarowy
(1)
Zwierzęta chronione
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Żydzi
(1)
Temat: dzieło
Game of thrones (serial filmowy)
(1)
Song of ice and fire
(1)
Temat: czas
1901-2000
(7)
1501-1600
(3)
1601-1700
(3)
2001-
(3)
1401-1500
(2)
1701-1800
(2)
1939-1945
(2)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1918-1939
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Europa
(3)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Broad Peak (góra)
(1)
Chiny
(1)
K2 (góra)
(1)
Lhotse (góra)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Portugalia
(1)
Sandomierz (woj. świętokrzyskie)
(1)
Serengeti
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Powieść
(6810)
Powieść amerykańska
(5690)
Powieść polska
(5207)
Wiersze
(4402)
Opowiadania i nowele
(3281)
Gry planszowe
(-)
Powieść angielska
(2794)
Powieść obyczajowa
(2556)
Opowiadanie dziecięce polskie
(2425)
Dokumenty dźwiękowe
(1864)
Kryminał
(1842)
Książki mówione
(1696)
Poradnik
(1632)
Opracowanie
(1524)
Biografie
(1374)
Wydawnictwa dla dzieci
(1351)
Pamiętniki polskie
(1250)
Thriller
(1229)
Powieść młodzieżowa polska
(1137)
Film fabularny
(1115)
Publikacja bogato ilustrowana
(1074)
Broszura
(990)
Romans
(964)
Literatura polska
(954)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(933)
Poezja polska
(932)
Wydawnictwa popularne
(894)
Powieść młodzieżowa angielska
(869)
Dokumenty audiowizualne
(858)
Komiks
(850)
Podręczniki akademickie
(833)
Poezja dziecięca polska
(816)
Książki dla małych dzieci
(808)
Powieść francuska
(773)
Fantasy
(770)
Komiksy
(754)
Powieść dziecięca polska
(739)
Publicystyka polska
(732)
Fantastyka
(731)
Opowiadanie polskie
(686)
Biografia
(641)
Powieść historyczna
(637)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(624)
Reportaż
(604)
Powieść niemiecka
(540)
Pamiętniki i wspomnienia
(525)
Książka obrazkowa
(523)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(523)
Film amerykański
(520)
Bajki i baśnie
(512)
Powieść dziecięca angielska
(510)
Powieść szwedzka
(494)
Wywiady
(491)
Powieść przygodowa
(478)
Dramat filmowy
(470)
Antologia
(439)
Reportaż polski
(412)
Antologie
(411)
Przewodniki turystyczne
(391)
Literatura podróżnicza polska
(365)
Adaptacja filmowa
(361)
Przepisy kulinarne
(349)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(345)
Powieść rosyjska
(345)
Saga rodzinna
(344)
Film polski
(342)
Literatura
(342)
Podręczniki
(338)
Powieść hiszpańska
(338)
Fraszki
(321)
Pamiętniki amerykańskie
(309)
Albumy
(280)
Esej
(279)
Encyklopedie
(272)
Powieść dziecięca amerykańska
(271)
Powieść włoska
(264)
Podręcznik
(261)
Sensacja
(261)
Powieść psychologiczna
(250)
Powieść norweska
(249)
Publikacje dla dzieci
(248)
Powieść australijska
(246)
Dramat polski
(243)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(238)
Adaptacja literacka
(236)
Książki obrazkowe
(236)
Powieść kanadyjska
(234)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(222)
Książka zabawka
(211)
Pamiętniki angielskie
(205)
Opowiadanie dziecięce szwedzkie
(204)
Film animowany
(203)
Powieść biograficzna
(201)
Monografia
(200)
Przypowieść
(200)
Komedia
(196)
Science fiction
(193)
Opowiadanie amerykańskie
(190)
Film familijny
(187)
Film przygodowy
(184)
Pieśń
(181)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(72)
Kultura i sztuka
(27)
Historia
(11)
Edukacja i pedagogika
(7)
Architektura i budownictwo
(4)
Psychologia
(3)
Biologia
(2)
Językoznawstwo
(2)
Archeologia
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
76 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Akcja Segregacja : pogromcy śmieci / rysunki wewnątrz pudełka Monika Giełżecka, projekt graficzny i rysunki na pudełku Zbyszek Derkacz. - Nowa Iwiczna : Jawa, © 2020. - 1 gra (75 rodzajów śmieci, 7 pojemników, klepsydra, 74 żetony, kostka do gry) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x26 cm + instrukcja (3, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 15x15 cm).
Już od najmłodszych lat warto uczyć się, jak zadbać o naszą planetę. Jedną z najpopularniejszych form ochrony środowiska jest segregacja śmieci, która w kolejnym etapie pozwala na przetwarzanie ich w procesie recyklingu. Dzięki grze „Akcja segregacja” dzieci dowiadują się, w jaki sposób mogą mieć pozytywny wpływ na otaczający świat. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kohaku / Danny Devine ; ilustracje Danny Devine. - Warszawa : Nasza Księgarnia, © 2022. - 1 gra (1 plansza 58 płytek ryb, 62 płytki ozdob, 4 ściągawki dla graczy) : karton, papier ; w pudełku 5x27x27 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm).
Stwórz japoński staw pełen harmonii! Gracze tworzą z płytek piękne japońskie stawy. Punkty zdobywane są za odpowiednie rozmieszczenie płytek w swoim stawie: za różnokolorowe kwiaty, ważki latające w pobliżu żab, kamienie dające schronienie narybkowi oraz za inne ozdoby. [Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Decipher : słowa, które rozpadły sie na kawałki / projekt gry Bill Eberle, Greg Olotka, Peter Olotka, Jack Kittredge ; ilustracje Kwanchai Moriya ; tłumaczenie Arek Maj. - Wersja polska. - Warszawa : Marek Baranowski ; Grupa Wydawnicza Foksal, © 2021. - 1 gra (1 wypraska, 1. dwustronna plansza deszyfeująca, 1 kasetka słowotwórcy, 48 elementów liter, 85 płytek liter, 1 ołówek, 1 notes, 16 żetonów) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 6x28x28 cm + instrukcja (4 strony złożone : ilustracje kolorowe ; 16x16 cm)
Czy uda Ci się odgadnąć zaszyfrowane hasło? Decipher to gra dla miłośników gier słownych oraz imprezowych. Dzięki kolorowej oprawie graficznej oraz niebanalnemu systemowi szyfrowania pokochasz tę grę od razu! Gracze używają czterech elementów o różnych kształtach do tworzenia i rozwiązywania łamigłówek. W każdej rundzie inny gracz buduje tajne słowo. Inni wiedzą tylko, które fragmenty liter znajdują się w tajnym słowie i zbierają wskazówki oraz punkty. Jak przebiega rozgrywka? 1. Słowotwórca układa z liter swoje sekretne słowo, przygotowując specjalne elementy tworzące litery. 2. Poszukiwacze zbierają informacje, poprzez wskazywanie odpowiednich miejsc na planszy. 3. Poszukiwacze odkrywają rozwiązanie - pierwsza osoba, która odgadnie sekretne słowo, zdobędzie więcej punktów! Zadaniem słowotwórców jest ułożenie sekretnego słowa z ustalonej wcześniej liczby liter. Poszukiwacze słów starają się w każdej rundzie odgadnąć, jakie to słowo. Pomagają im w tym elementy liter, które stopniowo będą pojawiały się na planszy deszyfrującej. W trakcie rozgrywki każdy z graczy zostaje słowotwórcą na jedną rundę, a poprzez pozostałe rundy będzie Poszukiwaczem słów. Rozgrywka kończy się, gdy każdy z graczy rozegra swoją rundę jako Słowotwórca. Gracz z największą liczbą punktów zostaje zwycięzcą. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzieła mistrzów / projekt gry Mike Elliott ; rysunki Pandaluna ; [tłumaczenie z języka francuskiego]. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (25 kart arcydzieł; 60 kart maźnięć po 12 w 5 kolorach) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 16x20x5,5 cm. + instrukcja (11 stron : ilustracje ; 19 cm).
Jesteś artystą. No dobrze, tak naprawdę pracujesz w studiu z podobnymi sobie specjalistami, tworząc falsyfikaty. Czasem zdarza się Wam nawet pracować jednocześnie nad tym samym obrazem i, jak to w takich sytuacjach bywa, każde z Was chce przypisać sobie jego autorstwo, nadając temu wątpliwemu arcydziełu ostatnie szlify. Ten z malarzy, który tego dokona, nie tylko przypisze sobie zasługi, ale zgarnie też całe wynagrodzenie. Stąd czasem warto pogryzmolić obraz, zamiast go retuszować... Zresztą sami się przekonacie. Grunt, że pierwszy artysta, który zgromadzi 25 $, wygra! W tej kurtuazyjnej atmosferze urokliwego koleżeństwa tylko najsprytniejszy - lub mający szczęście - artysta może coś zarobić. [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/dziela-mistrzow-101808.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Odmęty grozy / projekt gry: Tony Fanchi ; w oparciu o projekt autorstwa Coreya Konieczki ; ilustracje: Tiziano Baracchi, Joshua Cairos, JB Casacop, Duallbrush, Guillaume Ducos, Aleksander Karcz, Romana Kendelic, Robert Laskey, Mark Molnar, Pixoloid Studios, Isuardi Therianto i Jokubas Uogintas ; oprawa graficzna: Cyrille Daujean ; tłumaczenie: Ryszard Chojnowski i Rafał Kalota. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., © 2021. - 1 pudełko (plansza z 4 wskaźnikami zasobów, 22 plastikowe figurki potworów, 10 arkuszy postaci, 3 arkusze pomocy zdrajcy, 10 pionków postaci, żeton aktywnego gracza, 4 znaczniki zdrajcy, 9 żetonów pasażerów, kość ośmiościenna, żeton podrózy, żeton rytuału, 14 kart lojalności, 70 kart Mitów, 2 karty tytułów, 20 kart zaklęć, 20 kart nawigacji, 20 kart przedmiotów, 9 kart uszkodzeń statku, 10 kart wyczynów, 126 kart umiejętności) : karton, papier, plastik ; 29x30x10 cm + instrukcja (28 stron : ilustracje ; 28 cm) ; Kompendium zasad (24 strony : ilustracje : 28 cm). .
Parowiec Atlantica płynie do Bostonu, ale za statkiem podąża mroczny cień, skrywający się pod falami. Twoi współpracownicy wydają się dziwnie zagubieni i wpatrują się w morze z cichą, rozpaczliwą tęsknotą. Gdy zasypiasz, nękają Cię niepokojące koszmary o mrocznych głębinach. Budzi Cię krzyk - na statku ktoś został zamordowany! Odmęty grozy to rozbudowana, angażująca gra planszowa z motywem zdrajcy, gdzie uczestnicy nie mogą ufać sobie nawzajem, a mimo to muszą uparcie dążyć do wskazanego celu. Przesiąknięta klimatem rodem z twórczości H.P. Lovecrafta, pełna unikatowych postaci z ciekawymi historiami, rozgrywka zapewnia mnóstwo emocji i zmusza graczy do nieustannego analizowania sytuacji i podejmowania ryzyka. Choć dowodzą wspólnie, muszą zachować czujność i wykazać się dużym sprytem, aby uratować statek przed pójściem na dno. Na czym to polega? W głębinach Oceanu Atlantyckiego czai się rój niebezpiecznych istot, które przyjęły za cel zatopienie parowca. Ich sługi, przybierające ludzką postać hybrydy, przeniknęły na pokład. W każdej rozgrywce w Odmęty grozy przynajmniej jedna osoba wciela się w rolę takiej istoty, której zadaniem będzie sabotowanie wysiłków innych graczy. Wszyscy uczestnicy, niezależnie czy są ludźmi, czy też zdradzieckimi hybrydami, mają dostęp do czterech kluczowych zasobów statku. Umiejętne zarządzanie nimi jest niezwykle istotne z punktu widzenia zwycięstwa i porażki, ale też dla odkrycia, kto jest kim. Podczas gdy ludzie będą się starali dbać o zachowanie zasobów, hybrydy będą subtelnie, acz skutecznie je uszczuplać. Jednak gdy nadejdzie czas kryzysu, trudno będzie ocenić, do czego dążą poszczególne osoby! W kluczowych momentach gracze będą musieli wspólnie stawić czoła niebezpieczeństwu. Czekają na nich wyzwania, które mogą narazić pasażerów oraz testy umiejętności, podczas których sabotażyści mogą dodatkowo utrudniać zwycięstwo. Dlaczego pokochasz tę grę? To rozbudowana, wielowymiarowa gra pełna ważnych decyzji, a jednocześnie zachwycająca klimatem. Wewnątrz znajdziemy wielką mapę statku parowego, 10 postaci z unikalnymi historiami, a także estetycznie wykonane figurki potworów. Podczas rozgrywki uczestnicy mają okazję wcielić się w niesymetryczne role. Jeśli pozostaniemy ludźmi, będziemy musieli skutecznie zarządzać zasobami, odkrywając jednocześnie tożsamość zdrajców. Gdy przypadnie nam rola hybrydy, czeka nad nie lada wyzwanie, by sabotować statek, nie dając się rozpoznać jako wróg. Gra czerpie garściami z twórczości H.P. Lovecrafta, jednocześnie eksplorując jej mniej znane obszary. Klimat grozy jest tu ciężki i wyraźny, a uczestnicy będą mieli okazję spotkać potwory, które na co dzień spoczywają ukryte w morskich głębinach. "Odmęty grozy" zbudowane zostały na kanwie planszowego hitu Battlestar Galactica i były konsultowane z jego autorem. Mamy zatem doskonałą mechanikę, która zachwyciła graczy na całym świecie, wzbogaconą o zupełnie nowe elementy strategiczne i zachwycającą nowym, wciągającym klimatem. [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/odmety-grozy-2002997.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nanga Parbat / Steve Finn ; ilustracje Ossi Heikkala ; redakcja i tłumaczenie Michał Szewczyk. - Wersja polska / kierownik projektu Arek Maj. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2022. - 1 gra (1 plansza główna, 2 plansze gracza, 36 figurek zwierząt, 30 figurek wspinaczy, 24 figurek obozów, 1 figurka przewodnika, 12 znaczników punktacji) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 5x15x22 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 20x14 cm)
Wiele wysokogórskich ekspedycji nie miałoby szans powodzenia bez pomocy członków lokalnych społeczności. Są nie tylko tragarzami, ale także przewodnikami, którzy przecierają szlaki i budują obozy. W grze Nanga Parbat przejmiecie ich rolę, by pomóc wspinaczom szybko i bezpiecznie dostać się na szczyt. Wykorzystajcie swoje umiejętności i spryt, by wspiąć się ze swoją ekspedycją po zwycięstwo! [Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Minecraft : heroes of the village : a minecraft gamily game / game design: Christian Fiore & Knut Happel. - Ravensburg : Ravensburger Verlag GmbH, © 2022. - 1 gra (25 bloków, 18 kafelków świata, 4 kolorowe podwójme podstawki + 4 odpowiadające im tablice ekwipunku, 6 kafelków graczy, + 6 tablic graczy, 6 kafelków zwierząt + 6 tablic zwierząt, 9 kart budynków + 3 podstawki, 12 kafelków potworów, 1 pole stratowe, 1 ścieżka złosadnika, 1 karta złosadnika + 1 podstawka, 1 kostka walki czarna, 1 kostka złosadnika biała, 1 woreczek) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 6x27x27 cm + instrukcja (32 strony : ilustracje kolorowe ; 25x25 cm)
Minecraft dla dzieci: Uratuj wioskę to pełna przygód i niespodzianek gra planszowa dla całej rodziny. Ta kooperacyjna planszówka jest oparta na popularnej grze wideo Minecraft. Czy uda wam się ochronić wioskę przed najazdem grabieżczych złosadników? Odkrywajcie świat, zbierajcie bloki, walczcie z potworami i stawiajcie budynki zanim złosadnicy dotrą do wioski! Przy waszym boku wiernie stoją zwierzęcy towarzysze! Kooperacyjna gra dla najmłodszych fanów Minecraft charakteryzuje się dużą dynamiką. Wysoka skalowalność pozwala odbywać pasjonującą rozgrywkę przy każdej ilości graczy, dla której tytuł został przeznaczony (od 2 do 4).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Terakotowa armia / Przemysław Fornal, Adam Kwapiński ; [ilustracje] Aleksander Zawada, Jan Lipiński, Zuzanna Kołakowska. - Wrocław : Board and Dice, [2022]. - 1 pudełko (plansza, organizer na figurki wojowników, 2 koła warsztatu, 12 żetonów punktowania, 90 żetonów gliny, 90 monet, 16 żetonów broni, 31 pozostałych żetonów ; drewniane: 20 rzemieślników, 20 artystów, 2 inspektorów, 8 znaczników graczy ; plastikowe: 60 kolorowych podstawek, łącznik kół warsztatu ; figurki: 11 oficerów, 11 strażników, 11 kuszników, 11 żołnierzy, 4 konie, 4 sług, 4 klęczących kuszników, 4 muzyków) : karton, papier, plastik ; 30x30x8 cm.+ instrukcja (22, [2] strony: ilustracje ; 30 cm).
Zmarł Qin Shi Huang, pierwszy cesarz Chin. W życiu pozagrobowym będzie go chronić armia wiernych wojowników - figur trzymających wieczną wartę w jego grobie. To Wam przypadnie zaszczyt zbudowania tego wspaniałego dzieła. W grze Terakotowa Armia wcielicie się w najbardziej utalentowanych rzemieślników i artystów, tworzących niezwykłe oddziały cesarza. Podczas rozgrywki będziecie gromadzić zasoby, szkolić robotników i zabiegać o przychylność cesarskich doradców. Każdy z graczy będzie dążył do tego, by odegrać kluczową rolę w budowie terakotowej armii. Choć teoretycznie będziecie działać razem dla dobra wspólnego celu, tylko jedna osoba zostanie zwycięzcą. Miarą sukcesu będą punkty gromadzone podczas gry. [https://www.wydawnictworebel.pl/games/terakotowa-armia-5236.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzikie Serengeti / projektant gry Gunho Kim, młodszy projektant Minho Kim ; grafika Sophia Kang ; tłumaczenie Łukasz Tkaczyk ; opracowanie graficzne Krzysztof Bernacki. - Edycja polska. - Kraków : Galakta, 2022. - 1 gra (3 lwy, 3 żyrafy, 3 gazele, 3 nosorożce, 3 szakale, 3 lamparty, 3 krokodyle, 3 słonie, 3 gnu, 3 hieny, 3 sępy, 3 zebry, 1 znacznik rundy, 1 Skała Wieków, 1 plansza akcji, 1 dwustronna plansza mapy, 4 żetony punktów, 8 znacznikow graczy, 4 paski galerii, 4 karty pomocy, 8 żetonów kłódek, 168 kart kadrów, 12 kafelków nagród filmowych, 1 znacznik pierwszego gracza, 12 kart Wielkich Migracji, 40 żetonów pozywienia, 50 żetonów monet, 40 żetonów efektów wizualnych, 14 kart specjalistów) : karton, papier, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x10 cm +instrukcja (16 stron : ilustracje ; 27x27 cm).
Odkrywaj dziką przyrodę Serengeti, utrwalaj wyjątkowe kadry i stwórz najlepszy film dokumentalny w historii! Witaj w Serengeti, jednym z najcenniejszych rezerwatów dziedzictwa naturalnego na ziemi, gdzie każdego dnia miliony dzikich zwierząt pasą się, polują i walczą o przetrwanie. Stowarzyszenie The Good Comet, największa i najbardziej prestiżowa organizacja naukowa non-prot na świecie, ogłasza konkurs, którego celem jest promocja działań na rzecz ochrony środowiska. Zapraszamy CIEBIE i innych utalentowanych reżyserów do stworzenia najwspanialszego filmu dokumentalnego w historii kinematografii, zatytułowanego Dzikie Serengeti! Wszyscy będziecie mieć równe szanse. Odkrywaj gatunki zwierząt, nagrywaj rzadkie ujęcia i mądrze wykorzystuj posiadane zasoby, aby nakręcić najpiękniejszy i najbardziej inspirujący dokument w historii. Pamiętaj jednak, że tylko jeden film zostanie wybrany i będzie wyświetlany w kinach na całym świecie..
Odkrywaj różnorodne gatunki zwierząt zamieszkujących Serengeti
Utrwalaj na taśmie filmowej ich zwyczaje
Gromadź różnorodne kadry i twórz potężne kombinacje kart, by zdobywać punkty
Dostosowuj swoja strategie do wciąż zmieniającej się sytuacji na planszy i z wyprzedzeniem planuj swoje akcje
Korzystaj z mnogości dostępnych opcji i doświadcz niezwykłej regrywalności!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
K2 : big box / Adam Kałuża ; grafika Jarek Nocoń. - Gdańsk : Rebel Sp. z o. o., [2022]. - 1 gra (dwustronna plansza, 5 plansz graczy, 12 kafli pogody, 90 kart akcji graczy, 5 kart ratunku, 20 żetonów ryzyka, 20 drewnianych pionków himalaistów, 10 drewnianych pionków namiotów, 10 drewnianych znaczników aklimatyzacji, drewniany znacznik pogody, znacznik gracza rozpoczynającego) : karton, papier, plastik, żywica, kolor ; w pudełku 7x30x30 cm + instrukcja (11, [1] stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm).
Chrzęst raków wgryzających się w lód. Zmęczona ręka wbijająca czekan w śnieżną ścianę. Ciężki oddech, gdy z wysiłkiem podrywasz ciało, by znów przesunąć się o pół metra w górę. Jeszcze tylko 100... 50 metrów dzieli Cię od szczytu K2, jednego z najtrudniejszych ośmiotysięczników. Czy dasz sobie radę i sięgniesz po zwycięstwo? K2 to rodzinna gra planszowa, w której uczestnicy kierują dwuosobowymi zespołami himalaistów i próbują zdobyć tytułowy szczyt, a następnie bezpiecznie zejść na dół. W tym celu będziemy musieli wybrać odpowiednią drogę, zadbać o kondycję naszych wspinaczy oraz ich zaadaptowanie do zmiennych warunków pogodowych. W pudełku K2: Big Box oprócz gry podstawowej znajdziesz trzy ekscytujące rozszerzenia: Broad Peak, Lhotse (każde z nich zawiera dwie nowe trasy wspinaczki) oraz mini dodatek Lawina!
Na czym to polega?
Każdy z uczestników rozpoczyna zabawę z dwoma pionkami himalaistów. Naszym celem jest doprowadzenie przynajmniej jednego z nich jak najwyżej i bezpieczne sprowadzenie go z powrotem.
Rozgrywka w K2 opiera się na zagrywaniu kart. Pozwalają one poruszać pionki oraz zwiększać poziom aklimatyzacji naszych wspinaczy.
Gra toczy się przez 18 tur, reprezentujących 18 dni wyprawy. Gracze jednocześnie planują swoje ruchy, wybierając karty, które zagrają i kładąc je zakryte przed sobą. Po ich odkryciu kolejno wykonują akcje.
Oprócz samej wspinaczki i wyboru odpowiedniej trasy, w grze ważna jest aklimatyzacja, czyli to, jak nasi himalaiści znoszą rosnącą wysokość i zmienne warunki pogodowe. Akcje obozowania oraz efekty kart pozwalają nam zwiększać ich bezpieczeństwo i szanse na przetrwanie.
Gra kończy się, gdy wyczerpane zostaną wszystkie kafle pogody. Wygrywa osoba, która zdobyła w sumie (z dwóch himalaistów) najwięcej punktów zwycięstwa.
[Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Azul : gra Michaela Kieslinga / projekt gry Michael Kiesling ; ilustracje Chris Quilliams ; tłumaczenie Przemysław Korzeniewski. - Wersja polska. - Wrocław : Wydawnictwo Lacerta, © 2018. - 1 gra (4 plansze, 1 woreczek, 100 żywicznych płytek, 9 żetonów, 4 znaczniki punktacji, 1 żeton gracza rozpoczynającego, ) : karton, papier, plastik, żywica, len, kolor ; w pudełku 7x26x26 cm + instrukcja (harmonijka 6 stron : ilustracje kolorowe ; 15x15 cm).
Azulejos to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami. W grze Azul wcielisz się w artystę, układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Évorze. W trakcie rundy każdy gracz wybiera płytki z jednego z warsztatów dostawców i układa w swoim magazynie. Następnie wszyscy gracze jednocześnie – w ściśle określony sposób – przenoszą zebrane płytki na ścianę pałacu. Po ułożeniu płytek na ścianie podliczane są punkty. Wygra gracz, który zdobędzie najwięcej punktów w trakcie gry. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tytus, Romek i A'Tomek / autor reguł gry Reiner Knizia ; ilustracje na podstawie komiksu stworzonego przez Henryka Jerzego Chmielewskiego. - Warszawa : Egmont Polska, © 2015. - 1 gra (1 plansza główna, 93 żetony komiksu, 30 kokosów, 50 debilarów, 14 orderów, 22 plansze komiksu, 5 zasłonek, pionek papcia Chmiela) : : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 7x29x29 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 21x29 cm)
Kultowi bohaterowie teraz w grze planszowej! Każdy gracz staje się twórcą komiksu i stara sięułożyć najciekawszą historię z udziałem bohaterów, postaci, pojazdów i stworów wymyślonych przez Papcia Chmiela. Za pomocą debilarów licytuje cenne elementy komiksu (takie jak Rozalia i wannolot, Tytus i profesor Talent, karbulot i duszek) i zdobywa punkty Trapezfi ks Restituta.Gra spodoba się wszystkim fanom Tytusa w wieku od 8 do 108 lat. Ciekawe reguły stworzone przez samego Reinera Knizię zapewnią dobrą zabawę także tym graczom, którzy nie znają komiksu. [https://www.zabawki.pl/EGMONT_Gra+-+Tytus+Romek+i+A%27tomek+%285908215006129%29_t00848576.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nasza Polska : gra planszowa : gra rodzinna łącząca pokolenia : 100 lat nieległości Polski 1918-2018 / autor pytań Kacper Kwiatek ; konsultacja Paweł Makowiec ; projekt graficzny Zbyszek Derkacz. - Nowa Iwiczna: Jawa, [2018]. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki, 110 kart z pytaniami, 148 żetonów marek polskich, 1 zegar) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 6x26x26 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 23x23 cm).
"Nasza Polska" - gra, która łączy pokolenia. Rodzinna gra planszowa przygotowana z myślą o 100-tnej rocznicy niepodległości Polski. Gracze przesuwają swoje pionki od pola Start w kierunku Mety. Po drodze losują Karty z pytaniami, które podzielone są na cztery okresy: Odzyskanie niepodległości i Bitwa Warszawska, II Wojna Światowa i Okupacja, czasy PRL-u, Solidarność i wejście Polski do Unii. Pod każdym pytaniem umieszczone są trzy odpowiedzi, w tym jedna prawidłowa. Po udzieleniu odpowiedzi gracze otrzymują ustaloną kwotę Marek Polskich. Gdy gracz nie zna odpowiedzi może za odpowiednią kwotę kupić podpowiedź lub odrzucić jedną błędną odpowiedź. Osoba, która pierwsza dotrze do mety przerywa rozgrywkę. W tym momencie podliczane są pieniądze zebrane przez każdego gracza. Wygrywa ten, kto zbierze najwięcej Marek Polskich. Jeżeli w grze chce uczestniczyć większa ilość graczy można wprowadzić rozgrywki drużynowe.[Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jadzia Pętelka ćwiczy pamięć : gra dla malucha / ilustracje Agata Łuksza. - Warszawa : Zielona Sowa, © 2021. - 1 gra (36 kafelków) : karton, papier, kolor ; w pudełku 4x16x20 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje kolorowe ; 19x14 cm).
Jadzia Pętelka uwielbia bawić się ze swoim bratem i rodzicami. Teraz możecie do nich dołączyć! Z nową grą będziecie mogli bawić się razem z bohaterami Waszej ukochanej serii o Jadzi! Waszym zadaniem będzie zapamiętywanie obrazków i łączenie ich w pary. Jak myślicie, komu uda się znaleźć ich najwięcej? Dzięki prostym zasadom i wytrzymałym elementom gra jest odpowiednia dla całej rodziny, nawet dla najmłodszych graczy. Gwarantuje dobrą zabawę oraz pomaga rozwijać dziecięcą pamięć, wyobraźnię i spostrzegawczość. Jadzia Pętelka, ulubiona bohaterka najmłodszych, wprowadzi maluchy do świata gier planszowych! [https://www.zielonasowa.pl/jadzia-petelka-cwiczy-pamiec-19495.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : Hogwarts Battle = Harry Potter : gra kooperacyjna / tłumaczenie Łukasz Małecki. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (1 plansza, 252 karty, 4 kości domów, 7 pudełek ze scenariuszami, 7 instrukcji do scenariuszy, 4 planszetki graczy, 8 znaczników mroku, 70 żetonów) : karton, metal, papier, tektura, kolor ) ; w pudełku 23x15x11 cm + instrukcja (14 stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm).
Harry Potter: Hogwarts Battle to kooperacyjna gra karciana w której, jako HARRY POTTER, RON WEASLEY, HERMIONA GRANGER i NEVILLE LONGBOTTOM, stawiacie czoła serii mrocznych zdarzeń w tytułowej szkole dla czarodziejów. W trakcie gry zmierzycie się z drużyną czarnych charakterów, którzy stopniowo, miejsce po miejscu, próbują podporządkować sobie świat czarodziejów.
Na czym to polega? Jako drużyna, zostaniecie postawieni przed wyzwaniem pokonania drużyny czarnych charakterów. Oni natomiast, krok po kroku, przejmują kontrolę nad miejscami znanymi z uniwersum HARRY'EGO POTTERA. Pokonajcie ich wspólnymi siłami, zanim przejmą kontrolę nad wszystkimi magicznymi miejscami! Tylko dzięki Waszemu zwycięstwu uczniowie i profesorowie będą się czuć bezpiecznie w Hogwarcie. Przynajmniej przez jakiś czas… Jeśli czarnym charakterom uda się przejąć kontrolę nad wszystkimi miejscami, przegracie!
Gra składa się 7 scenariuszy o narastającym poziomie trudności prowadzących do ostatecznej bitwy z SAMI-WIECIE-KIM. Początkowe z nich służą wprowadzeniu do świata gier karcianych z mechaniką budowania talii. Kolejne scenariusze wprowadzać będą do gry nowe wyzwania, dodatkowe czarne charaktery, ale także coraz więcej sposobów na ich pokonanie! O ile pierwsze scenariusze są łatwiejsze od znalezienia kogoś w Hogwarcie posiadając Mapę Huncwotów, o tyle ostatnie scenariusze stanowią prawdziwe wyzwanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mistrz pojedynków : Harry Potter / autor Ludovic Maublanc ; rozwój Cédric Caumont i Thomas Provoost. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (1 plansza, 8 różdżek, 9 kafelków sztandarów, kafelek prymusa, 142 karty, 24 żetony, 10 platikowych podstawek) : karton, tektura, papier, plastik, kolor ) ; w pudełku 30x29x8 cm + instrukcja (1 karta złożona - 4 strony : ilustracje kolorowe ; 29x29 cm).
Rzuć zaklęcie i wygraj! Witaj w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie! Wciel się w jednego z uczniów, załóż szaty i chwyć różdżkę w dłoń, by dumnie reprezentować barwy swojego domu. Kombinuj, planuj swoje ruchy i trafnie dobieraj zaklęcia, by zaskoczyć przeciwników i wygrywać kolejne pojedynki! Harry Potter: Mistrz Pojedynków to imprezowa gra blefu, w której rywalizujecie, by zdobyć jak najwięcej punktów dla swojego domu. Podczas każdej rundy będziecie przygotowywać czary i mierzyć różdżkami w swoich przeciwników. Następnie wszyscy równocześnie rzucają zaklęcia... albo się przed nimi bronią! Tylko najmądrzejsi czarodzieje i czarownice otrzymają nagrody, a ci którzy zostali oszołomieni, mogą stracić część zdobytych punktów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ale historia! : 966-2016 / zasady gry: Filip Miłuński ; autor pytań Zbigniew Pawłowski ; opracowanie graficzne Gerard Lepianka ; konsultacja historyczna Arkadiusz Wasilewski ; konsultacja kartograficzna Kamil Saks ; redakcja Michał Herman ; redakcja i dobór zdjęć Dorota Woyke-Polec. - Warszawa : Granna, 2016. - 1 gra (plansza, 180 kart z pytaniami, 60 żetonów o nominałach: 1, 2, 3, 5 groszy, 14 żetonów premii, 18 żetonów akcji specjalnych) : karton, papier, kolor ; w pudełku 7x25x27 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm).
Czy Mieszko I był królem? Czy Kolej Warszawsko-Wiedeńska dojeżdżała do Lwowa? Ile nagród Nobla zdobyła Maria Skłodowska-Curie? Czy Fiata 126P produkowano na Śląsku? Na te - i wiele innych pytań - znajdziecie odpowiedź w rodzinnej grze planszowej, którą Granna przygotowała na jubileusz 1050-lecia początków Państwa Polskiego. „Ale Historia!” to niezwykła podróż poprzez wieki! Gracze zagłębiają się w historii Polski i naszej narodowej kultury. Odpowiadając na quizowe pytania poznają niezwykłe fakty z bogatych dziejów naszego kraju. Od pierwszych Piastów aż do czasów współczesnych. Mechanika gry pozwala w łatwy sposób dopasować poziom trudności do wieku i wiedzy graczy. Gra posiada 3 poziomy trudności i 2 warianty rozgrywek. Uczestnicy zabawy sami decydują na które z nich chcą odpowiadać. [https://www.granna.pl/katalog-gier/0-wszystkie-gry/266-ALE-HISTORIA.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
CV : co by było, gdyby... / Filip Miłuński ; ilustracje i opracowanie graficzne Piotr Socha. - Warszawa : Granna, [2017]. - 1 gra (87 kart, 7 kości, plansza, 49 żetonów, notes, ołówek) : karton, papier, plastik, drewno, grafit ; w pudełku 26x26x9 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 23 cm).
Zastanawiałeś się kiedyś, kim byłbyś, gdyby Twoje życie potoczyło się inaczej? Jak wyznaczyłbyś swoją drogę, gdyby wszystko zależało od Ciebie? Może zostałbyś iluzjonistą lub podróżował po świecie? A może pociąga Cię świat wielkiego biznesu i Twoim celem jest zarobienie miliona dolarów? W grze "CV" wszystko jest możliwe: wymarzona praca, nowe relacje i umiejętności... Możesz zostać, kim tylko chcesz! Buduj swoją historię krok po kroku – na końcu gry uzyskasz unikatowy układ kart: swoje curriculum vitae. Gracz, który najlepiej zrealizuje życiowe plany, zostanie zwycięzcą. Osiągaj kolejne cele życiowe, zdobywaj umiejętności i planuj swoją karierę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mali powstańcy : Warszawa 1944 = Little insurgents : Warsaw 1944 = Kleine aufständische : Warschau 1944 / autor Filip Miłuński ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont Polska, [2011]. - 1 gra (1 plansza, 12 pioków harcerzy, 12 żetonów harcerzy, 7 małych żetonów, 3 duże żetony, 1 pionek niemieckiego żołnierza, 20 kart ruchu, 42 karty rozkazów, 24 karty sekretnych celów, 1 znacznik gracza, karta Zwycięstwo, 1 kostka) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 29 cm).
Gra jest próbą przeniesienia na planszę funkcjonowania harcerskiej poczty polowej, która działała w okresie Powstania Warszawskiego. Młodzi harcerze przenosili pocztę i rozkazy pomiędzy oddziałami powstańczymi, pomagając w ten sposób w walce z okupantem. Każdy z graczy wciela się w zastępowego. Celem jest dostarczenie jak największej liczby rozkazów. Jeżeli rozkaz nie zostanie dostarczony na czas, oddziały powstańców mogą stracić poszczególne obiekty, a nawet całe dzielnice. Jeśli zbyt wiele dzielnic zostanie zajętych przez wroga, gra kończy się porażką wszystkich graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sen / ilustracje Marcin Minor. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2017. - 1 gra (54 karty, 1 ołówek, 1 notes) : karton, papier, grafit, drewno, kolor ; w pudełku 4x14xx19 cm + instrukcja (10, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 13x18 cm.
Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków. [
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej